Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

як обрати акумулятори до інвертору

Vikctor

Рекомендовані повідомлення

8 минут назад, igorrius сказал:

304 - это lf304 , то есть всего 4000 циклов ?

а сколько логистика отдельно стоит ?

с алибабы 16 ячеек по 306  46560 примерно,

но с логистикой больше 54400 наверное получится

Логістика 2 євро за кг, тобто 11 за кожну комірку. Мені "всього" 4000 циклів цілком підійде. Вони від часового старіння швидше деградують. В мене на авто вдвічі менше, а може й в 2,5 рази і теж підходить, бо підраховував - вона за цей час себе тупо відіб'є в нуль у порівнянні з ДВЗ. Правда там є термоменеджмент, а в домашній акб його не буде. На алібабі майже нереально знайти комірки, яки будуть гарантовано не гірше ніж на нконі. Ціла група в телеграмі з ніг збилася в пошуках потрібних комірок на алі і щось не дуже в них складається.

Змінено користувачем Vikctor
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, Vikctor сказав:

На алібабі майже нереально знайти комірки

А офіційний магазин Eve batteries погані батарейки продають?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

43 минуты назад, Vikctor сказал:

Правда там є термоменеджмент, а в домашній акб його не буде.

Jk умеет включать обогрев, я правда этим не пользуюсь у меня отделтный термостат включает зимой подргрев, а летом вентилятор :-)

44 минуты назад, Vikctor сказал:

На алібабі майже нереально знайти комірки, яки будуть гарантовано не гірше ніж на нконі. Ціла група в телеграмі з ніг збилася в пошуках потрібних комірок на алі і щось не дуже в них складається.

Ну вот я решил сыграть в рулетку :-) Заказал 314 хелиос ячейки, как я понял их в основном на внутреннем рынке используют и пихают в готовые акб, у них же купил ящик с jk инверторной и в качестве скидки они любезно согласились это все собрать в батарею, вышло 1014$ с учетом перевода денег 1065 и доставки будет около 200 и потом еще от одессы в киев хз сколько, самому любопытно чем это закончится но оплату подтвердили :-) А и у них же заказал dc кабель что то около 65$ за 2 метра 50 квадратов и дата кабель от jk до дея подарили :-) После слов что я буду счастлив если там действительно 50 квадратов :-) Так что велик шанс что нет :-)

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 годин тому, igorrius сказав:

304 - это lf304 , то есть всего 4000 цыклов ?

Враховуйте ємність батареї.

4000 на 12квт і 4000 на якійсь 12/100 це зовсім різні 4000.  Бо кількість енергії просто в рази. Першу і не щодня розрядити вийде, а а другу по кілька разів на день запросто.

Це як в електромобілі з різними ємностями умовно 2000 циклів при пробігу 160км на цикл і 300-400 км на цикл ми отримуємо відчутно різний загальний пробіг і відповідно термін експлуатації.

від старості швидше здеградує.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, Vikctor сказал:

На алібабі майже нереально знайти комірки, яки будуть гарантовано не гірше ніж на нконі. Ціла група в телеграмі з ніг збилася в пошуках потрібних комірок на алі і щось не дуже в них складається.

 

Заказав комірки з Алі. Вже прийшли 4 шт. Мені здалися що досить такі непагані. Напруга, опір, геометрія все ОК. Але ж по QR комірки хоч і одна партія, але ж кінець 2019 року. Ну і мене зафукали, що не може такого бути, бо то за замовчуванням має бути повний хлам,  Китайці аферюги та все таке. Віддав ті комірки на тестування хлопцю, який професійно займається ремонтом зарядних станцій і має все необхідне для тестування. Отримав за тиждень результат після кількох прогонів  по своїм коміркам, що усе з ними добре, розбіжності по показникам мізерні і усе в межах даташиту. А з Nkon, хоч і замовив раніше ще нічого не отримав, крім повідомлення що відправка затримується і буде не у липні, а у серпні. Ось з Nkon якщо отримаю, то буде в мене свій власний досвід де гірше-краще. Але наразі з Алі вже є непагані комірки і від голландців лише повідомлення що вони про мене поки ще не забули.

