Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Примикання чорнової стяжки до фундаменту

dred1717

Рекомендовані повідомлення

Маємо чорнову сяжку залиту на 0.5 см вище фундамента. На фундаменті лежить ряд блоків на якому стоїть вікно шириною 240 см. Відстань від чорнової стяжки до вікна 30 см. Чистова підлога має бути приблизно вище 2-3 см ніж висота блоку на якому стоїть вікно.

Завдання: зробити теплу підлогу, щоб не запотівало вікно і не потріщала стяжка.

Варіант 1: на чорнову стяжку вкласти 7 см пінопласту, зрізати блок  так щоб на нього можна було покласти пінопласт товщиною 2 см, на пінопласті розкласти якомога ближче до вікна труби теплої підлоги, залити стяжку через демферний шов між пінопластом на чорновій підлозі та пінопластом. Але є 1 нюанс, щоб це зробити, заважають нижні кріплення терасних вікон і дверей. Було прийнято рішення кріпити низ на пластини, оскільки двері та вікна встановлені на висячому блоку, побоявся, що блок потріщить. 

Варіант 2: зробити те ж саме, тільки зрізати весь блок, на фундамент покласти 7 см пінопласту. Але тоді низ дверей і вікон треба кріпити точно болтами через раму. В першому варіанті можна просто пластини підігнати вниз в опустити дюбелі з болтами.

Варіант 3: поставити підлоговий конвектор і залити стяжку по блоку без пінопласту.

Або Ваш варіант?

P.S. на фото між чорновою стяжкою і блоком пінопласт, він скрізь по периметру мав бути замість демферної стрічки. Але він забиреться. 

 

IMG_20240208_172153761.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 годин тому, dred1717 сказав:

щоб не запотівало вікно

Вважаєте буде конденсат? В себе за три роки бачив його тільки на вікні санвузла після душа

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

44 минуты назад, normal сказал:

Вважаєте буде конденсат? В себе за три роки бачив його тільки на вікні санвузла після душа

Боюсь, що відстані труб теплої підлоги до дверей 35-40 см буде забагато, і там буде утворюватисть холодне повітря і відповідно конденсат.

У Вас є вихід на терасу? Як у себе реалізовували обігрів конструкції терасних дверей?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Саме таких дверей не маю, але є великі вікна по 4.5м2 з відстаню до теплої підлоги 30см, є по 2м2 з відстаню 60см, взимку є проблема з низькою вологістю - все кругом ітак дуже швидко висихає, нерозумію навіщо ще додатково прискорювати цей процесс... (бо труби на підвіконні це не рішення причин конденсату, це просто зменшення його наслідків)

Змінено користувачем normal
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 часов назад, dred1717 сказал:

Варіант 2: зробити те ж саме, тільки зрізати весь блок, на фундамент покласти 7 см пінопласту. Але тоді низ дверей і вікон треба кріпити точно болтами через раму. В першому варіанті можна просто пластини підігнати вниз в опустити дюбелі з болтами.

В идеале утеплитель должен заходить под окно ваше. 

В теме стяжек Мастерок давал фото терасных блоков с утеплением. Я у себя переделывала. В итоге стоит  в тех местах, где ребра жесткости - на двух кубиках из гранита где-то 6х6 см. Остальное - самый твердый ЭППС, что нашла. Крепления в пол - нет. Только сверху и сбоку чуть усилено. Проем 2.6х2.6. Пол намотан вплотную к дверям - с отступом в 10 см. Вообще весь пол намотан от наружных стен с шагом 10 см - 6 витков. По итогу - ничего не потеет.

Ну и вообще потеть должно от лишней влажности или недостаточно теплого окна.

Я в этом году уже отапливаю дом, но не на полную - идет отделка. Температуру поддерживаю -12-14 градусов. На окнах влаги нет даже при влажности 70 %. Больше не было - т.к. сама делаю и объемы одноразовой штукатурки не большие. Единственное что потело -  входная дверь. И то только когда были максимальные морозы- недавно. Вчера была - дверь уже не потеет. Дверь украинская даже не премиум сегмента, но удачная.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, semengv сказал:

В идеале утеплитель должен заходить под окно ваше. 

Під вікном теплий блок Aeroc d300, товщиною близько 35 см, тому не думаю що знизу вікна буде промерзати.

