Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Теплоємний камін (варіант коробу)

Domikv

Рекомендовані повідомлення

Хочу зашити сталеву топку теплоємним коробом, але не знаю який матеріал краще обрати. 
1) Шамотні плити 
  - Shamotek (склад чистий шамот чи якась суміш)?
  - GIRtech Fireguard (ніби чистий шамот)
2) Шамотна цегла - чи треба шамотна в обшивці, якщо там немає температур 1000 градусів, а теплоємність її така ж як і звичайної?
3) Пічна цегла на ребро
4) Звичайна повнотіла цегла ( м150-) 200на ребро
5) Газобетон 10см

Критерії вибору:
Макс  теплоємність
Ціна матеріалу з монтажем
Стійкість до тріщин та деформацій

Чи треба залишати площу решіток таку саму як при зашивці кальцій силікатом?
Поверх короба планується штукатурка або приклеєний камінь.

Хто що порадить?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, Domikv сказав:

Хто що порадить?

Цегла ручної формовки. 

Отримаєте зразу два в одному , і теплоємний короб , і оздоблення.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 годин тому, Domikv сказав:

теплоємність її така ж як і звичайної?

Ось приклад як розрахувати теплоємність порталу

  • 150шт(цеглин) * 3.5кг(вага) * 880Дж(теплоємність) / 3600сек(година) * 25°(дельта нагрітого порталу) = 3.20кВт*год(звичайна)
  • 150шт(цеглин) * 4.0кг(вага) * 900Дж(теплоємність) / 3600сек(година) * 25°(дельта нагрітого порталу) = 3.75кВт*год(шамотна)
     

На опалення будинку 150м2 потрібно близько 3кВт щогодини, тобто порталу вам вистачить всього на годину, а шамотного може на кілька хвилин довше. Але ж ви не слухаєте, що конвекція в цегляному порталі нічим не відрізняється від конвекції в будинку з цегляними стінами в плані опалення... Ра***те теплоємність ваших стін vs теплоємність печі (питайте у печніка), бо портал то мізер...

Змінено користувачем normal
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, andrey_ka сказал:

Цегла ручної формовки. 

Отримаєте зразу два в одному , і теплоємний короб , і оздоблення.

 

найкращий варіант.

 

Нажаль, поки не знайшов майстра на такі роботи...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, normal сказал:

Ось приклад як розрахувати теплоємність порталу

  • 150шт(цеглин) * 3.5кг(вага) * 880Дж(теплоємність) / 3600сек(година) * 25°(дельта нагрітого порталу) = 3.20кВт*год(звичайна)
  • 150шт(цеглин) * 4.0кг(вага) * 900Дж(теплоємність) / 3600сек(година) * 25°(дельта нагрітого порталу) = 3.75кВт*год(шамотна)
     

На опалення будинку 150м2 потрібно близько 3кВт щогодини, тобто порталу вам вистачить всього на годину, а шамотного може на кілька хвилин довше. Але ж ви не слухаєте, що конвекція в цегляному порталі нічим не відрізняється від конвекції в будинку з цегляними стінами в плані опалення... Ра***те теплоємність ваших стін vs теплоємність печі (питайте у печніка), бо портал то мізер...

Дякую, теж не бачу особої різниці з шамотною, не бачу сенсу переплачувати в 10 раз. А ось пічна може бвльш стабільніша в плані трівщин в порівнянні з звичайною?

Теплоємний короб в першу чергу хочу для зменшення ефекту перетору, щоб не було відразк багато спеки, всі кажуть так буде комфортніше у кімнаті. Плюс додаткова теплоєиеість.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, sly сказал:

найкращий варіант.

 

Нажаль, поки не знайшов майстра на такі роботи...

Чесно кажучи в інтер'єр не сильно вписується класичний цегляний, тому хочу зашити. А от який матеріал вибрати не знаю. Деякі фірми по встановленню камінів взагалі не зашивають нічим крім силікат кальція, треба ще спеціаліста пошукати

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Зіткнувся з такою ж проблемою. Обійшов декілька фірм, що монтують каміни. Висновок такий - в салонах хотілося б розмовляти зі спецами, а приходилося спілкуватись з менеджерами-теоретиками. В основному молодими дівчатами. Творчості нуль, як їх навчили, так вони і розповідають. В основному короб з сілікату кальцію. В одному місті ще й поверх кріпили гіпсокартон. А про те чому мені непотрібний теплоакумулюючий короб вислухав багато версій. 😃 Цьому є просте пояснення. Зробити "більше" роботи та здати замовнику "закінчений виріб" за менший проміжок часу. Тому думаю розділити будівництво каміна на два етапи. Власне монтаж димаря та під'єднання до нього топки, а сам короб буде робити інша людина. Але у мене є одне питання. Можливо хто відповість, щоб не заводити нову тему. Чи має сенс робити такий короб коли камін з Г-образним склом? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 часов назад, Блюм сказал:

Чи має сенс робити такий короб коли камін з Г-образним склом? 

