Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Генератор не заводится на газе

Андрей Sahno

Рекомендовані повідомлення

Новый хюндай 3050fe подсоединил к магистральному газу-не заводится.Газ подаётся -слышно как шумит в редакторе,свечу выкрутил,проверил зазор 0,6 искра есть . Завтра куплю бензин, попробую завести.Но интересно ,почему на газе даже не схватывает.Шланг d 16 мм внутри,редуктор GasPower kms-3 new.Куда смотреть?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не знаком с полным устройством данного типа генератора, поэтому предположение из серии "пальцем в небо"...

    Двигатель у генератора карбюраторный ? Может в карбюраторе присутствуют остатки бензина ? Смесь бензина и газа не воспламеняется ! 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Андрей Sahno сказав:

редуктор GasPower kms-3 new

це не редуктор. це клапан вакуумний простий

 

Потрібно злити з карбюратора весь бензин (там де білий ричажок під карбюратором на клапані).

перекрити краник бензобака

поставити положення заслонки: повністю відкрито (ричажок заслонки вправо до упора).

і тоді пробувати.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, Андрей Sahno сказав:

Генератор новый, бензина ещё не заливал.Масло по уровню.

Тягу газа правильно встановили? в правильний отвір?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, Андрей Sahno сказал:

Новый хюндай 3050fe 

GasPower kms-3 new

Как на новый Хюндай попал газовый карбюратор?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, Андрей Sahno сказал:

 Завтра куплю бензин, попробую завести.

С этого нужно было начинать.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 годин тому, aleksey02 сказав:

Как на новый Хюндай попал газовый карбюратор?

А що дивного? Так само як і на мій. Купується генератор, купується карбюратор. Рідний карбюратор відкручується і кладеться в коробку.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На бензине работает без проблем, заводиться с пол тыка.При переходе на газ-глохнет.Заслонку ставил в разное положение -не помогает.Может сильное давление газа (вставил трубку на 10мм и поджег-факел 30-40см).Если поставить редуктор для сжиженного газа давление уменьшится?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Андрей Sahno сказав:

На бензине работает без проблем, заводиться с пол тыка.При переходе на газ-глохнет.Заслонку ставил в разное положение -не помогает.Может сильное давление газа (вставил трубку на 10мм и поджег-факел 30-40см).Если поставить редуктор для сжиженного газа давление уменьшится?

перемикач оранжевий під карбюратором на NG?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Да, вправо до конца.Газ в карбюратор поступает,но смесь или богатая или бедная.Но почему даже не хватает двигатель-не пойму.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

як я завожу: натискаю кнопку клапана і тримаю поки з повітряного фільтра не почне сильно смердіти газом. відпускаю. заслонку вправо і завожу

попробуйте заводити і тримати кнопку на вакуумному клапані натисненою. можливо не вистачає тиску газу щоб відкривати клапан.

ще впевнитись що оранжева переключалка під кабрюратором на позиції NG.І там ще в ній болтики є. Їх можливо потрібно буде регулювати, але це вже в саму останню чергу

P.S. дренажний краник на клапані зліва має бути закритий.

Змінено користувачем dimich99
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спасибо всем, кто пытался помочь.Заработало!!Таки подача газа была большая.Повернул кран на LPG (там отверстие подачи меньше) и кран газа еле приоткрыл- и все работает.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Андрей Sahno сказав:

dimich99 вопрос к Вам-головку подрезали под газ или это пока в теории?

нічого не підрізав, не рухайте того.

Проблема десь на поверхні і вона примітивна. Потрібен хтось хто розуміється на місці біля генератора.

Я купив хюндай, купив карбюратор, прикрутив(відразу з 0 мотогодин) і воно завелось. Генератор ніразу на бензині не працював. Ніяких свічок я не рухав, перше була проблема генератор підгазовував ривками на холостих, я змістив тягу газа в сусідній отвір, через 10 годин роботи вернув тягу назад - мабуть через те що відразу з ящика не обкатаний був.

P.S. Вище повідомлення помітив що ви вже все вирішили. З чим і вітаю.

Змінено користувачем dimich99
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Андрей Sahno сказав:

Спасибо всем, кто пытался помочь.Заработало!!Таки подача газа была большая.Повернул кран на LPG (там отверстие подачи меньше) и кран газа еле приоткрыл- и все работает.

там є регулюючі винти в тому оранжевому перемикачі. Ними теж можна регулювати.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 4 місяці потому...

Не хотів створювати нової теми, оскільки вже така є. Тому з Вашого дозволу скористаюсь.

Купив генератор EnerSol EPG-5500SEL. від двопаливний з заводу, але під балонний газ. Купив інший карбюратор поставив, все працювало добре. з кожним новим запуском, бували випадки коли стріляло в кабюратор на газу. Зараз - кожний запуск на газі, це простріли в карбюратор, аж фільтр поролоновий поплавило. Хтось зтикався з такою проблемою? на бензині заводиться нормально. працює нормально, завів на бензі перейшов на газ теж нормально, а зараз завести на газі неможливо, щоразу стріляє. Краник стоїть в положенні NG. Генераторор на газі заводився тільки після того як перекрився кран подачі бензи і генератор самотужки заглох. Оригінальний карбюратор SPD, той що купив під магістральний газ такий самий. Ще одне зазори на клапанах були 0,05 впуск і випуск, поставив 0,15-0,20 впуск і 0,20-0,25 випуск. нічого не помінялось

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...