2 часа назад, semengv сказал:

В теме стяжек Мастерок давал фото терасных блоков с утеплением. Я у себя переделывала. В итоге стоит  в тех местах, где ребра жесткости - на двух кубиках из гранита где-то 6х6 см. Остальное - самый твердый ЭППС, что нашла. Крепления в пол - нет. Только сверху и сбоку чуть усилено. Проем 2.6х2.6. Пол намотан вплотную к дверям - с отступом в 10 см. Вообще весь пол намотан от наружных стен с шагом 10 см - 6 витков. По итогу - ничего не потеет.

Звичайно дана конструкція більш продумана, тріщини на стяжці навряд з'являться, основа під неї однакова – ЕППС. Але чесно кажучи мене трішки смущає, те що знизу відсутнє кріплення даної конструкції. Все таки ширина конструкції немала, складається з 3 окремих елементів і боюсь, щоб вона знизу не почала грати.

 

2 часа назад, semengv сказал:

Я в этом году уже отапливаю дом, но не на полную - идет отделка. Температуру поддерживаю -12-14 градусов. На окнах влаги нет даже при влажности 70 %. Больше не было - т.к. сама делаю и объемы одноразовой штукатурки не большие. Единственное что потело -  входная дверь. И то только когда были максимальные морозы- недавно. Вчера была - дверь уже не потеет. Дверь украинская даже не премиум сегмента, но удачная.

На даний час я не опалюю будинок і вікна потіють дуже сильно.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Провітрюйте, в мене першу зиму після мокрих робіт теж вікна плакали і вологість була вище 90%, після переїзду 40% і геть сухо

Змінено користувачем normal
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, normal сказал:

Провітрюйте, в мене першу зиму після мокрих робіт теж вікна плакали і вологість була вище 90%, після переїзду 40% і геть сухо

Теж розглядав варіант, що це через штукатурку, хоча штукатурили у жовтні, але все одно волога мабуть не вся випарувалася. Провітрювати мабуть зараз немає сенсу, на вулиці вологість зараз не менша. Треба чекати весни.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Аж важко згадати скількі сотен таких непродуманних вузлів я переробив своїми руками!

По темі.Перше питання,викладіть будь ласка розріз підлоги з Вашого проекту,бо 32 см від чорнової до чистової це офігенно багато.Конвектор відкидайте одразу,крім купи грошей та банальних незручностей при експлуатації це ще купа  гемору абсолютно усім майстрам.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, мастерок сказал:

По темі.Перше питання,викладіть будь ласка розріз підлоги з Вашого проекту,бо 32 см від чорнової до чистової це офігенно багато.Конвектор відкидайте одразу,крім купи грошей та банальних незручностей при експлуатації це ще купа  гемору абсолютно усім майстрам.

У мене типовий проект z69, я з нього взяв лише розміри і планування.

Я планував робити такий поріг: 10 см пінопласт, 8 стяжка і 2 см на чистове оздоблення. Тому і вирішив вікна з дверима встановлювати на 1 ряд блоків. Але мені замовили вікна з дверима вищими, ніж потрібно було (двері доречі довші за вікна на 2 см, моїй злості не було меж)

В загальному зараз має бути 7 см пінопласту eps150, 7-8 см чистової стяжки і 2 см залишаю на плитку з клеєм.

З товщиною блоків на яких стоїть конструкція я помилився, зараз  їх товщина приблизно 16-17 см.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, dred1717 сказал:

Звичайно дана конструкція більш продумана, тріщини на стяжці навряд з'являться, основа під неї однакова – ЕППС. Але чесно кажучи мене трішки смущає, те що знизу відсутнє кріплення даної конструкції. Все таки ширина конструкції немала, складається з 3 окремих елементів і боюсь, щоб вона знизу не почала грати.

Ну так и у меня 2.6х2.6 из трех частей. Внизу крепления нет.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, dred1717 сказал:

На даний час я не опалюю будинок і вікна потіють дуже сильно.

Причина только в повышенной влажности и недостаточности вентиляции. Проветривайте даже в мороз.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, dred1717 сказал:

У мене типовий проект z69, я з нього взяв лише розміри і планування.

Я планував робити такий поріг: 10 см пінопласт, 8 стяжка і 2 см на чистове оздоблення. Тому і вирішив вікна з дверима встановлювати на 1 ряд блоків. Але мені замовили вікна з дверима вищими, ніж потрібно було (двері доречі довші за вікна на 2 см, моїй злості не було меж)

В загальному зараз має бути 7 см пінопласту eps150, 7-8 см чистової стяжки і 2 см залишаю на плитку з клеєм.

