Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

як обрати акумулятори до інвертору

Vikctor

Рекомендовані повідомлення

3 минуты назад, smotesko сказал:

У мене була така задача. Вся квартира підключена до виходу інвертора, але є бойлер здатний швидко розрядити акумулятор.

Вирішив це програмно: 

Інвертор у мене спілкується з Pylontech батареєю по CAN шині, і є можливість програмно отримати потужність батареї. Якщо потужніть нижче нуля – значить батарея розряджається.

Далі взяв "розумну розетку" Sonoff, накотив прошивку espurna – і тою прошивкою дуже легко керувати через HTTP API. 

Вийшов невеликий скрипт що вимикає бойлер під час розряджання батареї і вмикає при заряджанні/простоюванні.

Зрозумів - доведеться таки переробляти щити)))

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, Vikctor сказав:

В когось напевно вже встановлені 3-фазні інвертори. Як ви вирішували питання обмеження користувачив, яких не бажаєте вмикати від акб? В моєму випадку це електрокотел і зарядний пристрій для авто. В мене єдина думка - заживити їх у ланцюгу раніше за інвертор, але це пов'язано з доволі значущіми переробками в щитах. Може хтось втілив легші/інші варіанти?

Важких споживачів з допомогою перемикача 1-0-2 можу перемикати як перед, так і після інвертора. І для цього при встановленні 3ф інвертора Деє довелось повністю переробити вхідний щит.

Легший варіант – це все включити через інвертор, але вимикати важких, коли нема мережі. Правда тут можна напоротися на перевищення максимального струму байпасу. Котел дуже легко вимикається з допомогою сухого контакту, а зарядка авто також має мати якийсь контакт зовнішнього управління.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 часов назад, ЯД сказал:

Я правда хз про какой сканер вы говорите, но в коде нет грейда. Сел тайп В - это код типа, В=лифепо 

оно и логично , изначально , из конвейера на фабрике выходят просто новые аккумуляторные ячейки .

а всякие там grade a или grade b присваиваются уже потом , в процессе эксплуатации .

это как кеды - их произвели новыми , и они были просто кеды , потом, со временем появляются где то на  олх эти кеды с индексом БУ , слегка БУ

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 хвилин тому, igorrius сказав:

всякие там grade a или grade b присваиваются уже потом , в процессе эксплуатации .

В процессе тестирования 

Чуть выше был скрин, ячейка произведена в марте 2024. Вы реально считаете, что ее успели затестить, потом куда то установить, попользовать а потом разобрать и продать? особенно в типа автобусе?

Змінено користувачем ЯД
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, volomoto сказал:

Важких споживачів з допомогою перемикача 1-0-2 можу перемикати як перед, так і після інвертора. І для цього при встановленні 3ф інвертора Деє довелось повністю переробити вхідний щит.

 

Ну ось і мені доведеться йти цим шляхом.

4 минуты назад, volomoto сказал:

...Легший варіант – це все включити через інвертор, але вимикати важких, коли нема мережі. Правда тут можна напоротися на перевищення максимального струму байпасу. Котел дуже легко вимикається з допомогою сухого контакту, а зарядка авто також має мати якийсь контакт зовнішнього управління.

Вимикату руцями? І вночі вставати? Не мій варіант. Тож мій котел і вмикається за вказівкою керуючого реле, але воно вміє лишень за роскладом працювати. Стосовно зарядного пристрою автівки, то там безумовно є зовнішне керування через додаток в туї, але воно теж за роскладом і до речі після появи світла запрограмовані дані на перервану зарядну сесію не зберігаються чи зберігаються не в тому вигляді що треба. Також розетка для пристрою заживлена через реле, яке рахує спожиту ел.енергію і яке теж стає беспораднім в сенсі керування при регулярних відключеннях світла. Тому наразі схема працює так - керуюче реле завжди вмикається після появи світла, навіть якщо за роскладом того не повинно було статися, зарядний пристрій просто вструмлений в зарядний порт і увімкнеться при появі світла, а в мозоку авто дозволено заряджання лишень в час низкого тарифу. Я про те, що як все гарно зробити в нормальних умовах я знаю, а оптимальні рішення для екстремальних умов шукаю.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, ЯД сказал:

В процессе тестирования 

ну понятное дело . сидит кто то и перебирает БУ батарею с электромобиля : этот норм , сопротивление в норме , емкость не сильно упала - присваиваю ему grade a .

а этот вот что то больше емкости  потерял и вон тот - корпус потертый - продадим как grade в 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, igorrius сказал:

оно и логично , изначально , из конвейера на фабрике выходят просто новые аккумуляторные ячейки .

а всякие там grade a или grade b присваиваются уже потом , в процессе эксплуатации .

это как кеды - их произвели новыми , и они были просто кеды , потом, со временем появляются где то на  олх эти кеды с индексом БУ , слегка БУ

Чувак, я розумію твою потребу бути в опозиції до цукору, LiFePo4 та здорового глузду. Про це знають думаю відсодків 90 в цієї гілці. Навіщо постійно доносити одну й ту саму думку і більше не приносити ніякої користі у спілкуванні?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

25 минут назад, Vikctor сказал:

Чувак, я розумію твою потребу бути в опозиції до цукору, LiFePo4 та здорового глузду. Про це знають думаю відсодків 90 в цієї гілці. Навіщо постійно доносити одну й ту саму думку і більше не приносити ніякої користі у спілкуванні?

то есть Вы тоже считаете , что grade продавцы присваивают бу ячейкам ? 

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, igorrius сказал:

то есть Вы тоже считаете , что grade продавци присваивают бу ячейкам ? 

Невже дійсно припускаєш що в нас хоч в чомусь збігається думка?:pozor:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, igorrius сказав:

то есть Вы тоже считаете , что grade продавци присваивают бу ячейкам ? 

Блин, Eve рисует В на ячейках, завод. Продавцы только пытаются его стереть и нарисовать фейковый, чтобы продать как А

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, igorrius сказал:

ну понятное дело . сидит кто то и перебирает БУ батарею с электромобиля : этот норм , сопротивление в норме , емкость не сильно упала - присваиваю ему grade a .

а этот вот что то больше емкости  потерял и вон тот - корпус потертый - продадим как grade в 

Понимаю ваш скептицизм, но его легко опровергнуть, как видно из графика в посте выше, самое быстрое падение емкости происходит в первые 250 циклов до 94%.

Таким образом если батарея даже слегка БУ, в ней будет 94% от емкости, а на нконе в отзывах пишут что по тестам в них больше 100% емкости. Т.е. это точно не БУ

 

Змінено користувачем Enot123h
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хотя я лично верю, что какие-то из продавцов и бу парят. Но это видно на ячейках. Те же шпильки - хватит 1 раза закрутить гайку. А тем более приварка, как обычно делают в китае

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, ЯД сказал:

Eve рисует В на ячейках, завод. Продавцы только пытаются его стереть и нарисовать фейковый, чтобы продать как А

а выше штрихкод был выложен и расшифровка и мол не указано ни а ни б - это какой то другой штрихкод , какого то другого производителя ?

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, igorrius сказав:

а выше штрихкод был выложен и расшифровка и мол не указано ни а ни б - это какой то другой штрихкод , какого то другого производителя ?

Нет, того же. Потому что грейд б это отбраковка на заводе (по какому то их тест сьюиту что то вне допусков, чтобы то ни было). Они выбивают поверх В и затирают код, посмотрите поближе фотку

Хотя при этом много пишут, что сидят на В и все отлично 

Змінено користувачем ЯД
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 хвилин тому, Vikctor сказав:

Вимикату руцями?