Чому замовляв і у голландців і у китайців? То зовсім не з зайвої допитливості де що краще. Просто тому що у голландців 105 комірки закінчилися, а я по мірі на наскирдування грошей вирішив ще на збірку для сина комірок замовити

А з китайцями я був серйозно  налаштований сваритися за комірки 2019 року, про що їм відразу і написав. Відповіли мені, що якість товару гарантують і що в разі виявлення будь яких невідповідностей характеристик вони готові до подальшого діалогу, але виявилося що все норм. Не знаю що там буде з подальшим часовим ресурсом тих комірок, але з Алі вже і інші їдуть і я на зиму буду з акумулятором не за усі гроші світу.

Я нікого ні за що не агітую, але що 100% голандці цяця і на 100% що китайці кака то на мою думку лише наративи.

Да, і оскільки я вже назаказував тих 105 комірок аж 24 штуки на 2 збірки, то і замовив собі на Алі і власного тестера під ті комірки. Далі буду вже сам з ними гратися, бо щось там у того хлопця що тестував тотальний завал з замовленнями

Змінено користувачем Yurii_
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, Vikctor сказал:

Логістика 2 євро за кг, тобто 11 за кожну комірку. Мені "всього" 4000 циклів цілком підійде. Вони від часового старіння швидше деградують. В мене на авто вдвічі менше, а може й в 2,5 рази і теж підходить, бо підраховував - вона за цей час себе тупо відіб'є в нуль у порівнянні з ДВЗ. Правда там є термоменеджмент, а в домашній акб його не буде. На алібабі майже нереально знайти комірки, яки будуть гарантовано не гірше ніж на нконі. Ціла група в телеграмі з ніг збилася в пошуках потрібних комірок на алі і щось не дуже в них складається.

4000 и 1000 циклов почти в одну цену , на официальном магазине ЕVE на алибабе и с ног сбиваться не надо ,

но логистика оттула чуть дороже наверное будет , вместо 2 евро доллара 3 наверное

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, vovarpd сказал:

Враховуйте ємність батареї.

4000 на 12квт і 4000 на якійсь 12/100 це зовсім різні 4000.  Бо кількість енергії просто в рази. Першу і не щодня розрядити вийде, а а другу по кілька разів на день запросто.

Це як в електромобілі з різними ємностями умовно 2000 циклів при пробігу 160км на цикл і 300-400 км на цикл ми отримуємо відчутно різний загальний пробіг і відповідно термін експлуатації.

від старості швидше здеградує.

возможно , но в чем прикол выбирать из двух ячеек в одну цену ту , у которой в 2 раза меньше цыклов при одинаковой ( практически ) их емкости ?

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Yurii_ сказав:

 

Заказав комірки з Алі. Вже прийшли 4 шт. Мені здалися що досить такі непагані. Напруга, опір, геометрія все ОК. Але ж по QR комірки кінець 2019 року. Ну і мене зафукали, що не може такого бути, бо то за замовчуванням має бути повний хлам,  Китайці аферюги та все таке. Віддав ті комірки на тестування хлопцю, який професійно займається ремонтом зарядних станцій і має все необхідне для тестування. Отримав за тиждень результат після кількох прогонів  по своїм коміркам, що усе з ними добре, розбіжності по показникам мізерні і усе в межах даташиту. А з Nkon, хоч і замовив раніше ще нічого не отримав, крім повідомлення що відправка затримується і буде не у липні, а у серпні. Ось з Nkon якщо отримаю, то буде в мене свій власний досвід де гірше-краще. Але наразі з Алі вже є непагані комірки і від голландців лише повідомлення що вони про мене поки ще не забули.

