Gitan Опубліковано: 26 липня Поділитись Опубліковано: 26 липня Я вирішив залишити наявну резервну линію. Це освітлення, живлення роутера + ТВ. Наразі в ціому ланцюгу працює ДБЖ. Коли встановлю Інвертор, то ДБЖ приберу та з'єднаю цей ланцюг вілка-розетка. Коли інвертор/батарея/сонце не впораются, то роз'єднаю ланцюг та на вхід в будинок ввимкну генератор. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vladdi Опубліковано: 30 липня Поділитись Опубліковано: 30 липня Мало хто знає, що вибір трифазного генератора для живлення переважно однофазних споживачів то не дуже очевидна річ. Справа в тому, що малопотужні трифазні генератори розвивають паспортну потужність лише при симетричному навантаженні фаз. Навантаження однієї фази десь у 35-40% від загального номіналу створює навантаження на двигун близьке до максимального, і, при подальших спробах збільшення навантаження, відповідно зменшує напругу та/або частоту. Для таких режимів китайськими умільцями навіть випускаються "хитрі" трифазні альтернатори з обмотками різного перерізу, в яких є "основна", із суттєво збільшеним перерізом, яка здатна витримати більше навантаження, і пара "додаткових" з меншим струмом та перерізом. Тому, якщо саме трифазне навантаження не є критичним, однофазний альтернатор дасть більший ефект як резервне аварійне джерело, адже при вимушеній асиметрії, для компенсації перевантаження та проблем із якістю струму, які можуть завадити нормальній роботі ДБЖ або інверторів, доведеться придбавати генератор суттєво більшої потужності. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gitan Опубліковано: 30 липня Поділитись Опубліковано: 30 липня Є хитрий спосіб: напряму заряджати однофазним генератором акумулятор через зарядний пристрій для єлектро велосіпеда. Не потрібна велика потужність генератора. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 30 липня Поділитись Опубліковано: 30 липня 33 минуты назад, Gitan сказал: Є хитрий спосіб: напряму заряджати однофазним генератором акумулятор через зарядний пристрій для єлектро велосіпеда. Не потрібна велика потужність генератора. Це якщо єдиним підключеним від генератору пристроєм буде той самий ЗП для велосіпеду? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 30 липня Поділитись Опубліковано: 30 липня 2 хвилини тому, Gitan сказав: Є хитрий спосіб: напряму заряджати однофазним генератором акумулятор через зарядний пристрій для єлектро велосіпеда. Я для цього використовую вживаний телекомівський блок живлення, який коштує 2 тис. грн. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sly Опубліковано: 30 липня Поділитись Опубліковано: 30 липня 4 часа назад, volomoto сказал: Я для цього використовую вживаний телекомівський блок живлення, який коштує 2 тис. грн. але ж кожного разу він підключається до батареї? Чи підключений до неї постійно? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 30 липня Поділитись Опубліковано: 30 липня 1 година тому, sly сказав: але ж кожного разу він підключається до батареї? Чи підключений до неї постійно? Зараз не підключений зовсім, бо треба дещо переробити, але коли перероблю, то буде стаціонарно підключений. Для нього навіть автомат в щитку є. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gitan Опубліковано: 30 липня Поділитись Опубліковано: 30 липня 5 часов назад, Vikctor сказал: Це якщо єдиним підключеним від генератору пристроєм буде той самий ЗП для велосіпеду? Так. Генератор заряджає аккумулятор, аккумулятор підключен до інвертора. Інвертор віддає потужність споживачам і може забирати від аккумулятора більше чем заряджає генератор, але то пікові навантаження, а нвертор постійно заряджає. 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vladdi Опубліковано: 31 липня Поділитись Опубліковано: 31 липня В таких схемах потенційно небезпечним місцем є з'єднання входів/виходів різних пристроїв. А саме, зарядного пристрою та інвертора. В ДБЖ ці два пристрої працюють в одній схемі, з синхронізацією, а у випадку простого об'єднання різних пристроїв з незалежним електронним регулюванням параметрів можуть (будуть) виникати проблеми. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 31 липня Поділитись Опубліковано: 31 липня 40 минут назад, Vladdi сказал: В таких схемах потенційно небезпечним місцем є з'єднання входів/виходів різних пристроїв. А саме, зарядного пристрою та інвертора. В ДБЖ ці два пристрої працюють в одній схемі, з синхронізацією, а у випадку простого об'єднання різних пристроїв з незалежним електронним регулюванням параметрів можуть (будуть) виникати проблеми. А навіщо зарядний пристрій з'єднувати з інвертором? Вони чудово працюватимуть незалежно і навіть не здогадуючись об існуванні один одного. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vladdi Опубліковано: 31 липня Поділитись Опубліковано: 31 липня 20 часов назад, Gitan сказал: Генератор заряджає аккумулятор, аккумулятор підключен до інвертора. Інвертор віддає потужність споживачам і може забирати від аккумулятора більше чем заряджає генератор, але то пікові навантаження, а нвертор постійно заряджає. Якщо я правильно читаю написане, то схема ланцюжка генератор-зарядний пристрій-АКБ-інвертор. в цьому ланцюжку спільною точкою є клеми батареї, на якій "зустрічаються" вихід зарядного пристрою, АКБ та інвертор. Щодо батареї, то там все зрозуміло, але як себе будуть вести два інших пристрої в такому поєднанні, то питання. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Телесистемы Опубліковано: 3 серпня Поділитись Опубліковано: 3 серпня Доречі, у Віктрона навіть є пристрий (Victron Skylla TG) та схема заряджання АКБ через віктронівську шину (Victron Energy Lynx Distributor) для цієї задачі Ось, моєму клінтові відповіли на Віктрон Ком'юніті community.victronenergy.com/questions/301244/1-phase-generator-in-3-phase-system-option-to-vali.html 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sly Опубліковано: 3 серпня Поділитись Опубліковано: 3 серпня 2 часа назад, Телесистемы сказал: Доречі, у Віктрона навіть є пристрий (Victron Skylla TG) та схема заряджання АКБ через віктронівську шину (Victron Energy Lynx Distributor) для цієї задачі Ось, моєму клінтові відповіли на Віктрон Ком'юніті community.victronenergy.com/questions/301244/1-phase-generator-in-3-phase-system-option-to-vali.html тільки от вартість у нього ну дуже "прикольна" Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Телесистемы Опубліковано: 3 серпня Поділитись Опубліковано: 3 серпня 1 час назад, sly сказал: тільки от вартість у нього ну дуже "прикольна" Як для 50А зарядки, з 5 річною гарантією, то норм Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ЯД Опубліковано: 5 вересня Поділитись Опубліковано: 5 вересня Добавлю масла в костер. С 3Ф инвертором - надо ставить 3Ф РН, а у большинства скорее всего 3 однофазных зубра и одна отдельная фаза может вылететь. Что тогда делает 3ф инвертор? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mib Опубліковано: 5 вересня Поділитись Опубліковано: 5 вересня 1 час назад, ЯД сказал: Добавлю масла в костер. С 3Ф инвертором - надо ставить 3Ф РН, а у большинства скорее всего 3 однофазных зубра и одна отдельная фаза может вылететь. Что тогда делает 3ф инвертор? Вроде как на батарею переходит, у нас это довольно частое явление когда на трансформаторе пропадает одна из фаз, ну как частое, раза три за последних пять лет точно было 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ЯД Опубліковано: 5 вересня Поділитись Опубліковано: 5 вересня 25 хвилин тому, mib сказав: Вроде как на батарею переходит, у нас это довольно частое явление когда на трансформаторе пропадает одна из фаз, ну как частое, раза три за последних пять лет точно было Ну, меня недавно на новый трансформатор переключили. Там скачут все фазы от 200 до 260. И получается вроде ж и ээ есть, а ты на батарее) И не знаю как в дее, но вроде читал у зф инверторах надо чтобы точно все 3 тухли или были. То есть 3ф реле надо, отрубить все при одной фиговый. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mib Опубліковано: 5 вересня Поділитись Опубліковано: 5 вересня 12 минут назад, ЯД сказал: Ну, меня недавно на новый трансформатор переключили. Там скачут все фазы от 200 до 260. И получается вроде ж и ээ есть, а ты на батарее) И не знаю как в дее, но вроде читал у зф инверторах надо чтобы точно все 3 тухли или были. То есть 3ф реле надо, отрубить все при одной фиговый. Я уже задумался про блок питания в качестве зарядки на то время когда фазы будут танцевать, да и вроде у Дея нижний порог 180 вольт, у нас зимой бывает 160 если веерка то всегда одна две фазы Как то я про это не подумал в момент заказа, srne от 140 уже работает и батарею.заряжает, но правда в этом режиме дольше переключение на резерв и обратно 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз