lafaet Опубліковано: 9 лютого Автор Поділитись Опубліковано: 9 лютого (змінено) тоді ще наступне питання, розумію, що туповате, але - чи є способи зрозуміти чи просідні грунти в цілому - на око? "палочкою поштрикати", чи ще якось? 6 минут назад, Drosselbeere сказал: хибний сам принцип збору навантаження 28 минут назад, lafaet сказал: це доречі також цікаве питання - а, як вірно рахувати? бо почитавши інтернет я зрозумів, що саме так рахувати потрібно о, ще питання))) чи є якийсь он-лайн калькулятор якому можна вірити? бо я якісь находив, і всі вони сказали, що будувати можна(і тільки один, здається, був такий, що там можна було вибрати 3 несучі стіни замість всіх) Змінено 9 лютого користувачем lafaet Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovoronale Опубліковано: 9 лютого Поділитись Опубліковано: 9 лютого (змінено) Фундамент на кресленнях зроблений грамотно. З вузлів видно заходи, які дозволять нормально експлуатувати будинок, а саме армування стін, привʼязка підлоги до фундаменту, часткова заміна грунту під плитою підлоги, спосіб армування фундаменту, легкі стіни. Справді в геології відсутні дані початку просідання, але таке буває часто в індивідуальному будівництві, бо дослідження довгі і не всі хочуть ними займатися. Але щоб компенсувати цю несправедливість геологи дали міцність та деформативність грунту в замоченому стані. Цього достатньо грамотному конструктору, щоб запроектувати будинок. Очевидно додатково наявні монолітні пояси зверху стін і легка конструкція перекриття і даху. Міцність грунту 1.5 кг/cм2 дуже низенька, тому і фундаменти вийшли в конструктора широкі. Я б теж так робив. Економія тут може обійтися дорого при реконструкції. Можливі нерівномірні осадки за рахунок підмокання під частиною будівлі компенсовуються армуванням фундаменту та стін, а також, ймовірно, монолітним поясом під дахом. Тепер про глибину фундаменту: 1 Міцність грунту залежить від глибини. Чим глибше тим міцніший. 2. Найпростіший і найпоширеніший спосіб уникнути промерзання грунту під підошвою фундаменту - закопати його. 3. В даному випадку глибина фундаменту відіграє супер важливу роль, оскільки монолітна частина над подушкою, відіграє роль балки, яка компенсує усі можливі нерівномірні осідання не залежно від їхнього масштабу. А всі ми знаємо, що чим вища балка тим вища у неї міцність. Мої рекомендації 1. Притримуйтеся проекту. 2. Інженерні мережі потрібно запроектувати так, щоб за жодних обставин не протікала вода під підлогу. Проклеїні стики каналізаційних труб, гнучкі проходи комунікацій через стіни фундаментів, щоб при осіданні будинку він не вперся об комунікації не зламав їх. Це дуже важливо, бо при намотані ваш ґрунт втрачає половину міцності і невідомо на скільки зменшується в обʼємі. 3. Хочете зекономити, наймайте спеціалістів. На форумі багато шкідливих порад, особливо від тих, хто дезкредитує інженерів, при цьому зовсім не розбирається в темі. Змінено 9 лютого користувачем vovoronale Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovoronale Опубліковано: 9 лютого Поділитись Опубліковано: 9 лютого Розрахунок навантаження на стрічковий фундамент: Припущення: будівля одноповерхова з деревʼяним перекриттям горище, що не експлуатується і деревʼяний скатний дах. Для крайньої стіни в довшому напрямку. Розрахунок На 1 м.п. довжини фундаменту. Збір навантажень Дах: 250 кг/м2 х 1м х Ам = _кг Cніг: 134 кг/м2 х 1м х Ам = _кг приблизно з запасом перекриття: 150 кг/м2 х 1м х Ам = _кг стіни: 400кг/м3 х Нм х 1м х Вм = _кг Фундамент: 2500кг/м3 х (Нф м х Bф м х1м + Hп м х Bп м х 1м) = _кг ґрунт на уступах фундаменту: 1800кг/м3 х Нф х (Bп - Bф) х 1 м = _кг А= половині відстані між двома сусідніми поздовжніми стінами. у вас має вийти в районі 12-15 т/мп крайньої стіни Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lafaet Опубліковано: 9 лютого Автор Поділитись Опубліковано: 9 лютого (змінено) 1 час назад, vovoronale сказал: Фундамент на кресленнях зроблений грамотно. З вузлів видно заходи, які дозволять нормально експлуатувати будинок, а саме армування стін, привʼязка підлоги до фундаменту, часткова заміна грунту під плитою підлоги, спосіб армування фундаменту, легкі стіни. Справді в геології відсутні дані початку просідання, але таке буває часто в індивідуальному будівництві, бо дослідження довгі і не всі хочуть ними займатися. Але щоб компенсувати цю несправедливість геологи дали міцність та деформативність грунту в замоченому стані. Цього достатньо грамотному конструктору, щоб запроектувати будинок. Очевидно додатково наявні монолітні пояси зверху стін і легка конструкція перекриття і даху. Міцність грунту 1.5 кг/м2 дуже низенька, тому і фундаменти вийшли в конструктора широкі. Я б теж так робив. Економія тут може обійтися дорого при реконструкції. Можливі нерівномірні осадки за рахунок підмокання під частиною будівлі компенсовуються армуванням фундаменту та стін, а також, ймовірно, монолітним поясом під дахом. Тепер про глибину фундаменту: 1 Міцність грунту залежить від глибини. Чим глибше тим міцніший. 2. Найпростіший і найпоширеніший спосіб уникнути промерзання грунту під підошвою фундаменту - закопати його. 3. В даному випадку глибина фундаменту відіграє супер важливу роль, оскільки монолітна частина над подушкою, відіграє роль балки, яка компенсує усі можливі нерівномірні осідання не залежно від їхнього масштабу. А всі ми знаємо, що чим вища балка тим вища у неї міцність. Мої рекомендації 1. Притримуйтеся проекту. 2. Інженерні мережі потрібно запроектувати так, щоб за жодних обставин не протікала вода під підлогу. Проклеїні стики каналізаційних труб, гнучкі проходи комунікацій через стіни фундаментів, щоб при осіданні будинку він не вперся об комунікації не зламав їх. Це дуже важливо, бо при намотані ваш ґрунт втрачає половину міцності і невідомо на скільки зменшується в обʼємі. 3. Хочете зекономити, наймайте спеціалістів. На форумі багато шкідливих порад, особливо від тих, хто дезкредитує інженерів, при цьому зовсім не розбирається в темі. дякую щодо інженерних мереж - так, там все буду робити ізольованим, вода в трубі більшого діаметру, все інше в гільзах, або проклеєно на стиках...єдине, що теоретично може потекти тепла підллога...але там плівка буде...та і контур закритий...теоретично це хочаб буде одразу видно з приводу висоту - тоді проектувалась така висота, бо говорили про те, що грунт підсипатись не буде, але усно мені архітектор казав, що можна зменшити висоту за умови якщо ми підсипемо грунт...єдине, що він казав, щоб висота була не менша 1.2м 57 минут назад, vovoronale сказал: Розрахунок навантаження на стрічковий фундамент: спробую трошки пізніше вашим розрахунком в цілому здається, що саме так і рахував, тільки так, як рахував без п'яти, то не рахував вагу самого грунту Змінено 9 лютого користувачем lafaet Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
tansss Опубліковано: 9 лютого Поділитись Опубліковано: 9 лютого Жжжжелезно (с) Элла Л. Сергей, Вы шото поняли? я - нет! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lafaet Опубліковано: 9 лютого Автор Поділитись Опубліковано: 9 лютого 19 минут назад, tansss сказал: Жжжжелезно (с) Элла Л. Сергей, Вы шото поняли? я - нет! це кому?) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз