Dmode Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня (змінено) 26 хвилин тому, ЯД сказав: Ну, вообще то производитель ячеек не делает терминалы. Ми можемо будувати безліч припущень що і як роблять виробники. І не факт що вони будуть близькі до реальності. Але НКОН декларує так як вказано на скрінах. Порівняйте описи лотів. Тому більш вірогідним є те що ЕВЕ виробляє 304 з терміналами. Прихований текст Змінено 2 липня користувачем Dmode 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня (змінено) 19 хвилин тому, Dmode сказав: В тому то й справа що у ЛФ термінали від віробника комірок зі стальними різьбовими втулками. Показати вміст Згідно опису лоту на нконі, МБ не йдуть з такими терміналами, і вони додають їх на стороні. А яка перевага в тих стальних втулках heli-coil? Ну крім як те що можна затягувати "на око", без динамометричного ключа. Я один раз так гбц в генераторі тягнув і зірвав. Нічо, метчиком нарізав, поставив отаку втулку (коштує копійки). Тепер таких помилок не роблю і все ок ) Але ж то зайва запчастина і мабуть опір збільшує хіба ні? Змінено 2 липня користувачем vovarpd Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dmode Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня 6 хвилин тому, ЯД сказав: Но то, что есть втулки в 304 - не знал. Вы уверены что такие все? Ні в чому не впевнений, але оскільки в МБ чітко вказано що стальних втулок не буде, то з високою вірогідністю в ЛФ вони є. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 2 липня Автор Поділитись Опубліковано: 2 липня Питання для тих, хто вже зібрав собі 16s 48В, а не як більшисть замовив комірки й наразі перебуває у статусі ждуна.))) Я вірно розумію що для збірки потрібно 14 шин, що перехрещені (звичайні яки їдуть за замовченням, якщо не відмовляєшся) і 1-2 шини що праворуч? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dmode Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня Тільки що, vovarpd сказав: Ну крім як те що можна затягувати "на око", без динамометричного ключа. Мені цього достатньо для вибору на користь ЛФ Тільки що, vovarpd сказав: Але ж то зайва запчастина і мабуть опір збільшує хіба ні? Площа контакту басбару з терміналом має першорядне значення, переріз кріплення в порівнянні з нею має незначний вплив. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
razzil Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня (змінено) 10 хвилин тому, Vikctor сказав: Питання для тих, хто вже зібрав собі 16s 48В, а не як більшисть замовив комірки й наразі перебуває у статусі ждуна.))) Я вірно розумію що для збірки потрібно 14 шин, що перехрещені (звичайні яки їдуть за замовченням, якщо не відмовляєшся) і 1-2 шини що праворуч? якщо в один ряд то 15 звичайних, ті що перехрещені. якщо у 2, то 14 + одна гнучка Змінено 2 липня користувачем razzil 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dmode Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня 6 хвилин тому, Vikctor сказав: Але помітно більший ресурс (наче.) По циклах так. По часовій деградації невідомо. А беручи до уваги що bms за рік використання моїх LFP нарахувалa близько 90 циклів, то це немає великого значення. 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ЯД Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня если спецификации на МБ смотреть там есть еще 1 плюшка. разряд при минусовых температурах а вот заряд при выше 0 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 2 липня Автор Поділитись Опубліковано: 2 липня 13 минут назад, Dmode сказал: По циклах так. По часовій деградації невідомо. А беручи до уваги що bms за рік використання моїх LFP нарахувалa близько 90 циклів, то це немає великого значення. Постійні відключення почалися в травні на регулярній основі, чи у вас останній рік вже фотоелементи діяли? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 2 липня Автор Поділитись Опубліковано: 2 липня У цьому технічному описі "Максимальний струм зарядки, А" це для сонця, а є в таблиці струм зарядки акумів від мережі? Те що немає пункту саме з такою назвою я і сам бачу, але можливо це прийнять називати якось інакше. Є бажання на зиму максимально підготуватись до тривалих відключень і максимально коротких проміжків на зарядку акб, а вже навесні додати до системи фотомодулі. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
blacktigra Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня (змінено) 6 минут назад, Vikctor сказал: а є в таблиці струм зарядки акумів від мережі? Певно це він і є. Це ж який переріз дротів потрібен під струм 240А... Змінено 2 липня користувачем blacktigra 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
blacktigra Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня Щодо дірок в клемах комірок із втулкою чи без - на мою думку якщо мати динамометричний ключ то я не бачу великої різниці. Я вже не пам'ятаю чому вирішив що для моїх комірок максимальний момент це 3 Нм, і тому все зібрав на 3 Нм. Зараз відкрив даташіт на комірки, там дозволяється 6Нм. Наразі я не бачу потреби підтягувати, нічого не гріється, просадка напруги невелика. Це все з власного досвіду. Але я не ганяю збірку на високих струмах, маиксимум що бачив - це 80А, коли пралка працювала за насосом. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 2 липня Автор Поділитись Опубліковано: 2 липня 18 минут назад, blacktigra сказал: Певно це він і є. Це ж який переріз дротів потрібен під струм 240А... Невже дійсно це він і є... Жах. В будь-якому випадку навіть я чув що зарядний ток не має перевищувати 0,5С збірки, тобто для комірок 304Ah зарядний ток не має перевищувати 150А. Якщо інвертер це дійсно може, то акб повністю заряджається за 2 години. Без опалення/ГВП мені цього гарантовано вистачатиме на добу. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
