Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Потреба організувати точку заряджання "електрички"( випилено з теми" Питання з електрики..")

standov

Рекомендовані повідомлення

3 минуты назад, tayatlas сказал:

Но куда приятнее платить меньше

у мене є знайомий. різниця в об'ємі - у мене було в 3 рази більше, а в розході у нього в 2 рази менше. але витрати на пальне у мене були раз в 5 менші, хоча я заробляв побільше... ну і комфорту у мене побільше було, бо машина раз в 5-6 дорожча. все не так однозначно (с)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

@US7IGNПитання не в абсолютних грошах, умовні 10тис це гроші які я можу собі дозволити не переймаючись, але це не значить що я хочу їх просто так віддавати коли можу не віддавати, це банальне питання фінансової безпеки. Живу абсолютно комфортно - моє життя відповідає моїм можливостям без кроїлова і екомії на комфорті, але 10тис це завжди 10тис ) Якщо мені потрібна друга машина для вирішення прикладних задач то значить потрібна, є потреба є вирішення

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, ozor сказал:

Так, а розетку встановили?

Ще ні, машина в дорозі а на вулиці холоднл що руками робити, вирішив дочекатися хоча-б реалізації одного фактору (або потеплішає або машина приїде). Але товарів в кошик накидав

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

33 минуты назад, standov сказал:

@US7IGNПитання не в абсолютних грошах, умовні 10тис це гроші які я можу собі дозволити не переймаючись, але це не значить що я хочу їх просто так віддавати коли можу не віддавати, це банальне питання фінансової безпеки. Живу абсолютно комфортно - моє життя відповідає моїм можливостям без кроїлова і екомії на комфорті, але 10тис це завжди 10тис ) Якщо мені потрібна друга машина для вирішення прикладних задач то значить потрібна, є потреба є вирішення

та я в курсі. давно це пройшов. коли купите третю і мотоцикл, і задумаєтесь про яхту тоді може зрозумієте про що я. до речі, яхту не беріть поки не спробуєте на чужій 😉

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я ніколи не куплю яхту бо мій рівень доходів того не дозволяє, а підвищувати я його не хочу бо мене влаштовує мій рівень комфорту в виходити я нікуди не хочу, як мінімум добровільно 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

монтував наприкінці року таку девайсіну, вона лімітована по потужності в залежності від загального споживання

image.thumb.png.566e55624c36b5ba327b08b2a96b3d34.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, Dendnepr сказал:

яхту можно в аренду брать. в разніх частях мирового океана

думаю можно, але якось не стирчить на яхту...я би може острів без людей взяв в аренду на місяць ))

Пс. в Хорватії яхту арендувати ще і не дуже дорого, але ну я правда не дуже розумію вайба, рибу половити у відкритому морі? - окей пару днів максимум, блювати в море весь інший час?) "ніпанятна"(с)

Змінено користувачем standov
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, Dalet сказал:

монтував наприкінці року таку девайсіну, вона лімітована по потужності в залежності від загального споживання

а шо там в боксах, погано видно. ліміт по потужності не потрібен бо з тим не маю проблем

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 минут назад, standov сказал:

думаю можно, але якось не стирчить на яхту...я би може острів без людей взяв в аренду на місяць ))

Пс. в Хорватії яхту арендувати ще і не дуже дорого, але ну я правда не дуже розумію вайба, рибу половити у відкритому морі? - окей пару днів максимум, блювати в море весь інший час?) "ніпанятна"(с)

мы в Турции на неделю брали. Правда все мужики на бортву имели квалификацию яхтенніх капитанов и рулевых. Так мы каждый день ночевали в новой бухте. ходили по местным достопремечательствам. потом переход в новое место. Ужин и опять прогулка. Супер было.

Кстати и к береговому питанию подключались раз или два - в комплекте с яхтой был набор переходников для подключения к береговой розетке.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 минут назад, Dendnepr сказал:

Так мы каждый день ночевали в новой бухте. ходили по местным достопремечательствам. потом переход в новое место. Ужин и опять прогулка. Супер было.

це тема, згодний, але це трошки кастомний кейс бо ми з сім'єю на машині теж всі острови облазили бо завжди є паром, загрузився і поплив а там на машині і ніжками, облазили тупо все, тобто це факт кльово але це трошки не варіант коли наявність саме яхти шось принципово міняє. Я бачу яхту як шось про відкрите море і я не дуже розумію що там робити більше ніж рибалка

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 минут назад, beavis сказал:

про яхти)))

в мене в домашній темі десь було про підключення яхт в солоній воді ))

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 04.01.2024 в 11:42, Vikctor сказал:

Вас два співбесідника запитували вчора чи є в вас власний досвід користування електричкою, бо це якби витікає з ваших слів про "не теоретично".

