Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

як обрати акумулятори до інвертору

Vikctor

Рекомендовані повідомлення

1 годину тому, normal сказав:

IMHO немає там вже ніяких 70%, на ноуті BatteryInfoView через 5 років пише 80%, а по факту батарея вже ніфіга не тримає взагалі, так само у шурупокруті  дає максимум ще 1-2 шурупи закрутити

ви не порівнюйте бвтареї з ноутів іншої хімії з ресурсом менше 1000 циклів і lifepo4 з мінімум 4000 циклів. є в ютюб тести таких батарей від блогерів після 12 років щоденної роботи в сес. вони себе ще нормально показують. втрата емності пару десИків відсотків. те що в ноуті показує здоров'я батареї інформація некоректна. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Александр Аврамчук сказав:

ви не порівнюйте бвтареї з ноутів іншої хімії з ресурсом менше 1000 циклів

Я порівнюю особистий досвід, а ви якихось блогерів... Йдіть спілкуватися у коменти на ютуб, а не цей форум. Або поясніть чому рівно через 5 років батарея ноута здихає навіть якщо вона не бачила жодного відключення, тобто постійно заряджена

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, normal сказал:

поясніть чому рівно через 5 років батарея ноута здихає навіть якщо вона не бачила жодного відключення, тобто постійно заряджена

потому что существует 50 оттенков качества их , начиная от состояния новых до состояния бушного бу , в разные устройства могут применять как нормальные аккумуляторы  , так и откровенный шлак

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 часов назад, Mr. D сказал:

Чим принципово відрізняється пакет від комірки?

Вы что , никогда не видели раздутых павербанков , разных устройств с раздутыми пакетиками ?

некоторые устройства уже продаются с таким надутым пакетиком , некоторые надувабися за считаные месяцы

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, normal сказав:

Я порівнюю особистий досвід, а ви якихось блогерів... Йдіть спілкуватися у коменти на ютуб, а не цей форум. Або поясніть чому рівно через 5 років батарея ноута здихає навіть якщо вона не бачила жодного відключення, тобто постійно заряджена

по перше е поняття старіння хімії. без жодного циклу щорічно втрачаеться робоча емність. трете , постійний заряд  погано впливає на ресурс  таких акумуляторів. навіть гірше , ніж якби вони не були під постійним зарядом а заряджалися, відпочивали, розряджалися. lifepo4 нормально себе почувають під постійним плаваючим зарядом. головне, правильна напруга. Ось чому вони ідеальні саме для безперебійних систем. 

 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 годин тому, Vikctor сказав:

Я хочу сказати, що якщо б ваши фобії мали рацію, то електрички були б тупиковою гілкою розвитку автомобілів. За повний цикл прийнято вважати заряджання з повного розряду і після цього знов повне розряджання. BMS будинковой автономной системи пана Dmode нарахувала біля 90 циклів за рік в щоденному режимі заряджання по нічному таріфу та розряджання в час високого таріфу.

Ви могли б навести посилання на якийсь документ, де саме так й написано, що цикл це повне розряджання й потім повне заряджання.
Було б навіть цікаво побачити такі цитати з багатьох документів різних компаній.

 

Якщо батарея розряджається до 50% 10 раз й потім заряджається - це скільки циклів? П'ять?

Яку найстарішу LFP батарею Ви знаєте? Скільки років вона вже працює?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 годин тому, Александр Аврамчук сказав:

Ось чому вони ідеальні саме для безперебійних систем

Я не казав, що вони погані, а що слабо вірю у 80% "після 12 років щоденної роботи в сес. вони себе ще нормально показують. втрата емності пару десИків відсотків", тобто через 24 роки залишиться 60% і так далі...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Mr. D сказав:

Ви могли б навести посилання на якийсь документ, де саме так й написано, що цикл це повне розряджання й потім повне заряджання.
Було б навіть цікаво побачити такі цитати з багатьох документів різних компаній.

 

Якщо батарея розряджається до 50% 10 раз й потім заряджається - це скільки циклів? П'ять?

Яку найстарішу LFP батарею Ви знаєте? Скільки років вона вже працює?

в даташит до акумуляторів описано детально тестування на отримання гарантованої кількості циклів. при тестуванні заряд до 3.65в розряд до 2.5в, струмом в деяких акумах 0.5с, в деяких 1с. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Mr. D сказав:

Ви могли б навести посилання на якийсь документ, де саме так й написано, що цикл це повне розряджання й потім повне заряджання.
Було б навіть цікаво побачити такі цитати з багатьох документів різних компаній.

 

Якщо батарея розряджається до 50% 10 раз й потім заряджається - це скільки циклів? П'ять?

Яку найстарішу LFP батарею Ви знаєте? Скільки років вона вже працює?

в даташит до акумуляторів описано детально тестування на отримання гарантованої кількості циклів. при тестуванні заряд до 3.65в розряд до 2.5в, струмом в деяких акумах 0.5с, в деяких 1с. 

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Зарядив свою lifepo4.

Зарядне Victron має заводські характеристики такі:
Основний заряд 3.55
Поглинання 1 година при 3.55
Плаваючий 3.375
Струм 25А

Я цього не міняв і як показала практика добре що і не міняв.

Старт балансу виставив на 3.45, раніше якось особо сенсу не бачу бо там вся ємність а напруга міняється дуже слабо.
Після 3.45 вже напруга досить швидко зростає і той JiKong фізично не встигає відбалансувати при струмі заряду 25А (а якби було більш то думаю воно б ще більше розбіглось), відповідно розбіглися елементи більше 1 десятки, найбільше було 3.62, а найменше 3.49.  Так як максимальна напруга мала б бути 3.55 * 8 = 28.4V , то я мав зазор по комірках і бмска не пішла в захист, інакше воно б легко перевищило 3.65 на парі комірок.
А так завдяки режиму поглинання (1 година) струм вже після 28.4 почав падати і бмска почала балансувати явно швидше і в результаті все досить нормально вирівнялось. 
Потім перейшло в режим float на нульовому струмі і напруга впала до 3.37+. Замітив що і без зарядного воно десь на такому рівні тримається.

Тобто так виглядає що якщо взяти такий віктрон нічого там не міняти, включити в розетку на 25А то все само по собі нормально відбалансується і зарядиться.
Потім ще заряжу до 3.65 на всяк випадок іншою зарядкою вдома один раз.

Нудний відосик тут кому цікаво.
https://www.youtube.com/watch?v=QbWhEHLOX3I

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сам задум з алюміневими кутниками мені сподобався, Бо ЛДСП само по собі виглядає не надто підходящим для цього. В нього якийсь інший матеріал, але все одно кутники додають жорсткості. Але діаметр шпильок мене вбив. Це навіть не 12 зовні)

 

 

 

Для тих хто витратив не останні гроші на комірки та шукає елегантне рішення - ось наборні холдери. Там можна знайти подібні на комірки різних номіналів. Я би і сам повівся, але з холдером неможливо використати штатні шини, якими комплектує комірки нкон. І це прям перекреслює всю привабливість такого рішення.

  • Лайк 2
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

24.07.2024 в 16:29, vovarpd сказав:

Так у виробника ж написано. Треба припинити використання.  Але ж "наші люди" такого точно не зроблять там же ще 70% 😄 Тобто я так розумію виробник за всю цю хімію жодної відповідальності не несе бо йому невідомо як вона себе поведе при <70%.

image.png.bf2871edf73684ba19ce7dcbee66d3c7.png

Можливо, хтось знає який EOL (End Of Life) у батарей Pylontech? 80% за тим же принципом?

