Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

як обрати акумулятори до інвертору

Vikctor

Рекомендовані повідомлення

27.07.2024 в 19:56, Александр Аврамчук сказав:

 

 

Цікаво, LFP комірка не має фактично ні літія, ні заліза у складі електродів. Тобто будь-які сучасні LFP фактично мають негативний алюмінієвий електрод та позитивний мідний електрод (та обидва вкриті графітом)?

90 Ah - це 23 - 24 метри стрічки. )

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

27.07.2024 в 20:07, Yurii_ сказав:

Почав дивитися і здається що саме у цього ютюбера, що працює тільки з катлом у якомусь з відео я і почув оте, що катл це огого акумулятор і треба купляти саме у нього, а все інше то і поруч не стояло а відтак і гроші на вітер

Зі слів автора CATL має найкращу конструкцію LFP комірок, виробляє найбільшу кількість елементів та має найкращу якість.

Мабуть, найкращі з тих, які автор розбирав.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

28 минут назад, Mr. D сказал:

Зі слів автора CATL має найкращу конструкцію LFP комірок, виробляє найбільшу кількість елементів та має найкращу якість.

Мабуть, найкращі з тих, які автор розбирав.

Ага, а інший розібрав і достав з найкращого акума залізяку, якою компенсують вагу від недовкладання більш дороговартісних металів міді та алюмінію у найкращому акумуляторі. А оте недовкладання яким чином на ресурсі відобразиться? Так отож. Чи може Катл своїми унікальними технологіями досяг такого нескінченного ресурсу, що його таким чином вже обмежувати треба?

Змінено користувачем Yurii_
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

27 минут назад, Mr. D сказал:

Цікаво, LFP комірка не має фактично ні літія, ні заліза у складі електродів. Тобто будь-які сучасні LFP фактично мають негативний алюмінієвий електрод та позитивний мідний електрод (та обидва вкриті графітом)?

90 Ah - це 23 - 24 метри стрічки. )

А чому там має бути літій чи залізо? Літій залізо фосфат це не літій змішаний із залізом. Це пастообразна речовина (схожа на графіт) яка використовується в якості катоду. До речі в китайців можна окремо купити, мішками продають

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 хвилин тому, Yurii_ сказав:

Ага, а інший розібрав і достав з найкращого акума залізяку, якою компенсують вагу від недовкладання більш дороговартісних металів міді та алюмінію у найкращому акумуляторі. А оте недовкладання яким чином на ресурсі відобразиться? Так отож. Чи може Катл своїми унікальними технологіями досяг такого нескінченного ресурсу, що його таким чином вже обмежувати треба?

Так, відео про залізну пластину у LFP комірці теж подивився.
Звісно, можливо, сказати, що не зовсім зрозуміло де саме цей автор взяв ту комірку, можливо, комірка підроблена.

До речі, ось автор, хто хвалить CATL (той який Літієвий Майстер) каже, що пластини (мова йшла про алюмінієві пластини) зустрічаються у комірках та використовуються як радіатор. Загалом виглядає логічно.

Хоча, можливо, й припустити, що залізну пластину додали для того, щоб батарею не можливо було зруйнувати під час стискання та ще й додатково пластина використовується як радіатор. Мені здається, що для автотранспорту можуть виробляти якісь механічно потужніші комірки, щоб ті не руйнувалися під час ДТП.

Але, звісно, це все якісь припущення. Мабуть, виробник якось повідомляв би про те, що 25 - 30% ваги комірки - це пластина-радіатор.

Китайські виробники - це не про документацію. Там щось більше про вгадай сам. )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30 хвилин тому, newbee2020 сказав:

А чому там має бути літій чи залізо? Літій залізо фосфат це не літій змішаний із залізом. Це пастообразна речовина (схожа на графіт) яка використовується в якості катоду. До речі в китайців можна окремо купити, мішками продають

Думаю, помилка в тому, що алюмінієві та мідні стрічки - це тільки провідники (або у разі міді ще й несуча частина для анода). Та ось та LFP речовина (фактично розчин якоїсь солі у рідкому вигляді) і є катодом. Відповідно анод - це тільки графіт, який нанесено на мідь (але сама мідь - це вже не зовсім катод, а лише провідник, який далі зв'язаний зі споживачем).