Досвід є. Чому він негативний - намагався пояснити. Але, на жаль, люди схильні фільтрувати будь-що, що не відповідає їх комфортній уяві щодо предмету обговорення. Я не намагався і не буду намагатись когось в чомусь переконувати, бо не менш чітко написав про власний досвід, а саме те, що як авто електричка, особливо повноприводна, мені подобається. І ніякого антагонізму до електричок я не намагаюсь створити. Але вимушені умови використання, пов'язані із значними пробігами та постійним дефіцитом часу, в моєму випадку не дають змоги комфортного користування. Принаймні зараз та у найближчій перспективі, коли є багато проблем, пов'язаних із війною. Крім того, в Україні паралельно розвиваються декілька мереж, кожна з яких потребує окремого додатку, окремого рахунку та, зрозуміло, наявності грошей на рахунку в кожній. Це теж вкрай незручно, якщо немає можливості заряджати авто в неробочий час.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 часов назад, tayatlas сказал:

   То вы либо предпочитаете машинки покрупнее, либо постоянно куда-то торопитесь....

  Из последних опробованных лично (расход указан именно по городу):

  - рено меган 1,4 (2006 г.в.) : средний расход  8,2 летом и 9,2 зимой
  - ниссан ноут 1,4 (2008 г.в.): приблизительно тот же - около 8 летом и до 9 зимой
  - фиат типо 1,35 (2021 г.в.): расход 6,5 летом и 6,8 зимой (при этом весной и ранней осенью без печки и кондишена можно добиться и показателя в 6,3 л)

   Да, конечно. Это указано для относительно небольшого города-трехсоттысячника в котором можно никуда не торопиться и ехать в весьма вольготном режиме - разница во времени между агрессивным стилем вождения и спокойным составит не более 1-2 минут до конечной точки. Но факт остается фактом.

 

В мене дружина 85-90% часу за кермом проводить по одному маршруту - будинок-работа та у зворотнії бік. І за ці 2*15км щоденного маршруту головним різноманіттям для неї є випереджати водіїв з агресивним стилем рухаючись в межах дозволеной швидкості+20км/год. Тому що знає де який ряд зазвичай краще рухається й подібним дрібницям. Іноді їжджу з нею і сам дивуюся, що одни й ті самі автівки випереджають її багато разів і якимось чином на черговому світлофорі опиняються поруч... Хоча сам їжджу у манері тих самих оленів, з кім вона "змагається."

 

 

19 часов назад, standov сказал:

поділюся власною проблемою після якої я вирішив купили електричку (другу машину в сім'ю).

В мене двоє дітей яких потрібно возити в садочок/школу/гуртки та секції, стикнулися з тим що маючи відносно невеликий пробіг в кілометрах за рахунок того що на день то може бути 8+ (а буває і 10-12) холодних старт-стопів і коротенькі по 2-3км ділянки (будинок - школа/школа -садочок/садочок-будинок/будинок-школа/школа-секція/секція-будинок/будинок-садочок/садочок-будинок) то споживання бензу шалене, запуск американського ДВСа просто стаканами хаває бенз (а далі під час руху вже нормально).
В місяць легко може виходити 10кгрн на бенз, порахував що на нічному тарифі на електричці це буде до 1к а оскільки також потрібна друга мащина то вирішив купити саме електричку з запасом ходу 100-120км, чого мені вистачить на 2-3 дні. Тим самим і овці і рибки..

 

Ми взагалі до електричкі прийшли неочикувано. Автівку дружині дуже потрібно було міняти ще до вторгнення, але з постійним будивництвом не встигли. Потім було не до того, а в минулому році її старе поло просто дістало - 1500 баксів (тритина продажной ціни на разі) на ТО, ремонти, евакуатор і т.і. Ну і бензина жре дофіга, бо стара й двігун не відповідає сучасним вимогам. Олію до речі теж додаю регулярно - по півлітри раз на 2-3 тижні. Тобто змінювати потрібно без варіантів. На нову ДВЗ щоб подобалась не вистачає грошей. В принципі налаштовувались на бітка з Америки. А якось випадково стали помічати багато нових електричок на дорогах у місті - хонди і фолькси здебільшого. Не так як ще пару років тому, коли іноді побачиш теслу і частіше ліфи, а прям масово. Почали вивчати питання. Офігіли від змін в можливостях електричок, які відбулися за останні 2-3 рокі. І досить швидко визначились та замовили. Через місяць припливе у Констанцу.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 минут назад, Vikctor сказал:

Ми взагалі до електричкі прийшли неочикувано. Автівку дружині дуже потрібно було міняти ще до вторгнення, але з постійним будивництвом не встигли. Потім було не до того, а в минулому році її старе поло просто дістало - 1500 баксів (тритина продажной ціни на разі) на ТО, ремонти, евакуатор і т.і. Ну і бензина жре дофіга, бо стара й двігун не відповідає сучасним вимогам. Олію до речі теж додаю регулярно - по півлітри раз на 2-3 тижні. Тобто змінювати потрібно без варіантів. На нову ДВЗ щоб подобалась не вистачає грошей. В принципі налаштовувались на бітка з Америки. А якось випадково стали помічати багато нових електричок на дорогах у місті - хонди і фолькси здебільшого. Не так як ще пару років тому, коли іноді побачиш теслу і частіше ліфи, а прям масово. Почали вивчати питання. Офігіли від змін в можливостях електричок, які відбулися за останні 2-3 рокі. І досить швидко визначились та замовили. Через місяць припливе у Констанцу.

в нас схожа ситуація, моя поточка машина за минулий рік коли виїхали в европу там найздила 50к. і вийшло так що коли я її купляв такого точно не планував, зараз пробіг під 200к, постійні візити на сто а машина потрібна бо це не місто де в школу можна пішки + зазначені приколи 3.6л двигуна на малих дистанціях, стало питання або великий гібрід як одна машина але з салону (виявилося що таких тупо немає зараз), або друга чиста електричка бу з запасом на сотню км для поїздок суто по селищу і згодом заміна бушного великого семимісного ДВСа на такий саме семімісний ДВС але новий для дальніх подорожей.

моя поки десь в швеції, там все засипано снігом, має десь в січні бути, подивимося як це "кидати водити"

Змінено користувачем standov
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, Vikctor сказав:

Через місяць припливе у Констанцу.

З чим я вас і вітаю) Якщо рішення виважене, то не буде підстав залишитись невдоволеним.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

25 минут назад, Vladdi сказал:

Досвід є. Чому він негативний - намагався пояснити. Але, на жаль, люди схильні фільтрувати будь-що, що не відповідає їх комфортній уяві щодо предмету обговорення. Я не намагався і не буду намагатись когось в чомусь переконувати, бо не менш чітко написав про власний досвід, а саме те, що як авто електричка, особливо повноприводна, мені подобається. І ніякого антагонізму до електричок я не намагаюсь створити. Але вимушені умови використання, пов'язані із значними пробігами та постійним дефіцитом часу, в моєму випадку не дають змоги комфортного користування. Принаймні зараз та у найближчій перспективі, коли є багато проблем, пов'язаних із війною. Крім того, в Україні паралельно розвиваються декілька мереж, кожна з яких потребує окремого додатку, окремого рахунку та, зрозуміло, наявності грошей на рахунку в кожній. Це теж вкрай незручно, якщо немає можливості заряджати авто в неробочий час.

 

Якщо немає можливості заряджати електричку від розетки на постійной основі, то володіння єю втрачає економічний сенс. З точкі зору драйвера сенс залишається, бо їде вона геть інакше у порівнянні з ДВЗ. Стосовно різноманяття білінгів я ще вчора написав. Теж вважаю то незручним. Але є й прикольні речі - бачив твіт чувака, який рухаючись якимось глухим маршрутом на Кіровоградщині, випадково знайшов зарядну станцію, яку місцевий чувак заживив від своїй СЕС.

18 часов назад, ozor сказал:

Так, а розетку встановили?

А це теж потребує уваги, бо я особисто не разглядав електричкі під час будивництва й відповідно не вивів на парковку потрібний кабель. Довелось змінювати його. Прічому пласкій кабель 3*4 ледве зміг витягнути (гільза місцями завузька й багацько поворотів) - плечі в синяках всі. А 3*6 круглого перетину зі змащенням сантехнічним вазелином зайшов як по маслу.І щит вуличний ще трішки переробити треба...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, Vikctor сказал:

Якщо немає можливості заряджати електричку від розетки на постійной основі, то володіння єю втрачає економічний сенс.

Та й зарядка є.!OCTA.jpg.5cf85484705d7a4a3d6e6bc0fd327249.jpg

Але ночувати хочеться вдома, а не на роботі :) А вдома варіанти з зарядками відсутні. Умови експлуатації у малозайнятих ентузіастів, які тут флажки роздають, та у режимі загнаної собаки геть різні. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

математично в мене виходила зарядка на публічних зарядках (умовний вог) в ціну сучасного дізельного по вартості володіння. Я розглядаю лише зарядку вдома по нічному

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 хвилин тому, Vikctor сказав:

випадково знайшов зарядну станцію, яку місцевий чувак заживив від своїй СЕС.

Коли поставили СЕС, зробили окрему лінію з зарядкою на 40А ( 9кв/год).  Але поки платять за "сонце", то є сенс заряджатись вночі по нічному тарифу.

 

Змінено користувачем allanek
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, allanek сказал:

Коли поставили СЕС, зробили окрему лінію з зарядкою на 40А ( 9кв/год)

а який в цьому економічний сенс *зараз*?

Ну тобто я розумію математику коли електрику власної сес "продавати" наружу на публічну заправку по умовному "бізнес"-тарифу 10грн (це нажаль в нас це все ще нелегально, але кого зупиняє) і інша справа заміняти досить дорогою електрикою невеликого домашнього сесу досить дешеву місцеву електрику (якщо вона звісно є)?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, allanek сказал:

Коли поставили СЕС, зробили окрему лінію з зарядкою на 40А ( 9кв/год)

 

Тож ви для себе зробили, а означений добродій публічну зарядку замутив). Ваша автівка дозволяє заряджатись по АС порту від 40А? Круто. Це однофазна зарядка чи трифазна?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...