а чому ні? Сенс - накопичити тепло.

Мені колись також "експерди" казали, що я лох, бо внутрішні стіни з цегли, ще й теплі поли, які також теплоакамулятор. Що "марні гроші" і не потрібен мені такі стіни... Але коли у 22 році сиділи по три тижні без світла - все було пречудово. Протопив камін, прогрів будинок - і потім тепло довгенько трималося.

Те саме, коли свтіла (і опалення) не було добу, наприклад. Можна було навіть камін не розпалювати.

 

А коли будувався 10 років тому - всі казали, що газоблок 40см + утеплювач - також дурня.

 

Так от - дурня, це коли інших слухаєш, а робиш для себе.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Г-образне скло і цегляний портал збільшують дисбаланс температур між кімнатами, тобто дають купу випромінювання в залі, яке не може потрапити до інших кімнат, отже залежить від мети: при потребі у опаленні всіх кімнат краще мати подвійне скло і дистриб'ютор з повітропроводами, а тоді вже цеглою обкласти, так може вийти дешевше ніж всіляки суперізоли і шамотні плити

Змінено користувачем normal
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую за відповіді. Камін з Г-образним склом буде в залі. Мета опалювати спальні не стоїть. В найгіршому випадку пару ночей можна і в залі під каміном переночувати. Це питання виникло після відвідування одного з салонів. Неможливо ж постійно всіх підозрювати в брехні, тому з'явились зерна сумнівів. Хоча до того моменту і питання такого не виникало.😃 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 04.05.2024 в 00:41, Domikv сказал:

3) Пічна цегла на ребро
4) Звичайна повнотіла цегла ( м150-) 200на ребро

   Кирпича "на ребро" как теплоаккумулятора будет явно недостаточно. На одну комнату может и хватит, но на весь дом точно нет !

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, tayatlas сказал:

   Кирпича "на ребро" как теплоаккумулятора будет явно недостаточно. На одну комнату может и хватит, но на весь дом точно нет !

Як вважаєте, яка оптимальна товщина теплоакумулюючого коробу з пічної цегли?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 06.05.2024 в 21:09, Блюм сказал:

Як вважаєте, яка оптимальна товщина теплоакумулюючого коробу з пічної цегли?


    Толщина - не менее полкирпича (т.е. ок. 13 см). Но сам по себе подобный параметр "работать" не будет без другого - а именно общего объема кладки подобного "теплоаккумулятора". Тут прямая зависимость от площади дома: на 100 м2  желательно иметь не менее 1,5 м3 кирпичной кладки минимум. 

Змінено користувачем tayatlas
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 часов назад, tayatlas сказал:


    Толщина - не менее полкирпича (т.е. ок. 13 см). Но сам по себе подобный параметр "работать" не будет без другого - а именно общего объема кладки подобного "теплоаккумулятора". Тут прямая зависимость от площади дома: на 100 м2  желательно иметь не менее 1,5 м3 кирпичной кладки минимум. 

Та чесно кажучи мети накопичи тепло на добу не стоїть, здається з каміном це не реально,  тут вже буде інша проблема, скільки треба буде зробити підряд протопок, щоб така кладка 13 см стала теплою і почалася віддача назовні? 

Адже можлива й інша ситуація, зробили 2-3 протопки, і цього тепла недостатньо щоб цегла повністю прогрілася. Потім камін погас і пішов обратний процес охолодження топки через димохід. А це тягне за собою вже охолодження і цегляного короба. 

Маж бути якась оптимальна товщина, що дозволяє встигнути прогріти за пару розтопок. 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 05.05.2024 в 20:08, Блюм сказал:

Зіткнувся з такою ж проблемою. Обійшов декілька фірм, що монтують каміни. Висновок такий - в салонах хотілося б розмовляти зі спецами, а приходилося спілкуватись з менеджерами-теоретиками. В основному молодими дівчатами. Творчості нуль, як їх навчили, так вони і розповідають. В основному короб з сілікату кальцію. В одному місті ще й поверх кріпили гіпсокартон. А про те чому мені непотрібний теплоакумулюючий короб вислухав багато версій. 😃 Цьому є просте пояснення. Зробити "більше" роботи та здати замовнику "закінчений виріб" за менший проміжок часу. Тому думаю розділити будівництво каміна на два етапи. Власне монтаж димаря та під'єднання до нього топки, а сам короб буде робити інша людина. Але у мене є одне питання. Можливо хто відповість, щоб не заводити нову тему. Чи має сенс робити такий короб коли камін з Г-образним склом? 

