InSAn Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня 1 час назад, lafaet сказал: вітаю, вибачаюсь, але прочитав всю тему й так і не знашов цього посилання, продублюйте його, будь ласка, ще раз( www.alibaba.com/product-detail/Deye-SUN-8K-SG01LP1-EU-on_1600565972113.html PS: Ще раз наголошую: це не рекомендація, а просто констатація факту, де я купував. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lafaet Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня 4 минуты назад, InSAn сказал: www.alibaba.com/product-detail/Deye-SUN-8K-SG01LP1-EU-on_1600565972113.html PS: Ще раз наголошую: це не рекомендація, а просто констатація факту, де я купував. так-так, я розумію))) я правда думав, що ви говорили про комірки ( але ок, може комусь ще це посилання згодиться) дякую Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Danylo Ivanov Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня (змінено) 9 часов назад, DimaF сказал: Я не особо в этом разбираюсь, просто нужно докупить. Во всяком случае это заводской продукт а не собранное на коленке. https://www.youtube.com/watch?v=9PWaf7U4Les Я-би радив брати акум на призматиках, на 51,2V. Але звісно, вирішувати Вам. Змінено 24 липня користувачем Danylo Ivanov Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Danylo Ivanov Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня 8 часов назад, Mr. D сказал: Чим принципово відрізняється пакет від комірки? Пакет - бюджетний варіант без запобіжного клапану, при перезаряді роздувається і деформує корпус батареї. 8 часов назад, Mr. D сказал: В пакеті кілька комірок й BMS вимірює напругу пакета з комірками? Ні, в пакеті комірок немає. БМС контролює напругу для кожного пакета, якщо БМС виходить з ладу, то пакет роздуває. На мій погляд, замінити несправну комірку Кастл 100 Аг набагато легше і дешевше, ніж отой пакет, бо пакети об'єднані в пачки по 10 пакетів, і мабуть треба буде міняти усю оту пачку (див. відео вище). 8 часов назад, Mr. D сказал: Pylontech мають конфігурацію 15S (мабуть, навіть всі види Pylontech батарей - й більші, й менші). Так, там 15 пакетів по 3,2В = 48В. На відміну від Пілонтек, акуми на призматиках мають конфігурацію 16S, тобто 51,2В., це ще один плюс. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня (змінено) 13 хвилин тому, Danylo Ivanov сказав: Пакет - бюджетний варіант без запобіжного клапану, при перезаряді роздувається і деформує корпус батареї. Тобто пакет - це фізичний формфактор LFP комірки. Мабуть, щось подібне тому, як виглядають сучасні батареї для ноутбуків або телефонів. Батарея ноутбука, схоже, має кілька пакетів, які й можуть деформуватися навіть в найдорожчому ноутбуці Apple. 13 хвилин тому, Danylo Ivanov сказав: Так, там 15 пакетів по 3,2В = 48В. На відміну від Пілонтек, акуми на призматиках мають конфігурацію 16S, тобто 51,2В., це ще один плюс. Зустрічав комерційні пропозиції від китайських виробників, де вказували, що в одному корпусі можуть виготовити або 15S, або 16S. Але, мабуть, 16S все ж значно поширеніші. Припускаю, батарея на пакетах фізично компактніша (менша за розмірами). Поки що про будь-яке обслуговування, наприклад, батарей Pylontech не чув. Можливо, хтось вже має досвід? 4 - 5 тис. циклів за умови вимикання напруги 3 - 4 рази на добу повинно вистачити роки на 3 - 4 (якщо мова про UPS-режим роботи), хоча, звісно, залежить від того, як рахувати ті самі цикли заряджання - розряджання. Якщо вже про це згадав, цікаво, рахує Pylontech ці самі цикли заряджання - розряджання або ні? Та як цю інформацію побачити? Хтось вже таке бачив? Цікавий коментар. Дякую. Змінено 24 липня користувачем Mr. D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sly Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня 4 минуты назад, Mr. D сказал: будь-яке обслуговування, наприклад, батарей Pylontech не чув. на ютубі є ролик майстра, який ремонтував пілонтеч. Там бмс полетіла. Також матюкався, що батарея 15S 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 24 липня Автор Поділитись Опубліковано: 24 липня 8 минут назад, Mr. D сказал: 4 - 5 тис. циклів за умови вимикання напруги 3 - 4 рази на добу повинно вистачити роки на 3 - 4 (якщо мова про UPS-режим роботи), хоча, звісно, залежить від того, як рахувати ті самі цикли заряджання - розряджання. Навіть в цьому топіку є ця інформація. Скажемо так - ви геть невірно уявляєте собі що таке цикл заряджання/розряджання і на скільки років вистачить акб. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня (змінено) 12 хвилин тому, Vikctor сказав: Навіть в цьому топіку є ця інформація. Скажемо так - ви геть невірно уявляєте собі що таке цикл заряджання/розряджання і на скільки років вистачить акб. Жодного більше або менше поширеного стандарту про те, що таке цикл розряджання й заряджання не існує (як для прикладу стандарти згідно з якими розраховують витрату палива для автомобілів на рідкому паливі). Кожен виробник акумуляторних елементів сам собі щось придумує для збільшення якогось свого маркетингово параметру. В цій темі понад 1,5 тис. повідомлень. Знайти буде складно. Припускаю, Ви хотіли нагадати про те, що термін придатності батареї залежить від того яким струмом така батарея заряджається та яким струмом розряджається та до якого SoC. Так це й так зрозуміло, що у разі розряджання з 90% до 80% - термін придатності буде більшим, ніж зі 100% до 10%. Але з іншого боку кількість енергії, яку батарея загалом передасть споживачу теж буде різною в один період часу. Змінено 24 липня користувачем Mr. D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Danylo Ivanov Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня (змінено) 7 минут назад, Mr. D сказал: Жодного більше або менше поширеного стандарту про те, що таке цикл розряджання й заряджання не існує (як для прикладу стандарти згідно з якими розраховують витрату палива для автомобілів на рідкому паливі). Кожен виробник акумуляторних елементів сам собі щось придумує для збільшення якогось свого маркетингово параметру. 51,2В 100Аг Deye 5.1 Pro-B: Термін служби, циклів ≥6000 (25°C±2°C, 0.5C/0.5C, 90% DOD, 70% EOL) Змінено 24 липня користувачем Danylo Ivanov 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня 16 хвилин тому, Vikctor сказав: Навіть в цьому топіку є ця інформація. Скажемо так - ви геть невірно уявляєте собі що таке цикл заряджання/розряджання і на скільки років вистачить акб. Тобто Ви вважаєте, що новий Pylontech, розряджаючись до 50% зі 100% (візьмемо до уваги саме SoC, який розраховує BMS батареї) три рази на день не витримає в приблизно такому режимі роботи 3 - 4 роки (наприклад, 1500 днів)? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
msgarry Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня В 22.07.2024 в 16:25, Vikctor сказал: Минулого разу, коли пропадали комірки на Nkon вони буквально на наступний день з'явилися знов. Я навіть не одразу кинувся докупати, а лишень через тиждень. А зараз дивлюся хоч магазин зачиняй, бо немає навіть В-grade і вже пару днів як. Сьогодні з'явились в передзамовлення на 15 вересня Envision HC-L315A 3.2V 315Ah B-Grade. 56 шт пропали за пару хвилин. 🤯 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня 1 хвилину тому, Danylo Ivanov сказав: Deye 5.1 Pro-B: Термін служби, циклів ≥6000 (25°C±2°C, 0.5C/0.5C, 90% DOD, 70% EOL) Pylontech щось подібне (можливо, про 7 тис. циклів) пише, але вказує залишкову ємність на рівні 80%. Можливо, хтось підкорегує точніше значення. Але питання не в тому. А далі, що відбувається, коли буде EOL 50%, а коли 30%? Про це ніхто ніколи не пише. В мене є NMC батареї, яким років 25 вже. Так вони ще зберігають близько 30% ємності, від тої яку закладав виробник. Тобто як саме рахувати як довго буде фактично працювати батарея не зрозуміло. Мабуть, поки одна з комірок не вийде з ладу (як це відбувається в електроавтомобілях, де починають змінювати комірки одну за одною). Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mib Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня 7 минут назад, Mr. D сказал: Тобто Ви вважаєте, що новий Pylontech, розряджаючись до 50% зі 100% (візьмемо до уваги саме SoC, який розраховує BMS батареї) три рази на день не витримає в приблизно такому режимі роботи 3 - 4 роки (наприклад, 1500 днів)? Я считаю обратное у меня батарея работает год и два месяца, с марта по октябрь она живет в автономном режиме тоесть днем заряжает соонце, ночью разряжает нагрузка В итоге по данным бмс всего 111 циклов, тоесть она умрет раньше от старости или я, хотя скорее всего лет через 15 мы про lifepo4 будем говорить так как сейчас говорим про свинец, что мол вот криптонитовая то вещь а эти ваши лиферы то прошлый век 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Danylo Ivanov Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня 8 минут назад, Mr. D сказал: Pylontech щось подібне (можливо, про 7 тис. циклів) пише, але вказує залишкову ємність на рівні 80%. Можливо, хтось підкорегує точніше значення. Пілонтек пише >8,000 25°C. Якщо це при 0.5C/0.5C, 50% DOD, 50% EOL, то мабуть, він і не збрехав ) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 24 липня Автор Поділитись Опубліковано: 24 липня 14 минут назад, Mr. D сказал: Тобто Ви вважаєте, що новий Pylontech, розряджаючись до 50% зі 100% (візьмемо до уваги саме SoC, який розраховує BMS батареї) три рази на день не витримає в приблизно такому режимі роботи 3 - 4 роки (наприклад, 1500 днів)? Я хочу сказати, що якщо б ваши фобії мали рацію, то електрички були б тупиковою гілкою розвитку автомобілів. За повний цикл прийнято вважати заряджання з повного розряду і після цього знов повне розряджання. BMS будинковой автономной системи пана Dmode нарахувала біля 90 циклів за рік в щоденному режимі заряджання по нічному таріфу та розряджання в час високого таріфу. П.