Чому замовляв і у голландців і у китайців? То зовсім не з зайвої допитливості де що краще. Просто тому що у голландців 105 комірки закінчилися, а я по мірі на наскирдування грошей вирішив ще на збірку для сина комірок замовити

А з китайцями я був серйозно  налаштований сваритися за комірки 2019 року, про що їм відразу і написав. Відповіли мені, що якість товару гарантують і що в разі виявлення будь яких невідповідностей характеристик вони готові до подальшого діалогу, але виявилося що все норм. Не знаю що там буде з подальшим часовим ресурсом тих комірок, але з Алі вже і інші їдуть і я на зиму буду з акумулятором не за усі гроші світу.

Я нікого ні за що не агітую, але що 100% голандці цяця і на 100% що китайці кака то на мою думку лише наративи.

Да, і оскільки я вже назаказував тих 105 комірок аж 24 штуки на 2 збірки, то і замовив собі на Алі і власного тестера під ті комірки. Далі буду вже сам з ними гратися, бо щось там у того хлопця що тестував тотальний завал з замовленнями

По суті ви купили б/в товар (не думаю що вони 5 років лежали в коробках враховуючи попит на залізофосфат), можливо китайці ніде і не вказували що комірки нові, тому це навіть не обман. Якщо там 105аг+ в кожній і немає розбігу по ємності / опору то це всерівно гарна покупка враховуючи ціни / наявність в Україні.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На ютубі бачив тестування ємності з часом комірок EVE, виявилось що ємність втрачається швидше ніж пишуть в даташиті, але знову ж таки де гарантія що на тесті справжні grade A, я підозрюю що під видом grade A нам можуть продавати комірки які проходять по опору / ємності але по втраті ємності не проходять і тому на електротранспорт вони не підуть а от для продажу під видом справжнього grade A це супер варіант.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Yurii_ сказал:

Заказав комірки з Алі.

можете пожалуйста ссылочкой поделиться ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

26 минут назад, igorrius сказал:

можете пожалуйста ссылочкой поделиться ?

Поділився, але в приваті, бо я рекламою китайців не займаюся

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, solar2024 сказал:

По суті ви купили б/в товар (не думаю що вони 5 років лежали в коробках враховуючи попит на залізофосфат), можливо китайці ніде і не вказували що комірки нові, тому це навіть не обман. Якщо там 105аг+ в кожній і немає розбігу по ємності / опору то це всерівно гарна покупка враховуючи ціни / наявність в Україні.

Попит то попит, але ж у китайців і цілі величезні поля нових нерозпроданих електромобілів, які роками ржавіють. Так що може бути, що хоч по суті і бу, але водночас незаюзана, наприклад з такої ось розбірки.

Але з китайця якщо що, то можна хоч гроші вернути (досвід невдалих покупок є), а з того ж ОЛХу як вернеш?

"- Вірити нікому не можна... Навіть собі... Бо я ж всього лише перднути хотів 😥"

Змінено користувачем Yurii_
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 минут назад, МакДо сказал:

О, привіт.

www.epravda.com.ua/news/2024/07/27/717232/

Ну хоч так. Але я вже свої замовлення на шматки до 150 євро поділив.

Тепер би їх усі дочекатися поки 45 євро граничної суми за поштове відправлення не ввели. А то буде:  там має по одному закону бути без мита, але ж по іншій нормі це вже поштове відправлення і виходить що це вже зовсім інша справа. Так що будь ласка сплатіть, чи в сумках/баулах через кордон

Тут тільки гріє що ВР по відпустках порозбіглася. Так що маю шанс

Змінено користувачем Yurii_
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, Yurii_ сказав:

там має по одному закону бути хоч і без мита, але ж по іншому то вже поштове відправлення і це вже інша справа

та ні, то так не працює. мито зняли включно з поштовими відправленнями. Просто зняли на обмежену кількість товарів (акуми, генератори, інвертори і ще там пару позицій), а ліміт понизили на все підряд включно з всякими шмотками. В результаті держава думає що буде в плюсі по доходах з митниці.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

і щось так виглядає що ці поштові перевізники з тим митом від 45 євро тупо загнуться по термінах. Мені міст митнив он зарядну станцію 3 тижні... у львові перекидалась очікуючи інспектора. Вже й світло виключати перестали )))  А інша посилка то вже більше 3 тижнів там валяється.. і все заради чого.. заради 10-30 євро мита, я б його сплатив без проблем але це очікування це жесть просто.

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, vovarpd сказал:

та ні, то так не працює. мито зняли включно з поштовими відправленнями. Просто зняли на обмежену кількість товарів (акуми, генератори, інвертори і ще там пару позицій), а ліміт понизили на все підряд включно з всякими шмотками. В результаті держава думає що буде в плюсі по доходах з митниці.

За спостереженнями, у нас закони пишуть без чіткої норми, а так щоб залишити хоча б манесеньку шпарину що дає поле для маневру тому хто його застосовує. Бо ж інакше як же ж тому митнику чи податківцю працювати. Механічна робота виходить геть без усілякої фантазії. Так же у них усіх професійна деградація трапиться

Змінено користувачем Yurii_
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 часов назад, МакДо сказал:

А офіційний магазин Eve batteries погані батарейки продають?

Я не вникав особливо, бо наразі не потрібно. Але в групі пишуть що і термінали там не таки як треба і сами комірки не сталої якості. Грубо кажучи після того як на нконі закінчилися комірки досі так і не знайшли повноцінной заміни. В будь-якому разі я тільки зараз зрозумів, що вчасно підсуєтився, хоча в цілому вважаю що втратив час - треба було починати в квітні.

10 часов назад, mib сказал:

Jk умеет включать обогрев, я правда этим не пользуюсь у меня отделтный термостат включает зимой подргрев, а летом вентилятор :-)

 

Для мене більш актуальне охолодження, бо зараз в котельні точно на 1-2 градуси тепліше ніж в інших приміщеннях будинку навіть без кондиціонера. З кондиціонером контраст взагалі разючий. А взимку там не холодніше ніж всюди, тому обігрів не знадобиться. Ви ж в курсі, що коли Jk bms вмикає порт підігріву, то вимикає заряджання акб? Я не знаю як довго це триває, але в умовах ймовірних коротеньких проміжків зі світлом не хотілося б втрачати хоч декілька хвилин на це.

10 часов назад, mib сказал:

...Ну вот я решил сыграть в рулетку :-) Заказал 314 хелиос ячейки, как я понял их в основном на внутреннем рынке используют и пихают в готовые акб, у них же купил ящик с jk инверторной и в качестве скидки они любезно согласились это все собрать в батарею, вышло 1014$ с учетом перевода денег 1065 и доставки будет около 200 и потом еще от одессы в киев хз сколько, самому любопытно чем это закончится но оплату подтвердили :-) А и у них же заказал dc кабель что то около 65$ за 2 метра 50 квадратов и дата кабель от jk до дея подарили :-) После слов что я буду счастлив если там действительно 50 квадратов :-) Так что велик шанс что нет :-)

Звучить норм, хоча завжди вважав що вам довподоби робить таки речі самостійно. Це ж ви мене фактично направили на цю стежку, бо спочатку я хотів придбати готове рішення в корпусі. Але якщо чесно то обираючи між вашим рішенням та пана МакДо я би зупинився на другому.

Стосовно AWG  кабелів, то я не наважився стільки переплачувати, бо підозрюю що всередині приміщення звичайний ПВ-3 50мм2 від Одескабелю чи ЗЗКМ це рішення не гірше. Може й помиляюся. Якщо виявиться що AWG значно краще, то доки приїдуть всі компоненти ДБЖ кабель теж встигне доїхати. Ось наприклад 1AWG з free shipping до 16 серпня гарантовано приїде. По $21 за 1м.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, vovarpd сказал:

...Це як в електромобілі з різними ємностями умовно 2000 циклів при пробігу 160км на цикл і 300-400 км на цикл ми отримуємо відчутно різний загальний пробіг і відповідно термін експлуатації...