Теж були такі думки, щоб короб робила інша людина, або самому, бачила на форумі люди з шамоту викладають самі, але хто в такій ситуації дасть гарантію на монтаж? мені здається фірми так не працюють, треба шукати якусь людину, що встановлює. Мені треба гільзувати цегляний димохід.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Domikv сказал:

Теж були такі думки, щоб короб робила інша людина, або самому, бачила на форумі люди з шамоту викладають самі, але хто в такій ситуації дасть гарантію на монтаж? мені здається фірми так не працюють, треба шукати якусь людину, що встановлює. Мені треба гільзувати цегляний димохід.

Працюють. Розмовляв зі знайомим. І він підштовхнув мене до такої думки, бо робив саме так. Якщо будете купувати у когось топку, треба домовлятися "на берегу". І за гільзування, і за простий монтаж. Зараз носом крутити не будуть.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Domikv сказал:

Та чесно кажучи мети накопичи тепло на добу не стоїть, здається з каміном це не реально,  тут вже буде інша проблема, скільки треба буде зробити підряд протопок, щоб така кладка 13 см стала теплою і почалася віддача назовні? 

Адже можлива й інша ситуація, зробили 2-3 протопки, і цього тепла недостатньо щоб цегла повністю прогрілася. Потім камін погас і пішов обратний процес охолодження топки через димохід. А це тягне за собою вже охолодження і цегляного короба. 

Маж бути якась оптимальна товщина, що дозволяє встигнути прогріти за пару розтопок. 

     Вы находитесь в плену собственных заблуждений.... :)

   Во-первых, разумеется бессмысленно делать суточный теплоаккумулятор. Днем и так часто есть кому топить. Поэтому теплоаккумулятор делают в расчете на ночное время....

   Во-вторых, никакого охлаждения топки через дымоход не происходит - для этого в печах делаются заслонки, перекрывающие после топки дымоход и предотвращающие утечку тепла из дома на улицу

   И, наконец,  в-третьих: прогревать требуется НЕ толщину, а ОБЪЕМ !!! Я в третий раз уже пишу об этом, но вы упорно не хотите этого замечать. Накопленное тепло упрощенно рассчитывается по формуле: объем теплоаккумулятора умноженный на разницу температур между теплоаккумулятором и комнатным воздухом. Вы можете сделать толщину стен хоть 1 см, но тогда вам придется думать КАК и ЧЕМ "добрать" необходимый объем ! И что в вашем понимании 2-3 протопки ? Средних размеров камин легко "держит" одну топку до 5 часов. 3 топки = 15 часов.... Нагреет что угодно.....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

46 минут назад, tayatlas сказал:

     Вы находитесь в плену собственных заблуждений.... :)

   Во-первых, разумеется бессмысленно делать суточный теплоаккумулятор. Днем и так часто есть кому топить. Поэтому теплоаккумулятор делают в расчете на ночное время....

   Во-вторых, никакого охлаждения топки через дымоход не происходит - для этого в печах делаются заслонки, перекрывающие после топки дымоход и предотвращающие утечку тепла из дома на улицу

   И, наконец,  в-третьих: прогревать требуется НЕ толщину, а ОБЪЕМ !!! Я в третий раз уже пишу об этом, но вы упорно не хотите этого замечать. Накопленное тепло упрощенно рассчитывается по формуле: объем теплоаккумулятора умноженный на разницу температур между теплоаккумулятором и комнатным воздухом. Вы можете сделать толщину стен хоть 1 см, но тогда вам придется думать КАК и ЧЕМ "добрать" необходимый объем ! И что в вашем понимании 2-3 протопки ? Средних размеров камин легко "держит" одну топку до 5 часов. 3 топки = 15 часов.... Нагреет что угодно.....

Дивіться. Про рекомендований вами об'єм. Простий розрахунок. В 1.5 куб. метрах кладки - 600 цеглин. На метр квадратний, при укладанні в півцеглини, треба 50 штук. 600 цеглин це 12 кв. метрів облицювання. Як для облицювання каміну то, на мою думку, велика конструкція. 

Тепер далі. Товщина Шамотек - 40мм, цеглина на ребро - 65мм, ви рекомендуєте 130мм. та ще й е менше 1,5 м. куб. об'єму. Як то кажуть - "Все треба уточнювати" Тому запитання. Ми ведемо розмову про одне й те саме?