Та не ручцями, а якимись автоматизаціями. Наприклад можна взяти отаку плату www.aliexpress.com/item/1005004210701571.html, залити на неї esphome прошивку, яка буде вичитувати з інвертора напругу мережі і далі клчцати релюшками згідно якоїсь логіки.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 минут назад, Enot123h сказал:

Понимаю ваш скептицизм, но его легко опровергнуть, как видно из графика в посте выше, самое быстрое падение емкости происходит в первые 250 циклов до 94%.

Таким образом если батарея даже слегка БУ, в ней будет 94% от емкости, а на нконе в отзывах пишут что по тестам в них больше 100% емкости. Т.е. это точно не БУ

 

может бу , может не бу - кто его знает .

тут вопрос в другом : если на Вашей картинке завод не обозначил на штрихкоде grade - то кто где и когда его присвоил ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, igorrius сказал:

может бу , может не бу - кто его знает .

тут вопрос в другом : если на Вашей картинке завод не обозначил на штрихкоде grade - то кто где и когда его присвоил ?

Так писали ж выше, что без обозначения А, с обозначением Б. На заводе в отделе контроля качества

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, vovarpd сказав:

але щось після жінчиного утюга пішов розбаланс як падає нижче 12.3 напруга

А навіщо ви їй дозволяли? Моя сказала за такі гроші воно їй нафіг непотрібно і нормально все он якось у неї працює: плита на газу, пилососи на аккумуляторах, посудомийка і стіралка самі домивають коли дають електрику, праска теж може почекати, кофе з кавоварки правда п'є по графіку від обленерго, але цілих 3-4 рази на день... Буває правда тягне подовжувач від мого ДБЖ, щоб включити газ.котел на ванну чи душ, але якщо я в цей момент підзаряджаю ноут, то можу і не дать :) Всіх все влаштовує і свинець новенький і мені не треба переробляти 3-фазну проводку :)

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

27 хвилин тому, normal сказав:

А навіщо ви їй дозволяли? Моя сказала за такі гроші воно їй нафіг непотрібно і нормально все он якось у неї працює: плита на газу, пилососи на аккумуляторах, посудомийка і стіралка самі домивають коли дають електрику, праска теж може почекати, кофе з кавоварки правда п'є по графіку від обленерго, але цілих 3-4 рази на день... Буває правда тягне подовжувач від мого ДБЖ, щоб включити газ.котел на ванну чи душ, але якщо я в цей момент підзаряджаю ноут, то можу і не дать :) Всіх все влаштовує і свинець новенький і мені не треба переробляти 3-фазну проводку :)

 

Я не дозволяв, навпаки нагадував що неможна.. але.. в мене включено на розетки в двох кімнатах (ну бо малі діти і вічно шось як не підзарядити то включити типу зволожувача чи інгалятор) і окрема лінія на холодильник і котел. кухню і ванну з фенами спеціально не підключав, але праски не сподівався )) Може вона і ніпричому, бо все ж запобіжник вибив практично моментально. Можливо рік стояння без діла (але при напрузі 13.2 і раз на тиждень на годину підзаряд) на них вплинув незнаю.

Попробую ще малими струмами позаряжати окремо якщо випаде нагода з такими відключеннями. 

Після 12.3 отой що справа почав різко сідати якщо навантаження більше 100вт. Якщо просто лампочка то вирівняюється. Я думаю йому вже всьо, але ще попробую щось зробити, но надій мало )
image.png.312b43721b911729cfb0917e2f3b1bd4.png

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Vikctor сказав:

Ну ось і мені доведеться йти цим шляхом.

Вимикату руцями? І вночі вставати? Не мій варіант. Тож мій котел і вмикається за вказівкою керуючого реле, але воно вміє лишень за роскладом працювати. Стосовно зарядного пристрою автівки, то там безумовно є зовнішне керування через додаток в туї, але воно теж за роскладом і до речі після появи світла запрограмовані дані на перервану зарядну сесію не зберігаються чи зберігаються не в тому вигляді що треба. Також розетка для пристрою заживлена через реле, яке рахує спожиту ел.енергію і яке теж стає беспораднім в сенсі керування при регулярних відключеннях світла. Тому наразі схема працює так - керуюче реле завжди вмикається після появи світла, навіть якщо за роскладом того не повинно було статися, зарядний пристрій просто вструмлений в зарядний порт і увімкнеться при появі світла, а в мозоку авто дозволено заряджання лишень в час низкого тарифу. Я про те, що як все гарно зробити в нормальних умовах я знаю, а оптимальні рішення для екстремальних умов шукаю.