С.: в мережі не важко знайти історію про китайця, що проїхав на своїй BYD з акб Lifepo4 500тис.км за три роки і залишковий soc був трохи меншим за 90%. Виробник подарував йому нову автівку, а цю забрав для досліджень. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 24 липня Автор Поділитись Опубліковано: 24 липня 17 минут назад, mib сказал: Я считаю обратное у меня батарея работает год и два месяца, с марта по октябрь она живет в автономном режиме тоесть днем заряжает соонце, ночью разряжает нагрузка В итоге по данным бмс всего 111 циклов, тоесть она умрет раньше от старости или я, хотя скорее всего лет через 15 мы про lifepo4 будем говорить так как сейчас говорим про свинец, что мол вот криптонитовая то вещь а эти ваши лиферы то прошлый век Твердотільні скоріш за все. Пару автовиробників вже анонсували свої флагмани та твердотільних акб. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
smotesko Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня 4 хвилини тому, Vikctor сказав: Твердотільні скоріш за все. Твердотільні будуть в автомобілях, а в домашніх накопичувачах – натрієві 🪄 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 24 липня Автор Поділитись Опубліковано: 24 липня 2 минуты назад, smotesko сказал: Твердотільні будуть в автомобілях, а в домашніх накопичувачах – натрієві 🪄 Натрієві і наразі наче є. Вони з дешевих. Фольксваген їх встановлює на свій китайський бренд на автівки по 12-13 тис. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня 24 хвилини тому, Mr. D сказав: А далі, що відбувається, коли буде EOL 50%, а коли 30%? Про це ніхто ніколи не пише. Так у виробника ж написано. Треба припинити використання. Але ж "наші люди" такого точно не зроблять там же ще 70% 😄 Тобто я так розумію виробник за всю цю хімію жодної відповідальності не несе бо йому невідомо як вона себе поведе при <70%. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
smotesko Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня 9 хвилин тому, Vikctor сказав: Натрієві і наразі наче є. Вони з дешевих. Натрієві комірки поки недостатньо дешеві в роздрібі. Коли їх вироблятимуть в більших кількостях – вони на аліекспресі стануть в рази дешевшими за LFP. Такі мої міркування. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МакДо Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня 36 хвилин тому, Danylo Ivanov сказав: Пілонтек пише >8,000 25°C. Якщо це при 0.5C/0.5C, 50% DOD, 50% EOL, то мабуть, він і не збрехав ) Цікаво, на скільки шкідливо буде знаходитись батареї при температурі 13-16 градусів? Планую встановити її у підвалі. Але 25 градусів і в будинку не буває, хіба що в спеку. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
normal Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня 11 хвилин тому, vovarpd сказав: виробник за всю цю хімію жодної відповідальності не несе бо йому невідомо як вона себе поведе при <70% IMHO немає там вже ніяких 70%, на ноуті BatteryInfoView через 5 років пише 80%, а по факту батарея вже ніфіга не тримає взагалі, так само у шурупокруті дає максимум ще 1-2 шурупи закрутити Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня 18 хвилин тому, МакДо сказав: Цікаво, на скільки шкідливо буде знаходитись батареї при температурі 13-16 градусів? Планую встановити її у підвалі. Але 25 градусів і в будинку не буває, хіба що в спеку. нічого шкідливого. можете подивитися ради цікавості даташит на якісь акумулятори lifepo4. у них усіх приблизно однакові параметри. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikingua Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня 1 час назад, msgarry сказал: 56 шт пропали за пару хвилин то не шт, а за 56 днів потенційно буде відправка, там не точний переклад Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня 31 хвилину тому, normal сказав: IMHO немає там вже ніяких 70%, на ноуті BatteryInfoView через 5 років пише 80%, а по факту батарея вже ніфіга не тримає взагалі, так само у шурупокруті дає максимум ще 1-2 шурупи закрутити Напевно так і є. Недаремно ж пише END OF LIFE Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз