Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Потреба організувати точку заряджання "електрички"( випилено з теми" Питання з електрики..")

standov

Рекомендовані повідомлення

В 05.01.2024 в 22:58, standov сказал:

Можу вам продати чудову машину пробіг біля 200, корабель, ще походить огого! 3.6літри v6 дуже кайфово їде )

Дякую, але вважаю, що машину треба брати по доходах. А не як бувають типи, що беруть ауді чи БМВ і їздять на лисий резині випуская клуби чорного диму з вбитого движка. 3.6 л не прокормлю.

На данній час kangoo ІІ 1.6 16V цілком влаштовує, майже SUV, а по обслуговуванню як седан.

В 05.01.2024 в 22:51, standov сказал:

Воно їздить але кардан свистить, ступічні гудуть, грм треба міняти планово, з кондеєм шото рішати, задні аморти вже тисяч 30 як здохли і воно і тд і тп )) а оскільки ця машина в нас для подорожей то вона має бути "жива", бо з двома дітьми обламатися десь в полі якось не комільфо зовсім.

Так це питання обслуговування, як що движку ще далеко до капіталки, замінити все що треба по регламенту і те що на підході і забути. Бажанно орігіналом чи тим що у орігінальних коробках лежить.

Взяв R19 1989 перші півтори роки поїбався, 4 роки проблем не було, потім сгнив кузов і двигло підійшло до капіталки. Економічного сенсу воно не мало, бо взяв за 1.5к , вкинув 2-2.5к, продав за 600. Але не жалію, бо на час придбання більше грошей не було та ремонтувати навчився гарно. І на СТО мене вже не наїбеш :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, Enot123h сказал:

Так це питання обслуговування, як що движку ще далеко до капіталки, замінити все що треба по регламенту і те що на підході і забути. Бажанно орігіналом чи тим що у орігінальних коробках лежить

не впевнений що це має економічний сенс, ще і на оригінал ) логічніше продавати

6 минут назад, Enot123h сказал:

3.6 л не прокормлю.

зате він дууууже гарно робить врум-врум і так бубубубу. Дуже подобається, буду сумувати.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, standov сказал:

 

зате він дууууже гарно робить врум-врум і так бубубубу. Дуже подобається, буду сумувати.

Ви будете сумувати, а хтось буде плакати на заправках. Воно Вам треба)), що хтось буде споминати Вас не злим тихим словом)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 минут назад, Energon сказал:

Ви будете сумувати, а хтось буде плакати на заправках. Воно Вам треба)), що хтось буде споминати Вас не злим тихим словом)

Чого буде плакати? Я-ж нічого не від кого наче не приховую, чи думаєте людина купить 3.6 але я їй скажу що 1.6?)

ПС. Насправді споживання в нормальному режимі зовсім не захмарне і рік тому(до школи) мені взагалі не турбувало 

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я з свого досвіду скажу, що машина має їздити інакше швидко прийде гаплик.

Якось так вийшло, що одна була не дуже потрібна, стояла собі в сухому місці довгенько, цілком справна, а коли прійшла зима то не впізнав свій дирчик.

Все шкабарчить, гарчить, почались заміни підшипників коліс, кардана, помпи, кондєя і тд, а все ж було добре, їхала шелестіла.

А якщо у вас 

Цитата

standov сказал: Воно їздить але кардан свистить, ступічні гудуть, грм треба міняти планово, з кондеєм шото рішати, задні аморти вже

то починайте шукати і покупця і заміну цьому конику

Змінено користувачем Фрай
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

39 минут назад, Фрай сказал:

Я з свого досвіду скажу, що машина має їздити інакше швидко прийде гаплик.

Якось так вийшло, що одна була не дуже потрібна, стояла собі в сухому місці довгенько, цілком справна, а коли прійшла зіма то не впізнав свій дирчик/

Все шкабарчить, гарчить, почались заміни підшипників коліс, кардана, помпи, кондєя і тд, а все ж було добре, їхала шелестіла.

А якщо у вас 

то починайте шукати і покупця і заміну цьому конику

Так, я розумію що як тільки машина почне стояти то треба буде якнайшвидше продавати, буду рішати в процесі

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 годин тому, standov сказав:

 

зате він дууууже гарно робить врум-врум і так бубубубу. Дуже подобається, буду сумувати.

🤣

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Фрай сказал:

Я з свого досвіду скажу, що машина має їздити інакше швидко прийде гаплик.

Підтвержую, рік стояла - картерні гази поперли.

Як що покупати електричку на повсякдення, а бензинову тримати на дяльняк. Виникає питання, що її консервувати кожен раз чи як?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, Enot123h сказал:

Підтвержую, рік стояла - картерні гази поперли.

Як що покупати електричку на повсякдення, а бензинову тримати на дяльняк. Виникає питання, що її консервувати кожен раз чи як?

Напевно немає універсальних рішень, але у гілках власників електричек хрестоматійний приклад - купив електричку дружині, спробував покататись, замінив і свою ДВЗ на електричну...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

43 минуты назад, Enot123h сказал:

Підтвержую, рік стояла - картерні гази поперли.

Як що покупати електричку на повсякдення, а бензинову тримати на дяльняк. Виникає питання, що її консервувати кожен раз чи як?

Купувати з салону на гарантії 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

46 минут назад, irina1969 сказал:

Та не, я не такий, точно не ганяю але атмосферні американці з серії "в опу паливну кризу" мають свій непідкупний звук і вайб, я інколи ловлю себе на думці що наступна знову буде американська будка, поки що логіка перемагає )

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 часов назад, standov сказал:

Так, я розумію що як тільки машина почне стояти то треба буде якнайшвидше продавати,

Та ладно Вам, у мене є Пасат В6 з пробігом 39,5 тис. 2008 року у майже топовій комплектації, крім пари дрібниць. Експлуатувався більш-менш активно перші три роки, потім десь <500 км на рік. Але обслуговування у офіціалів, завжди за графіком, кожен рік. Тому пробіг реальний, не скрутка. Зрозуміло, що резинки треба періодично замінювати, бо починають сипатись від старості, + також кілька дрібниць, характерних для всіх vw. Проте нічого суттєвого не ламається. І повинен сказати, що нічого там не гарчить і не стукає, а їде незрівнянно краще, ніж більшість сучасних задушених під Євро 5-6 бензинок. Все якось збирався поміняти на щось схоже за комфортом та оснащенням, але завжди не бачив якоїсь істотної різниці, крім вартості та написів у паспорті, а тепер вже і годі, дочекаємось кінця цього вселенського горя, потім буде видно. 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ви не плутайте, 39 це не 200, на мої машині з "оригінального" мабуть лише кузов (і то не весь), двигун та коробка. Все інше це різного сорту замінники, вони так не працюють там і матеріали не ті і виконання не те, прикисає, приліпає, ржавіє потім ця іржа точе все, гума просто має ресурс по часу.
Тому машина з салону може досить легко жити в режимі "підсніжника", машина з багатим внутрішнім світом вже ніт

Змінено користувачем standov
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, standov сказал:

але атмосферні американці з серії "в опу паливну кризу" мають свій непідкупний звук і вайб

У американців інший погляд на машини. Там, наприклад, соляра - комерційне пальне для вантажівок, і на більшості звичайних заправок просто відсутнє. А бензин коштує дешевше нашого, тому дрібні двигуни не дуже популярні. Із цікавого - приїздив якось знайомий, ще до війни, побачив секвойю на парковці, спитав - о, у вас фермери теж на таких їздять? А коли сказав йому, що то відомий адвокат, він не вірив та довго сміявся, бо, каже, це ж непристойно для поважної людини такі машини купляти. :) 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, Vladdi сказал:

У американців інший погляд на машини. Там, наприклад, соляра - комерційне пальне для вантажівок, і на більшості звичайних заправок просто відсутнє. А бензин коштує дешевше нашого, тому дрібні двигуни не дуже популярні

так. причому це великі атмосферники досить нечутливі до типу палива, на моїй машині 2016го року штатне паливо це 92ге (до лютого ним і заправлявся, зараз стремно) штатно розраховано на спиртовий але я не пробував

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, standov сказал:

Тому машина з салону може досить легко жити в режимі "підсніжника"

То, безумовно, так. Додам, що у мене і зберігання в сухому та теплому приміщенні, тому ані зайвої вологи, ані екстремальних температур. Зимову гуму торік купляв нову, бо стара задубла, так у мене ту "стару" за чималі гроші одразу там же й забрали, бо зовні була незрівненно краща, ніж б/в "з європи".

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, standov сказал:

так. причому це великі атмосферники досить нечутливі до типу палива, на моїй машині 2016го року штатне паливо це 92ге (до лютого ним і заправлявся, зараз стремно) штатно розраховано на спиртовий але я не пробував

не все так просто:

В Америці і Канаді  існує індекс AKI (Anti knock Index). AKI - це середньоарифметичне між RON і MON. Тобто наш АІ-95 (RON = 95 MON = 87) в Америці буде дев'яносто першим, а дев'яносто восьмий ((RON = 98 MON = 89)) - дев'яносто третім.

