Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Потреба організувати точку заряджання "електрички"( випилено з теми" Питання з електрики..")

standov

Рекомендовані повідомлення

3 минуты назад, allanek сказал:

Воно ж в такому вигляді на сосні недовго буде висіти? Бо стовбур швидко товстішає та в нього вростає все, що навішано на стовбурі. потім залишаються  наче перетяжки на сосні. І м'яка підкладка не допоможе. В моєї сусідки таке бачу. В цьому році викликала лісника, бо в неї високо було канатів нав'язано, щоб той виліз на сосну та повитягував все те зі стовбура. Тож краще контролюйте, як воно в вас буде.

Там прокладки з вспіненого пе десь мабуть сантиметр-два точно є куди рости. А так я теж сподіваюся що не довго

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, standov сказал:

Фото для протоколу, муфту зробив з сантехнічної каналізаційної переходки. Подивимося на скільки то буде зручно, але по плану тягати вилку туди не часто, бо нема потреби зарядку з собою возити

PXL_20240114_135651666.MP.jpg

PXL_20240114_135105097.jpg

PXL_20240114_135021353.jpg

PXL_20240114_135011864.jpg

PXL_20240114_135007611.jpg

Нарешті зрозумів вашу прихильність до високих сосен з голими стовбурами.) Бачу ви навіть зайві гілки відризаєте.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, standov сказав:

Там прокладки з вспіненого пе десь мабуть сантиметр-два точно є куди рости.

Так, я бачила. В сусідки товсті канати були, що витримують вагу людини та важку лавку-гойдалку. Років через три все те знімав лісник. Просто зверніть увагу на цей момент , ось і все)))

 

Змінено користувачем allanek
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

46 минут назад, Vikctor сказал:

Нарешті зрозумів вашу прихильність до високих сосен з голими стовбурами.) Бачу ви навіть зайві гілки відризаєте.

Так, підрізаємо нижні щоб воно трошки вгору йшло, але в умовах коли їм вистачає світла процес йде досить умовно)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

50 минут назад, allanek сказал:

Так, я бачила. В сусідки товсті канати були, що витримують вагу людини та важку лавку-гойдалку. Років через три все те знімав лісник. Просто зверніть увагу на цей момент , ось і все)))

 

Ну для мене це не в перший раз, в нас і дитяча гойдалка на соснах і усялікі лазалки. Ми навесні перетягужмо заново бо підростає, на рік-два вистачає. Сподіваюся за цей час буде постійна зарядка 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 08.01.2024 в 16:18, standov сказал:

наприклад електричка яка мені їде з норвегії

Розповісте яку модель обрали? Чи для початку хочете дочекатися її?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

45 минут назад, blacktigra сказал:

Розповісте яку модель обрали? Чи для початку хочете дочекатися її?

Та навіть якщо не дочекаюся буду в іншому місті шукати)

EGolf 16го року з пробігом біля 100к "не битий не крашений"(с) майже в топі. Фактично це 7й гольф на батарейці.

До останнього моменту планував брати Рено зою, але на задній ряд там 2 ізофіуси стають дуууже умовно, передумав на гольф

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Моя точка заряджання "електричок"

Є гараж і навіс біля нього. Шафа для зарядки на стіні під навісом (шафу замовляв під свій розмір/колір на Комінвенті).

Проводка від лічильника 3х4 ВВГнднг. Всередині самого гаража силова розетка 230В 32А (робив заряджати авто в гаражі як тільки купив першу електричку, паралельно із вуличною розеткою, не користувався жодного разу) і автомат 32А, який вимикає лінію на зовнішній щит - щоб знеструмити, коли ми у відпустці - в мене так реалізовано і для всіх інших вуличних розеток будинку і гаражу). В самій шафі під навісом:

- автомат (диференційний) на 32А на силову розетку - працює як вмикач/вимикач;

- лічильник на ДІН-рейку Sinotimer на 80А з Ali (працює коректно, нарікань нема, можу рекомендувати);

- силова розетка 230В 32А трьохконтактна (біло-синя зверху);

- до неї стаціонарно підключена зарядка Duosida на 32А (коли не заряджаюсь - кабель скручений по колу, коли заряджаюсь - внизу в шафі є проріз під нього). До того був інший вид кріплення - цей, на звичайні сантехнічні хомути, мені здався найзручнішим і естетичнішим;

- автомат на 16А на звичайну розетку 16А (та що верхня з вставленим в неї розеточним лічильником);

- при потребі одночасної зарядки двох машин вмикаю в розеточний лічильник рідні зарядки від KIA або Nissan (зарядки стаціонарно живуть у своїх авто).

