Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

AGM чи GEL для ДБЖ

AlexRengen

Рекомендовані повідомлення

4 минуты назад, AlexRengen сказал:

чи дослідників по цих аккумах.

досліджувати можна тут і зараз, а нова партія то вже може бути зовсім нова історія, бо наш ринок шука дешевше і цей пошук дасть про себе знати

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

так почему автоаккумуляторы дороже чем эти дешевые китайские аккумуляторы для ИБП  ?

hotline.ua/ua/auto-avtomobilnye-akkumulyatory/bosch-6ct-95-s5-silver-plus-s5a-130/

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, igorrius сказал:

чтоб срок был менее года

Ну взагалі термін зберігання при обслуговуванні набагато більше.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 минуты назад, igorrius сказал:

так почему автоаккумуляторы дороже чем эти дешевые китайские аккумуляторы для ИБП  ?

hotline.ua/ua/auto-avtomobilnye-akkumulyatory/bosch-6ct-95-s5-silver-plus-s5a-130/

По перше це БОШ - ви платите за бренд.

По друге він таки AGM , але Старт-Стоп.

Читайте документацію на акум і все проясниться.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, AlexRengen сказал:

Ще є такий варіант 

MERLION GL121000M8 12V/100AH GEL - 7 196₴

Щось відомо про них?

Я спочатку читаю даташит.

І що ми бачимо ? Вага 28.1кг 

Я можу помилятися , але раніше така вага була у 80А*годин акумів в бюджетних брендів.

Наприклад у набагато якісніших Exide Sprinter XP3000 по пам'яті 30.5 кг, а по даташиту 92А*годин при 10год розряді.І він AGM , але афігенний AGM

Змінено користувачем dneprstab
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, igorrius сказал:

я когда выбирал батарею бош - был выбор : либо agm 95 ач

либо 190ач efb - цена была одинаковой.

я решил брать efb 

 

Бош ТЕ077 за прошлую зиму падения емкости не заметил, но и ниже 12 В не разряжал...

IMG_20230808_200800.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 минут назад, Enot123h сказал:

Бош ТЕ077 за прошлую зиму падения емкости не заметил, но и ниже 12 В не разряжал...

А як можна замітити не розряджаючи? На ньому написано, чи що?

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, AlexRengen сказал:

Ще є такий варіант 

MERLION GL121000M8 12V/100AH GEL - 7 196₴

Щось відомо про них?

Знову на ті ж граблі?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, dneprstab сказал:

Ну взагалі термін зберігання при обслуговуванні набагато більше.

 

АКБ с уже залитым электролитом лучше покупать со сроком изготовления от дести месяцев до года с момента производства.

blacktyres.ru/informaciya/reviews/srok-godnosti-avtomobilnogo-akkumuljatora/#Какой срок годности у аккумулятора до начала эксплуатации?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, dneprstab сказал:

але Старт-Стоп.

что это значит ? он какой то необычный agm ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, ashim1990 сказал:

Знову на ті ж граблі?

можно подробнее , пожалуйста ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, AlexRengen сказав:

Ще є такий варіант 

MERLION GL121000M8 12V/100AH GEL - 7 196₴

Щось відомо про них?

CSB традиційно вважаються гарної якості, але CSB, мабуть, раза у два дорожче.
CSB достатньо часто бувають у якості оригінальних батарей для APC.

Та загалом свинцево-кислотні батареї в традиційних ДБЖ завжди були розраховані на періодичні вимкнення електропостачання раз, скажімо, на місяць. Режим роботи, який був частину минулої осені та зими не підходить для свинцево-кислотних батарей. Автомобільні SLI батареї розраховані на генерацію великого струму короткостроково або постійне живлення малим струмом різних автомобільних систем. Автомобільні AGM постійно запускають ДВЗ двигуни, але й одразу заряджаються.

Тому маючи теж батареї типу AGM, все ж дивлюсь LFP варіанти, хоч й такі варіанти значно дорожчі.

До речі, маю в роботі Asterion HRL 12-350 W та автомобільні Exide EK820. На мою думку, найважливіше для таких батарей - це як найшвидше зарядити ці батареї.

Змінено користувачем Mr. D
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Enot123h сказал:

Бош ТЕ077 за прошлую зиму падения емкости не заметил, но и ниже 12 В не разряжал...

IMG_20230808_200800.jpg

у меня такой же наборчик , даже зарядник такой же . только вместа Амеги у меня Веста . Вы тоже сначала Амегу ставили , потом Бош докупали ?

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, dneprstab сказал:

Наприклад у набагато якісніших Exide Sprinter XP3000 по пам'яті 30.5 кг, а по даташиту 92А*годин при 10год розряді.І він AGM , але афігенний AGM

у te077  при 190 амперчасах вес 46 с хвостиком , то есть  примерно 24,4 кг на 100 амперчасов , то есть он еще легче

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 минут назад, Mr. D сказал:

CSB традиційно вважаються гарної якості, але CSB, мабуть, раза у два дорожче.
CSB достатньо часто бувають у якості оригінальних батарей для APC.