 

В мене подібна проблема, але в будинку є три фази. Можливо хтось підкаже чи є такий радіопередавач який можна поставити на фазу яку мені не потрібно заживлювати від інвертора і при вимкненні світла він передасть сигнал на конкретні розетки на інших фазах які потрібно вимкнути (попередньо на них встановивши приймач)?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

38 минут назад, vovarpd сказал:

але праски не сподівався

нажаль, ніколи не вгадаєш...

Дзвонить мені мама "щось світла немає". Приходжу - інвертор викинув дивну помилку, сенс якої - при перенавантаженні бідося перезавантажувався, але знов отримував перегруз і так багато разів.

Що виявилося - мама ввімкнула праску ("я так вже робила") а потім відкрила кран на кухні. Ввімкнувся насос :( А інвертор 2 кВт...

Інвертор "здивувався" та вимкнувся, почекав 10 секунд, з довгим писком (чутно на весь будинок) ввімкнувся, але... праска+насос. І так багато разів. А мамі що? Ну пищить воно там щось... 

Тому всіх несподіванок від родичів не вгадаєш і потрібно максимально враховувати всі варіанти, блін...

Якби не планував переробляти все з заміною інверторів - ставив би реле з обмеженням струму на деякі лінії інвертора.

Змінено користувачем sly
  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, sly сказав:

нажаль, ніколи не вгадаєш...

Дзвонить мені мама "щось світла немає". Приходжу - інвертор викинув дивну помилку, сенс якої - при перенавантаженні бідося перезавантажувався, але знов отримував перегруз і так багато разів.

Що виявилося - мама ввімкнула праску ("я так вже робила") а потім відкрила кран на кухні. Ввімкнувся насос :( А інвертор 2 кВт...

Інвертор "здивувався" та вимкнувся, почекав 10 секунд, з довгим писком (чутно на весь будинок) ввімкнувся, але... праска+насос. І так багато разів. А мамі що? Ну пищить воно там щось... 

Тому всіх несподіванок від родичів не вгадаєш і потрібно максимально враховувати всі варіанти, блін...

Якби не планував переробляти все з заміною інверторів - ставив би реле з обмеженням струму на деякі лінії інвертора.

людський фактор, ну тому і був запобіжник який і спрацював. В мене ж інвертор наразі теж 650W з піком 1500W, віктронівський. Витримав ту праску, ну як витримав, виключився ) Але працює далі все ОК.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, dante1221 сказав:

Можливо хтось підкаже чи є такий радіопередавач який можна поставити на фазу яку мені не потрібно заживлювати від інвертора і при вимкненні світла він передасть сигнал на конкретні розетки на інших фазах які потрібно вимкнути (попередньо на них встановивши приймач)?

Sonoff S-Mate (switch mate). Він призначений для передавання стану вимикача світла – на сумісні реле. Можна спробувати його для такої задачі. 

Змінено користувачем smotesko
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, smotesko сказал:

Sonoff S-Mate (switch mate). Він призначений для передавання стану вимикача світла – на сумісні реле. Можна спробувати його для такої задачі. 

а якщо інет впаде, він же не на локальноому сервері працює

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 хвилин тому, Enot123h сказав:

а якщо інет впаде, він же не на локальноому сервері працює

Пишуть що S-Mate2 + MiniR4 підтримують «eWeLink remote gateway» і це дозволяє їм спілкуватись напряму. Як я розумію, навіть без вайфаю. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...