blacktigra Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня (змінено) 9 минут назад, Vikctor сказал: Невже дійсно це він і є... Це максимальний струм, в налаштуваннях можна зробити менше. А що це за інвертор такий на 12 кВт? А, знайшов це Дейе 3ф. Чи дійсно вам такий потрібен? Змінено 2 липня користувачем blacktigra Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 2 липня Автор Поділитись Опубліковано: 2 липня 12 минут назад, blacktigra сказал: Це максимальний струм, в налаштуваннях можна зробити менше. А що це за інвертор такий на 12 кВт? А, знайшов це Дейе 3ф. Чи дійсно вам такий потрібен? Я не впевнений, що потрібен, але менше року тому не вивчив питання й замовив собі китайський інвертер маст на 3кВт. Він дешевий і це головна перевага, але в режимі відключень що діють наразі (3 є-7 немає) його потужності не вистачає зарядити акб. Тому цей параметр для мене один з головних при виборі нового інвертору. І крім того таки потрібен 3-фазний і такий, що зможе надійно працювати із сонцем. Сонця буде від 6 до 10кВт. Наче по всім параметрам інвертор підійде. Ціна дурна, але всі хвалять deye. Я би навіть інакше сказав - не бачу щоб всі масово хвалили якийсь інший інвертор... Якщо хтось відмовить, то буду тільки радий. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Idle Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня 16 часов назад, vovarpd сказал: От завод дає такі характеритиски в даташиті по LF304 Це як раз демонстрація того, про що написав. Недарма ці витвори образотворчого мистецтва мають назву "performance". Це не характеристики, це профанація, адже в таблиці розрядних характеристик справжнього виробу по осі ординат повинні бути не ємність, а години роботи. Нижче - таблиця найсучаснішої свинцевої батарейки 150АГ від якісного виробника. А тепер увага - подивимось на інший графік, а саме, тривалість життя цієї ж батареї "Tubular Type", яка створена саме для використання в системах накопичення енергії: Порівняємо з наведеним графіком життя ліфера - нічого в око не впадає? Крім того, що є технології, які нічим не гірші за певні види літію, але не потребують переналаштувань систем живлення, пожежобезпечні, і т.ін. 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Hitman1108 Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня Привіт, підкажіть, будь ласка, як можна виміряти споживання самого інвертора від акб, при відключенні світла? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mib Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня 8 минут назад, Hitman1108 сказал: Привіт, підкажіть, будь ласка, як можна виміряти споживання самого інвертора від акб, при відключенні світла? Самое простое токовыми клещами, если таких нет и инвертор распространенный то гугл знает 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gitan Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня Поділіться досвідом заказу акк на nkon. Зробив 4 замовлення по 2 шт Eve LF280K v3 Prismatic 280Ah на членів родини з різними ФІО, email та тел . Треба ще заказати 8 шт (4 замовлення). Коли це зручніше зробити щоб вони на митниці не зустрілися? Думаю заказати через добу. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
normal Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня (змінено) 20 хвилин тому, Hitman1108 сказав: як можна виміряти споживання самого інвертора від акб Зняти плюсовий провід з аккумулятора і прикласти щупи мультиметра (червоний до клеми, чорний до провода), щупи на мультиметрі A\COM і перемикач на A, інвертор включений без споживачів, з розетки вилка витягнута Змінено 2 липня користувачем normal 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня (змінено) 1 година тому, Idle сказав: едарма ці витвори образотворчого мистецтва мають назву "performance". Це офіційний даташит від виробника EVE. Китайці намалювали як вміли ) Для MB31 і того незнайшов. А що є якийсь стандарт вимога до тих графіків? IMHO для свинцю малювали години бо як видно з вашого графіку при збільшенні навантаження в 20 разів, час роботи просів у всі 40 разів. В lifepo4 нема такого недоліка, тому який сенс в таких же самих графіках з годинами роботи недуже ясно. Різні технології, різні графіки. 12 хвилин тому, Gitan сказав: Коли це зручніше зробити щоб вони на митниці не зустрілися? Думаю заказати через добу. Так а яка різниця коли замовляти (через добу, дві три), якщо ці елементи під замовлення пару місяців і нкон фізично відправляє одну велику палету на міст німеччина по п'ятницях. І там будуть всі ваші посилки. А як їх вже посортує і відправить міст - це трохи загадка. Але вони стараються не відправляти одночасно кілька посилок на одного отримувача, но гарантій нема. Я зараз отримую посилки.. то деякі міст тримає в Чехії на складі вже тиждень без руху, мабуть чекає поки розмитниться батарейка. А як нема інших посилок то воно швидше виїжджає. Змінено 2 липня користувачем vovarpd 4 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня Можливо хтось має досвід з Envision ESS 4LH3L7 280Ah - LiFePO4 - 3.2V A-grade ? Норм чи не норм? Ціна гарна 56.75 євро і чекати всього 22 дні. А циклів навіть побільше чим в MB31 вказано. cycle life to 70%: 10000 cycles! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gitan Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня 10 минут назад, vovarpd сказал: Я зараз отримую посилки.. то деякі міст тримає в Чехії на складі вже тиждень без руху, мабуть чекає поки розмитниться батарейка. А як нема інших посилок то воно швидше виїжджає. Тобто, у вас на одне ФІО декілька посилок? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня 2 хвилини тому, Gitan сказав: Тобто, у вас на одне ФІО декілька посилок? Так. Ще наразі на спільне мито не попадав (не факт що не попаду в майбутньому), не було такого що дві великі посилки від моста заїхали на митницю одночасно. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
normal Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня 14 хвилин тому, vovarpd сказав: Різні технології, різні графіки В даташитах duracell alkaline та samsung li-ion вказаний час розряду Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз