standov Опубліковано: 14 січня Автор Поділитись Опубліковано: 14 січня 3 минуты назад, allanek сказал: Воно ж в такому вигляді на сосні недовго буде висіти? Бо стовбур швидко товстішає та в нього вростає все, що навішано на стовбурі. потім залишаються наче перетяжки на сосні. І м'яка підкладка не допоможе. В моєї сусідки таке бачу. В цьому році викликала лісника, бо в неї високо було канатів нав'язано, щоб той виліз на сосну та повитягував все те зі стовбура. Тож краще контролюйте, як воно в вас буде. Там прокладки з вспіненого пе десь мабуть сантиметр-два точно є куди рости. А так я теж сподіваюся що не довго Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 14 січня Поділитись Опубліковано: 14 січня 1 час назад, standov сказал: Фото для протоколу, муфту зробив з сантехнічної каналізаційної переходки. Подивимося на скільки то буде зручно, але по плану тягати вилку туди не часто, бо нема потреби зарядку з собою возити Нарешті зрозумів вашу прихильність до високих сосен з голими стовбурами.) Бачу ви навіть зайві гілки відризаєте. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: 14 січня Поділитись Опубліковано: 14 січня (змінено) 10 хвилин тому, standov сказав: Там прокладки з вспіненого пе десь мабуть сантиметр-два точно є куди рости. Так, я бачила. В сусідки товсті канати були, що витримують вагу людини та важку лавку-гойдалку. Років через три все те знімав лісник. Просто зверніть увагу на цей момент , ось і все))) Змінено 14 січня користувачем allanek Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 14 січня Автор Поділитись Опубліковано: 14 січня 46 минут назад, Vikctor сказал: Нарешті зрозумів вашу прихильність до високих сосен з голими стовбурами.) Бачу ви навіть зайві гілки відризаєте. Так, підрізаємо нижні щоб воно трошки вгору йшло, але в умовах коли їм вистачає світла процес йде досить умовно) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 14 січня Автор Поділитись Опубліковано: 14 січня 50 минут назад, allanek сказал: Так, я бачила. В сусідки товсті канати були, що витримують вагу людини та важку лавку-гойдалку. Років через три все те знімав лісник. Просто зверніть увагу на цей момент , ось і все))) Ну для мене це не в перший раз, в нас і дитяча гойдалка на соснах і усялікі лазалки. Ми навесні перетягужмо заново бо підростає, на рік-два вистачає. Сподіваюся за цей час буде постійна зарядка 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
blacktigra Опубліковано: 17 січня Поділитись Опубліковано: 17 січня В 08.01.2024 в 16:18, standov сказал: наприклад електричка яка мені їде з норвегії Розповісте яку модель обрали? Чи для початку хочете дочекатися її? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 17 січня Автор Поділитись Опубліковано: 17 січня 45 минут назад, blacktigra сказал: Розповісте яку модель обрали? Чи для початку хочете дочекатися її? Та навіть якщо не дочекаюся буду в іншому місті шукати) EGolf 16го року з пробігом біля 100к "не битий не крашений"(с) майже в топі. Фактично це 7й гольф на батарейці. До останнього моменту планував брати Рено зою, але на задній ряд там 2 ізофіуси стають дуууже умовно, передумав на гольф 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Offroad Опубліковано: 24 січня Поділитись Опубліковано: 24 січня Моя точка заряджання "електричок" Є гараж і навіс біля нього. Шафа для зарядки на стіні під навісом (шафу замовляв під свій розмір/колір на Комінвенті). Проводка від лічильника 3х4 ВВГнднг. Всередині самого гаража силова розетка 230В 32А (робив заряджати авто в гаражі як тільки купив першу електричку, паралельно із вуличною розеткою, не користувався жодного разу) і автомат 32А, який вимикає лінію на зовнішній щит - щоб знеструмити, коли ми у відпустці - в мене так реалізовано і для всіх інших вуличних розеток будинку і гаражу). В самій шафі під навісом: - автомат (диференційний) на 32А на силову розетку - працює як вмикач/вимикач; - лічильник на ДІН-рейку Sinotimer на 80А з Ali (працює коректно, нарікань нема, можу рекомендувати); - силова розетка 230В 32А трьохконтактна (біло-синя зверху); - до неї стаціонарно підключена зарядка Duosida на 32А (коли не заряджаюсь - кабель скручений по колу, коли заряджаюсь - внизу в шафі є проріз під нього). До того був інший вид кріплення - цей, на звичайні сантехнічні хомути, мені здався найзручнішим і естетичнішим; - автомат на 16А на звичайну розетку 16А (та що верхня з вставленим в неї розеточним лічильником); - при потребі одночасної зарядки двох машин вмикаю в розеточний лічильник рідні зарядки від KIA або Nissan (зарядки стаціонарно живуть у своїх авто). - нижня розетка для підключення генератора шнуром вилка-вилка (перемикач І-0-ІІ теж стоїть всередині в гаражі). В верхню розетку (куди вставлений розеточний лічильник) врізаний синій світлодіод чи то від чайника, чи від бойлеру. Він в мене як індикація наявності напруги в мережі. Оскільки перемикач І-0-ІІ йде тільки на будинок, при роботі генератора електрики в гаражі нема (все одно генератор тут же під навісом і за потреби на ньому є друга вільна розетка). Недоліком тут тільки відкатні ворота, які в такому підключенні не працюють від генератора. При роботі від генератора і появі електрики цей діод загоряється і так я дізнаюсь про відновлення електропостачання. Розглядаю іншу систему сповіщення про відновлення електропостачання, але там треба прокладати +1 хоча б слаботочну лінію - поки руки не дійшли. А, ну ще в шафі на магніті на лівій стінці ключик (по факту шмат дроту) щоб скидати покази розеточного лічильника - на фото цей шедевр не потрапив. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 24 січня Поділитись Опубліковано: 24 січня Нарешті приїхали всі замовлені пасочки для облаштування точкі заряджання автівки. Головний АВ вуличного щита на 32А, бо в одному сценарії наче разом з зарядкою нічого потужного не працюватиме. Та й загалом в мене вводний 32А. ПЗВ 40А 30мА теж загальний. Із незвичного ( принаймні для мене, бо до цього мав справу лишень зі щитами хагер) - в моєму металевому щиті дін-рейкі зовсім не жорстки й схильні гнутись вниз, тому навести красу важкувато. І загалом не продумано куди ховати дроти. Зверху щита ще буде блок керування автополивом і відповідно дротів буде дофіга... Також встановив WiFi лічильник для моніторінгу спожитой ел. енергії автівкою. Щось подібне є і в самому зарядному пристрої, але багато керування не буває. На ньому вказано 63А - тож думаю навіть з поправкою на китайське виробництво повинно вистачити. Сама зарядка ще не приїхала і невідомо що приїде раніше - вона чи автівка. Але підключити її вже не складно. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 24 січня Автор Поділитись Опубліковано: 24 січня (змінено) 31 минуту назад, Vikctor сказал: Сама зарядка ще не приїхала і невідомо що приїде раніше - вона чи автівка. Але підключити її вже не складно. як знайомо. теж все зробив ...чекаю ) - На щіті 32а діф (вводні автомати 36А) - 4 квадрати 5жильний КГ кабель в точку підключення під землею, де тимчасовий щит на фото - автомат трифазний 16 (бо розетки звичайні) - далі трифазний wifi-модуль shelly 3em який керує двоканальним НЗ контактором та знімає споживання в openhab - перша фаза на розетку без контактора, 2 та 3 фази через контактор - 2 фаза (вона в мене найменш нагружена історично) через РН з індикацією потужності на розетку під зарядку - зарядка планується рідна 10а 1ф - як буде навіс то заміню на стаціонарну зарядку 16-24а Змінено 24 січня користувачем standov 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 24 січня Поділитись Опубліковано: 24 січня 45 минут назад, standov сказал: як знайомо. теж все зробив ...чекаю ) Краще так ніж як в мого приятеля - автівка приїхала, а точка заряджання не готова. Їздить на комерційні зарядки поки що - дуже злий з цього приводу) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mib Опубліковано: 24 січня Поділитись Опубліковано: 24 січня 11 минут назад, Vikctor сказал: Краще так ніж як в мого приятеля - автівка приїхала, а точка заряджання не готова. Їздить на комерційні зарядки поки що - дуже злий з цього приводу) Я вот не очень понимаю точнее совсем не понимаю У меня на парковке две 16А розетки, делал их что бы машину мыть и газонокосилку подключать, еще десяток розеток по участку, друзья когда приезжали на лифах тупо от этих розеток заряжались У товарища нет розеток на улице или зарядка какая то супер мощная или почему этому придается столько внимания? 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 24 січня Поділитись Опубліковано: 24 січня 31 минуту назад, mib сказал: Я вот не очень понимаю точнее совсем не понимаю У меня на парковке две 16А розетки, делал их что бы машину мыть и газонокосилку подключать, еще десяток розеток по участку, друзья когда приезжали на лифах тупо от этих розеток заряжались У товарища нет розеток на улице или зарядка какая то супер мощная или почему этому придается столько внимания? Йому видали з автівкою (ми однакові автівки замовили і вони не комплектуються штатною зарядкою) халявну 16А зарядку в звичайну розетку. Для 90кВт/год батареї це якби не дуже зручно, бо за ніч багато не зарядиш, але цілком припустимо. Він поставив на заряд автівку й не зумів знайти рішення як зарядний пристрій змусити закачувать хочаб його штатні 16А, бо якось він був запрограмований на 5А) Тому наступного дня він поїхав в салон і влаштував невеличкий скандал - типу підсунули йому непрацюючу зарядку. І вирішили питання таким чином - він повернув цю зарядку, доплатив 5000грн і отримав класну зарядку натомість - EVEUS M32 PRO GBT 7.4 кВт 32 А LCD WiFi, яка номінально коштує майже 15000грн. Але вона вже їде під силову розетку 32А, якой в нього немає. І взагалі підготовки для її встановлення немає. Навіть кабель потрібний від стовпа не заведений. Тому варіантів два - поки що не їздити на електричці або заряджатись на комерційних зарядках... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mib Опубліковано: 24 січня Поділитись Опубліковано: 24 січня 17 минут назад, Vikctor сказал: Для 90кВт/год батареї це якби не дуже зручно, бо за ніч багато не зарядиш, але цілком припустимо. В теории же важна не емкость батареи а среднесуточный пробег, у меня за частую это 10/20 км И крайне редко 50/100 а для этого и 16 амперной хватит, как минимум все мои соседи кто имеют электричеи заряжаются от 16 ампер, у нас в городке просто у всех такое подключение 3х16 Так то у меня парковка заканчивается сараем туда заведено 5х6 но в любом случае в будущем когда доросту до электрички мне больше чем 16 ампер не светит ну или что то трехфазное 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 24 січня Поділитись Опубліковано: 24 січня 18 минут назад, mib сказал: В теории же важна не емкость батареи а среднесуточный пробег, у меня за частую это 10/20 км И крайне редко 50/100 а для этого и 16 амперной хватит, как минимум все мои соседи кто имеют электричеи заряжаются от 16 ампер, у нас в городке просто у всех такое подключение 3х16 Так то у меня парковка заканчивается сараем туда заведено 5х6 но в любом случае в будущем когда доросту до электрички мне больше чем 16 ампер не светит ну или что то трехфазное Безумовно, але в приятеля ввідний АВ63А і заряджатись надто повільно напевно не хоче. В нього це перша електричка і він ще не керується термінами достатнього заряду на найближчий день. І я до речі не знаю чи то добре для батареї маленькі зарядки часто чи краще скажемо одразу з 20% до 80% за ніч заряджати пару разів на тиждень. Знаю лишень що повільна зарядка краща за швидкісну на комерційних станціях. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 25 січня Поділитись Опубліковано: 25 січня 15 часов назад, Vikctor сказал: Безумовно, але в приятеля ввідний АВ63А і заряджатись надто повільно напевно не хоче кто спешит- людей смешит. известное дело : быстрая зарядка убивает аккумулятор. если есть возможность зарядить нужный объем энергии в медленном режиме- это только к лучшему Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 25 січня Поділитись Опубліковано: 25 січня Само думки місцевого совкодрочера тут не вистачало... 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 25 січня Поділитись Опубліковано: 25 січня (змінено) 1 час назад, Vikctor сказал: совкодрочера Виктор, я что то не пойму, я Вам где то дорогу перешел, или что случилось ? с какого перепугу такое внимание моей особе? держите свои высеры, домыслы и фантазии при себе, пожалуйста . или у Вас есть, что мне предъвить ? Змінено 25 січня користувачем igorrius Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
anabioz Опубліковано: 25 січня Поділитись Опубліковано: 25 січня (змінено) 17 годин тому, Vikctor сказав: Йому видали з автівкою (ми однакові автівки замовили і вони не комплектуються штатною зарядкою) халявну 16А зарядку в звичайну розетку. Для 90кВт/год батареї це якби не дуже зручно, бо за ніч багато не зарядиш, але цілком припустимо. Він поставив на заряд автівку й не зумів знайти рішення як зарядний пристрій змусити закачувать хочаб його штатні 16А, бо якось він був запрограмований на 5А) Тому наступного дня він поїхав в салон і влаштував невеличкий скандал - типу підсунули йому непрацюючу зарядку. І вирішили питання таким чином - він повернув цю зарядку, доплатив 5000грн і отримав класну зарядку натомість - EVEUS M32 PRO GBT 7.4 кВт 32 А LCD WiFi, яка номінально коштує майже 15000грн. Але вона вже їде під силову розетку 32А, якой в нього немає. І взагалі підготовки для її встановлення немає. Навіть кабель потрібний від стовпа не заведений. Тому варіантів два - поки що не їздити на електричці або заряджатись на комерційних зарядках... Або купити, або самому скрутити + виставити 16А на EVEUS = 20км заряду в годину. Змінено 25 січня користувачем anabioz 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 25 січня Поділитись Опубліковано: 25 січня 1 минуту назад, anabioz сказал: Або купити, або самому скрутити + виставити 16А на EVEUS. Так, він знає про цей варіант, але сподівається швидко виришити питання з точкою заряджання на 32А. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
makita Опубліковано: 31 січня Поділитись Опубліковано: 31 січня Вітаю! Читаю ці сторінки і бачу,що люди діляться своїми ел.щитами,які вони самі зпроектували и зробили. Але не бачив тут ,що кажуть проф.електрики на цей рахунок? Можливо там щось неправильно і т.і.? Бо маю потребу вивести з щітка 3 фази для 3х фазної зарядки( і незнаю де поставити запитання-в цій гілці чи в інший) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
makita Опубліковано: 31 січня Поділитись Опубліковано: 31 січня зараз маю таку схему в першому щитку(всього іх три-головний(на схемі),в подвалі,в будинку)- від УЗО на 63А ідуть три фази і Ноль далі в підвал і будинок. Планую переробити схему як на малюнку,щоб вивести три фази для зарядного пристрою. Правильно чи ні? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 31 січня Автор Поділитись Опубліковано: 31 січня 1. узо уставки 30ма на будинок це мало, ймовірність помилкових спрацювань дуже висока, особливо з часом. 2. тема з реле напруги на одну розетку не зрозуміла 3. внизу зліва 25а це пзв чи ДА? Якщо пзв то має бути 32а 4. 4мм кабель в будинок на 40а автомат це мало 5. як на мене то 3 фази 16а на зарядку то якщо ви точно знаєте шо робите або тимчасово, бо зарядок які з 3ф роблять 1ф мало і воно дорогі, машин які вміють 3ф від зарядки теж не прям так щоб багато і в цьому плані 24-32а 1ф буде зручніше ніж 3ф16, або якщо вже 3ф то хоча-б 24 щоб можна було з 1ф знімати всі 24 за потреби Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 31 січня Поділитись Опубліковано: 31 січня Інколи добре коли нема вибору... Маю 5 кВт на будинок, купив зарядку Feyree на 3,5 кВт і на тому вся схема. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
makita Опубліковано: 31 січня Поділитись Опубліковано: 31 січня 23 минуты назад, standov сказал: 1. узо уставки 30ма на будинок це мало, ймовірність помилкових спрацювань дуже висока, особливо з часом. 2. тема з реле напруги на одну розетку не зрозуміла 3. внизу зліва 25а це пзв чи ДА? Якщо пзв то має бути 32а 4. 4мм кабель в будинок на 40а автомат це мало 5. як на мене то 3 фази 16а на зарядку то якщо ви точно знаєте шо робите або тимчасово, бо зарядок які з 3ф роблять 1ф мало і воно дорогі, машин які вміють 3ф від зарядки теж не прям так щоб багато і в цьому плані 24-32а 1ф буде зручніше ніж 3ф16, або якщо вже 3ф то хоча-б 24 щоб можна було з 1ф знімати всі 24 за потреби Дякую за уважну відповідь,але не дивиться на номінали автоматів і ін.-схему малював в безкоштовній програмі,де обмежений вибір цтого добра. Питаю на рахунок відводу 3х фаз зразу після УЗО. Авто європейка,тому може брати з 3х фаз 11 кВт (3х16А). Зараз заряджаю рідною зарядкою однофазною, яка максимум дае 32А. Але перегружаю ту фазу. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз