Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Чем вычерпать осыпавшийся грунт из отверстий под забор?

Саймоныч

Рекомендовані повідомлення

1 хвилину тому, vadimv сказав:

У мене в критичных місцях (ворота і калитка) стовпи були заварені зверху, а в некритичних (все інше) - поставлені заглушки.

І як вони зараз сидять , щільно , руками не виймаються ?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, andrey_ka сказав:

І як вони зараз сидять , щільно , руками не виймаються ?

ХЗ, я там давно не був )

Якщо виймаються - можна ж повиймати і поставити нові.

Або ті ж самі на герметику чи клею.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, andrey_ka сказал:

але я б краще заварив.

+

2 часа назад, andrey_ka сказал:

Легко , завернути нижній кінець у поліетилен (скотч) , верхній заварити.

Як варіант.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, andrey_ka сказал:

І як вони зараз сидять , щільно , руками не виймаються ?

В мене на паркані такі заглушки стоять з 15-го року, нічого з ними не відбувається, в минулому році треба було одну витягнути, то не так то і просто було зробити, сидять вони дуже щільно, забивались молотком. Ну і з стовпчиками нічого за цей час не відбулось, нічого не пороздувало, значить води там ніякої немає. Ну і коли відкривав заглушку, то всередині труби не було ні вологи ні значної корозії

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, Фрай сказал:

поясніть куди подінеться конденсат якщо не буде вентиляції?

А звідки той конденсат там взагалі візьметься,  якщо труба стовпчика буде герметична?

С бетона? це навряд чи... Ну, на всяк випадок можна плеснуть туди півлітра отработки... 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, Фрай сказал:

я б не був такий впевнений у вашому твердженні, краще поясніть куди подінеться конденсат якщо не буде вентиляції?

Ржавчину вызывает не конденсат, а "лишний" кислород. Если труба герметична, а внутри осталасьь влага, то кислород вступит в реакцию с железом и образуется окись (ржавчина). Далее ржавление остановится по причине отсутствия лишнего кислорода. А та ржавчина, что образовалась внутри, будет совсем незначительной. 

   

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, vovova сказав:

Если труба герметична

Саме так, якщо герметична, але скільки разів уже переконався у тому, що зварний шов не такий вже й герметичний!

Завтра сфоткаю приклади.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, Фрай сказав:

Саме так, якщо герметична, але скільки разів уже переконався у тому, що зварний шов не такий вже й герметичний!

Завтра сфоткаю приклади.

Та невже.

Кожного дня виходжу на вулицю та бачу газовий стояк та труби , всі на зварних швах. Перші декілька десятків років прожив в будинку , де система опалення вся була на зварних трубах. І щось мені підказує , що таки герметичний. То на ваших прикладах зварювальники "не герметичні".

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, andrey_ka сказал:

Та невже.

Кожного дня виходжу на вулицю та бачу газовий стояк та труби , всі на зварних швах. Перші декілька десятків років прожив в будинку , де система опалення вся була на зварних трубах. І щось мені підказує , що таки герметичний. То на ваших прикладах зварювальники "не герметичні".

Ну тут причина в тому, що коли зварюються газові труби, або труби води/опалення, то негерметичність одразу виявляється та ліквідовується. Ну і варять це люди, в яких є відповідна кваліфікація і досвід, а хто варить паркани, наприклад я, умовно вчора купив зварку, сьогодні роблю паркан (і таких випадків думаю багато). Основна вимога до якості - щоб не відвалилось, я і не візьмусь заварювати заглушки в трубах, бо впевнений, що 100% з них будуть негерметичними

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не звертайте уваги на «великого» знавця, теорія і практика дві великі різниці.

Такі фахівці точно знають як має бути, але чомусь не здатні правильно зробити те, чому повчають інших.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ого, скільки понаписували, поки мене не було тут :)

Ось прикріпляю чотири фото нашого саморобного бура для виймання землі із лунок, я тут десь в попередніх своїх повідомленнях писав був, що коли зробиться такий бур, то покажу що вийшло.

Робилось з того що вже було вдома, нічого не докупляли крім сталевої полоси для приварювання до ножів. Діаметр ножа 20см, висота бура в цілому приблизно 2 метри, вже перевірений в роботі (працює).

IMG_20240705_195054.jpg

IMG_20240705_195104.jpg

IMG_20240705_195146.jpg

IMG_20240705_195112.jpg

Змінено користувачем Саймоныч
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні помітили, що всі отвори під забор дуже на жарі попересихались. 

Якщо с початку стінки більшості отворів були гладенькі, то тепер вони в немаленьких тріщинах і якісь вже не такі гладенькі як були спочатку. Тріщин багато в кожному отворі, чим вище до поверхні землі, тим крупніші тріщини і тим їх більше по кількості.

 

Народ, прошу підсказати, будь-ласка, по таким питанням:

1. Я правильно розумію, що тепер в ці тріщини попаде бетон та утворяться такі собі зацепи для пучення грунту, який за ці зацепи буде підіймати забор? 

2. Як правильно поступати в такій ситуації? Швидко поставити заборні стовпчики не вийде, все робиться повільно і довго, "своїми" силами за винятком деяких робіт. Тобто треба розраховувати на те, що ямки будуть ще довго пустими.

3. Чи взагалі в такі пересушені отвори можна заливати бетон та чи не віддасть він свою вологу дуже сухій землі, а сам бетон стане слабким? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, Саймоныч сказав:

3. Чи взагалі в такі пересушені отвори можна заливати бетон та чи не віддасть він свою вологу дуже сухій землі, а сам бетон стане слабким? 

Та ніхто в такі отвори просто в землю бетон не заливає. Купіть самий дешевий рубероїд , скрутіть з нього трубу та вставте в отвір , а вже всередину бетон.Таким чином ви позбудетесь , і зацепів і передчасного покидання вологи бетоном.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

33 минуты назад, andrey_ka сказал:

Та ніхто в такі отвори просто в землю бетон не заливає. Купіть самий дешевий рубероїд , скрутіть з нього трубу та вставте в отвір , а вже всередину бетон.Таким чином ви позбудетесь , і зацепів і передчасного покидання вологи бетоном.

А як правильно той рубероїд скручувати в трубу, його чимось фіксувати потрібно? Бо одразу два питання виникає з цього приводу.

Перше: Якщо просто вставити в отвори, то мабудь рубероїд не буде тримати форму і буде "падати" всередину отворів та тільки заважати заливці бетону. 

Друге: Якщо труба з рубероїду вийде трохи менша діаметром ніж отвори, то тоді як бетон прижметься до стінок самих отворів. 

 

Коротше кажучи.. Як правильно зробити цю трубу із рубероїду та правильно її вставити в ті отвори під стовпчики.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, Саймоныч сказав:

Перше: Якщо просто вставити в отвори, то мабудь рубероїд не буде тримати форму і буде "падати" всередину отворів та тільки заважати заливці бетону. 

Нормально він тримає форму.

6 годин тому, Саймоныч сказав:

Друге: Якщо труба з рубероїду вийде трохи менша діаметром ніж отвори, то тоді як бетон прижметься до стінок самих отворів. 

Не знаю, ніколи цим не переймався. Як правило бетон при ущільненні доволі сильно прижимає. А там де не прижме нічого страшного з часом вода позатягує усі пустоти.

6 годин тому, Саймоныч сказав:

Коротше кажучи.. Як правильно зробити цю трубу із рубероїду та правильно її вставити в ті отвори під стовпчики.

Та просто звернути з рубероїда трубу , щоб нахлест матеріалу був трохи більшим ніж потрібно для діаметра і вставити в отвір. Фіксувати його нічим не потрібно.

Для зручності можна зробити шаблон з бляхи , і вже на нього накручувати рубероїд.

ПС.. Якщо потрібно висоту такої труби зробити більше 1м (щирина рулона) , то скріпити два полотна можна звичайним степлером , а протилежні кінці скоб позагинати.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 06.07.2024 в 07:50, andrey_ka сказал:

ПС.. Якщо потрібно висоту такої труби зробити більше 1м (щирина рулона) , то скріпити два полотна можна звичайним степлером , а протилежні кінці скоб позагинати.

 

Ви не проти, якщо я Вам ще позадаю питань? :)

Також від відповідей інших форумчан не відмовлюсь. Народ, приєднуйтесь :)

1. А можна перші 0.3м на глибині залити бетоном без рубероїда, потім вже на цей бетон поставити рубероїдну трубу довжиною 1м та залити стовпчик в цій трубі на висоту рубероїда, тобто НЕ до самої поверхні землі, а залишок 20см засипати черноземом щоб трава росла навколо стовпчика?

2. Яку марку бетону робити в домашніх умовах для заливки в бетономішалці на 165л (наскільки я знаю, то в таку мішалку краще не більше 100л бетону робити за один заміс)?

3. Тільки подумав, якщо спочатку залити 0.3м бетону, а потім одразу зверху поставити стовпчик, то чи цей стовпчик не ПОТОНЕ в цей бетон? 

4. Взагалі, як краще бетон залити, до поверхні землі на рівні з землею чи можна щоб не діставало до верху сантиметрів ті 20см про які я писав в першому питані, щоб трава там росла навколо стовпчика? З однієї сторони з травою навколо стовпчика красивіше, а з другого чи за рахунок мокрого чернозема (від дощів та поливу),  навколо стовпчика не буде він ржавіти більш прискорено чим просто коли бетон до рівня землі. 

5. Висота забора від землі до верху профнастилу планується 2.1-2.2м. У нас вибір для стовпчиків стоїть перед "профільною трубою 80*60*4" або "швелером 10". 

Про труби і в цій темі, і взагалі багато де на форумах в інтернеті та комментарях на ютубі я багато начитався і наслухався про ржавіння із середини труби. Хтось в середину заливає розчин із цементно пісчаної суміші, а хтось в сухому вигляді засипає туди цю суміш без води. Ті хто з водою суміш заливає то одні кажуть що в них вже багато років все нормально, а інші хто заливає кажуть що їх профіль раздуває і рве по шву, що не треба було заливати. А щоб не рвало, то наче суху суміш потрібно засипати. 

От я і задумався, може із швелера робити стовпчики, по крайній мірі у нас на ділянці всі СТАРІ забори стоять/стояли із кутиків товстих (приблизно 5мм), також зварених двох кутиків (по типу швелера), та просто швелерів 10. А поруч у сусідів забор на городі із труби просто лежить на боку та видно що труби перегнили над землею. 

Правда не знаю наскільки можна порівнювати якість і склад сталі того часу по ГОСТу радянському із сучасною сталю, яка виготовляється по ТУ 2019 року. 

6. Ви не в курсі яка зараз взагалі по якості сталь (ТУ 2019), профільні труби та швелери не згниють в декілька разів швидше за старі радянські? Ті старі кутики та швелер до сих пір стоять у людей на заборах. На мою суб'єктивну думку, могли щось в сталі ТУ 2019 здешевшити, але що саме не знаю, може хтось з форумчан в курсі та підскаже, може вироби з сучасної стали менш сталисті чи згнивають скоріше.

Змінено користувачем Саймоныч
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Саймоныч сказав:

1. А можна перші 0.3м на глибині залити бетоном без рубероїда, потім вже на цей бетон поставити рубероїдну трубу довжиною 1м та залити стовпчик в цій трубі на висоту рубероїда, тобто НЕ до самої поверхні землі, а залишок 20см засипати черноземом щоб трава росла навколо стовпчика?

Та мабуть можна , але наіщо ці зайві рухи (дві рази місити бетон) . Краще все залити за раз.

1 годину тому, Саймоныч сказав:

2. Яку марку бетону робити в домашніх умовах для заливки в бетономішалці на 165л (наскільки я знаю, то в таку мішалку краще не більше 100л бетону робити за один заміс)?

М300.

1 годину тому, Саймоныч сказав:

3. Тільки подумав, якщо спочатку залити 0.3м бетону, а потім одразу зверху поставити стовпчик, то чи цей стовпчик не ПОТОНЕ в цей бетон? 

Звичайно потоне. Перед заливкою потрібно робити кріплення для стовпчиків.

1 годину тому, Саймоныч сказав:

4. Взагалі, як краще бетон залити, до поверхні землі на рівні з землею чи можна щоб не діставало до верху сантиметрів ті 20см про які я писав в першому питані, щоб трава там росла навколо стовпчика? З однієї сторони з травою навколо стовпчика красивіше, а з другого чи за рахунок мокрого чернозема (від дощів та поливу),  навколо стовпчика не буде він ржавіти більш прискорено чим просто коли бетон до рівня землі. 

Труба має бути захищена бетоном до самого верху. Інакше так , в землі буде іржавіти та гнити.

1 годину тому, Саймоныч сказав:

5. Висота забора від землі до верху профнастилу планується 2.1-2.2м. У нас вибір для стовпчиків стоїть перед "профільною трубою 80*60*4" або "швелером 10". 

Перебор. ІМХО 60х40х4мм позаочі.

2 години тому, Саймоныч сказав:

Хтось в середину заливає розчин із цементно пісчаної суміші, а хтось в сухому вигляді засипає туди цю суміш без води. Ті хто з водою суміш заливає то одні кажуть що в них вже багато років все нормально, а інші хто заливає кажуть що їх профіль раздуває і рве по шву, що не треба було заливати. А щоб не рвало, то наче суху суміш потрібно засипати. 

Дурью маються.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, andrey_ka сказал:

.Звичайно потоне. Перед заливкою потрібно робити кріплення для стовпчиків

А як те кріплення приблизно повино виглядати?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 хвилин тому, Саймоныч сказав:

А як те кріплення приблизно повино виглядати?

По обидва боки отвору забиваєте по кілку. Далі до цих кілків прикручуєте дошку100х30 десь приблизно 0,5м від землі, можна дві (для кращої фіксації стовпчика). Дошка  має проходити чере центр отвору. Далі вставляєте в отвір стовпчик та фіксуєте його до дошки , можна струбцинами , якщо немає то шматком дошки та саморізами. Потім берете дошку або рейку 2-2,5м , один кінець фіксуєте до верха стовпчика  інший , або до одного з кілків або до окремо забитого кілка , і позиціонуєте стовпчик по рівню.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Всім привіт хто читав раніше або зараз читає мою тему. 

 

Прошу допомогти розібратися з наступним..

 

Коротко писати не моя сильна сторона, тому прошу прочитати весь текст :)

Дуже чекаю на відповіді! Заздалегідь дякую.


 

Отвори (лунки) під заборні стовпчики діаметром 30см, та глибиною 150см, півтора місяці простояли на жарі і дуже пересохли, чим вище до поверхні землі, тим сильніше. Приблизно до середини ямок є багато різних тріщин. Майже вся глибина (яка повина бетонуватися) це чернозем. 

 

Десь половина часу отвори були повністю відкриті, а іншу половину накриті прозорою плівкою 100мкм. 

 

Так склалися обставини, що отвори так довго стоять і ще будуть довго стояти, бо робота робится повільно "своїми силами" коли є можливість. Знаю що так не можна було робити і треба було скоріше бетонувати, зле маємо те що маємо. 



 

Декілька днів тому, було забетоновано кутові стовпчики 3шт.

 

На дно ямок було засипано в перемішку приблизно 40-50 см гранітного щебня фракції 5-20 та митого річного піску у співвідношені 1 частина піску та 2 частини щебню (замішували на суху в бетономішалці). Рівномірність замішування вийшла фіговата, можно сказати що рівномірності немає, бо десь щебінь, а десь пісок і трохи рівномірного :)

 

СТОВПЧИКИ ЗАБЕТОНУВАЛИ ТАКИМ РОЗЧИНОМ БЕТОНУ: 

 

1 МІШОК 25кг [це приблизно 18л у відрі] цементу BauGut ПЦII/А-Ш 500

3 відра митого річного піску по 12л [36л]

4 відра щебня по 11л [44л]

12,5-13 л води 

Пластифікатор BauGut BauPLAST Beton - 200мл 

 

Стовпчики забетоновані на різну глибину, 1м (над землею 2м), 1,4м (над землею 2,1м) та 1,1м (над землею 1,9м). Така глибина бетонування потрібна була із-за рельєфу ділянки. 

 

Повністю бетонувати в рубероідній рубашці не виходить по деяким причинам (у нас рубероід це взагалі причина конфліктів, тому бетонуємо в рубероїді тільки на глибину 50см від поверхні землі). 

 

Більшу частину стовпчиків плануємо бетонувати на глибину 1,1м (1,9над землею). Виходить що без рубероїда буде приблизно 60см бетону у відкритій землі в основном сухого чернозему. 

 

ПІДСКАЖІТЬ ПО ТАКИМ ПИТАННЯМ: 

1. Яка марка бетону у нас вийшла? Бо десь по інтернету пишуть що це М300, а десь що М350?

2. Чи можна добавляти пластифікатор у цемент зі шлаком? Бо у інструкції пластифікатора написано, що його рекомендовано застосовувати із цементом без добавок. 

В інструкції написано, що потрібно лити 250мл пластифікатора на 25кг цементу без добавок, тому я вирахував що у цементі ПЦII/А-Ш 500 без шлаку чистого цементу приблизно 20кг (якщо більше шлаку не сиплять на заводі), тому добавляємо 200мл пластифікатору. 

3. Чи не нашкодимо ми цим пластифікатором бетону по причині того, що цемент наш зі шлаком? Може бетон вийде якийся крихкий чи ще щось. Намагався знайти контакт виробника щоб запитати у них, але не на їх сайті не на їх продукції ніяких контактів немає. 

4. Як правильно вираховується співвідношення Цемент/Вода, якщо наприклад потрібно зробити  співвідношення "0,6", рахувати від ВАГИ 25кг цементу тобто 25*0,6=15л чи від об'єму 18літрів тобто 18*0,6=10,8л (майже 11л)? Бо десь пишуть що від ваги, а десь від об'єму в літрах. 

По моєму рецепту написаному вище у цьому повідомлені, який я розраховував на одну загрузку бетономішалки, бетон виходить доволі густий. Якщо рахувати співвідношення від об'єму, то враховуючи те що в мішку 18л цементу, то виходить приблизно 0,7 співвідношення з водою, але навіть при 12л води бетон доволі сухий і взвгвлі не схожий на бетон яким можна працювати, про 11,5л я взагалі мовчу. 

У нас в готовому бетоні води на поверхні взагалі не видно було, хіба що може якісь крапельки були, коли тачка з бетоном стояла під наклоном, а також не видно було так званого молочка цементного, бетон був однорідний якийся

5. Що буде з міцністю бетона який ми вже закинули (доволі густий вийшов) у відкритий грунт, чи не втратить він воду, яка втіче у пересохший чернозем в стінки ямок та у гранітний щебінь який засипаний під стовпчиком? 

6. Взагалі, чи в щебінь "тікає" водичка з бетону чи ні? Бо десь в інтернеті бачив як робили фундамент, там прямо на голий щебінь клали бетон. 

А в сухий грунт бетон щось із себе віддає собі на шкоду? 

7. Чи не краще зробити бетон трохи рідкіше, може це буде краще при пересохших ямках, в які він закидається? 

8. Що підсипати під стовпчики? Якщо до піску з щебнєм добавити води, чи буде пісок налипати на щебінь, може так за допомогою води вийде більш однорідна суміш, бо сухий пісок не тримається поміж щебня? А може взагалі зробити "підсипку" з суміші пропорції в об'ємі "1 цемент : 4 піску : 6 щебню : 0,6 води"?

 

Попереду ще майже 60 стовпчиків бетонувати. 

Боюсь натупимо, якщо не допоможете розібратися в питаннях :)

Змінено користувачем Саймоныч
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня,  питання трохи в іншу сторону, а в Вас немає можливості замовити заводський бетон, бо на таку кількість стовпчиків Вам треба буде наколотити 5 м куб бетону, а це трохи дофіга, як для бетономішалки.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. Яка марка бетону у нас вийшла? Бо десь по інтернету пишуть що це М300, а десь що М350?

Так и есть. Я бы добавил ведро щебня.

2. Чи можна добавляти пластифікатор у цемент зі шлаком? Бо у інструкції пластифікатора написано, що його рекомендовано застосовувати із цементом без добавок. 

Можно. Шлак - не есть добавка, а такой же гидравлический вяжущий как цемент. Это глупо производить продукт, у которого ограниченная сфера применения. Ведь ШПЦ применяется в Украине очень широко. Судя по краткому описанию - это простой старый лигносульфонат, который применяют уже пачти 100 лет. Плохо, что производитель не дает Техническию бюллетень на этот продукт. 

В інструкції написано, що потрібно лити 250мл пластифікатора на 25кг цементу без добавок, тому я вирахував що у цементі ПЦII/А-Ш 500 без шлаку чистого цементу приблизно 20кг (якщо більше шлаку не сиплять на заводі), тому добавляємо 200мл пластифікатору. 

Неа. Дозировка добавки привязана к общему количеству вяжущего. Покупатель не должен думать и вычислять сколько цемента в ШПЦ, к примеру. Передозировка этой добавки может привести к несущественному замедлению схватывания.  

3. Чи не нашкодимо ми цим пластифікатором бетону по причині того, що цемент наш зі шлаком? Може бетон вийде якийся крихкий чи ще щось. Намагався знайти контакт виробника щоб запитати у них, але не на їх сайті не на їх продукції ніяких контактів немає. 

Нет. Суть действия пластификатора - зарядить частички вяжущего одним электрическим зарядом, чтобы они отталкивались друг от друга в растворе и вода гибратировала болше цеента. Если пластификатора нет, то в растворе образуются кластеры (грудки) из цемента, внутри которых цемент сухой. То есть, он не гидратируется и не работает в бетоне. Пластифиткатор, а лучше суперпластификатор эти не дает образовываться этим грудкам. 

4. Як правильно вираховується співвідношення Цемент/Вода, якщо наприклад потрібно зробити  співвідношення "0,6", рахувати від ВАГИ 25кг цементу тобто 25*0,6=15л чи від об'єму 18літрів тобто 18*0,6=10,8л (майже 11л)? Бо десь пишуть що від ваги, а десь від об'єму в літрах. 

Все вычисления лучше делать в кг. Так как рецепт бетона и растворов дают всегда в кг. Лучше привязываться к 1 мешку цемента. В мешке его плотность около 1,3. Как только высыпать его из мешка, то 1. Поэтому на замес лучше 1 мешок цемента, а не ведрами. Плотность песка около 1,5 плотность щебня около 1,4. При замесе надо учитывать текущую влажность песка. Поэтому кол-во воды определить в первом замесе каждого дня. Если жарко и песок сохнет в течение дня, то можно просто добавлять воду по виду консистенции раствора. 

По моєму рецепту написаному вище у цьому повідомлені, який я розраховував на одну загрузку бетономішалки, бетон виходить доволі густий. Якщо рахувати співвідношення від об'єму, то враховуючи те що в мішку 18л цементу, то виходить приблизно 0,7 співвідношення з водою, але навіть при 12л води бетон доволі сухий і взвгвлі не схожий на бетон яким можна працювати, про 11,5л я взагалі мовчу. 

У нас в готовому бетоні води на поверхні взагалі не видно було, хіба що може якісь крапельки були, коли тачка з бетоном стояла під наклоном, а також не видно було так званого молочка цементного, бетон був однорідний якийся

Если честно, то я удивился вашему водоцементному отношению около 0,5. Подумал : как чувакам удается получить текучий бетон с таким пластификатором и таки ВЦ. 

1. Пластификатор по максимуму. 250 гр на 25 кг цемента.

2. Воды 15-16 литров. Тем более вы льете не площадь, а сваю тут не важна усадка, тут важна плотность заливки. 

5. Що буде з міцністю бетона який ми вже закинули (доволі густий вийшов) у відкритий грунт, чи не втратить він воду, яка втіче у пересохший чернозем в стінки ямок та у гранітний щебінь який засипаний під стовпчиком? 

Не убежит вода из бетона с вц 0,5. В щебень не стечет так как ее всегда отжимает вверх. Если есть избыток воды, то она появляется не под а над бетоном, так как тяжелые компоненты бетона, щебень и песок опускаются при уплотнении вниз. Вода, соответственно, вверх. 

6. Взагалі, чи в щебінь "тікає" водичка з бетону чи ні? Бо десь в інтернеті бачив як робили фундамент, там прямо на голий щебінь клали бетон. 

Читай выше. 

А в сухий грунт бетон щось із себе віддає собі на шкоду? 

Витамин С.

7. Чи не краще зробити бетон трохи рідкіше, може це буде краще при пересохших ямках, в які він закидається? 

8. Що підсипати під стовпчики? Якщо до піску з щебнєм добавити води, чи буде пісок налипати на щебінь, може так за допомогою води вийде більш однорідна суміш, бо сухий пісок не тримається поміж щебня? А може взагалі зробити "підсипку" з суміші пропорції в об'ємі "1 цемент : 4 піску : 6 щебню : 0,6 води"?

Читай выше. 

  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 годин тому, Саймоныч сказав:

1. Яка марка бетону у нас вийшла? Бо десь по інтернету пишуть що це М300, а десь що М350?

СТОВПЧИКИ ЗАБЕТОНУВАЛИ ТАКИМ РОЗЧИНОМ БЕТОНУ: 

 

1 МІШОК 25кг [це приблизно 18л у відрі] цементу BauGut ПЦII/А-Ш 500

3 відра митого річного піску по 12л [36л]

4 відра щебня по 11л [44л]

12,5-13 л води 

Пластифікатор BauGut BauPLAST Beton - 200мл 

У вас вийшло співвідношення в частинах : 1 х 1,8 х 2,2 , а це  М400 і вище  , при чому щебеню тут недостатньо, а по цементу перебор.

Для фундаментів достатньо М300. Мінімальний вміст цементу для такої марки складає 280кг  на куб.

Зазвичай на кожному мішку цементу пишуть пропорції для розповсюджених марок.

IMG_20240822_115911.thumb.jpg.f615a9d430f7b3d8b8f91c4b3bc5046b.jpg

 

 

 

11 годин тому, Саймоныч сказав:

МІШОК 25кг [це приблизно 18л у відрі] цементу BauGut ПЦII/А-Ш 500

Це не так , мабуть вас дурять.

В мішку цементу 25кг. влазить два повних оцинкованих відра 10л і ще можна наповнити банку 2л. Грубо кажучи в мішку цементу 2відра.

IMG_20240822_122419.thumb.jpg.9fbbfa1367ed5b0f2e156484b34f7ffa.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, Maryan_bhfz сказал:

Доброго дня,  питання трохи в іншу сторону, а в Вас немає можливості замовити заводський бетон, бо на таку кількість стовпчиків Вам треба буде наколотити 5 м куб бетону, а це трохи дофіга, як для бетономішалки.

Я такий варіант пропонував, казав "може підготовити всі ямки, повставляти стовпчики, потім завести бетон і найняти пару разноробочих", НО вдома проти, кажуть що там або просроченного цементу намішають, або ще якусь фігню зроблять :)

 

 

Цитата

Так и есть. Я бы добавил ведро щебня.

Так какая марка, М300 или М350? Ато я так и не понял. Щебня добавим. 

 

Цитата

Если честно, то я удивился вашему водоцементному отношению около 0,5. Подумал : как чувакам удается получить текучий бетон с таким пластификатором и таки ВЦ. 

Я до последнего думал, что у нас соотношение цемент/вода около 0,7. Так как думал во время замесов, что считается от обьема. У нас делается первый замес (для меня это вообще первый раз в жизни), я говорю будем сначала лить 9л на мешок цемента 25кг (18л) из расчета соотношения воды 0.5, а потом мол будем почутку доливать. 

Короче смотрю 9л-мало вообще ниочем, добавляем еще литр чтобы было в общем 10л, но опять мало, мой батя орет помощнику своему "давай еще пол ведра"

(я не трудоспособный инвалид по позвоночнику, поэтому я только следил за пропорциями и контролировал чтобы все правильно замесили, ато зная батю он все на глаз любит делать по принцыпу "и так сойдет")

а я говорю им о том, что нельзя пол ведра, будем по 1 литру добавлять пока я лично не увижу правильную консистенцию, короче лили по литру пока до 12,5-13л не дошли. И все при этом литраже успокоились. 

Цитата

Пластификатор по максимуму. 250 гр на 25 кг цемента

А что будет если лить 200мл на 25кг цемента, пластификатор на МНОГО хуже работать будет или не будет вообще работать? Или какие-то другие последствия будут?

Цитата

Воды 15-16 литров. Тем более вы льете не площадь, а сваю тут не важна усадка, тут важна плотность заливки

Мы как-то в одном замесе перелили воды, добавили 13.5л, так бетон получился визуально ГОРАЗДО более жидкий, как будто туда не 0,5-1л долили а в разы больше.

Думаю если налить 15-16л воды, то это будет оченььь жидкий бетон. Страшновато как-то сразу сколько лить, для начала попробуем добавить 14л, посмотрим что из этого выйдет. 

Цитата

Не убежит вода из бетона с вц 0,5. В щебень не стечет так как ее всегда отжимает вверх. Если есть избыток воды, то она появляется не под а над бетоном, так как тяжелые компоненты бетона, щебень и песок опускаются при уплотнении вниз. Вода, соответственно, вверх. 

Мы после бетонирования, все это дело накрыли пленкой 100мкм. Просто прорезали отверстия по центру пленки и натянули сверху на столб прижав по краям кирпичами, потом сверху присыпали парой сантиметров землей. 

Можно ли было так делать или зря пленкой накрывали и землю сыпали? Рассчет был на то, чтобы вода не испарялась, а земля прикрывала от солнечных лучей (сейчас жарко очень). 

Цитата

Витамин С

Это типа шутка юмора? :)

Цитата

Ведь ШПЦ применяется в Украине очень широко. 

Цитата

Покупатель не должен думать и вычислять сколько цемента в ШПЦ, к примеру

У этого производителя есть отдельно цемент "ШПЦ ІІІ/А 400", а отдельно "ПЦ II/A-Ш 500", это разве не разные цементы по соотношению цемент/шлак? 

Мы брали тот, который "ПЦ II/A-Ш 500".

 

---------------------

ПОДСКАЖИТЕ, ПОЖАЛУЙСТА, ЕЩЕ ПО ТАКИМ ВОПРОСАМ: 

1. Сколько примерно суток ПОД ЗЕМЛЕЙ будет такой обьем бетона набирать прочность хотябы до 70% от своей возможной прочности?

2. Нам одного замеса бетономешалкой не хватает для того, чтобы залить за один замес, поэтому постоянно на второй замес приходится высчитывать количество цемента, песка и щебня в зависимости от того сколько не хватает долить сантиметров. 

Когда доливать много, то мешаем бетономешалкой по заранее высчитаным пропорциям написанным на бумажке. Типа "полная тачка бетона", "1/2 тачки", "1/3 тачки" и 1/4 тачки".

НО когда совсем немного 5-10см не хватает долить до верха, то в бетономешалку не забрасываем, то есть мешаем вручную в емкости. С таким маленьким обьемом мы не добавляем пластификатор, потому что фиг знает сколько его туда лить, потому что засыпаем ковшиком в таких пропорциях "1 ковш цемента, 2 ковша речного песка и 3 ковша щебня", ну или ""2 ковша цемента, 4 ковша речного песка и 6 ковшей щебня".

Поэтому по данному поводу возникает два вопроса:

а) Какая марка бетона будет у замеса в соотношении 1:2:3 и можно ли ее доливать сверху на более серьезную марку?

б) Что будет в связи с тем, что в верхнем слое из доливаемого бетона НЕТ пластификатора, а в нижнем основном слое бетона ВСЕ с пластификатором?

 

Змінено користувачем Саймоныч
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. Сколько примерно суток ПОД ЗЕМЛЕЙ будет такой обьем бетона набирать прочность хотябы до 70% от своей возможной прочности?

Скорость набора прочности всегда привязан к температуре.  При нормальных условиях +20С - 70% это неделя. Если под землей около около + 12, то где-то 10- 14 дней.

2. Нам одного замеса бетономешалкой не хватает для того, чтобы залить за один замес, поэтому постоянно на второй замес приходится высчитывать количество цемента, песка и щебня в зависимости от того сколько не хватает долить сантиметров. 

Когда доливать много, то мешаем бетономешалкой по заранее высчитаным пропорциям написанным на бумажке. Типа "полная тачка бетона", "1/2 тачки", "1/3 тачки" и 1/4 тачки".

НО когда совсем немного 5-10см не хватает долить до верха, то в бетономешалку не забрасываем, то есть мешаем вручную в емкости. С таким маленьким обьемом мы не добавляем пластификатор, потому что фиг знает сколько его туда лить, потому что засыпаем ковшиком в таких пропорциях "1 ковш цемента, 2 ковша речного песка и 3 ковша щебня", ну или ""2 ковша цемента, 4 ковша речного песка и 6 ковшей щебня".

Поэтому по данному поводу возникает два вопроса:

а) Какая марка бетона будет у замеса в соотношении 1:2:3 и можно ли ее доливать сверху на более серьезную марку?

Повторюсь. Я не понимаю дозировку объемами. Ковш с горкой, ковш заподлицо с верхом, ковш немного недолет до верха обичайки. Вы хотите получить четкие хар-ки бетона , дозируя его "ну типа того". Я не отвечу вам на ваш вопрос какой будет бетон, если работать "в таких пропорциях "1 ковш цемента, 2 ковша речного песка и 3 ковша щебня", ну или ""2 ковша цемента, 4 ковша речного песка и 6 ковшей щебня".  

Если хотите быть уверены в марке доливки, то купите "сухой бетон" и дальше "просто добавь воды". Получите гарантированную марку 250, которой для вашего случая хватит за глаза (нафиг вам эти М300 или 350????).  epicentrk.ua/shop/smes-universalnaya-sukhoy-beton-b-25-25kg.html

б) Что будет в связи с тем, что в верхнем слое из доливаемого бетона НЕТ пластификатора, а в нижнем основном слое бетона ВСЕ с пластификатором?

Ничего не будет. Я вам выше описывал механизм действия пластификатора. После схватывания бетона следы пластификатора инертны и через 15 дней разлагаются под дейсвием щелочной среды бетона.  

Змінено користувачем Propeller
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...