да , не дешево , больше десятки

hotline.ua/ua/computer-akkumulyatory-dlya-ibp/csb-battery-gpl121000/

тогда уж лучше efb  , за те же деньги  в два раза больше емкости , в два раза больше зарядный ток , правда это уже будет не аgm 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, igorrius сказав:

да , не дешево , больше десятки

hotline.ua/ua/computer-akkumulyatory-dlya-ibp/csb-battery-gpl121000/

тогда уж лучше efb  , за те же деньги  в два раза больше емкости , в два раза больше зарядный ток , правда это уже будет не аgm 

Будь-який варіант свинцево-кислотних батарей у буферному режимі буде працювати пару років або навіть більше.

Думаю, все ж треба брати до уваги розрахункову глибину розряджання й від неї формувати потужність батареї, щоб батарея змогла працювати деякий час в режимі заряджання пару раз на добу.

Хоча ніхто ніяких прогнозів стосовно можливих графіків відключення не дає, тому складно сформувати кількісну потребу наразі. Та загалом вважаю особисто, що краще купив би все ж LFP одразу, все одно якісні свинцево-кислотні батареї достатньо дорогі та кількість циклів заряджання у навіть найкращих свинцево-кислотних батарей достатньо мала. )

 

До речі, прості ДБЖ, які розроблені під свинцево-кислотні батареї часто не мають налаштувань верхньої та нижньої напруг. Такі налаштування вже з'являються в сонячних інверторах. Це на мою думку, каже про те, що сценарії користування закладені виробниками не такі, які багато людей хотіли б отримати.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, igorrius сказал:

можно подробнее , пожалуйста ?

Гелевий аккум неможливо відновити. Як на мене, цього достатньо.👎

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, ashim1990 сказал:

Гелевий аккум неможливо відновити. Як на мене, цього достатньо.👎

Слушне зауваженя.

+ АГМ відновлюються

+ АГМ підтримують великий ток заряду до 30% від ємності.

+/- По вартості АГМ як ЕFB

+ АГМ в середньому важчі за ЕFB і Гелеві, є надія що свинця там більше.

Тож буду обирати АГМ.

Залишилось тільки визначитись з виробником і моделлю.

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 02.09.2023 в 11:13, AlexRengen сказал:

АГМ зацікавили бо теж заявлений глибокий розряд і можливість зараджати високими токами 20-30% від ємності, що було б дуже актуально і можна було б зараджати від генератора, вмикаючи його на кілька годин. Чи це правда?

Знаком онлайн с одим яхсменом. Живет на катамаране уже лет 8. Сейчас уже обвешан солнечными панелями и вполне себе к розетке не подключается несклолько лет. При этом на борту есть и стиралка и посудомойка и кондиционеры и микроволновка и морозилка и холодильник. Не говоря уже про навигационное оборудование и электрические лебедки и подрульки.

Но, помню, еще несколько лет назад он рассказывал, что поменял бортовые аккумы на какито литий, гелий, еще какието и в пасмурную погоду, при просадке аккумов - заводил генератор и за пару часов их полностью заряжал максимальным током. А пото опять наслаждался только шумом ветра

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а. еще был аргумент по сравнению с жидкостными электролитами - при качке и крене - работают в любом положении. хоть верх ногами

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

46 минут назад, Dendnepr сказал:

Знаком онлайн с одим яхсменом. Живет на катамаране уже лет 8. Сейчас уже обвешан солнечными панелями и вполне себе к розетке не подключается несклолько лет. При этом на борту есть и стиралка и посудомойка и кондиционеры и микроволновка и морозилка и холодильник. Не говоря уже про навигационное оборудование и электрические лебедки и подрульки.

Но, помню, еще несколько лет назад он рассказывал, что поменял бортовые аккумы на какито литий, гелий, еще какието и в пасмурную погоду, при просадке аккумов - заводил генератор и за пару часов их полностью заряжал максимальным током. А пото опять наслаждался только шумом ветра

Литийжелезофосфатные он взял. Гелиевых аккумуляторов не бывает, есть гелевые - в данном случае это название происходит от консистенции электролита.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

48 хвилин тому, Dendnepr сказав:

а. еще был аргумент по сравнению с жидкостными электролитами - при качке и крене - работают в любом положении. хоть верх ногами

Виробники розділяють батареї на Gel, MG (MultiGel), AGM та інші.

Gel, MG та AGM можливо використовувати у будь-якому положені, наскільки я розумію. Ці три варіанти батарей герметичні та мають клапан-запобіжник надмірного тиску.

Чим Gel відрізняється від MG не дуже зрозуміло.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, AlexRengen сказал:

+/- По вартості АГМ як ЕFB

efb более дешевая технология  если сравнивать одного производителя конечно, а не efb Аккумулятор , сделанный в Германии равнять c китайским agm

за 9 тыс с хвостиком Вы можете купить бош либо 95ач agm либо 190ач efb

то есть у боша разница в 2 раза

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, AlexRengen сказал:

Залишилось тільки визначитись з виробником і моделлю.

Вам тут предложили пару вариантов 

Exide Sprinter XP3000

CSB

подходит какой то из них?

есть еще авто акб бош агм на 95ач , он немного дешевле

он легче, если не ошибаюсь- автоаккумуляторы легче, так как пластины более тонкие , поэтому автоаккумуляторы  легче аналогичных для ИБП

есть еще efb 190ач бош в цену agm 95 бош

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...