Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

як обрати акумулятори до інвертору

Vikctor

Рекомендовані повідомлення

16 минут назад, Pepta сказал:

Вже все,

Sorry our website is overloaded, it cannot handle all customer who are currently online. Please try again later today

Треба було мені шепотом казати, а не сурмити на увесь форум 🤔

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

42 хвилини тому, sidus сказав:

Так, в Україну, доставка 3к грн.

Дивно, в мене ок, можливо шось із вашою адресою

Стоїть Україна, цікаво.

UPD. Перекинув країни, дало можливість доставити

А як довго їхала? Було мито, ПДВ?

Змінено користувачем anabioz
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

47 минут назад, Pepta сказал:

Вже все,

Sorry our website is overloaded, it cannot handle all customer who are currently online. Please try again later today

Пишуть через VPN норм. Не користуюся VPN, тому не перевіряв.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, Vikctor сказал:

Пишуть через VPN норм. Не користуюся VPN, тому не перевіряв.

Зранку замовив і без ВПН нормально, а тепер таке.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, Yurii_ сказав:

На Nkon з ночі багато позицій комірок з'явилося для замовлення. Налітай кому треба

www.nkon.nl/ru/rechargeable/lifepo4/prismatisch.html

image.png.bf1b2b8ec9d6551dcd13917eba3762f7.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, Yurii_ сказав:

На Nkon з ночі багато позицій комірок з'явилося для замовлення. Налітай кому треба

www.nkon.nl/ru/rechargeable/lifepo4/prismatisch.html

З VPN працює. Без VPN не працює. )

"...Availability: Pre-order. Estimated shipping date: 27 september 2024 (in 58 days)..."

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, msgarry сказал:

А там тільки по 4 комірки в одне замовлення можна впихнути?

Обмеження по вазі. Не пам'ятаю - 15кг чи 25кг. То не нкон, то міст.

  • Сумно 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Що ж, якщо всі купують, треба й собі щось купити. )
"...Thank you for your purchase..."

Тобто комірки будуть десь приблизно в середині жовтні в Україні (якщо станом на зараз термін очікування близько 58 днів)?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Є таке питання, не знайшов відповіді.

Якщо інвертор на 48в (З даташиту: Floating Charging Voltage - 54Vdc, Overcharge Protection - 63Vdc), а акумулятор на 51,2в (З даташиту - Voltage 43.2~58.4Vd.c, Nominal Voltage - 51.2Vd.cб Max. Charge Voltage - 58.4Vd.c), які можуть бути наслідки?

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, anabioz сказал:

Є таке питання, не знайшов відповіді.

Якщо інвертор на 48в (З даташиту: Floating Charging Voltage - 54Vdc, Overcharge Protection - 63Vdc), а акумулятор на 51,2в (З даташиту - Voltage 43.2~58.4Vd.c, Nominal Voltage - 51.2Vd.cб Max. Charge Voltage - 58.4Vd.c), які можуть бути наслідки?

 

А в інверторі ці параметри регулюються? Може це вказано максимальні значення

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, anabioz сказав:

Є таке питання, не знайшов відповіді.

Якщо інвертор на 48в (З даташиту: Floating Charging Voltage - 54Vdc, Overcharge Protection - 63Vdc), а акумулятор на 51,2в (З даташиту - Voltage 43.2~58.4Vd.c, Nominal Voltage - 51.2Vd.cб Max. Charge Voltage - 58.4Vd.c), які можуть бути наслідки?

 

Мабуть, шукайте відео про збільшені в об'ємі комірки Pylontech

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, newbee2020 сказав:

А в інверторі ці параметри регулюються? Може це вказано максимальні значення

А хто знає. Зараз запитаю даташит.

3 хвилини тому, Mr. D сказав:

Мабуть, шукайте відео про збільшені в об'ємі комірки Pylontech

Не зрозумів. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, anabioz сказал:

Є таке питання, не знайшов відповіді.

Якщо інвертор на 48в (З даташиту: Floating Charging Voltage - 54Vdc, Overcharge Protection - 63Vdc), а акумулятор на 51,2в (З даташиту - Voltage 43.2~58.4Vd.c, Nominal Voltage - 51.2Vd.cб Max. Charge Voltage - 58.4Vd.c), які можуть бути наслідки?

 

У всіх таки умови. Все норм.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 минут назад, anabioz сказал:

Є таке питання, не знайшов відповіді.

Якщо інвертор на 48в (З даташиту: Floating Charging Voltage - 54Vdc, Overcharge Protection - 63Vdc), а акумулятор на 51,2в (З даташиту - Voltage 43.2~58.4Vd.c, Nominal Voltage - 51.2Vd.cб Max. Charge Voltage - 58.4Vd.c), які можуть бути наслідки?

 

Absorption Voltage в інверторі скільки вольт?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, anabioz сказав:

Не зрозумів. 

Якщо параметри регулюються, це треба зробити.
Якщо є CAN комунікація - це найкращий варіант.
Якщо нічого не робити, мабуть, дивіться як комірки деформуються, якщо й коли вийде з ладу BMS батареї.

 

В більшості випадків напруги й струми коригуються, але не завжди й не на всьому обладнанні.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Замовив 16 комірок 280А.😀

Тепер думаю залишити старий інвертор аксіома мппт 3000, чи купувати щось на 48 В. Аксіома всім влаштовує але стає питання як буде працювати бмс плата на 16 комірках при послідовно-параллельному з'єднанні. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, msgarry сказал:

Замовив 16 комірок 280А.😀

Тепер думаю залишити старий інвертор аксіома мппт 3000, чи купувати щось на 48 В. Аксіома всім влаштовує але стає питання як буде працювати бмс плата на 16 комірках при послідовно-параллельному з'єднанні. 

Мене саме в цієї гілці переконали (хоча я і раніше читав/слухав цю думку), що 24В це тупикова гілка розвитку домашнього ДБЖ. Тому мій маст на 3кВт (який досі чудово виконує свої обов'язки) буде замінений на 48В інвертер.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

32 хвилини тому, Danylo Ivanov сказав:

Absorption Voltage в інверторі скільки вольт?

Не знайшов такого.

Прихований текст

www.aliexpress.com/item/1005007345555432.html?spm=a2g0o.order_detail.order_detail_item.4.7186f19c4zwzw2#nav-description

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, Vikctor сказал:

Гостро не вистачає цього значка :pozor: у меню швидкого оцінюваня повідомлення.

Те, що люди не зовсім розуміють, звідки раптом з'являються партії симпатичних новеньких коробочок, нічого не значить. Не постачають зараз виробники елементи для "пакувальників комірок", їм аби встигати за виробниками авто, тому подобається це комусь чи ні, але всередині того, що зараз масово тягнуть за шалені гроші із Китаю, є вторинні елементи, відібрані на розбірках та відсортовані на численних підприємствах з вторинної переробки. Вторинне сортування здійснюють самі пакувальники. Тому й нормальної стандартизованої документації на такі вироби немає, а та, що є, переважно містить дивні режими. Приклади всього цього є теж в сусідніх гілках, просто люди на це не звертають увагу. З іншого боку, ситуація у нас зараз така, що, як кажуть, не до жиру, тому будь-які доступні варіанти забезпечення резервним живленням є вимушеною доцільністю, і критикувати когось за вкладання власних коштів в такі рішення, це просто несправедливо та неправильно. Проте у мене огиду викликає лише бажання таких продавців/виробників (китайських) заробити якомога більше грошей на чужому нещасті, і це дійсно переважно брудний бізнес.

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, Vladdi сказав:

Те, що люди не зовсім розуміють, звідки раптом з'являються партії симпатичних новеньких коробочок, нічого не значить. Не постачають зараз виробники елементи для "пакувальників комірок", їм аби встигати за виробниками авто, тому подобається це комусь чи ні, але всередині того, що зараз масово тягнуть за шалені гроші із Китаю, є вторинні елементи, відібрані на розбірках та відсортовані на численних підприємствах з вторинної переробки. Вторинне сортування здійснюють самі пакувальники. Тому й нормальної стандартизованої документації на такі вироби немає, а та, що є, переважно містить дивні режими. Приклади всього цього є теж в сусідніх гілках, просто люди на це не звертають увагу. З іншого боку, ситуація у нас зараз така, що, як кажуть, не до жиру, тому будь-які доступні варіанти забезпечення резервним живленням є вимушеною доцільністю, і критикувати когось за вкладання власних коштів в такі рішення, це просто несправедливо та неправильно. Проте у мене огиду викликає лише бажання таких продавців/виробників (китайських) заробити якомога більше грошей на чужому нещасті, і це дійсно переважно брудний бізнес.

Мені хоч й більше подобається Pylontech з їх всіма тими автоматичними алгоритмами як об'єднання паралельно батарей так й взаємодії з інвертором, але все одно трохи замовив чогось на NKON'і.

Будь ласка, підкажіть, що саме мені треба було б перевірити, щоб впевнитись, що LFP комірки, які приїхали саме вторинні або поганої якості? YR1035+ теж очікую з Китаю. Але що ще можливо зробити? Тобто як бути впевненим, що, дійсно, комірки поганої якості?

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 минут назад, Vladdi сказал:

Те, що люди не зовсім розуміють, звідки раптом з'являються партії симпатичних новеньких коробочок, нічого не значить.

Яскравий приклад того, що на форумах цілком припустимо стверджувати якусь ахінею, за відсутньості доказів додаючи собі ваги натяками на дотичність до таємниці великіх гравців ринку. Ви мажорітарний акціонер BYD чи CATL?

 

16 минут назад, Vladdi сказал:

...Не постачають зараз виробники елементи для "пакувальників комірок", їм аби встигати за виробниками авто, тому подобається це комусь чи ні

Напевно саме тому відповідні комірки для авто за останній рік суттєво зменьшились у цині для сторонніх автовиробників (не тіх хто виробляє й комірки й авто в межах одного концерну.) І напевно саме тому в багатьох економічних оглядах розповідають про наближення кризи перевиробництва комірок/пакетів для авто.

Якщо ви колись бачили розбірку батареї електрички, то напевно помітили як нелегко і відповідно недешево  звідти витягнути окремі елеменнти живлення. Я собі уявляю зусилля хоча б на відчистку від компаунду.

Як би там не було а ваше твердження, що комірки з нкону є продуктом вилученим зі вживаних авто доповнюється твердженням що agm  акб наразі мають такий само строк використання як і lifepo4 в іншой гілці. Хтось напевно всьому цьому повірить.

Змінено користувачем Vikctor
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

От цікаво, знання походження комірок щось вирішить особисто якщо до зовнішнього вигляду, роботи і робочих параметрів немає претензій? Тим більше коли така інформація на рівні пліток.... Чи є реальна альтернатива?

У мене стоїть зараз купа малих упсових акб на інверторі, їм 7-8 років, але поки витягують на залишках енергії... Коли зберу заміну - зможу порівняти автономність і зміни в якості життя, а до цього то лише аби побалакати....

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, anabioz сказал:

Стоїть Україна, цікаво.

UPD. Перекинув країни, дало можливість доставити

А як довго їхала? Було мито, ПДВ?

Пару тижнів тому замовив, як приїде - напишу. до цього купив окремо БМС і хотів збирати із підручних матеріалів, але час = гроші, порахував шо простіше кейс взяти + вигляд охайний

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Leader9 сказал:

От цікаво, знання походження комірок щось вирішить особисто якщо до зовнішнього вигляду, роботи і робочих параметрів немає претензій? Тим більше коли така інформація на рівні пліток.... Чи є реальна альтернатива?

Ви абсолютно праві. Зараз ніякі "знання" нічого не варті, бо маємо ситуацію, коли продукція, яка ніколи не мала великого попиту на роздрібному ринку, стала просто хітом. Оскільки альтернативи для пересічних покупців ліферних комірок просто немає, а селекція проводиться все ж таки не просто так, то і сушити голову або дратуватись просто немає ніякого сенсу. До того ж для "вторинного " пакування комірок під розбірку використовуються далеко не всі типи батарей, лише ті, комірки в яких є самі по собі збірками, а не дрібними елементами на кшалт 18650. Вимірювання параметрів комірок, які були куплені знайомими близькими та далекими, показали, що вироби з відхиленням параметрів трапляються досить часто, у різних постачальників теж по різному, у популярних розкручених трохи менше, у інших частіше, але все одно на кожну партію (збірку) знаходиться бодай одна. Як вони там далі себе ведуть, я не знаю, це мене не цікавить. Знаю одне, люди збирають батарейки, вирівнюють їх, та якось експлуатують, а що далі буде, то життя покаже. Щось комусь доказувати я не хочу і не буду, це не мета посту. Маємо те, що маємо, треба цей етап пережити, а далі буде видно.

Змінено користувачем Vladdi
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...