Pylontech загалом якось визначає термін екплуатації своїх батарей?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

24.07.2024 в 15:58, mib сказав:

Я считаю обратное у меня батарея работает год и два месяца, с марта по октябрь она живет в автономном режиме тоесть днем заряжает соонце, ночью разряжает нагрузка

В итоге по данным бмс всего 111 циклов, тоесть она умрет раньше от старости или я, хотя скорее всего лет через 15 мы про lifepo4 будем говорить так как сейчас говорим про свинец, что мол вот криптонитовая то вещь а эти ваши лиферы то прошлый век

 

Screenshot_2024-07-24-15-56-07-538_com.jktech.bms.jpg

Як саме ваша BMS рахує цикли заряджання й розряджання батареї?
Який алгоритм підрахунку одного циклу?

Припускаю, один цикл включає кілька змін напрямку струму, тому й нараховано саме близько 100 циклів.
Але ж ті маркетингові цикли, на які посилаються всі продавці батарей - це ті які пораховані лише з одною зміною напрямку струму. Тобто алгоритми фактично різні.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, Vikctor сказал:

Сам задум з алюміневими кутниками мені сподобався, Бо ЛДСП само по собі виглядає не надто підходящим для цього. В нього якийсь інший матеріал, але все одно кутники додають жорсткості. Але діаметр шпильок мене вбив. Це навіть не 12 зовні)

 

 

 

Для тих хто витратив не останні гроші на комірки та шукає елегантне рішення - ось наборні холдери. Там можна знайти подібні на комірки різних номіналів. Я би і сам повівся, але з холдером неможливо використати штатні шини, якими комплектує комірки нкон. І це прям перекреслює всю привабливість такого рішення.

Я б алюмінієві кутники не брав. Такі профілі набагато жорсткіші, і мабуть дешевші. Хоча 15 грн то не економія на фоні вартості системи. metalvis.ua/uk/catalog/sku-profil-montazhnij-30h30h7h1-4-2-5-m

Змінено користувачем msgarry
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

28 хвилин тому, Mr. D сказав:

Як саме ваша BMS рахує цикли заряджання й розряджання батареї?
Який алгоритм підрахунку одного циклу?

Припускаю, один цикл включає кілька змін напрямку струму, тому й нараховано саме близько 100 циклів.
Але ж ті маркетингові цикли, на які посилаються всі продавці батарей - це ті які пораховані лише з одною зміною напрямку струму. Тобто алгоритми фактично різні.

jk bms рахуе наступним чином кількість циклів. відану емність за весь період роботи ділить на вказану в налаштуваннях емність   

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 годин тому, Vikctor сказав:

В нього якийсь інший матеріал

бо він пішов в місцевий "епіцентр" і вибрав щось +- підходяще.
В них нема "віяра", а як є то мабуть дуже дорого.
В американців фанера йде в хід аж бігом бо в багатьох особняки, майстерні і легше з тим працювати.
 

В нас ніби теж нема проблем замовити нарізку товстих металевих пластин в розмір зразу з отворами там де треба. але то вага і ціна питання.
Років з 10 назад у Львові замовляв фланці до впускного і випускного колектора двигуна товщиною 8-10мм (12 як каже eve ніби теж не проблема) і зі сталі і з нержавійки, методом лазерної порізки. Зробили ідеально, в розмір зі всіма потрібними отворами,  не гірше чим дсп )) Але трохи коштувало.