- нижня розетка для підключення генератора шнуром вилка-вилка (перемикач І-0-ІІ теж стоїть всередині в гаражі).

В верхню розетку (куди вставлений розеточний лічильник) врізаний синій світлодіод чи то від чайника, чи від бойлеру. Він в мене як індикація наявності напруги в мережі. Оскільки перемикач І-0-ІІ йде тільки на будинок, при роботі генератора електрики в гаражі нема (все одно генератор тут же під навісом і за потреби на ньому є друга вільна розетка). Недоліком тут тільки відкатні ворота, які в такому підключенні не працюють від генератора. При роботі від генератора і появі електрики цей діод загоряється і так я дізнаюсь про відновлення електропостачання. Розглядаю іншу систему сповіщення про відновлення електропостачання, але там треба прокладати +1 хоча б слаботочну лінію - поки руки не дійшли.

А, ну ще в шафі на магніті на лівій стінці ключик (по факту шмат дроту) щоб скидати покази розеточного лічильника - на фото цей шедевр не потрапив.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Нарешті приїхали всі замовлені пасочки для облаштування точкі заряджання автівки. Головний АВ вуличного щита на 32А, бо в одному сценарії наче разом з зарядкою нічого потужного не працюватиме. Та й загалом в мене вводний 32А. ПЗВ 40А 30мА теж загальний. Із незвичного ( принаймні для мене, бо до цього мав справу лишень зі щитами хагер) - в моєму металевому щиті дін-рейкі зовсім не жорстки й схильні гнутись вниз, тому навести красу важкувато. І загалом не продумано куди ховати дроти. Зверху щита ще буде блок керування автополивом і відповідно дротів буде дофіга...

 

1767123825_.thumb.png.ee28f17e4fee553794f8cd6326901b69.png

 

1470317914_.thumb.png.d08e89d149092a55cfa29f645abe6fa5.png

 

1971420738_.thumb.png.de7b162377a99f288bfe70fbd4b5a317.png

 

764040601_.thumb.png.121a3e2359465554e222759f053935ff.png

 

1218539163_.thumb.png.4f7f95a64ddf8c709518bf3a38dd5c23.png

 

Також встановив WiFi лічильник для моніторінгу спожитой ел. енергії автівкою. Щось подібне є і в самому зарядному пристрої, але багато керування не буває. На ньому вказано 63А - тож думаю навіть з поправкою на китайське виробництво повинно вистачити.

 

1874227386_.thumb.png.cecbb8eece66cb8e04cae794f984cd24.png

 

1051350532_.thumb.png.dd0f34364a6dcc1eb14cf0e5a8c32660.png

 

Сама зарядка ще не приїхала і невідомо що приїде раніше - вона чи автівка. Але підключити її вже не складно.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31 минуту назад, Vikctor сказал:

Сама зарядка ще не приїхала і невідомо що приїде раніше - вона чи автівка. Але підключити її вже не складно.

як знайомо. теж все зробив ...чекаю )

- На щіті 32а діф (вводні автомати 36А)
- 4 квадрати 5жильний КГ кабель в точку підключення під землею, де тимчасовий щит на фото
- автомат трифазний 16 (бо розетки звичайні)
- далі трифазний wifi-модуль shelly 3em який керує двоканальним НЗ контактором та знімає споживання в openhab
- перша фаза на розетку без контактора, 2 та 3 фази через контактор
- 2 фаза (вона в мене найменш нагружена історично) через РН з індикацією потужності на розетку під зарядку
- зарядка планується рідна 10а 1ф 
- як буде навіс то заміню на стаціонарну зарядку 16-24а

image.png.cfd85fb68210564e9ae40cbd8df45e12.png

Змінено користувачем standov
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

45 минут назад, standov сказал:

як знайомо. теж все зробив ...чекаю )


 

Краще так ніж як в мого приятеля - автівка приїхала, а точка заряджання не готова. Їздить на комерційні зарядки поки що - дуже злий з цього приводу)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, Vikctor сказал:

Краще так ніж як в мого приятеля - автівка приїхала, а точка заряджання не готова. Їздить на комерційні зарядки поки що - дуже злий з цього приводу)

Я вот не очень понимаю точнее совсем не понимаю :-)

У меня на парковке две 16А розетки, делал их что бы машину мыть и газонокосилку подключать, еще десяток розеток по участку, друзья когда приезжали на лифах тупо от этих розеток заряжались

У товарища нет розеток на улице или зарядка какая то супер мощная или почему этому придается столько внимания?

