Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Deye інвертори гібридні

yur43

Рекомендовані повідомлення

Тільки що, Vikctor сказав:

Класна у вас напруга.

у нас окремий ТП на 5,5 домоволодінь. В процесі ще +2 будинки. Низької напруги за 6 років не бачив. Бачив лише 265в.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 часа назад, 90BCO сказал:

Починайте збирати наступну, дальше - гірше.

В мене за цю ніч обидві розрядились до 20%, бо неочікувано вимкнули світло, а ел.мобіль і опалення всю ніч тримались на батареях...

Вже планую докупити третю, ще одна нирка залишилась🤷‍♂️

 

image.png.d6056df9e2c76f0103c075874040dd4d.png

там нова тема є, як перелити із авто в будинок :) 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, newbee2020 сказав:

там нова тема є, як перелити із авто в будинок :) 

Це ви про мою про V2L?)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, newbee2020 сказал:

там нова тема є, як перелити із авто в будинок :) 

Так собі тема, особливо для автівок, в яких виробник не вбудував цю функцію, а таких наразі більшисть. В темі по автівкам, де я сиджу, є вже три власника, яки заробили собі жорсткий геморой через використання неякісного розрядника для заживлення будинку від автівки. В двох це завершилось заміною 12В акб та викликом спеціально навченой людини з дорослим лаунчем (бо звичайні ELM придбані за 5 баксів на алі не допомогли) за кругленьку суму, а одному довелося демонтувати ВВБ (800 баксів), та замовити в китаї якесь реле, що згоріло через використання розрядника. Реле їхатиме з китаю місяці півтора і потім автовласнику доведеться ще раз сплатити за демантаж ВВБ. А весь цей час він не зможе користуватися портом швидкісної зарядки, бо саме в тому ланцюгу згоріло реле.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Розрядники зло. Якщо виробник не передбачив функцію розряду - тоді всі дії на свій страх і гаманець.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, beavis сказал:

Розрядники зло. Якщо виробник не передбачив функцію розряду - тоді всі дії на свій страх і гаманець.

Та я ж не сперичаюся. Сам з подивом спостерігаю як автовласники, що знайшли біля 30кує на авто і значно більше на власні будинкі не знаходять 3-5кує на ДБЖ але купують по 200-500 баксів розрядники і користуються ВВБ автівки щоб пралку запустити. Навіть детальний опис халепи від колегі і відео про його автівку нікого не переконало.

Спойлер

 

 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Vikctor сказал:

...спостерігаю як автовласники, що знайшли біля 30кує на авто і значно більше на власні будинкі не знаходять 3-5кує на ДБЖ але купують по 200-500 баксів розрядники і користуються ВВБ автівки щоб пралку запустити. 

 

Совести у них нету!

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Vikctor сказав:

є вже три власника, яки заробили собі жорсткий геморой через використання неякісного розрядника для заживлення будинку від автівки.

Про які розрядники мова?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, volomoto сказал:

Про які розрядники мова?

Ось з цім пов'язані найгірші за наслідками випадки використання з однієї маркою авто.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Vikctor сказал:

Ось з цім пов'язані найгірші за наслідками випадки використання з однієї маркою авто.

а для тесли є? там норм менеджмент батареї по ідеї

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, newbee2020 сказал:

а для тесли є? там норм менеджмент батареї по ідеї

Не маю уяви що там з теслами в сенсі розрядників.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Vikctor сказал:

Ось з цім пов'язані найгірші за наслідками випадки використання з однієї маркою авто.

Я б таке г-но не став би вмикати в автівку😱

 

image.png.399a8e13e5d6110306f381871a083e49.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 минут назад, 90BCO сказал:

Я б таке г-но не став би вмикати в автівку😱

 

image.png.399a8e13e5d6110306f381871a083e49.png

Я й не вмикаю. Ані це  ані будь-яке інше лайно, яке зветься розрядником.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 11.11.2024 в 11:23, Vikctor сказал:

Сьогодні вперше за довгий час вимкнули світло і я згадав що треба зробити заміри чи працюють прилади диференційного захисту. Ще при початкових налаштуваннях встановив галочку на Signal Island Mode. Взяв дріт та з'єднав у щиті шіну РЕ з вихідною клемою N  найблищого ДАП чи ПЗВ. Ніфіга... Прибрав відповідну галочку - теж ніфіга... Засумував. Пішов передивлятись ще раз відео від цього німця/австрійця. І помітив що він після активації/дезактивації Signal Island Mode  тисне на підтвердження праворуч знизу в відповідному меню і каже що чує як клацає перемикання в інверторі (в відео цього не чутно.) Пішов і зробив так само - і дійсно перемикання відповідного реле чітко чутно. І все запрацювало.:) Хоч і не в тому положенні як передбачав я. Для тих щасливих володарів системи заземлення ТТ, яки не бажають експерементувати, підказую - диференційний захист в автономному режимі працює з заводскими налаштуваннями, тобто з деактивованим Signal Island Mode. При встановленні галочки диференційний захист не працює!

Что-то я не разберусь с Signal ISLAND MODE. Галочку поставил. Реле не услышал. На Load две полуфазы, что с галочкой, что без. В инструкции говорится о внешнем реле (external relay). Может здесь реально колхозить нужно?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 хвилин тому, professori сказав:

Что-то я не разберусь с Signal ISLAND MODE. Галочку поставил. Реле не услышал. На Load две полуфазы, что с галочкой, что без. В инструкции говорится о внешнем реле (external relay). Может здесь реально колхозить нужно?

Ви не чули реле під час відсутності мережі?

В мене галочка на острівці стоїть з самого початку. Коли зникає мережа, спрацювання якогось реле чути, але не впевнений чи то реле острівця.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, professori сказал:

Что-то я не разберусь с Signal ISLAND MODE. Галочку поставил. Реле не услышал. На Load две полуфазы, что с галочкой, что без. В инструкции говорится о внешнем реле (external relay). Может здесь реально колхозить нужно?

Ні. В моєму інверторі воно точно вбудоване - звук перемикання дуже чіткий для обох режимів. Звук чую відразу після підтвердження дії - вмикання/вимикання галочки. Замикання контактів N та РЕ теж дають чіткі відповіді, що з галочкою (не працює діфзахист) що без (спрацьовують апарати діфзахисту.) Але все це я робив виключно в автономному режимі.

Змінено користувачем Vikctor
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 29.11.2024 в 17:37, mib сказал:

Переключу, вас с обсуждения автомобилей, сделал домик для акб :-)

Тоже сделал, правда проще, но результатом доволен.

За пол суток ниже +10 не опускается.

IMG_20241124_153148.thumb.jpg.2a1c9de4b27eb0534c1cf02d103f3914.jpg

Змінено користувачем DimaF
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 минуты назад, DimaF сказал:

Тоже сделал, правда проще, но результатом доволен.

За пол суток ниже +10 не опускается.

IMG_20241124_153148.thumb.jpg.2a1c9de4b27eb0534c1cf02d103f3914.jpg

+10 теж так собі. Це ж в вас без підігріву? Якщо так то напевно буде й нижче температура в цьому доміку. Для LFP щось там біля+5 вже крітична температура для заряджання.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 минут назад, Vikctor сказал:

+10 теж так собі. Це ж в вас без підігріву? Якщо так то напевно буде й нижче температура в цьому доміку. Для LFP щось там біля+5 вже крітична температура для заряджання.

С подогревом, слева видно красно-оранжевый коврик.

Но пока стараюсь выключать пока нет дома долго, щас нагнал +22, и выключил до утра, в гараже +4 сейчас.

В мануале вроде пишут до 0 работают.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 хвилин тому, Vikctor сказав:

Для LFP щось там біля+5 вже крітична температура для заряджання.

Ще не критична, але макс струм заряду зменшується.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, DimaF сказал:

С подогревом, слева видно красно-оранжевый коврик.

Но пока стараюсь выключать пока нет дома долго, щас нагнал +22, и выключил до утра, в гараже +4 сейчас.

В мануале вроде пишут до 0 работают.

В мануалі на ваш акб така інфа? Скоріш за все то на розряджання, хоча хто зна що там в вас за комірки/пакети - може там допуски ширше ніж зазвичай прийнято для LFP.

Змінено користувачем Vikctor
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, Vikctor сказал:

В мануалі на ваш акб така інфа?

Ну вот такое пишут:

utem.org.ua/products/li-ion_akkumulyatornaya_batareya_Pylontech_US5000

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Всуну своїх 5 коп. 
Температура повітря у підвалі впала до 17 градусів. 
За даними БМС температура АКБ стабільно 19,5-20 градусів. Температура металевого корпусу 17,8. 
Тобто, в моєму випадку, герметично закритий корпус АКБ трішечки підігріває, якщо вірити даним БМС.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...