З товщиною блоків на яких стоїть конструкція я помилився, зараз  їх товщина приблизно 16-17 см.

Ну то не виноходьте велосипед,вибивайте нафіг ото неподобство з газоблоку,який доречі не являеться жорстким матеріалом ,на нього взагалі не можно було ставити Ваші тяжкі рами.Опори рам повинні бути жорсткими і лише під вертикальними стійками,робляться вони або з кірпіча чи аналогичних матеріалів,чи з дуба.Потім утеплювач кладеться з виходом на зовні,а під самою рамою ставити смужки утеплювача вертикально.При заливці стяжки між нею та бетоном від рами ставиться демпферна стрічка.Якщо хочете перебздіти,можете нижні пластини кріплення рами пропустити скрізь демпферну стрічку і заглубити в бетон стяжки,ще більще перебздіти,то ще зв'язати з армуючую сіткою стяжки.Усе це і з фотками самого процесу як я то роблю за допомогою домкрата без демонтажа рами є на форумі.В Вашому випадку роботи аж на годину,набагато гірше коли вже стоїть утеплювач і намотані труби.

П.С.Як приємно зайти на форум і просто обговорювати будівельні проблеми.

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, мастерок сказал:

Ну то не виноходьте велосипед,вибивайте нафіг ото неподобство з газоблоку,який доречі не являеться жорстким матеріалом ,на нього взагалі не можно було ставити Ваші тяжкі рами.Опори рам повинні бути жорсткими і лише під вертикальними стійками,робляться вони або з кірпіча чи аналогичних матеріалів,чи з дуба.Потім утеплювач кладеться з виходом на зовні,а під самою рамою ставити смужки утеплювача вертикально.При заливці стяжки між нею та бетоном від рами ставиться демпферна стрічка.Якщо хочете перебздіти,можете нижні пластини кріплення рами пропустити скрізь демпферну стрічку і заглубити в бетон стяжки,ще більще перебздіти,то ще зв'язати з армуючую сіткою стяжки.Усе це і з фотками самого процесу як я то роблю за допомогою домкрата без демонтажа рами є на форумі.В Вашому випадку роботи аж на годину,набагато гірше коли вже стоїть утеплювач і намотані труби.

П.С.Як приємно зайти на форум і просто обговорювати будівельні проблеми.

А якщо просто обрізати блоки до рами, під рамою залишити блок, покласти утеплювач на фундамент замість обрізаних блоків, поставити демпферну стрічку між рамою і стяжкою, через неї пропустити пластини нижнього кріплення рами? 

Просто це для Вас година часу, а для мене виглядає стрьомновато. 

Пошукаю на форумі Вашу роботу з домкратами, обдумаю.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якби у Вас замість газоблоку був кірпіч,то цей варіант мав би право на життя.Ви ж не уважно прочитали мій допис,на газоблок взагалі не можно ставити такі рами,а якщо він у Вас ще й не повнотілий і Ви ще й зменшити його ширину то це взагалі буде купка сміття і рама буде тіліпатися на усі боки та висіти в повітрі.Особисто я Вам категорично забороняю робити таку дурню,якщо не хочете зробити по людські,то краще залишить як є.

Змінено користувачем мастерок
  • Лайк 3
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 часов назад, dred1717 сказал:

А якщо просто обрізати блоки до рами, під рамою залишити блок, покласти утеплювач на фундамент замість обрізаних блоків, поставити демпферну стрічку між рамою і стяжкою, через неї пропустити пластини нижнього кріплення рами? 

Просто це для Вас година часу, а для мене виглядає стрьомновато. 

Пошукаю на форумі Вашу роботу з домкратами, обдумаю.

Мне тоже было страшно переделывать - тем более конструкция у меня большая. Но переделала и не жалею. Даже в прошедшие морозы возле стекла не было ощущения холода. На пол ложила градусник по контурам пола - по углам и в центре контура - везде одинаковая температура. Вчера опрыскивателем грунтовала стены и стяжку дополнительно - впервые влажность поднялась до 74% - конденсата нет. Но возле дверей я намотала трубу часто.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Василию-Мастерку огромное спасибо, что в свое время он убедил меня переделать то, что наваяли мне установщики окон. За подробные рекомендации и консультации по выполнению стяжек пола. Я все сделала! Это оказался самый трудный этап в стройке. Крыша тоже сложно давалась - но там больше психологически страшно было самой делать, технически - интересно. А тут именно тяжко.. и монотонно. Но главное - сделано. Василий - еще раз спасибо!