IMHO ті пластикові холдери то якась фігня виглядає іграшкова ) І елементи не плотно прижаті получаються. Типу красивіший аналог скотчу.

image.thumb.png.02f50c5d76208077d54bf77453e6df16.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 минут назад, msgarry сказал:

Я б алюмінієві кутники не брав. Такі профілі набагато жорсткіші, і мабуть дешевші. Хоча 15 грн то не економія на фоні вартості системи. metalvis.ua/uk/catalog/sku-profil-montazhnij-30h30h7h1-4-2-5-m

Ні ну так ми до маразма дійдемо) Я на таки профілі збираюся опирати кронштейни для монтажу сонячних панелей і то думаю це занадто. В групі Lifepo4 в телеграмі наче дійшли висновку, що стискання на оті 300 чогось там потрібно лишень разове для перфекціоністів при першой зарядці окремой комірки. Навряд хтось таке на практиці робитиме. В подальшому потрібно лишень не дати розповзтися збірці, залишивши 1-2мм на розширення для кожной комірки. Тому кутники та шпильки я застосую, але затягувати на всі гроші не буду.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, vovarpd сказал:

...В нас ніби теж нема проблем замовити нарізку товстих металевих пластин в розмір зразу з отворами там де треба. але то вага і ціна питання.
Років з 10 назад у Львові замовляв фланці до впускного і випускного колектора двигуна товщиною 8-10мм (12 як каже eve ніби теж не проблема) і зі сталі і з нержавійки, методом лазерної порізки. Зробили ідеально, в розмір зі всіма потрібними отворами,  не гірше чим дсп )) Але трохи коштувало.

Я не знаю де ви це все знаходите. Я ось такой банальний крюк/кронштейн для кріплення напрямних для кріплення панелей на даху з черепиці в країні не знайшов. Довелось замовляти на алібабі. Я би там і всі інші елементи кріплення панелей замовив, бо зараз в нас дефіціт всього. Але на жаль мінімальна партія від 100 панелей. І взагалі місцеві продавці намагаються продавати кріплення не за номенклатурою, щоб покупець міг обрати собі потрібний набір, а рахують за панель чи за м2. Якась дичіна на цьому ринку.

Спойлер

1448144152_.thumb.png.6a157e2717830c558affa623349f00dc.png

 

Змінено користувачем Vikctor
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  

17 хвилин тому, Александр Аврамчук сказав:

jk bms рахуе наступним чином кількість циклів. відану емність за весь період роботи ділить на вказану в налаштуваннях емність   

Цікаво.

Теоретично розрядивши батарею з 90% до 70% 100 разів така BMS порахує лише 20 циклів, а 100 разів з 90% до 85% - 5 циклів.

Цікаво, що думають виробники батарей про такий підрахунок циклів заряджання й розряджання. )

 

А ще, схоже, BMS ніяк не враховує ситуації, коли батарея не використовується, скажімо, протягом довгого часу, але все ж деградує.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, Vikctor сказав:

Я не знаю де ви це все знаходите

кронштейни то трохи інше але плоскі деталі нарізати взагалі нема проблем.

Та ніби повно того є, он перше ліпше з гугла (мін замовлення 1000 грн)
storehouse.ua/uk/service/laser-cutting/

Я різав у Львові на Електроні але то було давно, ще трошки це було рідкісне явище. Потім вже той ринок трохи розвинувся.

Ще пара:

stal-service.com.ua/uk/lazerna-porizka
proficut.com.ua/

Он таку штуку мені зробили, я дав тільки креслення в автокаді. А зробити просто дві пластини з отворами - це ж взагалі ніачьом ) 

Але для акумулятора сталі навіть не розглядав, якось це занадто виглядає )))

image.png.40a7e6fbd4f701fc6ccf3e0cf325a7a5.png

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, Mr. D сказал:

Теоретично розрядивши батарею з 90% до 70% 100 разів така BMS порахує лише 20 циклів, а 100 разів з 90% до 85% - 5 циклів.

Цікаво, що думають виробники батарей про такий підрахунок циклів заряджання й розряджання. )

Они все так считают

10 минут назад, Mr. D сказал:

А ще, схоже, BMS ніяк не враховує ситуації, коли батарея не використовується, скажімо, протягом довгого часу, але все ж деградує.

Ну это уже фантастика

Хотя JK и подвирает, когда долго не видит полного заряда то показывает 100% а в батарею еще влазит 20% емкости

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...