Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Гільзування димоходу

anabioz

Рекомендовані повідомлення

22 часа назад, anabioz сказал:

Бо зараз я бачу так: конденсатозбірник + одностінна труба 1мм 321 aisi до самого верху + в шахту - вермикуліт, знизу шахта закривається закінчення для одностінної труби, зверху димохід закриється закінченням для утепленої труби + ще над димарем 0,5м утепленої труби 1мм 321aisi + грибок.

"Ми сначала создаем себе проблеми, а потом ищем пути их решения" -що у вас i виходе.

Запропонувати я вам на зараз не можу нiчого, а пiдказати можна.

Ну,"агрегата" то у вас нема ще, а який буде, яке пiдключеня "зверху" до димаря, пiд 45 чи 90 град.?..

Краще вiзьмiть "чорну трубу-2мм".,вона краще вiд (1мм)нерж., i ще, якщо з "колiном"(45-90) то берiть з "лючком" -це краще в обслуговуванi,(як на фото) тому як треба буде часто заглядати до металевих труб (конденсат-жижа)

Я не знаю,як ви там хочете засипати той вермiкулiт - подивiця тут, може це так як i ви плануете зробить - https://www.stroimdom.com.ua/topic/230596-iz-dymohoda-sypyatsya-opilki/#comment-5356991

 

 

2858-large.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14.01.2024 в 08:38, ks6 сказав:

Смысла нет. Просто у всех основных производителей дымоходов из нержавейки тройник-сендвич со сбором конденсата рассчитан на подключение от топки по дыму, а дальше вверх по конденсату. Один из самых дорогих элементов дымохода, и тулят его где надо, а где он и не нужен. В данном случае он точно не нужен.

5 копійок.

1645293403368175.jpeg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 годин тому, volkoff сказав:

"Ми сначала создаем себе проблеми, а потом ищем пути их решения" -що у вас i виходе.

Так наче все ок і критичних зауважень я не бачу.

 

19 годин тому, volkoff сказав:

Ну,"агрегата" то у вас нема ще, а який буде, яке пiдключеня "зверху" до димаря, пiд 45 чи 90 град.?..

Зверху через 45*

 

19 годин тому, volkoff сказав:

Краще вiзьмiть "чорну трубу-2мм".,вона краще вiд (1мм)нерж., i ще, якщо з "колiном"(45-90) то берiть з "лючком" -це краще в обслуговуванi,(як на фото) тому як треба буде часто заглядати до металевих труб (конденсат-жижа)

У мене все там буде зашито і закрито, якщо і обслуговувати, то тільки виводити на стінку.

Хто ще вважає, що 2мм чорної краще за 1мм 321, відпишіться, будь-ласка.

19 годин тому, volkoff сказав:

Я не знаю,як ви там хочете засипати той вермiкулiт - подивiця тут, може це так як i ви плануете зробить - https://www.stroimdom.com.ua/topic/230596-iz-dymohoda-sypyatsya-opilki/#comment-5356991

Прочитав. А як вермикуліт може сипатись через таке закінчення, яке буде внизу шахти?

okonchanie1-700x700.jpg

Змінено користувачем anabioz
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, anabioz сказал:
21 час назад, volkoff сказал:

"Ми сначала создаем себе проблеми, а потом ищем пути их решения" -що у вас i виходе.

Так наче все ок і критичних зауважень я не бачу.

Ви мене не зрозумiли. Ото шо я писав вище "з запитаням про апендикс i плиту", то я зробив би все по другому "без того всього" i з гарним i капiтальним  закiнченям i без головноi бiлi.  А у вас ще не понятно шо вийде i скiльки грошей i здоровья. Я за це кажу. 

Теж, з практики по димоходам, шо збирати так як у вас,або купити заводський в повному комплектi, то все одно "майже в ту цiну i виходе". I спати спокiйно, не думаеш що треба заглядати в металевий щоб почистити i т.д.

2 часа назад, anabioz сказал:

А як вермикуліт може сипатись через таке закінчення, яке буде внизу шахти?

Там ситуацiя в "прогорiлiй трубi" то що вам тут i кажуть. Якщо ви будете топити тiльки сухими "пелетами" то може буде менше "налипати на стiни труби"i довше прослужить труба. (але, вiд конденсата i смолянистa жижa - нiхто не вiдмiняв)

Тут все, як будете топити.

До речи, я тут найшов це фото. По дому видно що не дешевий, а ось на димарi, людина виришила зекономити.(фото)

А димоход в домi -це як в авто двигун,"який поставите,так i поiдете" 

225218601_7923074615254f48ce14a7563b677a69(1).jpg.99a7292a7799711ce0362faff7c1a769.jpg

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, volkoff сказав:

Ви мене не зрозумiли. Ото шо я писав вище "з запитаням про апендикс i плиту", то я зробив би все по другому "без того всього" i з гарним i капiтальним  закiнченям i без головноi бiлi.  А у вас ще не понятно шо вийде i скiльки грошей i здоровья. Я за це кажу. 

Теж, з практики по димоходам, шо збирати так як у вас,або купити заводський в повному комплектi, то все одно "майже в ту цiну i виходе". I спати спокiйно, не думаеш що треба заглядати в металевий щоб почистити i т.д.

Там ситуацiя в "прогорiлiй трубi" то що вам тут i кажуть. Якщо ви будете топити тiльки сухими "пелетами" то може буде менше "налипати на стiни труби"i довше прослужить труба. (але, вiд конденсата i смолянистa жижa - нiхто не вiдмiняв)

Тут все, як будете топити.

До речи, я тут найшов це фото. По дому видно що не дешевий, а ось на димарi, людина виришила зекономити.(фото)

А димоход в домi -це як в авто двигун,"який поставите,так i поiдете" 

225218601_7923074615254f48ce14a7563b677a69(1).jpg.99a7292a7799711ce0362faff7c1a769.jpg

Всі ті апендикси і моноліт - то конструктивні рішення, які до "економії" не мають ніякого відношення. Встановлення керамічного димоходу ніяк би не змінило конструктиву цієї частини будинку. Заш'ється по фасаду керамогранітом і буде служити десятиліттями. Про які гроші і здоров'я Ви кажете?

Я десятки роликів передивився про те, що кераміка лопається в димарях, ну я ж не виставляю ці фото тут. А Ви вже вдруге виставляєте то відео якесь китайське, яке незрозуміло до чого тут, то фото, яких в мережі багато.

І чому Ви вважаєте, що 1мм труба 321 aisi має прогоріти? Через скільки? Рік, десять, сто?

Я питався конструктиву, якщо пропозиції в данній ситуації нема, то кераміка мені не підійде, як я зрозумів.

Змінено користувачем anabioz
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, anabioz сказав:

Всі ті апендикси і моноліт - то конструктивні рішення, які до "економії" не мають ніякого відношення. Встановлення керамічного димоходу ніяк би не змінило конструктиву цієї частини будинку. Заш'ється по фасаду керамогранітом і буде служити десятиліттями. Про які гроші і здоров'я Ви кажете?

Я десятки роликів передивився про те, що кераміка лопається в димарях, ну я ж не виставляю ці фото тут. А Ви вже вдруге виставляєте то відео якесь китайське, яке незрозуміло до чого тут, то фото, яких в мережі багато.

І чому Ви вважаєте, що 1мм труба 321 aisi має прогоріти? Через скільки? Рік, десять, сто?

Я питався конструктиву, якщо пропозиції в данній ситуації нема, то кераміка мені не підійде, як я зрозумів.

Вибачте, що втручаюся. Вам пише людина, що шукає тут покупців їх систем. При чому робить він це зовсім не етично, надаючи фото пожежі на мансардному поверсі, при тому що вент канали/димарі не пошкоджені і не розпилюють іскру. Хто давно на форумі, той знає цього представника хелуз фемілі.
Нержавійка 1мм не прогорить, якщо ви не будете в каміні палити старі лаковані меблі, ялинки та інші погані матеріали у сирому стані і пофарбовані 5 солями масляної фарби. Якщо ви не будете перенавантажувати топку зайвими кілограмами палива. Якщо ви хоча б раз на рік будете чистити свій димар від можливих відкладень.

Мій попередній камін (нордпейс) мав димар прямо в небо. В сильні морози конденсат крапав на дефлектор топки. Було таке собі. Бо утеплений димар проходив по холодному горищі. Але ніколи не було тягучої чорної жижі, що сочиться через зʼєднання «по конденсату», покриваючи своєю густиною всі меблі і тєлік в будинку. Також ніколи не було піддимлювання через зʼєднання по конденсату. Навіть без герметику. 

А хто там казав що через лійку трійника кухонна витяжка не тягне повітря при безпосередній подачі повітря з вулиці? Можливо потрібно взяти нормальну витяжку для плити, або вказати, що у вас природня вентиляція у будинку? Або ж будинок не герметичний?


Ех, форум вмирає. Немає вже тих запеклих батлів інсталяторів з дійсно багатим досвідом. А всі, хто має нормально працюючий камін, вже сюди не заходять, бо немає проблем. Та й ринок змінився. Більшість тих, хто може дозволити собі камін, роблять все під ключ.  

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

51 хвилину тому, МакДо сказав:

Вибачте, що втручаюся. Вам пише людина, що шукає тут покупців їх систем. При чому робить він це зовсім не етично, надаючи фото пожежі на мансардному поверсі, при тому що вент канали/димарі не пошкоджені і не розпилюють іскру. Хто давно на форумі, той знає цього представника хелуз фемілі.
Нержавійка 1мм не прогорить, якщо ви не будете в каміні палити старі лаковані меблі, ялинки та інші погані матеріали у сирому стані і пофарбовані 5 солями масляної фарби. Якщо ви не будете перенавантажувати топку зайвими кілограмами палива. Якщо ви хоча б раз на рік будете чистити свій димар від можливих відкладень.

Мій попередній камін (нордпейс) мав димар прямо в небо. В сильні морози конденсат крапав на дефлектор топки. Було таке собі. Бо утеплений димар проходив по холодному горищі. Але ніколи не було тягучої чорної жижі, що сочиться через зʼєднання «по конденсату», покриваючи своєю густиною всі меблі і тєлік в будинку. Також ніколи не було піддимлювання через зʼєднання по конденсату. Навіть без герметику. 

А хто там казав що через лійку трійника кухонна витяжка не тягне повітря при безпосередній подачі повітря з вулиці? Можливо потрібно взяти нормальну витяжку для плити, або вказати, що у вас природня вентиляція у будинку? Або ж будинок не герметичний?


Ех, форум вмирає. Немає вже тих запеклих батлів інсталяторів з дійсно багатим досвідом. А всі, хто має нормально працюючий камін, вже сюди не заходять, бо немає проблем. Та й ринок змінився. Більшість тих, хто може дозволити собі камін, роблять все під ключ.  

Ну я це зрозумів ще з самого початку, коли в темі з'явилися рекламні малюнки, які не стосуються питання. Гадав, що може щось цікаве людина запропонує, крім реклами.

Щодо "під" ключ, то надивився і наслухався від виконавців такого, що інколи на голову не налазить. А від рекламників - то там просто жах якийсь, начебто люди тебе за дурника тримають, або самі настільки тупоголові, що ти, занурившись трохи глибше в тему, знаєш більше ніж вони за роки "втюхіванія" продажів .  Поки сам не розберешся в питанні, нічого не вийде нормального. 

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 годин тому, anabioz сказав:

Хто ще вважає, що 2мм чорної краще за 1мм 321, відпишіться, будь-ласка.

Немає різниці яку ви туди поставите. Чорна , то питання лише дизайну коли топка монтується у відкритому вигляді.

15 годин тому, anabioz сказав:

Прочитав. А як вермикуліт може сипатись через таке закінчення, яке буде внизу шахти?

Він не буде сипатись вам на голову (на топку) , він буде осипатись всередині шахти. Проблема , як його якісно зверху засипати.

Фантазії на тему:

Замовити в бляхаря конус , і починати монтаж труб знизу. Пів метра труби вставили зверху насипали вермикуліт  і.т.д.

Ще не буде зайвим подавати трубу не вручну , а перфоратором , вібрація допоможе додатково ущільнити утеплювач.

 

1883379601_.png.7af9acb9d97cf09abaaae6e907df5f35.png

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

46 хвилин тому, andrey_ka сказав:

Немає різниці яку ви туди поставите. Чорна , то питання лише дизайну коли топка монтується у відкритому вигляді.

Він не буде сипатись вам на голову (на топку) , він буде осипатись всередині шахти. Проблема , як його якісно зверху засипати.

Фантазії на тему:

Замовити в бляхаря конус , і починати монтаж труб знизу. Пів метра труби вставили зверху насипали вермикуліт  і.т.д.

Ще не буде зайвим подавати трубу не вручну , а перфоратором , вібрація допоможе додатково ущільнити утеплювач.

 

1883379601_.png.7af9acb9d97cf09abaaae6e907df5f35.png

Як я бачу, збирається верхня частина, від нижнього закінчення до верхнього закінчення. Підіймається знизу, фіксується знизу до перекриття, а в шахту зверху засипається вермикуліт. Шахта в нижній частині 300*300, зверху 340*340, труба 250мм. Вермикуліт - то ж не щебінь фракції 5-10, чи я щось не розумію? Навіть якщо він осяде на пару сантиметрів в шахті, то якась велика проблема буде?

160741.jpg

Змінено користувачем anabioz
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, anabioz сказал:

Як я бачу, збирається верхня частина, від нижнього закінчення до верхнього закінчення. Підіймається знизу, фіксується знизу до перекриття, а в шахту зверху засипається вермикуліт. Шахта в нижній частині 300*300, зверху 340*340, труба 250мм. Вермикуліт - то ж не щебінь фракції 5-10, чи я щось не розумію? Навіть якщо він осяде на пару сантиметрів в шахті, то якась велика проблема буде?

160741.jpg

Даже без вермикулита было бы нормально. Или взять базальтовую вату плотностью 30 и плотно неспеша забить зазоры, но это кажись одно на одно.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

еще жидким раствором глины проливают. не знаю- насколько это возможно при уже готовом канале - кирпич в себя воду втянет и глиняный раствор загустеет и до низу не дольется. может предварительно увлажнить надо.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, anabioz сказав:

Як я бачу, збирається верхня частина, від нижнього закінчення до верхнього закінчення. Підіймається знизу, фіксується знизу до перекриття, а в шахту зверху засипається вермикуліт. Шахта в нижній частині 300*300, зверху 340*340, труба 250мм. Вермикуліт - то ж не щебінь фракції 5-10, чи я щось не розумію? Навіть якщо він осяде на пару сантиметрів в шахті, то якась велика проблема буде?

При засипці зверху великий ризик того , що ви не просипите весь канал , і перевірити це ви не зможете. А потім в процесі експлуатації труба буде рухатись , совати вермикуліт і він буде поступово просідати. І з часом в верху труби утвориться пустота. І яка вона буде за величиною ви перевірити також не зможете (да і не будете вскривати за ради цього димохід). 

     Да - на даху канал у вас утеплений достатньо , але залишати голу трубу всередині цегляного каналу на вулиці , я б всеодно не ризикнув.

Пс... Коли повністю вставите трубу в канал , вона у вас не буде стояти виключно по центру , а буде (в залежності наскільки щільно труби входять одна в одну) або дугою або взагалі як змія від стінки до стінки. І відцентрувати її буде неможливо.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, andrey_ka сказав:

Пс... Коли повністю вставите трубу в канал , вона у вас не буде стояти виключно по центру , а буде (в залежності наскільки щільно труби входять одна в одну) або дугою або взагалі як змія від стінки до стінки. І відцентрувати її буде неможливо.

Там 3 метри і збиратися будуть на підлозі, гадаю, що вирівняють.

 

1 година тому, Dendnepr сказав:

еще жидким раствором глины проливают. не знаю- насколько это возможно при уже готовом канале - кирпич в себя воду втянет и глиняный раствор загустеет и до низу не дольется. может предварительно увлажнить надо.

Та то вже занадто, як на мене. Того вермікуліта треба 1,5 мішка (0,15м3)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, andrey_ka сказав:

Да - на даху канал у вас утеплений достатньо , але залишати голу трубу всередині цегляного каналу на вулиці , я б всеодно не ризикнув.

Чого ж на вулиці? Вона буде в утепленому контурі, зверху закінчення з переходом на сендвіч, а на закінчення ще буде вкладено 100мм вати.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 хвилин тому, andrey_ka сказав:

При засипці зверху великий ризик того , що ви не просипите весь канал

А ми ту трубу цим )))))

Знімок екрана 2024-01-19 140008.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

По конструкції вирішили.

Є питання по вентиляційним решіткам. Скільки треба реально площі живого січення на 1кВт топки? 40-50-70см2? Вхідного-вихідного?

У Гаврилових там взагалі майже 150см2 на 1кВт топки заявлено, це буде одна решітка суцільна. У Defro - 50см2, у інших взагалі ніякої інформації. Виробник решіток SAVEN каже про 40-60см2. Є якісь нормативи чи прийняті норми?

Змінено користувачем anabioz
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В мене (в інструкції) наче 40 вхідна і 50 вихідна (якщо брати від максимальної потужності), чим більше тим краще

Змінено користувачем normal
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, anabioz сказал:

По конструкції вирішили.

Є питання по вентиляційним решіткам. Скільки треба реально площі живого січення на 1кВт топки? 40-50-70см2? Вхідного-вихідного?

У Гаврилових там взагалі майже 150см2 на 1кВт топки заявлено, це буде одна решітка суцільна. У Defro - 50см2, у інших взагалі ніякої інформації. Виробник решіток SAVEN каже про 40-60см2. Є якісь нормативи чи прийняті норми?

Кожен виробник вказує необхідну площу вхідних і вихідних отворів в інструкції до топки. Орієнтуйтесь краще на інструкцію. 

Не логічно орієнтуватись на кіловати топки - тому що вони можуть бути вказані як номінальні, так і максимальні. А розміри отворів потрібно підбирати під максимум, який може видати топка (щоб не перегріти).

Ну або грубим "дідівським" методом часів розквіту мегапотужної Jotul i570 - 1000 кв.см. - верх, і 750 кв.см - низ))))

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 хвилин тому, Камины на Осокорках сказав:

Кожен виробник вказує необхідну площу вхідних і вихідних отворів в інструкції до топки. Орієнтуйтесь краще на інструкцію. 

Не логічно орієнтуватись на кіловати топки - тому що вони можуть бути вказані як номінальні, так і максимальні. А розміри отворів потрібно підбирати під максимум, який може видати топка (щоб не перегріти).

Ну або грубим "дідівським" методом часів розквіту мегапотужної Jotul i570 - 1000 кв.см. - верх, і 750 кв.см - низ))))

16 номінал, 1900 - низ, 2300 - верх, а чому площа конвекційної камери у м2 невідомо. Це камера має бути 3,5 * 1,0 * 2,0, якщо у м3?

Знімок екрана 2024-02-01 154947.jpg

Змінено користувачем anabioz
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...