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, мастерок сказал:

Якби у Вас замість газоблоку був кірпіч,то цей варіант мав би право на життя.Ви ж не уважно прочитали мій допис,на газоблок взагалі не можно ставити такі рами,а якщо він у Вас ще й не повнотілий і Ви ще й зменшити його ширину то це взагалі буде купка сміття і рама буде тіліпатися на усі боки та висіти в повітрі.Особисто я Вам категорично забороняю робити таку дурню,якщо не хочете зробити по людські,то краще залишить як є.

Я розумію, що написав дурницю і блок плотністю 300 шириною 10 см не витримає такого навантаження. Просто в мене вже зроблені відкоси, якщо почати вибивати блоки з під дверей, конструкція зрушиться точно на мм, якби акуратно не робив і відкоси всі потріщать, і тоді вже роботи буде точно не на годину.

Тому хотілося б обійтися найменшими витратами як фінансовими, так і по часу.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, мастерок сказал:

якщо не хочете зробити по людські,то краще залишить як є.

Якщо залишити так, як є, через неоднорідність поверхонь на які буде опиратися стяжка, вона 100% потріщить? але чи трісне керамограніт?

У мене ці двері стоять на блоках вже рік часу, з блоками нічого не сталось і я думаю, якщо їх не підрізати з ними нічого і далі не станеться. Тут просто питання, щоб плитка не тріснула і конденсату на вікнах не було.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, dred1717 сказал:

Я розумію, що написав дурницю і блок плотністю 300 шириною 10 см не витримає такого навантаження. Просто в мене вже зроблені відкоси, якщо почати вибивати блоки з під дверей, конструкція зрушиться точно на мм, якби акуратно не робив і відкоси всі потріщать, і тоді вже роботи буде точно не на годину.

Тому хотілося б обійтися найменшими витратами як фінансовими, так і по часу.

З чого Ви взяли що Ваші двері мають зрушити з місця та пошкодити відкоси?Дурня повна!Для того і використовуеться домкрат,щоб перенести на нього по чергово вагу кожної точки опору і поміняти там газоблок на жорстку підошву.Точки опору це лише під вертикальними стійками.

На далі я пас,не робіть нічого,просто стартуйте укладку плитки від площини стіни,щоб плиточний шов проходив між рухомою стяжкою теплої підлоги та не рухомою газоблочною основою коло дверей.Той шов потім заробити не фугою,а герметиком в колір фуги.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, мастерок сказал:

З чого Ви взяли що Ваші двері мають зрушити з місця та пошкодити відкоси?Дурня повна!Для того і використовуеться домкрат,щоб перенести на нього по чергово вагу кожної точки опору і поміняти там газоблок на жорстку підошву.Точки опору це лише під вертикальними стійками.

Знайшов я тему з фотографіями Вашої роботи у Запоріжжі.

Я так розумію, Ви вирізали блок з двох сторін під з'єднувальним профілем, встановлювали з 2 сторін домкрати, піднімали на 1 мм конструкцію, встановлювали цеглу під профіль потім опускали домкрати, і так само повторювали процедуру з іншими опорами. 

Ви підставочний профіль забирали? А краї вікон на що опираються? Тільки на ПВХ профіль?

поріг дверей на що опирається? На ЕППС?

Змінено користувачем dred1717
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Почитал.

Вопрос. А у нас не применяю еще вот такие теплоизоляционные профили? Делают их из особого недеформируемого пенополистирола. Рассчитаны они на нагрузку в 1 тонну на 1 мп профиля при его толщине 100 мм. 

34.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

25 хвилин тому, Propeller сказав:

Почитал.

Вопрос. А у нас не применяю еще вот такие теплоизоляционные профили? Делают их из особого недеформируемого пенополистирола. Рассчитаны они на нагрузку в 1 тонну на 1 мп профиля при его толщине 100 мм. 

34.jpg

Применяют, только для этого нужно знать про них заранее, а установщики/продавцы окон про них не упоминают) а предлагают пластиковые доборные.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, ЯД сказал:

Применяют, только для этого нужно знать про них заранее, а установщики/продавцы окон про них не упоминают) а предлагают пластиковые доборные.

А можете сбросить ссылку кто их у нас продает? А то не могу сформулировать правильно запрос на поиск в Google.

Змінено користувачем Propeller
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...