Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

як обрати акумулятори до інвертору

Vikctor

Рекомендовані повідомлення

40 минут назад, ЯД сказал:

Он там просто есть, он не надо на ячейках если верить инструкции бмс)

Screenshot_20240925-213259-317.png

Screenshot_20240925-213220-580.png

 

 

Це схема від якойсь іншой версії бмс, бо на моїй чітко вказано - В8 в тому місці, де у вас NC.

 

 

722043758_.thumb.png.c32ce18a1663585c3920c8f710ce5e83.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, Vikctor сказав:

 

 

Це схема від якойсь іншой версії бмс, бо на моїй чітко вказано - В8 в тому місці, де у вас NC.

 

 

722043758_.thumb.png.c32ce18a1663585c3920c8f710ce5e83.png

Да, на фотке в мануале тоже там 8, а описано как нс

 

 

Screenshot_20240925-221838.png

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На моїх БМС цей контакт не має дроту, на обох . Обидві V15, але трохи різняться маркуванням і плюсовим дротом живлення: на одній він запаяний і має коннектор типу банан для підєднання до плюса, а на другій плюс плюсовий прикручується до БМС...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Vikctor сказал:

До речі в цьому відео він просто дістає комірки з коробок і одразу монтує. Каже що всі ті виміри напруги та спротиву комірок це якась маркетингова муйня. все що потрібно відрегулювати та привести до однакових показників зробе в процесі бмс і не парьте собі мозок.

По сути когда нашим батареям будет сколько то там лет все ляжет на плечи бмс, предварительное выравнивание просто облегчает жизнь бмс на первых парах и в случае большого разбаланса позволяет батарею раньше ввести в строй

Но и это пошло еще с тех пор когда не было активных бмс с 1-2-10 ампер были с какими то милиамперами которые бы балансировали вечность ячейки по 300 а/ч

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Vikctor сказав:

Відео почнеться з того місця, де енді пропонує затягнути шини з зусиллям 7Нм. А це не дохєра? Напевно ж вже хтось з присутніх у гілці затягував свої шини з динамометрічним ключем. Досі чув про зусилля від 3,5 до 5Нм і в якомусь польському роліку тіпи провели випробовування щоб визначити яке зусилля призводе до руйнування терміналів. Вийшло щось біля 12Нм. Але на фоні розмов про зламані термінали перетиснути немає бажань.

Ось відео від німця демонструюче як можуть відвалюватись ці гівнотермінали від Нкон. Роман який варить термінали, посилання на канал якого вище, вже писав в чаті що до нього черга на переварку цих терміналів. А ще представник Нкон в переписці на тему терміналів запитав його контакти, бо сказав що такий локальний воркшоп з лазерною зваркою може бути для них корисним. І чого б це...?

https://www.youtube.com/watch?v=TVxKigb3wrA

https://www.youtube.com/watch?v=5s_-ACHrqgQ&t=276s

Сьогодні збирав на них. Тягнув до 5.5Нм. На щастя нічого не відвалилось. 

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Vikctor сказав:

дістає комірки з коробок і одразу монтує. Каже що всі ті виміри напруги та спротиву комірок це якась маркетингова муйня. 

Я на другій батареї так само робив прямо з коробки. На першій зібрав паралельно на добу, але недуже поняв нащо це було.

Ну реально з балансиром 2а бмс все рішає. Особливо якщо ячейки не відверте сміття.

Думаю в нас практичного досвіду мало на фоні розвинених країн. Треба час. Кількість практиків активно росте зі зрозумілих причин, скоро пан Енді в нас буде вчитися)))

І по моментах затяжки статистики набереться.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, vovarpd сказав:

Я на другій батареї так само робив прямо з коробки. На першій зібрав паралельно на добу, але недуже поняв нащо це було.

Ну реально з балансиром 2а бмс все рішає. Особливо якщо ячейки не відверте сміття.

Думаю в нас практичного досвіду мало на фоні розвинених країн. Треба час. Кількість практиків активно росте зі зрозумілих причин, скоро пан Енді в нас буде вчитися)))

І по моментах затяжки статистики набереться.

Мне кажется у нас уже опыта как у развитых, а режимы и ситуации еще и похлеще)

А по Енди... Ну мне вообще показалось, что он просто смотрит других мелких ютуберов и в принципе повторяет то же самое не особо вникая

Змінено користувачем ЯД
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

38 хвилин тому, ЯД сказав:

Ну мне вообще показалось, что он просто смотрит других мелких ютуберов и в принципе повторяет то же самое не особо вникая

В нього з моєї точки зору є цілком добре обгрунтовані висновки які він часом досить послідовно агрументує. Особливо це стосується його практичних експериментів. Але він є звичайним юзером, який набуває досвід в процесі експлутації, тож його висновки змінюються з часом. Тому дивлячись його старі відео треба мати це на увазі, бо сьогодні його думка по темі може відрізнятись.

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для чого потрібен цей провід? Маленька JK BMS B1A8S10P.

 

UPD: знайшов як перекласти ієрогліфи, це Heating.

bms.jpg

Змінено користувачем Pepta
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 годин тому, Vikctor сказав:

US$?😄 Ну, всяке буває звичайно, но навряд.

Тупонув я трохи :)
Виходить що в Австралію воно дорожче виходить.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Податки додайте. В нас нкон мінусує європейське пдв, допустим там так само при імпорті, але в нас нема ввізного пдв і мита, а там є. І напевно досить немало.  Та і логістика думаю дорожча, так як це одна країна, населення менше навіть ніж в Україні, це не в Європу з 700+млн відносно компактно проживаючого населення кораблі вантажити ))))

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 хвилин тому, vovarpd сказав:

Податки додайте. В нас нкон мінусує європейське пдв, допустим там так само при імпорті, але в нас нема ввізного пдв і мита, а там є. І напевно досить немало.  Та і логістика думаю дорожча, так як це одна країна, населення менше навіть ніж в Україні, це не в Європу з 700+млн відносно компактно проживаючого населення кораблі вантажити ))))

до Австралії суттево ближче з Китаю. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, Александр Аврамчук сказав:

до Австралії суттево ближче з Китаю. 

 то таке. Новою Поштою зі Львова до Стрия тоже ближче,а ціна майже як в Харків )
Назад тоже щось везти охота, а не порожняком.

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хто підкаже яка різниця між цими шинами?

www.nkon.nl/ru/swap-busbar.html

www.nkon.nl/ru/busbars-flexibel.html

Я так розумію вони обидві підходять до 280 батареї?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, msgarry сказав:

Хто підкаже яка різниця між цими шинами?

www.nkon.nl/ru/swap-busbar.html

www.nkon.nl/ru/busbars-flexibel.html

Я так розумію вони обидві підходять до 280 батареї?

Вони однакові. Як я розумію ця дешевша це коли при замовленні комірок ви міняєте якусь існуючу шину на оцю.
А ця дорожча це коли окремо купувати без заміни (swap).

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 часов назад, mib сказал:

По сути когда нашим батареям будет сколько то там лет все ляжет на плечи бмс, предварительное выравнивание просто облегчает жизнь бмс на первых парах и в случае большого разбаланса позволяет батарею раньше ввести в строй

Но и это пошло еще с тех пор когда не было активных бмс с 1-2-10 ампер были с какими то милиамперами которые бы балансировали вечность ячейки по 300 а/ч

Так в тому то й справа, що місцеві електронщики (для мене це дивні дядьки народжені з паяльником в руці, що постійно випаюють якісь доріжки, резістори та інше в такому ж роді) до чогось звикають і незважаючи на стрімкий прогрес в подальшому зберегають свою уяву на питання, яка сформувалась за часів  його молодості. І я не хочу полегшувати життя бмс - за 110 баксів хай відпрацьовує важко.) Цей Енді має з десяток різноманітних акб різного віку від геть різних виробників і чомусь геть різной напруги, в тому числі серед старих. І він просто бере і під'єднує новий акб до клем групи старих. Це хіба паралельне з'єднання? І він не париться геть ні про що, хоча в частині його бмс немає активного балансиру...

До речі він перший, з тих кого я бачив, пояснив навіщо стискати комірки і чому їх не можно встановлювати догори дригом. Він каже що під час перших двох заряджань вивільниться залишковий газ в комірках, який або роздує комірки вбоки, якщо матиме змогу, або вийде через клапан назовні. Тому клапаном вниз комірки розміщувати не можна - газ не вийде. А залишки газу всередині комірок створюють "мертві" зони, які не прийматимуть участь в накопиченні заряду.

14 часов назад, Leader9 сказал:

На моїх БМС цей контакт не має дроту, на обох . Обидві V15, але трохи різняться маркуванням і плюсовим дротом живлення: на одній він запаяний і має коннектор типу банан для підєднання до плюса, а на другій плюс плюсовий прикручується до БМС...

Ось і я про це. Може виробник зробив зміни в комплектації не просто так і той дріт не зайвий. Напишу виробнику і відповідь тут покажу.

2 часа назад, volomoto сказал:

Тупонув я трохи :)
Виходить що в Австралію воно дорожче виходить.

Рази в два. Причому вона відчутно ближче до китаю.

14 часов назад, ЯД сказал:

А по Енди... Ну мне вообще показалось, что он просто смотрит других мелких ютуберов и в принципе повторяет то же самое не особо вникая

Я бачив мінімум двох ютуберів англомовних, яки знімають відео в тому ж дусі. Обидва посилаються на Енді і його сайт з великою повагою. Я так зрозумів в них це вже таке собі ком'юніті.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, Dmode сказал:

В нього з моєї точки зору є цілком добре обгрунтовані висновки які він часом досить послідовно агрументує. Особливо це стосується його практичних експериментів. Але він є звичайним юзером, який набуває досвід в процесі експлутації, тож його висновки змінюються з часом. Тому дивлячись його старі відео треба мати це на увазі, бо сьогодні його думка по темі може відрізнятись.

Так, юзер, але має освіту та фах інженера електрика.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, msgarry сказал:

Хто підкаже яка різниця між цими шинами?

www.nkon.nl/ru/swap-busbar.html

www.nkon.nl/ru/busbars-flexibel.html

Я так розумію вони обидві підходять до 280 батареї?

Одна ціна при заміні шини в замовленні, бо комірки комплектуються стандартними шинами, а друга ціна продажу шини.

Випередили - не побачив.

 

Змінено користувачем Vikctor
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Vikctor сказал:

До речі він перший, з тих кого я бачив, пояснив навіщо стискати комірки і чому їх не можно встановлювати догори дригом. Він каже що під час перших двох заряджань вивільниться залишковий газ в комірках, який або роздує комірки вбоки, якщо матиме змогу, або вийде через клапан назовні. Тому клапаном вниз комірки розміщувати не можна - газ не вийде. А залишки газу всередині комірок створюють "мертві" зони, які не прийматимуть участь в накопиченні заряду.

ті клапана вони одноразові, якщо вде прорве газ, то буде видно як дирку
як в конденсаторах наприклад

більше того, при надлишковому тиску газу абсолютно все одно куди виходити, шо вгору, шо вниз, шкільні уроки фізики...

тож не дуже воно все разумно, але головне шо народу подобається...
ну і звісно в нього є і дуже багато толкових речей

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, Vikingua сказал:



більше того, при надлишковому тиску газу абсолютно все одно куди виходити, шо вгору, шо вниз, шкільні уроки фізики...

 

А на шкільних уроках фізики не було нічого про те, що якщо для виходу надлишкового газу у оточенні рідини є тільки один шлях для виходу і він знизу, а газ відповідно прагне зібратись зверху, то що буде у цьому випадку? Бо в мене вчитель фізики був так собі і я такого не пам'ятаю.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Vikctor сказав:

До речі він перший, з тих кого я бачив, пояснив навіщо стискати комірки і чому їх не можно встановлювати догори дригом. Він каже що під час перших двох заряджань вивільниться залишковий газ в комірках, який або роздує комірки вбоки, якщо матиме змогу, або вийде через клапан назовні. Тому клапаном вниз комірки розміщувати не можна - газ не вийде. А залишки газу всередині комірок створюють "мертві" зони, які не прийматимуть участь в накопиченні заряду.

газовиводи наче сепараторами називають, тут не той випадок, комірки герметичні, але з мембранами для зменшення механічної деформації при аварійній ситуації. Шоб оте тонке пукнуло, а не бабахнуло. 

.. я собі планував горизонтально розміщувати банки

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

38 хвилин тому, Vikctor сказав:

якщо для виходу надлишкового газу у оточенні рідини є тільки один шлях для виходу і він знизу, а газ відповідно прагне зібратись зверху, то що буде у цьому випадку

Смотря под каким давлением газ. Если давление перевалит давление жидкости - то ему пофигу куда идти. 

Или это был сарказм?)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

41 минуту назад, Vikctor сказал:

А на шкільних уроках фізики не було нічого про те, що якщо для виходу надлишкового газу у оточенні рідини є тільки один шлях для виходу і він знизу, а газ відповідно прагне зібратись зверху, то що буде у цьому випадку? Бо в мене вчитель фізики був так собі і я такого не пам'ятаю.

по перше там нема рідини, подивиться, багато відео, де розбирають комірки
по друге шо тиск газу, шо тиск рідини однаковий і однаково порве запобіжник і вийде

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, ЯД сказал:

...Или это был сарказм?)

Ні - вчитель фізики дійсно був посереднім. Тому я несамовито радію, що в ліцеї дитини три викладачи фізики мають науковий ступень.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...