Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Deye інвертори гібридні

yur43

Рекомендовані повідомлення

а  ще раз надам вам схему з мануала, де нема обьедннаня нуля до і після інвертора
і моє питання, чому не так як на схемі, які недоліки та які плюси

image.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, Vikingua сказав:

а  ще раз надам вам схему з мануала, де нема обьедннаня нуля до і після інвертора
і моє питання, чому не так як на схемі, які недоліки та які плюси

image.png

Це схема для ТТ системи заземлення(If the neutral and PE don’t separate). В цьому випадку вам необхідний контактор для перекидання нуля на землю в режимі Single island mode.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я не питаю для чого ця схема, більше того де ви тут бачите ТТ ?
на схемі земля з гріду приходить...

В мене є питання: які недолікі і бонуси від обьеднання вхідного та вихідного нуля, і ваш острів тут не до чого...
нема відповіді, будь ласка не треба писати щоб було


 

Змінено користувачем Vikingua
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 хвилин тому, Vikingua сказав:

Я не питаю для чого ця схема,

Виглядає нахабно. Спілкуйся таким способом з людьми, яким будеш платити. Наберись поваги до спільноти. Тобі тут ніхто нічого не винен. А перед цим пораджу звертатися до мануалів з офіційних джерел. 

IMG_2115.jpeg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ну так та ж сама схема, верхня, в мого в мануалі (куди уж більш офіційно) це вказано як для EU
і не обьеднані нулі, тож що ви цим хотіли сказати ? що не треба обьеднувати, чи треба і чому ? які недоліки і переваги ?

нижня схема не підходить, бо я не хочу заземляти вхідний нуль для всіеї лінії...

 

Змінено користувачем Vikingua
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, Vikingua сказав:

ну так та ж сама схема, верхня, в мого в мануалі (куди уж більш офіційно) це вказано як для EU
і не обьеднані нулі, тож що ви цим хотіли сказати ? що не треба обьеднувати, чи треба і чому ? які недоліки і переваги ?

 

В культурному світі, як мінімум, PEN розділений у щитку «на опорі». Це значить і зворотнє - він обʼєднаний. Тому, якщо у вас розділений (обʼєднаний) PEN, і ви заземляєте інвертор від домашньої системи заземлення (культурної), у вас завжди буде “N” на Load в режимі Single island mode. Там, в інструкції, все написано.

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

знову ви про острів
я знаю що це і навіщо

але ж питання не про це, а про з'еднання вхідного і вихідного нуля і про недоліки і переваги цього
чому Dalet вимагає обьеднання ? в чому перевага ?
 

 

Змінено користувачем Vikingua
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, Vikingua сказав:

знову ви про острів
я знаю що це і навіщо

але ж питання не про це, а про з'еднання вхідного і вихідного нуля і про недоліки і переваги цього
чому Dalet вимагає обьеднання ? в чому перевага ?
 

 

Я вам вище написав, що вони зʼєднані. Будь ласка, знайдіть гроші та зварніться до пана Dalet. Він професіонал і зможе вам все пояснити, якщо ви не маєте змоги вивчати тему самостійно.

Змінено користувачем МакДо
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вот ваша картинка, де воно з'еднано?  в мене така схема вказана як для EU і це якось ближче чим австралія
я знаю що нуль це фактично земля, але не все так одностайно при повітряних лініях, тож моя земля не обьеднанна з вхідним нулем
а якщо так, то які переваги обьеднання нулів ?

image.png

Змінено користувачем Vikingua
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

І здавалося б чому на одному малюнку з об'єднаними нулями також дивним чином об'єднані нульова та земляна шини, а на іншому і те і те розділено. Це ж не пов'язані речі і система заземлення прийнята в визначених країнах тут напевно не до чого.)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, Vikingua сказав:

Вот ваша картинка, де воно з'еднано?  в мене така схема вказана як для EU і це якось ближче чим австралія
я знаю що нуль це фактично земля, але не все так одностайно при повітряних лініях, тож моя земля не обьеднанна з вхідним нулем
а якщо так, то які переваги обьеднання нулів ?

image.png

Коли на повітряній лінії знайдете землю тоді й будете дивитись цю схему

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 годин тому, Vikingua сказав:

земля то окрема тема, її не касаемося (рахуемо ща вона є, як мінімум локальна

я кажу про обьеднання нуля до і після інвертора, на схемі в мануалі це вказано для Australia, New Zealand, South Africa, etc.
що трохи задалеко він нас, чому не дивимося сторінку і схему EU ?

які плюси та мінуси обьеднаяя нуля до та після інвертора?

між нулем входу та виходу інвертора

Трошки не вірна постанова питання.
мається на увазі, що якщо у вас присутнє вторинне заземлення нейтралі 
image.png.152121ac0377d68c1c4d0ed84b0f405c.png

то ви можете використовувати однополярні автомати на розрив фази з об'єднанною нейтраллю

але якщо таке відсутнє - то ви можете не здогадатися якщо на стовпі електрик вам перекрутить фазу з нулем - тому маєте використовувати двополюсні автомати та розв'язану нейтраль.

 

Змінено користувачем vbb
  • Лайк 1
  • Дякую 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Vikctor сказал:

І здавалося б чому на одному малюнку з об'єднаними нулями також дивним чином об'єднані нульова та земляна шини, а на іншому і те і те розділено. Це ж не пов'язані речі і система заземлення прийнята в визначених країнах тут напевно не до чого.)

Ще раз, вхідна нульова та земляна шина не обьеднуеться, бо ми не хочемо бути нулем для всієї лінії у випадку обрива
чи не так ?
тож чого ми знову говоримо о обьеднанні вхідних та вихідних нулів ?

1 час назад, k-master сказал:

Коли на повітряній лінії знайдете землю тоді й будете дивитись цю схему

ну так на другій схемі сітуація та сама, там також земля намальована

 

15 минут назад, vbb сказал:

то ви можете використовувати однополярні автомати на розрив фази з об'єднанною нейтраллю

але якщо таке відсутнє - то ви можете не здогадатися якщо на стовпі електрик вам перекрутить фазу з нулем - тому маєте використовувати двополюсні автомати та розв'язану нейтраль.

ну то зрозуміло і питання зовсім не про це


Ще раз - ми не обьеднуемо вхідний нуль с локальною землею, бо це банально небезпечно при відсутності землі з лінії
тож навіщо в такому випадку з'еднувати вхідний та віхідний нуль інвертора
яки недоліки та бонуси від того

і я таки знаю коли можна використовувати які автомати і як і навіщо робити острів, але питання не про це
 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

27 хвилин тому, Vikingua сказав:

ну то зрозуміло і питання зовсім не про це
Ще раз - ми не обьеднуемо вхідний нуль с локальною землею, бо це банально небезпечно при відсутності землі з лінії
тож навіщо в такому випадку з'еднувати вхідний та віхідний нуль інвертора
яки недоліки та бонуси від того
і я таки знаю коли можна використовувати які автомати

тож я і кажу що питання некорректне.
якщо не об'єднані на вході нуль з землею- то ви повинні поставити двополюсні автомати та не об'єднувати нулі тому що можете пошкодити інвертор якщо на вході поміняється фаза з нулем.

або по-іншому: 
якщо ви об'єднаєте нуль але при цьому не буде зроблено вторинного заземлення - то це буде порушенням правил інсталляції та відмовою у гарантії.

Змінено користувачем vbb
  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, vbb сказал:

Трошки не вірна постанова питання.
мається на увазі, що якщо у вас присутнє вторинне заземлення нейтралі 
image.png.152121ac0377d68c1c4d0ed84b0f405c.png

то ви можете використовувати однополярні автомати на розрив фази з об'єднанною нейтраллю

але якщо таке відсутнє - то ви можете не здогадатися якщо на стовпі електрик вам перекрутить фазу з нулем - тому маєте використовувати двополюсні автомати та розв'язану нейтраль.

 

Навіть трохи не так (в цілому повністю погоджуюсь).Тут в гілці  вже пару професійних підрядників, яки мали справу з інверторами деє писали і навіть ілюстровали фото, що в автономному режимі  інвертор може змінювати полярність. Тому всі користувачи що мають у ланцюгу захисту ПЗВ чи ДАВ, або двополюсний АВ залишаються заживленими, а ті що захищені лишень однополюсними АВ не мають живлення.

 

29 минут назад, Vikingua сказал:

Ще раз, вхідна нульова та земляна шина не обьеднуеться, бо ми не хочемо бути нулем для всієї лінії у випадку обрива
чи не так ?
 

І як же бути тім щасливим домогосподарям, яки мають систему заземлення TNC-S? А їх напевно ж більшисть в країні. Принаймні серед тих, хто взагалі має заземлення. Так що ні - не так. Виробник інвертору зробив дві схеми підключення в залежності від того яка система заземлення в користувача його приладу. І навіть вказав для яких країн яка схема актуальна, бо розповсюдженна система заземлення в конкретної країні не є закритою інформацією.

 

34 минуты назад, Vikingua сказал:

...тож чого ми знову говоримо о обьеднанні вхідних та вихідних нулів ?

 

Бо не існує ніяких вхідних та вихідних нулів. Бо всі вони в щиті так чи інакше об'єднані.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 минут назад, vbb сказал:

тож я і кажу що питання некорректне.
якщо не об'єднані на вході нуль з землею- то ви повинні поставити двополюсні автомати та не об'єднувати нулі тому що можете пошкодити інвертор якщо на вході поміняється фаза з нулем.

Мені важко уявити ситуацію в якої на стовпі чи на ТП хтось примудрився поміняти фазу з нулем. Бо це може спричинити локальну катастрофу. І першими вимкнут живлення РН, тож інвертор вциліє.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Vikingua сказал:

Ще раз - ми не обьеднуемо вхідний нуль с локальною землею, бо це банально небезпечно при відсутності землі з лінії
тож навіщо в такому випадку з'еднувати вхідний та віхідний нуль інвертора
яки недоліки та бонуси від того

Так делают, потому, что так проще и легче разобраться с вашей проводкой тому кто обслуживает.

Если знаете как и сами всё сделаете, то можете разделить нули, никто вас с гарантии за это не снимет. Бонус в виде меньшего риска удара током в автономном режиме не рассматриваем, т.к. вы тогда в любом случае себе дифы поставите.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 часов назад, Vikingua сказал:

більше того обьеднано тільки для: Australia, New Zealand, South Africa, etc. (Please follow local wiring regulations!)
А у нас вроде як до EU ближче, де нема такого обьеднання

бідні ті електрони, їм ще і в країнах розбиратися треба. де в яку сторону рухатися

  • Лайк 1
  • Хаха 3
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30.09.2024 в 11:09, yur43 сказав:

скажіть - яка помилка буде в журналі при невідповідності частоти мережі

Ніякої пимилки, бо це не є помилка. В інвертора є аварії, яку префіксуються літерою F (fault), та попередження – W (warning). Робити запис в журналі для кожного виходу напруги чи частоти – це глупо, тому нічого не показується.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Dalet сказал:

бідні ті електрони, їм ще і в країнах розбиратися треба. де в яку сторону рухатися

Достойна відповідь продавца кліенту \кий залишив у нього далеко не одну тисячу доларів...
хоча так, фактично вірна і тролінг я теж поважаю

Ну і взагалі по факту ніхто так і не надав ні нідоліків ні переваг як одної схеми та і іншої

всі говорять про обьеднання, я не проти, але чому тут не обьеднанно ? яка причина ?
 

image.png

Змінено користувачем Vikingua
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, Vikingua сказав:

Ну і взагалі по факту ніхто так і не надав ні нідоліків ні переваг як одної схеми та і іншої

Переваги та недоліки не стосуються інвертора, бо це різні схеми під різні випадки під різні місцеві вимоги.

Змінено користувачем volomoto
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

як це може не стосуватися інвертора, якщо LOAD частина тількі до нього і підключена у випадку як на схемі, де я обвів N провідник від інвертора до навантаження ?
да і фактично місцеві вимогі у нас теж конкретні, тільки у кого TT у кого TN-C-S
тож все доволі конкретно, і я не бачу проблем для цього випадку озвучити переваги та недоліки, якщо вони є
 

Змінено користувачем Vikingua
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

35 хвилин тому, Vikingua сказав:

як це може не стосуватися інвертора, якщо LOAD частина тількі до нього і підключена у випадку як на схемі, де я обвів N провідник від інвертора до навантаження ?
да і фактично місцеві вимогі у нас теж конкретні, тільки у кого TT у кого TN-C-S
тож все доволі конкретно, і я не бачу проблем для цього випадку озвучити переваги та недоліки, якщо вони є
 

переваги та недоліки аналогічні заправці бензинового двигуна солярою а дизеля бензином. є якісь переваги у бензіна?

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

дуже розумно і як завжди ні нідоліків ні переваг...
у вас в документації бензинового автомобіля написано що можно заправляти солярою ? як це є в документації інвертора...
 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...