Тобто навіть наш 95й не дотягує до їх 92го

Змінено користувачем Vikingua
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 часов назад, Enot123h сказал:

Підтвержую, рік стояла - картерні гази поперли.

Як що покупати електричку на повсякдення, а бензинову тримати на дяльняк. Виникає питання, що її консервувати кожен раз чи як?

еще гибриды есть. У товарища Вольт заряжаемый - на поездку на работы и с работы хватает батарейки. А по трассе расход около 5ти литров

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, Vikingua сказал:

Тобто навіть наш 95й не дотягує до їх 92го

я в курсі, мова саме про наш 92й який є майже замінником американського 87го який в мене по паспорту

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, Dendnepr сказал:

еще гибриды есть. У товарища Вольт заряжаемый - на поездку на работы и с работы хватает батарейки. А по трассе расход около 5ти литров

варіант плагіну одного розглядався, вище писав, але він має бути
1. семимісним ну або великим 5 бо коли ми кудись їдемо то під кришечку
2. з салону
3. в кредит хоч якогось формату

ці всі умови не виконуються наразі, нажаль

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

24 хвилини тому, Vladdi сказав:

Та ладно Вам, у мене є Пасат В6 з пробігом 39,5 тис. 2008 року у майже топовій комплектації, крім пари дрібниць. Експлуатувався більш-менш активно перші три роки, потім десь <500 км на рік. Але обслуговування у офіціалів, завжди за графіком, кожен рік. Тому пробіг реальний, не скрутка. Зрозуміло, що резинки треба періодично замінювати, бо починають сипатись від старості, + також кілька дрібниць, характерних для всіх vw. Проте нічого суттєвого не ламається. І повинен сказати, що нічого там не гарчить і не стукає, а їде незрівнянно краще, ніж більшість сучасних задушених під Євро 5-6 бензинок. 

 

10 хвилин тому, Vladdi сказав:

То, безумовно, так. Додам, що у мене і зберігання в сухому та теплому приміщенні, тому ані зайвої вологи, ані екстремальних температур. Зимову гуму торік купляв нову, бо стара задубла, так у мене ту "стару" за чималі гроші одразу там же й забрали, бо зовні була незрівненно краща, ніж б/в "з європи".

Я якісь рекламні нотки почав вловлювати у ваших соромʼязливих месенджах. 
Продавати наважились?

Бензин чи дт?

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

34 минуты назад, Vladdi сказал:

А коли сказав йому, що то відомий адвокат, він не вірив та довго сміявся, бо, каже, це ж непристойно для поважної людини такі машини купляти

це локальний стереотип, дуже залежить від штату, бо в штатах де розвинений внутрішній туризм типу Міннесоти (де люди чи не раз на тиждень їздять або в Канаду або в тепло або просто на природу) великих машин значно-значно більше ніж в штаті NY де все досить компактно і багато великих городів з яких нарід може роками не виїздити а лише вилітати. 
Це з серії в мене до поточної машини був пікап теж (хоч і малий по класифікації сша), теж знайомі ржали фермер-фермер, але як кудись їхати разом то вже так виходить що дуже зручна машина і чогось багато хто хотів їхати саме в нашій машині (до дітей), бо коли в тебе на голові лежить якась сумка з снастями, чи якась торба з казаном воно "чогось" їхати не дуже весело )

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стосовно рівня розвітку зарядной інфраструктури в країні у порівнянні з ЄС з 18,05-ой хвилини (нарешті навчився вставляти відео з потрибной миті). Взагалі дуже вдале відео з детальною демонстрацією розвітку електротранспорту в країні і як нульове мито спричиняє розвіток цілой галузі економіки з виходом її на зовнішні ринки. Мене особисто дуже вражає що ми суттево випереджаємо значно більш заможню наразі  Польщу за кількістю як електроавтівок так і зарядних портїв для них.

 

 

Змінено користувачем Vikctor
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30 хвилин тому, standov сказав:

хлопці ну майте совість ) 

Ви нам тут своїми розетками тему не засмічуйте. 
Соррі. 
За поляків не зрозумів. Вони не схожі на тих, хто не вміє рахувати гроші.

Може дійсно щось не того з тими електричками?

Змінено користувачем ozor
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...