Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

На самом ли деле аккумуляторы LiFePo4 лучше чем аккумуляторы типа AGM или GEL?

Neou

Рекомендовані повідомлення

В 31.10.2023 в 11:18, Neou сказал:

В одном магазине предлагали аккумулятор LiFePo и сказал продавец, что просто обычный ИБП покупается, две клеммы подсоединяются, ну и он работает в режиме  - есть электричество в сети - заряжает, нет электричества в сети - питает дом от аккумуляторов.

Это обычный продавец.Давайте не будем цитировать бред мальчиков/девочек задача которых касса.
Есть же уже ИБП и инверторторы в которых прописан уже литий по дефолту.
Осталось только 
-написать ТЗ (ваши хотелки)
-озвучить примерный бюджет
 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 6 місяців потому...

Якщо тема актуальна, то дешевше б.у. батареї від Ліфа, Кенго напевно нема, на днях бачив 24 кВт СОХ 80% - 2000$.

Це можна на 3 частин поділити легко. В мене 21 банка з СОХ 55% видають 3,5 кВт.

Плюс цих банок ще в безпечності. Якщо є БМС звісно.

  • Хаха 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Vic-Tor сказав:

Плюс цих банок ще в безпечності. Якщо є БМС звісно.

Ні, їх мінус в небезпеці. Це ж лі-іон, ще й вживаний. BMS не гарантує вам захист від загоряння такої батареї. 

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 часов назад, Vic-Tor сказал:

Плюс цих банок ще в безпечності. Якщо є БМС звісно.

расскажите о безопасности банок бывшим владельцам электромобилей, у которых он сгорел вдруг

  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 час назад, smotesko сказал:

Ні, їх мінус в небезпеці. Це ж лі-іон, ще й вживаний. 

А вживаний хіба краще горить ніж новий?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, smotesko сказал:

Вживаний більш ймовірно горить ніж новий.

Добре, коли новий стає вживаним? Після покупки? Чи після першого циклу?

Змінено користувачем ashim1990
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, ashim1990 сказал:

Добре, коли новий стає вживаним? Після покупки? Чи після першого циклу?

 Так вище ж сказали - СОХ 55% - практично новий , але дешевше 😉 

  • Лайк 2
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А покажіть мені новини їз згорівшіми Ліфам чи Кенго? Не рівняйте банки від Болта з банками від Ліфа! Треба вмудритися, щоб підірвати банки від Ліфа!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 20.05.2024 в 11:44, igorrius сказал:

расскажите о безопасности банок бывшим владельцам электромобилей, у которых он сгорел вдруг

Електрички горят в разы реже, чем ДВС.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 хвилин тому, Vic-Tor сказав:

Електрички горят в разы реже, чем ДВС.

Але набагато яскравіше! Бажано звісно взяти пропорцію до загальної кількості...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 часов назад, Vic-Tor сказал:

Електрички горят в разы реже, чем ДВС.

ну так руль , сидение , или аккумулятор в электромобиле- где источник опасности ?

как раз аккумулятор и загорается  в электромобиле .

Нахождение БУ банок аккумулятора из электромобиля в доме- только повышает риски .

Их бы в каком то сарае размещать, чтоб не сильно жалко, если вдруг загорится, подальше от дома.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, igorrius сказав:

ну так руль , сидение , или аккумулятор в электромобиле- где источник опасности ?

как раз аккумулятор и загорается  в электромобиле .

Нахождение БУ банок аккумулятора из электромобиля в доме- только повышает риски .

Их бы в каком то сарае размещать, чтоб не сильно жалко, если вдруг загорится, подальше от дома.

наявність сусіда-алкаша в сусідній квартирі набагато ризикованіше ніж сусіда з половиною тесли :lol:

  • Лайк 1
  • Хаха 2
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Основне питання яка в тому фінансова вигода, ще й з COX 55%.

За 6квт нових Lifepo4 EVE grade A під замовлення я заплатив 550$ вже з доставкою і митом. 
Хай ще bms і навісне 150-200$.
Розумію якби різниця в ціні була в рази, а так получається не аж так щоб дуже дорожче.

Але ж lifepo4 значно безпечніше, ресурсніше і SOH 100%.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, vovarpd сказал:

За 6квт нових Lifepo4 EVE grade A під замовлення я заплатив 550$ вже з доставкою і митом.

а новые ли они ? 

навряд на фабрике кто то сидит и отбирает  :

тут потертость- grade a

тут почему то параметры ячейки ушли - присвоим grade b

скорее  БУ банки кто то перебирает и присваивает тот или иной grade.

У действительно нульцевого аккумулятора из конвейера не должно быть никакого grade

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 хвилини тому, igorrius сказав:

а новые ли они ?

в того nkon.nl пів України бере різні акуми (дрони, системи ESS і т.п.), купа оглядів на ютубах в тому числі англомовних.

Впевнений що вони нові, параметри опору і форма як в нового акумулятора з даташиту на сайті EVE, тим більше це нові ячейки 230Ah які EVE стали робити недавно з подвійним привареним кронштейном під м6 (на більші ячейки вони то ніби як наразі аутсорсять). Це навіть фізично недостатньо часу щоб вони були б/у, навряд чи хтось буде купувати новий акумулятор з тисячами циклів щоб потім його за півроку масово здавати як б/у, щось там переробляти щоб небуло слідів - яка в тому економіка неясно. 

Ну і крім того Нідерланди то не України. В Європі за торгівлю вживаними акумами під видом нових думаю цю контору вже би швиденько прикрили.

Але тут вже багато списів було зломано про ці всі штрих коди і т.п. :)  Неохота ці дискусії знову починати.

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 хвилин тому, vovarpd сказав:

в того nkon.nl пів України бере різні акуми (дрони, системи ESS і т.п.), купа оглядів на ютубах в тому числі англомовних.

Впевнений що вони нові, параметри опору і форма як в нового акумулятора з даташиту на сайті EVE, тим більше це нові ячейки 230Ah які EVE стали робити недавно з подвійним привареним кронштейном під м6 (на більші ячейки вони то ніби як наразі аутсорсять). Це навіть фізично недостатньо часу щоб вони були б/у, навряд чи хтось буде купувати новий акумулятор з тисячами циклів щоб потім його за півроку масово здавати як б/у, щось там переробляти щоб небуло слідів - яка в тому економіка неясно. 

Ну і крім того Нідерланди то не України. В Європі за торгівлю вживаними акумами під видом нових думаю цю контору вже би швиденько прикрили.

Але тут вже багато списів було зломано про ці всі штрих коди і т.п. :)  Неохота ці дискусії знову починати.

А шипинг делали через НП и подобное, или их родной через почту?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, ЯД сказав:

А шипинг делали через НП и подобное, или их родной через почту?

Вони напряму шлють міст експресом. Все самі оформляють :) Єдине що обмеження ваги 25кг, тому 8 ячейок прийшлось ділити на 2 посилки. Але так і для мита краще.

  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 часов назад, vovarpd сказал:

параметри опору і форма як в нового акумулятора з даташиту на сайті EVE, тим більше це нові ячейки 230Ah які EVE стали робити недавно з подвійним привареним кронштейном під м6

бросьте пожалуйста ссылочку на эту информацию на официальном сайте EVE

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 годин тому, igorrius сказав:

бросьте пожалуйста ссылочку на эту информацию на официальном сайте EVE

На оф сайті нема всієї інформації, з якихось причин не викладають.
Запитайте в їхнього консультанта онлайн вам вишлють даташит або можете його знайти в гуглі, там великий pdf.

На оф сайті ви можете натиснути кнопку Buy, перейти в оф магазин, вибрати акумулятор LF230
www.evemall.eu/goods/LF230
або в їхньому оф магазині на алібабі вони по 45$ на великих партіях.

і переглянути базові характеристики і картинку з цими привареними терміналами (з можливістю отримати відповідь детальніше в консультантів.. напишіть  їм напряму, небуде зіпсутого телефону )
Також там є якась купка сертифікатів.

image.thumb.png.12b4bc230684401524f1361c5102d03a.png
image.thumb.png.86c1951f847db48620e23da034361671.png 

image.png

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 часов назад, vovarpd сказал:

На оф сайті ви можете натиснути кнопку Buy, перейти в оф магазин, вибрати акумулятор LF230
www.evemall.eu/goods/LF230

навряд китайский производитель имеет официальный сайт с доменом eu.

заходим на официальный сайт eve :

www.evebattery.com/en/prismatic-lfp-cell?tp1

и видим , что аккумуляторы eve имеют на корпусе логотип , там нет синих призматиков без опознавательных знаков.

кто решил , что безродный призматический аккумулятор без указания производителя на своем корпусе имеет хоть какое то отношение к производителю EVE ?

да , можно в самом низу кликнуть на кнопку где купить - и перейти на сайт алибабы торгующей организации и там уже увидеть нонейм синие призматики - ну так ведь никто не запрещает официальному дилоеру шнайдера приторговывать леграндом .

 

 

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, igorrius сказав:

навряд китайский производитель имеет официальный сайт с доменом eu.

 

eve.jpg

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

www.aliexpress.com/item/1005006689399153.html

14,3 кВт.год за 2 кує з Польщі з доставкою. Ото тільки невідомо, чи розтаможувати не заставлять.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, igorrius сказав:

заходим на официальный сайт eve :

і бачим що там є посилання на домен eu (а що тут взагалі дивно, китайці торгують по всьому світу, це ж не секрет полішинеля, в них складів повно в європі), яке я і привів )) Як і офіційний магазин на площадці алібаби ) 

 

1 година тому, igorrius сказав:

ну так ведь никто не запрещает официальному дилоеру шнайдера приторговывать леграндом

якому дилеру.. це ж самий що не є прямий магазин від виробника на площадці алібаба.
Eve Energy Co., Ltd.

Якщо є сумніви, напишіть консультанту.. вони часто відповідають.


image.thumb.png.4ab7efa4fdef1092c845a0bddf306100.pngimage.thumb.png.241283b366461bb95bc105ccec4b808a.png

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 хвилин тому, yur43 сказав:

Ото тільки невідомо, чи розтаможувати не заставлять.

А чому мають не заставити? Думаю 100% піде під розмитнення. Там ще вагу треба перевірити чи не більше 50кг. 

Думаю вигідніше окремо елементи по 4-8 штук в посилці, хоча там от корпус класний, окремо б десь купити не за купу грошей :)

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...