Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

як обрати акумулятори до інвертору

Vikctor

Рекомендовані повідомлення

1 годину тому, Vikctor сказав:

А чому це погано? Думаю в електричках здебільшого пакети.

В якому сенсі підробленого?

Хтось підробив Jsdsolar? Або Jsdsolar - це вже підробка?

Відривав якось Jsdsolar рік тому, були призматичні елементи, які, до речі, в горизонтальній площині розташовані тому, що зібрана батарея має настінне кріплення.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Danylo Ivanov сказав:

Мідні шини на алюмінієві клеми зі стальними шпильками. Ай, молодець! (с)

Літієвий Майстер показував свою батарею з мідними шинами на алюмінієвих виходах катодів після 10+ років експлуатації. Електрохімічної корозій не було.

Той хлопець як раз звертав на це увагу, що на практиці цієї проблеми майже немає.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, igorrius сказав:

чем ниже токи им давать- тем меньше они будут дуться

Тому ж Pylontech з 15S пакетами визначає CCL як 0,5C, вже раніше про це кілька разів писали

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Затащив батарею до хати.
Venus GX навіть з першого разу нормально подружилось з простою BMS JiKong (не inverter bms) і є всякі дані на VRM порталі. Думав будуть потрібні якісь танці з бубном крім драйверів ))
Також це все видно локально в консолі.
На основі цього можна писати якісь специфічні скрипти в node-red якщо буде така потреба.
Інвертор поки не підключав, митниця тримає одну посилку вже місяць, хочу попробувати спочатку простий фінікс через ve-direct підключити. А вже потім multiplus.



image.thumb.png.1d699dbd311cabb8f78cc8366be574f6.pngimage.thumb.png.e3b183be1f4e0658c0549d43590562f0.pngimage.thumb.png.58c314a45abea71f8186d060ec1a74c5.pngimage.png.bd745223d71944e46575649750fafc3d.png

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доречі перевага роутера мікротік hap ac2 в можливості роботи при 8-30V по DC. Ідеально для системи 12-24в.
Посуті напряму включив 5.5x2.5 male => 5.5x2.5 female. Жодних підвищуючих кабелів, економно і розетка в щитку звільнилась ) 

 

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, vovarpd сказал:

Затащив батарею до хати.
Venus GX навіть з першого разу нормально подружилось з простою BMS JiKong (не inverter bms) і є всякі дані на VRM порталі. Думав будуть потрібні якісь танці з бубном крім драйверів ))

Як bms-ку до venus підключали?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, vitaliy17 сказав:

Як bms-ку до venus підключали?

Треба ось такі дві штучки (десь 10$ загалом)
s.click.aliexpress.com/e/_DkAqJGx (485 converter)
s.click.aliexpress.com/e/_DEclykf (rs485 to usb)

І поставити оці драйвера (залогінитися по ssh в venus, і запустити пару команд)
github.com/Louisvdw/dbus-serialbattery?tab=readme-ov-file

А краще подивитися відео Andy з Offgrid Garage, він там все розжував.
https://www.youtube.com/watch?v=sHIlP2oJ3DU 

 

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31.07.2024 в 08:22, Vladdi сказав:

Чергова партія батарей електричок на розбірку надійшла до переробників :) 

а чого таке відношення до автолітію?

Я б зараз робив вибір мабуть саме туди. Причини:

1. Заряд і напруга тісно звязані, легко контролювати і балансується у всьому діапазоні.

2. Відповідно п.1 немає потреби в регулярному заряді до 100%. 

3. Відповідно п.2 при правильному використанні деградація буде мінімальна.

4. Нижча ціна (тут питання).

5. Менша вага і габарити, порівняно з іншими типами батарей.

В LiFePo отой намальований ресурс нівелюється невизначенністю стану заряду, постійними регламентними операціями, як наслідок - інтенсивніша деградація.

  • Конфуз 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

50 минут назад, yur43 сказал:

а чого таке відношення до автолітію?

Тому-що його жоден вогнегасник не бере.

  • Лайк 3
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 годин тому, yur43 сказав:

В LiFePo отой намальований ресурс нівелюється невизначенністю стану заряду, постійними регламентними операціями, як наслідок - інтенсивніша деградація.

Дивний висновок. Те, що одна із бмс неправильно рахує SoC і має баги в прошивці, не означає що щось не так з ліфером.

Я навпаки свій автолітій буду міняти на ліфер, бо на одній збірці почав пухнути пакет і просідати напруга.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, volomoto сказав:

Дивний висновок.

мені найбільше не сподобалася невизначенність заряду і необхідність верхнього балансування. 

В знайомого дивився дані іншої БМС через всього три місяці роботи SOH - 86%. Заводська батарея, нова. Видно теж не витримуються процедури балансування.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тестую скільки батарея 24/230Ah по факту буде тримати комп, холодильник з роутером і епізодично котел на гарячу воду і деколи освітлення. 
Інформації по інвертору нема, бо простий інвертор phoenix 24/800VA ніяк не під'єднаний в систему, тому дистанційно я його вимкнути неможу наприклад, нема ще кабеля ve.direct :(   Але дані з бмс всі присутні.

У віктрона можна шерити установку read-only для всіх, оце от лінк.   Досить навіть зручно поділитися своєю установкою в реальному часі десь на форумах або якомусь спецу показати.

vrm.victronenergy.com/installation/454673/share/818e74ef

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, volomoto сказал:

бо на одній збірці почав пухнути пакет і просідати напруга.

сколько ж они у Вас проработали ?

произвожитель наверняка много тысяч цыклов обещал ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, igorrius сказав:

сколько ж они у Вас проработали ?

Працювали з листопада 2022 року, але циклів було ну максимум 200, якщо рахувати повні еквівалентні цикли, але глибина розряду майже ніколи не була нижче 50%, а максимум – 90%.

Проблема в тому, що це відбракований автомобільний літій від LG Chem і не просто так його відбракували. Можливо комусь більше пощастило, але не мені.

  • Лайк 3
  • Сумно 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 хвилини тому, volomoto сказав:

Працювали з листопада 2022 року, але циклів було ну максимум 200, якщо рахувати повні еквівалентні цикли, але глибина розряду майже ніколи не була нижче 50%, а максимум – 90%.

Проблема в тому, що це відбракований автомобільний літій від LG Chem і не просто так його відбракували. Можливо комусь більше пощастило, але не мені.

в ютюб е ролики по ремонту електромобілів. показали батарею з ліфа. крайні комірки вздулись. середні ні, бо не було куди. їх тримали крайні. майстер сказав що ті що не вздулись, підуть в продаж . але вони незважаючи на те що не вздуті, теж побували в складних умовах. при цінах на новий lfp купувати бу автомобільний літій по моєму нераціональне рішення. ще і небезпечне. 

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

49 хвилин тому, volomoto сказав:

Працювали з листопада 2022 року, але циклів було ну максимум 200, якщо рахувати повні еквівалентні цикли, але глибина розряду майже ніколи не була нижче 50%, а максимум – 90%.

Проблема в тому, що це відбракований автомобільний літій від LG Chem і не просто так його відбракували. Можливо комусь більше пощастило, але не мені.

може я з кимось вас плутаю, але хтось тут колись писав що купував таку батарею в 2022 в хлопців в Рудках біля Львова. 

Я тоже був її купив в тих хлопців але за пару днів повернув, навіть не включав, так як побоявся в квартирі користуватись.

22 хвилини тому, Александр Аврамчук сказав:

при цінах на новий lfp купувати бу автомобільний літій по моєму нераціональне рішення. ще і небезпечне. 

Ну це зараз так.. а в 2022 я за таку батарею з lg chem заплатив 650$ за 3.5квт. Але повернув і купив гелеві новенькі німецькі 2х100Ah за 500 баксів які вже до сьогодні теж практично вмерли (хоча свою функцію повністю виконали - я не залишився без роботи "завдяки" зимовим блекаутам, хата тоже ціла).  lifepo4 тоді коштували взагалі космічних грошей. То зараз як задармо якщо з нконом підсуєтитись вчасно і самому зробити.

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 хвилин тому, Александр Аврамчук сказав:

при цінах на новий lfp купувати бу автомобільний літій по моєму нераціональне рішення. ще і небезпечне. 

Та от власне, що зараз конкурувати з LFP може або вживаний автолітій, або відбракований, а це ризик, який з часом вийде дорожче або дуже дорого, якщо воно все згорить. Коли я купував свою NMC збірку, то LFP коштував 300$/kWh якщо збирати самому, а зараз це десь в районі 100$.

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

37 хвилин тому, vovarpd сказав:

може я з кимось вас плутаю, але хтось тут колись писав що купував таку батарею в 2022 в хлопців в Рудках біля Львова.

Там і купував :)

В квартиру я б це не ставив точно, бо надто великий ризик. В мене інвертор та акумулятори в гаражі, який має спільну глуху стіну з хатою (ніяких вікон чи дверей), тому не так страшно.

Змінено користувачем volomoto
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, volomoto сказал:

Працювали з листопада 2022 року, але циклів було ну максимум 200, якщо рахувати повні еквівалентні цикли, але глибина розряду майже ніколи не була нижче 50%, а максимум – 90%.

Проблема в тому, що це відбракований автомобільний літій від LG Chem і не просто так його відбракували. Можливо комусь більше пощастило, але не мені.

Ці пакети хюндаю довелося виймати зі своїх проданих йоніків і втратити на цієї відзивной компанії шалені кошти. Це я до того що встановлювати таки вдома доволі небезпечно.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Vikctor сказав:

Ці пакети хюндаю довелося виймати зі своїх проданих йоніків і втратити на цієї відзивной компанії шалені кошти. Це я до того що встановлювати таки вдома доволі небезпечно.

В мене комірки для VAG і з тим трохи краще, але всеодно вони проблемні.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, vovarpd сказав:

в 2022 ... купив гелеві новенькі німецькі 2х100Ah за 500 баксів які вже до сьогодні теж практично вмерли

Може невірно розрахували... якщо робота на компі з двома моніторами та 3d прінтером, то цих батарей вистачить на 4 години (щоб не вбити за 2 роки), я з таким самим комплектом працюю через 3 ноути (у кожного своя батарея тримає 3-4 години) і вистачає на котел і ТВ без проблем, на підзарядку ноутів дуже рідко підключаю... обидві батареї досі мають напругу вище 13в і більшу частину проводять в режимі зберігання (навіть роутер вже три дні як відключив від свого аккума, бо обіцяють 3 місяці без планових, як і весь 2023 рік), а якщо ганяти батареї цілодобово, то напевно і бушні ліфери вмруть за кілька років (хоча то потім розкажете...)

Змінено користувачем normal
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

37 минут назад, volomoto сказал:

В мене комірки для VAG і з тим трохи краще, але всеодно вони проблемні.

Та я думаю пакети LG Chem всюди однакові. Чи у вас комірки?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 часов назад, vovarpd сказал:

а в 2022 я за таку батарею з lg chem заплатив 650$ за 3.5квт. Але повернув і купив гелеві новенькі німецькі 2х100Ah за 500 баксів які вже до сьогодні теж практично вмерли

я також купив у 22 році дві батареї lg chem по 4,3 кВт, але дууууже дорожче (хоча в них смарт бмс стоять по 100 баксів кожна). Так от живі, працюють, проблем немає. Хоча помудохався з налаштуваннями - коли пішли глюки soc, контора "виробник", яка пафосно ставить пломби на свої ящики, перестала відповідати на мої повідомлення та дзвінки.

Але так, стрьомно що глюкане бмс та потім вже не загасиш... тому буду міняти.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...