Змінено користувачем Блюм
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 часа назад, Блюм сказал:

Дивіться. Про рекомендований вами об'єм. Простий розрахунок. В 1.5 куб. метрах кладки - 600 цеглин. На метр квадратний, при укладанні в півцеглини, треба 50 штук. 600 цеглин це 12 кв. метрів облицювання. Як для облицювання каміну то, на мою думку, велика конструкція. 

Тепер далі. Товщина Шамотек - 40мм, цеглина на ребро - 65мм, ви рекомендуєте 130мм. та ще й е менше 1,5 м. куб. об'єму. Як то кажуть - "Все треба уточнювати" Тому запитання. Ми ведемо розмову про одне й те саме?

    Учитывайте облицовку не только самого камина, но и дымохода.

   Я всего лишь отвечал на вопрос: "Как сделать теплоаккумулятор" , которого будет хватать на ночное время (пока камин не топится). Толщину кладки можно сделать меньше, объем также, но это приведет к недостаточному накоплению тепла. Я указал "идеальный" случай в цифрах для дома в 100 м2 - ну а решать как именно сделать разумеется право владельца дома.

   Не пойму почему вас смущают эти 600 кирпичей ? У меня только задняя облицовка декоративной небольшой буржуйки на 4 полена-чурбачка "забрала" более 200 кирпичей.... А полноценная облицовка каминопечи потребует куда больше.... Задние стенки этого короба вы надеюсь тоже учитывали ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 08.05.2024 в 21:13, Блюм сказал:

Працюють. Розмовляв зі знайомим. І він підштовхнув мене до такої думки, бо робив саме так. Якщо будете купувати у когось топку, треба домовлятися "на берегу". І за гільзування, і за простий монтаж. Зараз носом крутити не будуть.

А він собі чим зашивав короб?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 часов назад, tayatlas сказал:

    Учитывайте облицовку не только самого камина, но и дымохода.

   Я всего лишь отвечал на вопрос: "Как сделать теплоаккумулятор" , которого будет хватать на ночное время (пока камин не топится). Толщину кладки можно сделать меньше, объем также, но это приведет к недостаточному накоплению тепла. Я указал "идеальный" случай в цифрах для дома в 100 м2 - ну а решать как именно сделать разумеется право владельца дома.

   Не пойму почему вас смущают эти 600 кирпичей ? У меня только задняя облицовка декоративной небольшой буржуйки на 4 полена-чурбачка "забрала" более 200 кирпичей.... А полноценная облицовка каминопечи потребует куда больше.... Задние стенки этого короба вы надеюсь тоже учитывали ?

У мене камін буде стояти в куті. Біля двох несучих стін. Ті стіни будуть ізольовані сілікат кальцієм. Тому накопичувати тепло будуть лише дві стіни. Питання навіть не в тому щоб кирпич тримав до ранку. Зранку, коли прохолодно, краще спиться.😃 Питання в тій середині, між товщиною кирпичини і можливістю максимально їй повністю прогрітись. Вже скільки часу треба буде щоб прогріти, це вже мабуть наступне питання. Але є якісь розумні рамки. Може одна протопка, може 2-3 години.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Блюм сказал:

У мене камін буде стояти в куті. Біля двох несучих стін. Ті стіни будуть ізольовані сілікат кальцієм. Тому накопичувати тепло будуть лише дві стіни. Питання навіть не в тому щоб кирпич тримав до ранку. Зранку, коли прохолодно, краще спиться.😃 Питання в тій середині, між товщиною кирпичини і можливістю максимально їй повністю прогрітись. Вже скільки часу треба буде щоб прогріти, це вже мабуть наступне питання. Але є якісь розумні рамки. Може одна протопка, може 2-3 години.

Ничего там особо не прогреется. И не накопычить . Гораздо больше шансов при закрытии верхних решеток треснет какая-нибудь стенка в чугунной топке или акомот, шамот, вермикулит или чего еще в топке с легированной стали. Вся тема в быстром нагреве и циркуляции воздуха. А если прогреть массив кирпича, это немного другое. Достаточно прочитать инструкцию для каминной топки. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, Domikv сказал:

А він собі чим зашивав короб?

У нього на лицьовій стороні короба вертикально стоїть лист чугуна. Десь два метри висоти. Чугун чимось облицьований (думаю силікат кальцію). І на нього наклеєний рваний камінь. Знизу отвір для притоку повітря, зверху для виходу теплого.  

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...