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Mr. D сказал:

Хоча, можливо, й припустити, що залізну пластину додали для того, щоб батарею не можливо було зруйнувати під час стискання та ще й додатково пластина використовується як радіатор. Мені здається, що для автотранспорту можуть виробляти якісь механічно потужніші комірки, щоб ті не руйнувалися під час ДТП.

Але, звісно, це все якісь припущення. Мабуть, виробник якось повідомляв би про те, що 25 - 30% ваги комірки - це пластина-радіатор.

Китайські виробники - це не про документацію. Там щось більше про вгадай сам. )

На мою думку, якщо б для не зруйнувати, то корпус робили би інший, бо той що є  при стисканні більше зруйнує та пластина. Тим більш є і пластикові корпуси комірок, які прочніше. Та й як радіатор для тепловідводу така залізяка не краще рішення. 

Але то все пальцем в небо та натягування сови на глобус. Якщо вона там є, то значить так треба. А яка в Катла на то була мотивація, то тільки він знає. Може щоб отих допитливих, що їх комірки з якого то біса пиляють у глухий кут загнати

Змінено користувачем Yurii_
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

я думаю ячейки крутять рулонами, а потім ріжуть. а пластина як дешева несуча конструкція в такому рулоні

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

28 хвилин тому, Yurii_ сказав:

Може щоб отих допитливих, що їх комірки з якого то біса пиляють у глухий кут загнати

Лот на aliexpress.com: LFP\LiNMC cell - Youtube's Edition (The metal plate included)

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, newbee2020 сказав:

я думаю ячейки крутять рулонами, а потім ріжуть. а пластина як дешева несуча конструкція в такому рулоні

Якийсь пластик був би дешевшим.

 

Автор стверджує, що розібрав LiNMC батарею. Там видно 4 рулони, в самій середині металічна пластина (два рулони з одного боку, два - з іншого). Це не LFP комірка.

Можливо, це якийсь захист від ланцюжкової реакції LiNMC.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

 

27.07.2024 в 20:07, Yurii_ сказав:

Почав дивитися і здається що саме у цього ютюбера, що працює тільки з катлом у якомусь з відео я і почув оте, що катл це огого акумулятор і треба купляти саме у нього, а все інше то і поруч не стояло а відтак і гроші на вітер

 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Александр Аврамчук сказав:

 

 

 

Так, в цих батареях пластин не було.

До речі, ще цікаво було подивитися, що таке Lamination Technology (складання електродів у вигляді книжки) та Winding Technology (суцільні стрічки підкладок під електроди завернуті рулоном).

Тому, можливо, залізна пластина емітувала більшу вагу плівки або більшу середню щільність. Кажуть, що ще алюмінієві та мідні стрічки бувають різної товщини.

Там ще кажуть у відео, що розбирали комірки, коли на них було 3,0 V (мабуть, щось трохи нагрівалося).

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Цікаво що наступне стане трендом обговорення в цієї гілці - дісперсний склад електроліту Lifepo4? Кому взагалі цікаво що там всередині комірок? І скажить хтось одному допитливому ненависнику Lifepo4, що акб в електричках зібрані в металевий корпус і в мережі повно відео краш тестів з електричками, де з їхними акб роблять все що завгодно окрім зрозуміло одного - в них не роблять дірки.

 

Змінено користувачем Vikctor
  • Лайк 1
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Vikctor сказав:

Цікаво що наступне стане трендом обговорення в цієї гілці - дісперсний склад електроліту Lifepo4? Кому взагалі цікаво що там всередині комірок? І скажить хтось одному допитливому ненависнику Lifepo4, що акб в електричках зібрані в металевий корпус і в мережі повно відео краш тестів з електричками, де з їхними акб роблять все що завгодно окрім зрозуміло одного - в них не роблять дірки.

 

 

Але Tesla іноді горять.

Навіть є якісь поодинокі випадки, коли просто на парковці починали горіти.

Та й зверніть увагу на тест перетину річки - лише проїхали, а що буде з тим автомобілем через рік або 2 роки, якщо той належним чином не висохне в осінньо-зимовий період умов України, коли й так волого й прохолодно.

 

Та й з іншого боку в автомобілях, мабуть, є якась захисна конструкція, це ж не ящик в гаражі з LFP комірками, які ще дехто хотів би стиснути, хоча виробники не наполягають на такому стисканні, якщо я вірно зрозумів.

Зрозуміло, що для систем резервного живлення важливіше не механічне пошкодження, а те, щоб не трапилась якась екзотермічна реакція з батареєю. LFP комірки теж горять, хоча й не так яскраво, як LiNMC.

До речі, ось цей Nissan, мабуть, з LiNMC, чому тоді для дому купують саме LFP, якщо наче LiNMC ось такі суперпотужні комірки?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

28 хвилин тому, Mr. D сказав:

Але Tesla іноді горять.

Навіть є якісь поодинокі випадки, коли просто на парковці починали горіти.

Та й зверніть увагу на тест перетину річки - лише проїхали, а що буде з тим автомобілем через рік або 2 роки, якщо той належним чином не висохне в осінньо-зимовий період умов України, коли й так волого й прохолодно.

 

Та й з іншого боку в автомобілях, мабуть, є якась захисна конструкція, це ж не ящик в гаражі з LFP комірками, які ще дехто хотів би стиснути, хоча виробники не наполягають на такому стисканні, якщо я вірно зрозумів.

Зрозуміло, що для систем резервного живлення важливіше не механічне пошкодження, а те, щоб не трапилась якась екзотермічна реакція з батареєю. LFP комірки теж горять, хоча й не так яскраво, як LiNMC.

До речі, ось цей Nissan, мабуть, з LiNMC, чому тоді для дому купують саме LFP, якщо наче LiNMC ось такі суперпотужні комірки?

www.instagram.com/reel/C99dw7BPtIz/

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

34 хвилини тому, Mr. D сказав:

Але Tesla іноді горять.

Навіть є якісь поодинокі випадки, коли просто на парковці починали горіти.

Та й зверніть увагу на тест перетину річки - лише проїхали, а що буде з тим автомобілем через рік або 2 роки, якщо той належним чином не висохне в осінньо-зимовий період умов України, коли й так волого й прохолодно.

 

Та й з іншого боку в автомобілях, мабуть, є якась захисна конструкція, це ж не ящик в гаражі з LFP комірками, які ще дехто хотів би стиснути, хоча виробники не наполягають на такому стисканні, якщо я вірно зрозумів.

Зрозуміло, що для систем резервного живлення важливіше не механічне пошкодження, а те, щоб не трапилась якась екзотермічна реакція з батареєю. LFP комірки теж горять, хоча й не так яскраво, як LiNMC.

До речі, ось цей Nissan, мабуть, з LiNMC, чому тоді для дому купують саме LFP, якщо наче LiNMC ось такі суперпотужні комірки?

lnmc мають більшу емність при тій же вазі, що і lifepo4. для авто це суттевий фактор. і дешевші. 

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, newbee2020 сказал:

мабуть найдешевший зараз варіант в розрахунку долар -квтг

image.png

Ну вот не факт, если без доставки то мне 314 ячейки в ящике с бмс тоесть 16 кВт*ч обошлись в 1065$ доставка еще около 200$

Я так понимаю эту батарею тоже нужно привезти

Оно конечно рано еще что то говорить но если сравнивать теорию с теорией то не самое

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, newbee2020 сказав:

мабуть найдешевший зараз варіант в розрахунку долар -квтг

image.png

Тут зазначено "Used". Припускаю, що не всі ті 60 kWh будуть довго працювати.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

32 хвилини тому, US7IGN сказав:

www.instagram.com/reel/C99dw7BPtIz/

Ось китайці купили Volvo, й Volvo почали горіти. Мабуть, в цьому авто теж LiNMC.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, Mr. D сказал:

Тут зазначено "Used". Припускаю, що не всі ті 60 kWh будуть довго працювати.

