Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

як обрати акумулятори до інвертору

Vikctor

Рекомендовані повідомлення

9 годин тому, normal сказав:

Може невірно розрахували... якщо робота на компі з двома моніторами та 3d прінтером, то цих батарей вистачить на 4 години (щоб не вбити за 2 роки), я з таким самим комплектом працюю через 3 ноути (у кожного своя батарея тримає 3-4 години) і вистачає на котел і ТВ без проблем, на підзарядку ноутів дуже рідко підключаю... обидві батареї досі мають напругу вище 13в і більшу частину проводять в режимі зберігання (навіть роутер вже три дні як відключив від свого аккума, бо обіцяють 3 місяці без планових, як і весь 2023 рік), а якщо ганяти батареї цілодобово, то напевно і бушні ліфери вмруть за кілька років (хоча то потім розкажете...)

Нижче 12в практично не розряджав. Може з десяток разів було 11.5-11.8, але зразу заряжались  10а, і пару разів 16а. Рік стояли на зберіганні при напрузі 13.2, з підзарядом раз в тиждень до години..

Навантаження більше 200вт зрідка було, хіба пуски холодильника і то рідко його включав. Монітор один, принтера 3д нема. (в підписі можна бачити типове навантаження в реальному часі.. зараз з lifepo4 от пройшло більше доби, там є графік розряду.. зарядку не включав)

Їм якось стало погано і появився розбіг по напрузі після того як жінка праску включила і згорів запобіжник. Але може співпало.

Поки не купив віктрона то першу зиму заряжав китайцем htrc p35, який потім згорів. А ці зарядки я замітив що відключають заряд зашвидко, хоча батарея ще бере 1.5-2А+. Може мав місце хронічний недозаряд.

Зараз ще десь 300-400вт віддають, але то вже я рахую ніщо.

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У гелевих батарей є такий недолік, оскільки це такий самий свинцево-кислотний елемент. У випадку хронічного недозаряду (відсутності циклу насичення невеликим струмом при напрузі 13,4-13,6В) на пластинах може утворюватись щільний шар сульфату свинцю. Оскільки електроліт в таких батареях загущений кремнієвою кислотою, латексом та іншими добавками, його перемішування дещо ускладнене. Крім того, проблемою є втрата води, що призводить до подальшого зростання в'язкості і сповільненню циркуляції. З іншого боку, утворення та розчин сульфату свинцю це є нормальний процес електрохімічного елемента, але у випадку часткових (неповних) зарядних циклів рано чи пізніше утворюється шар із дуже дрібних кристалів, які перешкоджають доступу іонів до металу пластин. Також цей щільний шар утворюється при тривалому простої батарей. Це те, що називають "сульфатацією". У батареях з рідким електролітом цей шар можливо поступово розчинити невеликим струмом, для прискорення є просунуті зарядки, які ще й накладають в такому режимі ще й імпульси, які "розгойдують" потік, сприяючи відшаруванню щільних шарів. В гелевих батареях, які вже частково втратили воду, процеси гальмуються, але відновлення все ж можливе, якщо елементи зовсім не підсохли. На відміну від звичайних АГМ, які можливо в таких випадках "оживити" додаванням води з невеликою кількістю (десь 20-30%) електроліту, гелеві батареї відновити, на жаль, не вдасться, те, що в них заливають, готується у швидких міксерах, і само по собі не змішується.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пишуть що це корабель з ліферами з китаю) Хоча можливо й з літієвими. Сподіваюсь комірки для нкону були на іншому кораблі.

 

t.me/asian_ukraine/10476

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...