 

 

Маєте на увазі, що в автівці чим більший акб тим краще?

 

2 часа назад, igorrius сказал:

4000 и 1000 циклов почти в одну цену , на официальном магазине ЕVE на алибабе и с ног сбиваться не надо ,

но логистика оттула чуть дороже наверное будет , вместо 2 евро доллара 3 наверное

 

Я ж тільки за. Купуйте  комірки хоч з 20тис. циклів. Мені підходять ті, яки придбав я. З логістикою потім розповісте, але краще одразу налаштовуйтесь на $4,5/кг.

 

2 часа назад, solar2024 сказал:

На ютубі бачив тестування ємності з часом комірок EVE, виявилось що ємність втрачається швидше ніж пишуть в даташиті, але знову ж таки де гарантія що на тесті справжні grade A, я підозрюю що під видом grade A нам можуть продавати комірки які проходять по опору / ємності але по втраті ємності не проходять і тому на електротранспорт вони не підуть а от для продажу під видом справжнього grade A це супер варіант.

Це зрозуміло, що найкращі комірки йдуть на автівки, а все інше в роздріб. Але я не думаю що для домашній ДБЖ потрібні таки ж властивості як для авто. На швидкісний зарядці деяки авто здатні отримувати заряд зі швидкістю 200-250кВт/г, а 80-90кВт/г це взагалі практично мінімальний стандарт, якщо не йдеться про чадемо.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, igorrius сказал:

на официальном магазине ЕVE на алибабе и с ног сбиваться не надо ,

 

 

2 часа назад, igorrius сказал:

можете пожалуйста ссылочкой поделиться ?

 

Ви не знаходите ні яких протиріч?😁

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

29 хвилин тому, Vikctor сказав:

Маєте на увазі, що в автівці чим більший акб тим краще?

 

в плані ресурсу думаю так. 
Адже кількість циклів однакова в однакових батарей. Умовно на старому ліфі ви теоретично проїдете 160км/цикл * 2000 циклів = 320 000 км до деградації батареї. А на якомусь умовно Jaguar I Pace це вже буде 320км/цикл * 2000 = 640 000 км.  
 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, vovarpd сказал:

в плані ресурсу думаю так. 
Адже кількість циклів однакова в однакових батарей. Умовно на старому ліфі ви теоретично проїдете 160км/цикл * 2000 циклів = 320 000 км до деградації батареї. А на якомусь умовно Jaguar I Pace це вже буде 320км/цикл * 2000 = 640 000 км.  
 

В обох випадках вони повністю себе окупають, але в цілому зрозумів.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, Vikctor сказав:

В обох випадках вони повністю себе окупають, але в цілому зрозумів.

в моєму випадку пробіг за 10 років 70к і то на бензинці, скоро все ж планую пересідати на електромобіль і ресурс батареї в електромобілі це найменше за що я переживаю, головне кілометраж від заряду до заряду, тобто ємність.

В принципі в збірці lifepo4 теж за ресурс не думаю і економити цикли не збираюсь. Там що 4000 що 6000 що 8000 воно якось однаково дофіга )))

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, vovarpd сказав:

в моєму випадку пробіг за 10 років 70к і то на бензинці, скоро все ж планую пересідати на електромобіль і ресурс батареї в електромобілі це найменше за що я переживаю, головне кілометраж від заряду до заряду, тобто ємність.

В принципі в збірці lifepo4 теж за ресурс не думаю і економити цикли не збираюсь. Там що 4000 що 6000 що 8000 воно якось однаково дофіга )))

як швидко від жигулів які передавалися у спадщину ми перейшли до того що ресурсу в 10 років вже забагато...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, vovarpd сказал:

...головне кілометраж від заряду до заряду, тобто ємність.

Задля щоденного пробігу чи задля збереження батареї більшой ємності? Бо якщо перше, то і 100км пробігу на одному заряді вистачить в 90% випадків.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...