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31 минуту назад, mib сказал:

Я вот не очень понимаю точнее совсем не понимаю :-)

У меня на парковке две 16А розетки, делал их что бы машину мыть и газонокосилку подключать, еще десяток розеток по участку, друзья когда приезжали на лифах тупо от этих розеток заряжались

У товарища нет розеток на улице или зарядка какая то супер мощная или почему этому придается столько внимания?

Йому видали з автівкою (ми однакові автівки замовили і вони не комплектуються штатною зарядкою) халявну 16А зарядку в звичайну розетку. Для 90кВт/год батареї це якби не дуже зручно, бо за ніч багато не зарядиш, але цілком припустимо. Він поставив на заряд автівку й не зумів знайти рішення як зарядний пристрій змусити закачувать хочаб його штатні 16А, бо якось він був запрограмований на 5А) Тому наступного дня він поїхав в салон і влаштував невеличкий скандал - типу підсунули йому непрацюючу зарядку. І вирішили питання таким чином - він повернув цю зарядку, доплатив 5000грн і отримав класну зарядку натомість - EVEUS M32 PRO GBT 7.4 кВт 32 А LCD WiFi, яка номінально коштує майже 15000грн.  Але вона вже їде під силову розетку 32А, якой в нього немає. І взагалі підготовки для її встановлення немає. Навіть кабель потрібний від стовпа не заведений. Тому варіантів два - поки що не їздити на електричці або заряджатись на комерційних зарядках...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 минут назад, Vikctor сказал:

Для 90кВт/год батареї це якби не дуже зручно, бо за ніч багато не зарядиш, але цілком припустимо.

В теории же важна не емкость батареи а среднесуточный пробег, у меня за частую это 10/20 км :-) И крайне редко 50/100 а для этого и 16 амперной хватит, как минимум все мои соседи кто имеют электричеи заряжаются от 16 ампер, у нас в городке просто у всех такое подключение 3х16

Так то у меня парковка заканчивается сараем туда заведено 5х6 но в любом случае в будущем когда доросту до электрички мне больше чем 16 ампер не светит ну или что то трехфазное

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 минут назад, mib сказал:

В теории же важна не емкость батареи а среднесуточный пробег, у меня за частую это 10/20 км :-) И крайне редко 50/100 а для этого и 16 амперной хватит, как минимум все мои соседи кто имеют электричеи заряжаются от 16 ампер, у нас в городке просто у всех такое подключение 3х16

Так то у меня парковка заканчивается сараем туда заведено 5х6 но в любом случае в будущем когда доросту до электрички мне больше чем 16 ампер не светит ну или что то трехфазное

Безумовно, але в приятеля ввідний АВ63А і заряджатись надто повільно напевно не хоче. В нього це перша електричка і він ще не керується термінами достатнього заряду на найближчий день. І я до речі не знаю чи то добре для батареї маленькі зарядки часто чи краще скажемо одразу з 20% до 80% за ніч заряджати пару разів на тиждень. Знаю лишень що повільна зарядка краща за швидкісну на комерційних станціях.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 часов назад, Vikctor сказал:

Безумовно, але в приятеля ввідний АВ63А і заряджатись надто повільно напевно не хоче

кто спешит- людей смешит.

известное дело : быстрая зарядка убивает аккумулятор.

если есть возможность зарядить нужный объем энергии в медленном режиме- это только к лучшему

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Vikctor сказал:

совкодрочера

Виктор, я что то не пойму, я Вам где то дорогу перешел, или что случилось  ?

с какого перепугу такое внимание моей особе?

держите свои высеры, домыслы и фантазии при себе, пожалуйста .

или у Вас есть, что мне предъвить ?

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 годин тому, Vikctor сказав:

Йому видали з автівкою (ми однакові автівки замовили і вони не комплектуються штатною зарядкою) халявну 16А зарядку в звичайну розетку. Для 90кВт/год батареї це якби не дуже зручно, бо за ніч багато не зарядиш, але цілком припустимо. Він поставив на заряд автівку й не зумів знайти рішення як зарядний пристрій змусити закачувать хочаб його штатні 16А, бо якось він був запрограмований на 5А) Тому наступного дня він поїхав в салон і влаштував невеличкий скандал - типу підсунули йому непрацюючу зарядку. І вирішили питання таким чином - він повернув цю зарядку, доплатив 5000грн і отримав класну зарядку натомість - EVEUS M32 PRO GBT 7.4 кВт 32 А LCD WiFi, яка номінально коштує майже 15000грн.  Але вона вже їде під силову розетку 32А, якой в нього немає. І взагалі підготовки для її встановлення немає. Навіть кабель потрібний від стовпа не заведений. Тому варіантів два - поки що не їздити на електричці або заряджатись на комерційних зарядках...

Або купити, або самому скрутити + виставити 16А на EVEUS = 20км заряду в годину.

zaryadnyy_prystriy_eveus_m32_light_2_686-1000x750.jpg.webp

Змінено користувачем anabioz
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, anabioz сказал:

Або купити, або самому скрутити + виставити 16А на EVEUS.

zaryadnyy_prystriy_eveus_m32_light_2_686-1000x750.jpg.webp

Так, він знає про цей варіант, але сподівається швидко виришити питання з точкою заряджання на 32А.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вітаю! Читаю ці сторінки і бачу,що люди діляться своїми ел.щитами,які вони самі зпроектували и зробили. Але не бачив тут ,що кажуть проф.електрики на цей рахунок? Можливо там щось неправильно і т.і.?

Бо маю потребу вивести з щітка 3 фази для 3х фазної зарядки( і незнаю де поставити запитання-в цій гілці чи в інший)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

зараз маю таку схему в першому щитку(всього іх три-головний(на схемі),в подвалі,в будинку)- від УЗО на 63А ідуть три фази і Ноль далі в підвал і будинок. Планую переробити схему як на малюнку,щоб вивести три фази для зарядного пристрою. Правильно чи ні?

Трехфазная гараж.jpg

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. узо уставки 30ма на будинок це мало, ймовірність помилкових спрацювань дуже висока, особливо з часом.
2. тема з реле напруги на одну розетку не зрозуміла
3. внизу зліва 25а це пзв чи ДА? Якщо пзв то має бути 32а
4. 4мм кабель в будинок на 40а автомат це мало
5. як на мене то 3 фази 16а на зарядку то якщо ви точно знаєте шо робите або тимчасово, бо зарядок які з 3ф роблять 1ф мало і воно дорогі, машин які вміють 3ф від зарядки теж не прям так щоб багато і в цьому плані 24-32а 1ф буде зручніше ніж 3ф16, або якщо вже 3ф то хоча-б 24 щоб можна було з 1ф знімати всі 24 за потреби

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Інколи добре коли нема вибору... Маю 5 кВт на будинок, купив зарядку Feyree на 3,5 кВт і на тому вся схема.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 минуты назад, standov сказал:

1. узо уставки 30ма на будинок це мало, ймовірність помилкових спрацювань дуже висока, особливо з часом.
2. тема з реле напруги на одну розетку не зрозуміла
3. внизу зліва 25а це пзв чи ДА? Якщо пзв то має бути 32а
4. 4мм кабель в будинок на 40а автомат це мало
5. як на мене то 3 фази 16а на зарядку то якщо ви точно знаєте шо робите або тимчасово, бо зарядок які з 3ф роблять 1ф мало і воно дорогі, машин які вміють 3ф від зарядки теж не прям так щоб багато і в цьому плані 24-32а 1ф буде зручніше ніж 3ф16, або якщо вже 3ф то хоча-б 24 щоб можна було з 1ф знімати всі 24 за потреби

Дякую за уважну відповідь,але не дивиться на номінали автоматів і ін.-схему малював в безкоштовній програмі,де обмежений вибір цтого добра. Питаю на рахунок відводу 3х фаз зразу після УЗО. Авто європейка,тому може брати з 3х фаз 11 кВт (3х16А). Зараз заряджаю рідною зарядкою однофазною, яка  максимум дае 32А. Але перегружаю ту фазу.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...