texnojnik Опубліковано: 26 травня Поділитись Опубліковано: 26 травня Усім доброго дня. Розпишу свою епопею звернень в служби освіти, які роблять вигляд, що працюють над дотриманням Закону України, а по факту дають тільки відписки через кругову поруку. Для звернення я подзвонив на телефонну гарячу лінію управління Державної служби якості освіти у Львівській області. Мене вислухали, сказали, що зі мною звяжеться куратор по Яворівському району Оксана Шимків, якій я викладу і сформулюю свою заяву. Вона подзвонила, записала нашу розмову, я відправив їй усі матеріали попередніх звернень в інші інстанції, сформулював письмове звернення на управління Державної служби якості освіти у Львівській області, отримав відповідь: «Заяву отримали. Будемо розглядати в межах чинного законодавства» і все, зв’язок пропав з нею. Моє наступне запитання до неї так само залишилось без відповіді: «Доброго дня. 12 лютого 2024 року я подав запит керівнику відділу освіти ЯМРЛО Байда В. П. (вх. № 02-11/03 від 12.02.2024) «на отримання публічної інформації по результатам перевірки порушення моїх прав згідно Закону України «Про звернення громадян» ст. 7 «Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення» по факту відмови директором Яворівського ЗДО №3 ЯМРЛО Нагайчук О. С. реєструвати мою заяву «Про примусовий збір коштів на ремонт туалету в ЗДО №3». Прошу надати інформацію: - по результатам перевірки порушення моїх прав згідно Закону України «Про звернення громадян» ст. 7 «Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення» по факту відмови директором Яворівського ЗДО №3 ЯМРЛО Нагайчук О. С. реєструвати мою заяву «Про примусовий збір коштів на ремонт туалету в ЗДО №3». Таку ж саму заяву я зареєстрував в відділі освіти ЯМРЛО (вх. № 01-01/368 від 27.11.2023). Офіційно я подавав запит на отримання публічної інформації (в переліку 7 пунктів ) і по цьому факту (вх. № 01-01/390 від 21.12.2023), але відповідь на цей факт порушення була відсутня, протерміновано терміни надання публічної інформації, інформація по іншим пунктам була неповною і недостовірною, що є порушенням Закону України "Про доступ до публічної інформації". Сьогодні мені повідомили, що мій запит скеровано до директора Яворівського ЗДО №3 ЯМРЛО Нагайчук О. С. Получається що вона сама має проводити рослідування проти себе?» За кілька днів отримав тільки відповідь: «Ваша заява на розгляді. Якщо будуть додаткові запитання ми з вами сконтактуємо. Всю інформацію ви отримаєте згідно норм визначених законодавством» Щє до отримання офіційної відповіді від управління Державної служби якості освіти у Львівській області пройшла інформація, що всі питання порішали на місцях, дали час виправити помилки, переписати документацію, створити власний сайт і в свою чергу директор Яворівського ЗДО №3 ЯМРЛО Нагайчук О. С. почала шукати джерела витоку інформації. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
texnojnik Опубліковано: 26 травня Автор Поділитись Опубліковано: 26 травня Текст моєї заяви, при необхідності можу додати скан копію: ЗАЯВА про бездіяльність і відсутність контролю посадових осіб відділу освіти Яворівської міської ради Львівської області за дотриманням ст. 30 «Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти» Закону України «Про освіту» відносно закладу дошкільної освіти №3 ЯМРЛО. Я, ……….., звертаюсь з приводу бездіяльності посадових осіб, а саме керівника відділу освіти Яворівської міської ради Львівської області Байда Володимир Петрович та директора ЗДО №3 Нагайчук Оксана Степанівна з приводу відсутності передбаченої законодавством публічної інформації згідно Закону України «Про освіту» ст. 30 про «Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти» на сайті відділу освіти Яворівської міської ради Львівської області, який згідно «ПОЛОЖЕННЯ про внутрішню систему забезпечення якості освіти Яворівського закладу дошкільної освіти №3 Яворівської міської ради Львівської області» (наказ №01-06/55-о/д від 31.08.2021) використовується закладом дошкільної освіти через відсутність власного офіційного сайту закладу. Щє в листопаді 2023 року я мав розмову в приміщенні ЗДО №3 з директором Нагайчук О. С., в ході якої озвучував нагальні питання, в тому числі і щодо відсутності інформації про кадровий склад ЗДО №3. На це отримав відповідь: « Знаєте свого вихователя, знаєте мене, а більше Вам знати нічого не треба». Моє питання щодо відсутності фінансової звітності на сайті закладу освіти про проведені тендери на закупівлю матеріалів (нам на зборах батьків розказували про відсутність фінансування і потребою зробити подарунок садочку, а саме ремонт туалету старшої групи), які я побачив на Prozorro, було так само сказано, що Prozorro публічний сайт і кожен, хто хоче побачити фінансову звітність про проведені тендери може знайти її там. Після вивчення законів і осмислення того, що мені на вуха навішали порцію локшини, я написав заяву «Про примусовий збір коштів на ремонт туалету в ЗДО №3» і 27.11.2023 року хотів зареєструвати її в ЗДО №3, але в порушення моїх прав згідно Закону України «Про звернення громадян» ст.7 «Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення» Нагайчук О. С. відмовилась приймати і реєструвати заяву. Зареєстрував я заяву в відділі освіти Яворівської міської ради Львівської області (вх. № 01-01/368 від 27.11.2023) «Про примусовий збір коштів на ремонт туалету в ЗДО №3». Після реєстрації заяви я мав розмову з керівником відділу освіти Яворівської міської ради Львівської області Байда В. П., якому я в усному зверненні виклав усі зауваження щодо публічності ЗДО №3, залишив роздруківку статистики оприлюднених новин серед ЗДО м. Яворова, де згідно статистики за вибраний період часу ЗДО №3 займав останнє місце з висвітлення подій ( копія в додатку): Статистика висвітлення новин серед ЗДО м. Яворова на сайті відділу освіти Яворівської міської ради Львівської області ЗДО №1 18 публікацій ЗДО №2 17 публікацій ЗДО №4 10 публікацій ЗДО №3 2 публікації Отримана відписка на мою заяву показала, що заяву «Про примусовий збір коштів на ремонт туалету в ЗДО №3» ніхто не розлядав, обмежились тим, що не виявили порушень і мій наступний запит (вх. № 01-01/390 від 21.12.2023) керівнику відділу освіти Яворівської міської ради Львівської області Байда В. П. на отримання публічної інформації по результатам перевірки і розгляду моєї заяви (вх. № 01-01/368 від 27.11.2023) «Про примусовий збір коштів на ремонт туалету в ЗДО №3» протермінували на одинадцять робочих днів, хоча згідно статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідь на запит повинна бути не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. Відповідь на запит надійшла за підписом директора Яворівського закладу дошкільної освіти №3, Яворівської міської ради Львівської області, Нагайчук О. С.. В данному листі жодним чином не надано відповіді на мій запит по пунктах і відповідь на запит мав надати керівник відділу освіти ЯМРЛО або призначена ним службова особа, але в жодному разі не може брати участь особа, прямо або побічно зацікавлена в її результатах і тим більше особа, яка являється фігурантом скарги та відносно якої проводилось розслідування. Мій наступний запит «Про кадровий склад ЗДО №3 та наявністю вакантних посад» вх. № 02-11/01 від 22.01.2024) спричинив кадрові маніпуляції з метою приховання порушення положень Закону України «Про запобігання корупції», пов’язані з роботою у підпорядкуванні керівників державних та комунальних закладів освіти, та інших посадових осіб закладів їх близьких осіб. Це проявилось в тому, що після подання запиту на сайті Державної служби зайнятості з’явились чотири вакансії в ЗДО №3 ЯМРЛО: 24.01.2024 № вакансії: 13672401240018 підсобний робітник 24.01.2024 № вакансії: 13672401240020 сторож 24.01.2024 № вакансії: 13672401240022 помічник вихователя 25.01.2024 № вакансії: 13672401250001 робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків Дана інформація про наявність вакансій на сайті Державної служби зайнятості і відсутність публічної інформації на сайті ЗДО №3 свідчить про порушення ст. 30 Закону України «Про освіту» і надання недостовірної інформації на мій запит вх. № 02-11/01 від 22.01.2024. ( Мені була надана відповідь, що ”станом на 26.01.2024 року вакантних посад немає”) Я подав щє один запит на отримання публічної інформації по факту надання недостовірної інформації по запиту вх. № 02-11/01 від 22.01.2024 «про кадровий склад ЗДО №3 та наявністю вакантних посад», одним з пунктів котрого було: ”3. Оприлюднити за сайті ЗДО №3 публічну інформацію згідно Закону України «Про освіту» ст. 30 про «Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти», так як відсутність передбаченої законодавством інформації є порушенням Закону України «Про освіту».” Надана на цей пунк відповідь ввела мене в ступор, чи володіє розпорядник інформації в особі директора ЗДО №3 Нагайчук О. С. знанням законів: ”У зв’язку із відсутністю сайту у Яворівського ЗДО №3 Яворівської міської ради Львівської області, який є окремою юридичною особою, інформація про вакансії була розміщена директором закладу дошкільної освіти на сайті Державної служби зайнятості, що теж є публічною.” ПРОШУ 1. Об’єктивно, всебічно і вчасно перевірити та розглянути викладені в заяві факти та обставини. 2. Розібратись, чия бездіяльність з моменту ухвалення Закону України «Про освіту» 5 вересня 2017 року і прийнятого рішення на нараді 02.11.2017 р. Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич з керівниками обласних департаментів освіти про те, що усі документи, оприлюднення яких передбачено ст. 30 Закону України «Про освіту» мають бути розміщені на сайтах закладів освіти або їх засновників до 01.12.2017 р. привела до того, що з того моменту по теперішній час на протязі 7 (семи!!! ) років відсутня публічна інформація на сайті ЗДО №3 ЯМРЛО. ( До речі, Наказ департаменту освіти і науки, молоді та спорту КМДА № 930 від 03.10.2017р. «Про прозорість та відкритість діяльності закладів освіти.» я залишив директору ЗДО №3 Нагайчук О. С. 27.11.2023 року, але вона відповіла, що це її не стосується, бо він для Київської області і мої пояснення, що там тлумачення вимог Закону України «Про освіту» вона не сприйняла.) 3. Оприлюднити за сайті ЗДО №3 публічну інформацію згідно Закону України «Про освіту» ст.30 про «Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти». 14 лютого 2024 року Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
texnojnik Опубліковано: 26 травня Автор Поділитись Опубліковано: 26 травня Надіслана мені відповідь з управління Державної служби якості освіти у Львівській області від 11.03.2024 року № Г-3/01-10 Управління Державної служби якості освіти у Львівській області (далі – управління Служби) розглянуло Ваше звернення від 14.02.2024, яке надійшло на адресу управління Служби щодо ситуації, яка склалася в Яворівському закладі дошкільної освіти №3 Яворівської міської ради Львівської області в частині висвітлення публічної інформації на сайті ЗДО та/або сайті засновника відповідно до статі 30 Закону України «Про освіту» та матеріали розгляду звернення щодо викладених у скарзі питань. Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України. Згідно пункту 10 розділу II Положення про управління Служби затвердженного наказом Державної служби якості освіти України від 10.09.23019 №01-11/48 управління Служби здійснює розгляд звернень громадян з питань, що належать до компетенції управління Служби. З метою об’єктивного розгляду звернення 19.02.2024 управління Служби скеровано запит у Відділ освіти Яворівської міської ради Львівської області (далі Відділ освіти) та у Яворівський ЗДО №3 Яворівської міської ради Львівської області (далі – ЗДО) щодо надання інформації за фактами, викладеними заявником. Під час розгляду наданих матеріалів з’ясовано, що звернення громадянина ……. зареєстровані в журналах вхідної документації Відділу освіти та ЗДО та надано відповіді, що зафіксовано в журналах вихідної документації Відділу освіти та ЗДО. Додатково повідомляємо, що за інформацією керівника ЗДО станом на 05.03.2024 вакантних посад немає. Також керівнику ЗДО були надані рекомендації щодо створення веб-сайту закладу освіти та наповнення його відповідно до вимог статті 30 Закону України «Про освіту». Адреса офіційного веб-сайту ЗДО зазначена на порталі Інформаційної системи управління освітою (ІСУО), наповненість сайту відповідає законодавству. Покликання на веб-сайт закладу освіти: cutt.ly/Vw1u3jIT. Одночасно повідомляємо, що згідно статті 26 Закону України «Про освіту», керівник закладу освіти, в межах наданих йому повноважень, організовує діяльність закладу освіти; вирішує питання фінансово-господарської діяльності закладу освіти; забезпечує умови для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю закладу освіти. Начальник управління Валентина ЗАГРЕВА. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
texnojnik Опубліковано: 29 травня Автор Поділитись Опубліковано: 29 травня (змінено) Продовжу тему, бо вона вже схожа на написання дипломної роботи на тему: “Як можна з мухи зробити слона, не прийнявши заяву і проігнорувавши прості вимоги в ній, щє й задіявши інших учасників освітнього процесу для погроз заявнику”. Назва навіяна моєю колишньою дипломною роботою: “Анализ сети электропитания, как возможного канала утечки информации за счёт побочных электромагнитных излучений от работающих технических средств передачи информации” на випускному курсі ХВУ, яка зайняла перше місце в універсітеті, щє й з практичною реалізацією. Ну то все лірика, ось сам текст заяви, яку відмовились прийняти і зареєструвати: “ ЗАЯВА про примусовий збір коштів на ремонт туалету в ЗДО №3 Повідомляю, що у очолюваному Вами закладі освіти здійснюється примусовий збір коштів з батьків на ремонт туалету старшої групи. 10 жовтня 2023 року на батьківських зборах, директором Яворівського ЗДО №3 ЯМРЛО Нагайчук Оксаною Степанівною було повідомлено, що випускна група має зробити подарунок садочку, а саме здійснити ремонт туалету за власні кошти. 22 листопада 2023 в чаті батьків садочку Марія Чепильська та Михайло Бігун озвучили кошторис на ремонт туалету: 1.демонтаж плитки 14 м² × 150 грн = 2100 грн. 2.монтаж плитки 14 м² × 400 грн = 5600 грн. 3. Дрібні розходи мінімум 1000 грн. 4. Зняття та встановлення унітазів ≈ до 800 грн. 5. Все разом мінімум 9500 грн. Було запропоновано зібрати по 1000 грн від кожного з батьків дитини, на що я дав відмову, так як 20 вересня вже збирали кошти у розмірі 500 грн, а на подарунки для дітей пішла лише частина з них. Мої аргументи, що бюджетні кошти з наших податків на ремонт садочку виділяються, так як ремонт у закладі освіти – це компетенція місцевої влади та директора, не брались до уваги. Адже саме керівник закладу зобов’язаний щорічно подавати запити до управління освіти із переліком потреб, у тому числі й щодо ремонтних робіт. А вже місцева влада має складати кошторис потреб навчальних закладів, які йому підпорядковуються. І ремонт у закладі освіти має право робити тільки спеціально ліцензована для цього компанія, оскільки є вимоги до будівельних матеріалів, застосовуються спеціальні нешкідливі фарби, матеріали, які мають допуск до використання в закладах освіти. За недотримання цих вимог відповідає директор закладу. Зважаючи на те, що в Україні освіта є обов’язковою та безоплатною, що передбачено Конституцією України та Законом України «Про освіту», звертаюся до Вас, як до директора Яворівського ЗДО №3, з вимогою негайно видати наказ, яким: 1. Заборонити будь який збір коштів у закладі освіти; 2. Заборонити поширення будь якої інформації про банківські рахунки, так званих, благодійних фондів та громадських організацій, куди необхідно сплачувати обов’язкові благодійні внески; 3. Попередити працівників про дисциплінарну відповідальність за невиконання наказу. Звертаю Вашу увагу, у разі відсутності наказу про заборону збору коштів, буду змушений звернутися до поліції із заявою про вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ст. 189 (Вимагання) Кримінального кодексу України. Оскільки, цією заявою Вас повідомлено про примусовий збір коштів (вимагання), яке відбувається в очолюваному Вами закладі освіти, невидача наказу про заборону збору коштів, буде вважатися сприянням подальшому вимаганню коштів з батьків. Сподіваюсь на Ваше розуміння та оперативне реагування. Додатки: 1. Лист МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ №1/11-8477 від 10 серпня 2018 року «Про безоплатність здобуття повної загальної середньої освіти» (копія). 2. Наказ департаменту освіти і науки, молоді та спорту КМДА № 930 від 03.10.2017р. «Про прозорість та відкритість діяльності закладів освіти.» (копія). 27 листопада 2023 року ” Змінено 29 травня користувачем texnojnik Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
texnojnik Опубліковано: 29 травня Автор Поділитись Опубліковано: 29 травня Як виявилось з відповіді директора ЗДО №3 Нагайчук О.С. на мою заяву, зареєстровану вже у відділі освіти Яворівської міської ради Львівської області (вх. № 01-01/368 від 27.11.2023) такий наказ (№ 47/г від 06.09.2023 року) «Про заборону збору коштів працівниками ЗДО» вже існував щє з 06.09.2023, але всупереч ньому не був доведений до відома батьків на групових батьківських зборах (чи за потреби в онлайн режимі) не тільки до батьків дітей старшої групи, а і до усіх без вийнятку батьків дітей, що відвідують ЗДО №3. Зараз цей наказ присутній на власному сайті ЗДО №3, який появився після моїх неодноразових звернень до Служби освітнього омбудсмена та до Управління Державної служби якості освіти у Львівській області «Про оприлюднення публічної інформації згідно Закону України «Про освіту» ст. 30 «Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти»». Все, що потрібно було зробити по моїй заяві, це довести наказ до відома усіх батьків та заборонити збір коштів батьками на ремонт. Однак директор ЗДО №3 Нагайчук О.С. проігнорувала мою заяву і не прийняла жодних мір для виконання свого ж наказу, а саме не оприлюднила наказ і не довела наказ до відома усіх батьків дітей садочку. Це призвело до того, що один із батьків (Бігун Михайло), що озвучував кошторис на ремонт туалету, створив окремий чат без мене і його дружина (Бігун Віка) продовжила збирати кошти на подарунок садочку, а саме на проведення ремонту туалету. Згідно Закону України «Про освіту», будь-які готівкові збори в закладах освіти заборонені, а благодійні внески повинні вноситись добровільно на казначейський рахунок закладу освіти з вказання цільового призначення платежу і «Заклади освіти, що отримують публічні кошти, та їх засновники зобов’язані оприлюднювати на своїх веб-сайтах кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством». Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз