Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Потреба організувати точку заряджання "електрички"( випилено з теми" Питання з електрики..")

standov

Рекомендовані повідомлення

41 хвилину тому, beavis сказав:

Ну спираючись на вашу логіку

Це не про мою логіку та логіку взагалі і, навіть, не про те, чи є у електричок майбутне в Україні, або про те, що ДВЗ ніщо не замінить,  це про те, що ви назвали "незручностями".

Я такі "незручності", в буквальному сенсі, відчула на собі з 24.02. І добре розумію, що, іноді, час має значення. 

  

Змінено користувачем allanek
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

я й досі не можу зрозуміти скільки ж ампер у кіловаті? Які тільки цифри не приводять.

Змінено користувачем Фрай
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

32 минуты назад, Фрай сказал:

я й досі не можу зрозуміти скільки ж ампер у кіловаті? Які тільки цифри не приводять

По разному :-) от напряжения зависит :-)

Делите 1000/напряжение получите амперы

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Цитата

Делите 1000/напряжение получите амперы

:shock: завис

 

Цитата

Фрай, що вас так розвеселило в моєму дописі? Я про вашу реакцію " ха-ха".

Так ви ж те прибрали

Цитата

Изменено 34 минуты назад пользователем allanek

і ще одне, чого ви так гостро реагуєте на все?

Взагалі то я посміхнувся, а «нє поржал» та на жаль немає смайла посмішка. Хе, який каламбурчик смайл-посмішка, 

Змінено користувачем Фрай
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, Фрай сказал:

:shock: завис

Ну 1000 ватт это один кВт делите на напряжение к примеру 220 вольт получаете 4,54 ампера

Если к примеру с вашего инвертора то он 48 вольт

1000/48 получите 28 ампер на кабеле от акб до инвертора, ну чуть больше за счет кпд грубо 30

Если говорить про стабилизатор то на выходе к примеру 1000 ватт это 4,54 ампер но на входе к примеру при 160 напряжении это будет уже 6,25 ампер

Тоесть вы всегда потребление делите на напряжение

С нагревательными элементами типа тэнов котла путать вас не буду но там все плохо оно не пропорционально грубо при 200 вольт в сети котел даст уже 70% мощности, а при 160 даже не половину

  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ох який махач про електрички, а як все починалося тихо мирно. Чого всі так нервово відстоюють,  не зручно ДВС - користуєшся електричкою, не зручно електричка - користуйся ДВС. Чи проблем в житті нам мало, щоб ото ще сратися кому що зручно )

Змінено користувачем standov
  • Лайк 2
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

От ви шіидкий,  встигли прочитати. Прибрала, бо почалась би друга частина " марлезонського балету". Досить і того, що тут про електрички написали.

3 години тому, Фрай сказав:

чого ви так гостро реагуєте на все?

Не гостро. Я побачила  ваш смайлик вже  після того, як видалила те, що вам сподобалось. Тому і запитала. 

3 години тому, Фрай сказав:

 На жаль немає смайла посмішка. 

Так, не вистачає, тому, іноді , доводиться перепитувати. Та і краще спитати в таких випадках, як зараз. 

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, standov сказал:

Чи проблем в житті нам мало, щоб ото ще сратися кому що зручно

Прошу зауважити, що сратись ніхто і не збирався, але проблема в тому, що у багатьох відсутня толерантність до смаків та уподобань інших людей. В даному випадку просте зауваження, що для різних речей існують різні комфортні для пересічного користувача умови використання, призводить до розвитку будь-якої теми на десятки постів.

Це точно як в іншій темі цього форуму щодо проживання у віддаленому будинку або в місті. Там точнісінько теж саме. Товчуть воду в ступі вже багато років. Але причина всього цього проста - люди, які здійснили певні кроки у реальному втіленні бажань (купили електричку або почали будувати будинок, наприклад), психологічно стають залежні від власного вибору, і бажають підтримки та схвалення, бо кожна справа має певні складнощі, яких не було видно здалеку, або на них не звертали достатньо уваги, і які треба долати без моральних втрат.

Це типова психологія, властива переважній більшості людей. Людини властиво реагувати на будь-яке критичне відношення до її вибору, особливо коли від нього вже не відмовитись. На цьому, до речі, тримається великий бізнес соціальних мереж, де активне, проте у 99% безглузде "протистояння" по різним  дрібним питанням створює постійні потоки дописів та зручний ґрунт для реклами і заробітку таких собі провокаторів (звиняйте, блогерів). 

  • Лайк 5
  • Хаха 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 хвилин тому, Vladdi сказав:

люди, які здійснили певні кроки у реальному втіленні бажань (купили електричку або почали будувати будинок, наприклад), психологічно стають залежні від власного вибору, і бажають підтримки та схвалення, бо кожна справа має певні складнощі, яких не було видно здалеку, або на них не звертали достатньо уваги, і які треба долати без моральних втрат.

 

36 хвилин тому, Vladdi сказав:

відсутня толерантність до смаків та уподобань інших людей.

 

37 хвилин тому, Vladdi сказав:

сратись ніхто і не збирався,

Ось це ви зараз і робите, даючи оціночне судження діям інших людей.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 годин тому, Energon сказав:

Просто роздуми. В столиці  хлопців знайти які просто відремонтують автівку з двигуном внутрішнього згоряння проблема, а куди там вже сервіс електричок. Як не крути потрібні для діагностики вміння, навички і трохи інструменту. Зараз просто електрика на електромонтаж нормального знайти просто проблема. Так для порівняння, щоб далеко не йти.  

Так і є. Тому у кого є можливість купують нові авто і в потрібній для себе комплектації, щоб "чужі руки" (навіть офіціалів) менше втручалися в систему. Минулого місяця, коли заїждав на сервіс, побачив MG4, за 29 000 у.о. і гарантією 7 років (на АКБ, двигун). Як варіант, 7 років водіння без проблем

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

41 минуту назад, Vladdi сказал:

Прошу зауважити, що сратись ніхто і не збирався, але проблема в тому, що у багатьох відсутня толерантність до смаків та уподобань інших людей. В даному випадку просте зауваження, що для різних речей існують різні комфортні для пересічного користувача умови використання, призводить до розвитку будь-якої теми на десятки постів.

Це точно як в іншій темі цього форуму щодо проживання у віддаленому будинку або в місті. Там точнісінько теж саме. Товчуть воду в ступі вже багато років. Але причина всього цього проста - люди, які здійснили певні кроки у реальному втіленні бажань (купили електричку або почали будувати будинок, наприклад), психологічно стають залежні від власного вибору, і бажають підтримки та схвалення, бо кожна справа має певні складнощі, яких не було видно здалеку, або на них не звертали достатньо уваги, і які треба долати без моральних втрат.

Це типова психологія, властива переважній більшості людей. Людини властиво реагувати на будь-яке критичне відношення до її вибору, особливо коли від нього вже не відмовитись. На цьому, до речі, тримається великий бізнес соціальних мереж, де активне, проте у 99% безглузде "протистояння" по різним  дрібним питанням створює постійні потоки дописів та зручний ґрунт для реклами і заробітку таких собі провокаторів (звиняйте, блогерів). 

Читаєш цей допис і уявляєш розсудливу, неупереджену людину, яка розуміється на алгоритмах поведінки користувачив соцмереж і якби спостерегає за всіма ціма дрібними суперечками збоку на білому коні. Але дивним чином вчора з цього ж аккаунта писала людина не так виражено неупереджена чи може мені так здається...

 

22 часа назад, Vladdi сказал:

А чого тут порівнювати? Якщо мені треба поїхати у Дніпро чи Львів, то я що, на електричці два дні буду туди їхати? Сегмент електричок - невеликі пробіги (до 150 км) в межах щільного розташування зарядок. Якщо потрібне авто щоб за короткий проміжок часу долати 500+ км, то сучасному дизелю альтернативи немає. В тому числі і по вартості. В чому щастя від електрички, якщо взимку більшість не можуть ввімкнути обігрів, а влітку кондиціонер?

 

Це ж аж ніяк не схоже на звичайнісенький стандартний набір відомих лякалок про електрички, причому застарілий років на п'ять напевно.

Спойлер

Київ-Дніпро:

Київ-Львів:

 

 

21 час назад, Vladdi сказал:

Маск вже не не насміхається, адже більшість американських покупців після того, як продали електричку, електричний автомобіль вже не купували.

 

 

Знов таки для містера неупередженість природньо не надавати доказів своїм твердженням, бо він же знається на  поведінкових алгоритмах користувачив соцмереж...

 

21 час назад, Vladdi сказал:

У нас все це ще попереду, адже всі нові гаджети у першу чергу то справа ентузіастів, толерантних до недоліків.

 

 

Майже мої думки десь наприкінці 2007 чи на початку 2008р, коли знайомі привезли собі перші айфони зі Штатів. Я ще декілька років пручався незручним великім телефонам, які не в кожну кішеню влізуть.

 

21 час назад, Vladdi сказал:

Тим більше, що сьогодні з'являються дуже цікаві пропозиції, які позбавлені негативних аспектів традиційних електричок при використанні споживачами з великими пробігами, на кшалт Nissan X-Trail E-power, електричний за приводом із всіма їх перевагами, але з ДВС, який тільки заряджає батарейку, без приводу, складної трансмісії та необхідності багаточасових очікувань на зарядці. От така електричка то вже дійсно крок вперед, адже 1000+ км на одній заправці за 10 хвилин це вже вкрай цікаво.

 

 

Для неупередженого спостерегача бажано було б надати ставку розмитнення гібридів+ збір у ПФ  vs  аналогичні ставки для електричок. Я ж недарма пропонував порівнювати нові однокласники.

 

21 час назад, Vladdi сказал:

Не заважає. Тому, що маю можливість порівнювати цікаві мені речі "вживу", а не теоретично.

 

 

Вас два співбесідника запитували вчора чи є в вас власний досвід користування електричкою, бо це якби витікає з ваших слів про "не теоретично". Ви чомусь скромно промовчали. Пан Dmode наприклад поділився своїм негативним досвідом. Як і пані Allanek своїм позитивним. А ви як партизан тримаєте то в собі.

 

 

 

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, allanek сказал:

Звернулась з проханням до модераторів перенести сторінки з обговоренням електричок  в тему про електрички.

А починалось же все з простого запитання про зарядні пристрої для електричок і чи не вибивають вони ПЗВ ложними спрацюваннями.)))

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, Vikctor сказал:

А починалось же все з простого запитання про зарядні пристрої для електричок і чи не вибивають вони ПЗВ ложними спрацюваннями.)))

Та я вже і не радий що запитав 

  • Хаха 6
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

‼️ Вважаю, що це вартує окремої теми і дякую standov, що він "просто" запитав...намагайтесь не переходити на особистості і сипати припущеннями,дякую за розуміння

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

44 минуты назад, irina1969 сказал:

‼️ Вважаю, що це вартує окремої теми і дякую standov, що він "просто" запитав...намагайтесь не переходити на особистості і сипати припущеннями,дякую за розуміння

Я прошу пояснити, що саме я зробив не так і де

  • Конфуз 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, standov сказав:

Я прошу пояснити, що саме я зробив не так і де

Я в слово "Дякую", вкладаю тільки подяку без підтеста...Ви дали поштовх дуже важливій темі не більше, не менше👍

  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 часов назад, Фрай сказал:

за 40 лет не было машины с расходом меньше 10

   То вы либо предпочитаете машинки покрупнее, либо постоянно куда-то торопитесь....

  Из последних опробованных лично (расход указан именно по городу):

  - рено меган 1,4 (2006 г.в.) : средний расход  8,2 летом и 9,2 зимой
  - ниссан ноут 1,4 (2008 г.в.): приблизительно тот же - около 8 летом и до 9 зимой
  - фиат типо 1,35 (2021 г.в.): расход 6,5 летом и 6,8 зимой (при этом весной и ранней осенью без печки и кондишена можно добиться и показателя в 6,3 л)

   Да, конечно. Это указано для относительно небольшого города-трехсоттысячника в котором можно никуда не торопиться и ехать в весьма вольготном режиме - разница во времени между агрессивным стилем вождения и спокойным составит не более 1-2 минут до конечной точки. Но факт остается фактом.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Насправді абсолютні цифри розходу не мають значення. Або ви можете собі дозволити кудись їздити та платити за це або ні. Якщо для вас це дорого то треба подумати чи воно того варте. Якщо занадто велика частину вашого доходу йде на пальне то точно має сенс робити те що ми робите, використовуючи машину? А час? Якщо сидіти в машині виходить довше ніж ходити пішки, це не дуже корисно для здоров'я.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 минут назад, tayatlas сказал:

Из последних опробованных лично (расход указан именно по городу):

поділюся власною проблемою після якої я вирішив купили електричку (другу машину в сім'ю).

В мене двоє дітей яких потрібно возити в садочок/школу/гуртки та секції, стикнулися з тим що маючи відносно невеликий пробіг в кілометрах за рахунок того що на день то може бути 8+ (а буває і 10-12) холодних старт-стопів і коротенькі по 2-3км ділянки (будинок - школа/школа -садочок/садочок-будинок/будинок-школа/школа-секція/секція-будинок/будинок-садочок/садочок-будинок) то споживання бензу шалене, запуск американського ДВСа просто стаканами хаває бенз (а далі під час руху вже нормально).
В місяць легко може виходити 10кгрн на бенз, порахував що на нічному тарифі на електричці це буде до 1к а оскільки також потрібна друга мащина то вирішив купити саме електричку з запасом ходу 100-120км, чого мені вистачить на 2-3 дні. Тим самим і овці і рибки..

Змінено користувачем standov
  • Лайк 4
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, US7IGN сказал:

Насправді абсолютні цифри розходу не мають значення. Або ви можете собі дозволити кудись їздити та платити за це або ні. Якщо для вас це дорого то треба подумати чи воно того варте. Якщо занадто велика частину вашого доходу йде на пальне то точно має сенс робити те що ми робите, використовуючи машину? А час? Якщо сидіти в машині виходить довше ніж ходити пішки, це не дуже корисно для здоров'я.

  Я частично с вами соглашусь в плане, что пешком ходить намного полезнее. И сам так поступаю, если место моего назначения расположено в шаговой доступности.
  
   А вот насчет того, что раз надо ехать, то расходы не имеют значения - весьма спорное утверждение. Да, я согласен, что независимо от стоимости топлива (и его вида) пробег моего авто не сильно бы изменился. Но куда приятнее платить меньше .... а на оставшиеся деньги в этом мире есть ещё немало соблазнов :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, standov сказал:

поділюся власною проблемою після якої я вирішив купили електричку (другу машину в сім'ю).

В мене двоє дітей яких потрібно возити в садочок/школу/гуртки та секції, стикнулися з тим що маючи відносно невеликий пробіг в кілометрах за рахунок того що на день то може бути 8+ (а буває і 10-12) холодних старт-стопів і коротенькі по 2-3км ділянки (будинок - школа/школа -садочок/садочок-будинок/будинок-школа/школа-секція/секція-будинок/будинок-садочок/садочок-будинок) то споживання бензу шалене, запуск американського ДВСа просто стаканами хаває бенз (а далі під час руху вже нормально).
В місяць легко може виходити 10кгрн на бенз, порахував що на нічному тарифі на електричці це буде до 1к а оскільки також потрібна друга мащина то вирішив купити саме електричку з запасом ходу 100-120км, чого мені вистачить на 2-3 дні. Тим самим і овці і рибки..

а можна просто квартиру купити біля садочка-школи з гуртками і всі добряче зекономлять не тільки гроші, але й час :flag1:

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, US7IGN сказал:

а можна просто квартиру купити біля садочка-школи з гуртками і всі добряче зекономлять не тільки гроші, але й час :flag1:

Я не хочу квартиру, я хочу жити там де хочу а не там де зручно )

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...