а я думаю що все ок. ця батарея працювала із ідеально налаштованою бмс і з ідеальним термоменеджментом. якшо нема пошкоджень то надійний варіант. але питання який там вольтаж і який до неї інвертор і як із зарядкою подружити. але 60 квтч це можна і сусідам продавать

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мито платити не треба, закон працює.

В кінці тижня минулого, виїхала партія невелика з нкон 314 ячейок.

Сьогодні вже передано на доставку, мимо митниці.

8 шт 314ah grade a вийшло 655 євро на все про все. Майже 8квт получається. Хай ще 200 баксів на бмс і все решта.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 хвилин тому, newbee2020 сказав:

а я думаю що все ок. ця батарея працювала із ідеально налаштованою бмс і з ідеальним термоменеджментом. якшо нема пошкоджень то надійний варіант. але питання який там вольтаж і який до неї інвертор і як із зарядкою подружити. але 60 квтч це можна і сусідам продавать

Можливо разом з сусідом й купити, але для такого краще якесь окреме приміщення мати.

Це все якось ще треба розібрати та теж підігрівати за необхідності.

Цікаво, до речі, комірки в такій батареї механічно прикручені або все ж зварені\припаяні.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Mr. D сказал:

Але Tesla іноді горять.

Навіть є якісь поодинокі випадки, коли просто на парковці починали горіти.

 

Я вам більше скажу - будь-яки автівки іноді горять. І ноді без видимих причин. В місцевому телеграм каналі ще до флешмобу підарів, що палять військові автівки, в моєму місті 2-3 авто на тиждень стабільно горіли без підпалу. Влітку частіше. Відсоток електричек серед них не великий і я думаю приблизно відповідає загальному співвідношенню електричек та ДВЗ/дизельних на дорогах.

Всі розуміють що комірки/пакети потрійного літію миттєво займаються при контакті їх вмісту з повітрям, тому мене дивує як хтось примудряється їх розібрати для досліджень.

1 час назад, Mr. D сказал:

Та й зверніть увагу на тест перетину річки - лише проїхали, а що буде з тим автомобілем через рік або 2 роки, якщо той належним чином не висохне в осінньо-зимовий період умов України, коли й так волого й прохолодно.

 

Думаю буде приблизно те саме що й з будь-якою автівкою. Різниця тільки в тому, що окрім електричек інші авто без спец підготовки таку водойму не подолають. Батарея знаходиться в окремому корпусі й залита компаундом.

 

1 час назад, Mr. D сказал:

До речі, ось цей Nissan, мабуть, з LiNMC, чому тоді для дому купують саме LFP, якщо наче LiNMC ось такі суперпотужні комірки?

По-перше комірки з потрійного літію не так щоб дуже рідко зустрічаються в домашніх ДБЖ. Але в ціх умовах в них немає особливих переваг перед ліферами. В авто важливі ємність якамога більша й вага якамога менша. І тут ліфери поступаються. Хоча мають свої переваги. Але головує як завжди маркетинг. Наразі є корпоративний зговір між виробником ліферів для авто byd й потрійного літію для авто catl. Разом вони займають напевно відсотків 90 світового ринку акб для авто і не заважають розвітку один одного. Ніссан на відео на потрійному літії.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

42 минуты назад, newbee2020 сказал:

мабуть найдешевший зараз варіант в розрахунку долар -квтг

image.png

У нас в країні є декілька майстрів, що роблять домашні ДБЖ з компонентів від акб автівок. Як і всі інші зараз підняли ціни збірок мінімум удвічі.

 

23 минуты назад, newbee2020 сказал:

а я думаю що все ок. ця батарея працювала із ідеально налаштованою бмс і з ідеальним термоменеджментом. якшо нема пошкоджень то надійний варіант. але питання який там вольтаж і який до неї інвертор і як із зарядкою подружити. але 60 квтч це можна і сусідам продавать

Я бачив зняту батарею на авто що на відео вище - там десь 4 чи 5 bms. І підозрюю що вони значно досконаліші ніж ідеальні з нашой точкі зору інверторні JK bms.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...