ZooLoo Опубліковано: 8 червня Поділитись Опубліковано: 8 червня (змінено) Провів для себе такий невеликий тест. Повністю зарядив АКБ. Підключив холодильник, морозильну камеру, ноутбук без батареї, та міні чайник 1 раз на годину. Тестував рівно 4 години. Холодильник + морозильна камера + ноутбук = 180Вт. Чайник 300Вт, але його я вмикав рівно 1 раз на годину і при цьому вимикав усе інше. На момент старту напруга була рівно 13.00В. Після 4-х годин роботи напруга під навантаженням становила 12.2В на табло інвертора і 12.3В на мультиметру. За 4 години віддача становила 605 Ват. Після вимкнення навантаження десь приблизно через 15 хвилин напруга стабілізувалась на позначці 12.55В (вона плавно піднімалась але уже майже непомітно). Тобто для себе я зробив висновок, що при крайній необхідності ще ват 500 думаю я б зняв спокійно. Нагадаю - 2 x Bosch S3 013 90Ah (паралельно на 12В) Змінено 8 червня користувачем ZooLoo Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yurets12 Опубліковано: 8 червня Поділитись Опубліковано: 8 червня Що порадите з кислотних АКБ до 75 А для дуже не частих ввімкнень від інвертора. Яку фірму? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Energon Опубліковано: 8 червня Поділитись Опубліковано: 8 червня Головне щоб батарея не від ніссан ліфа)) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yurets12 Опубліковано: 9 червня Поділитись Опубліковано: 9 червня 4 часа назад, Energon сказал: Головне щоб батарея не від ніссан ліфа)) А що не так з ними? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Вячеслав_В Опубліковано: 9 червня Поділитись Опубліковано: 9 червня 2 години тому, yurets12 сказав: А що не так з ними? Останній випадок, загорілася в квартирі 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
US7IGN Опубліковано: 9 червня Поділитись Опубліковано: 9 червня 8 годин тому, Energon сказав: Головне щоб батарея не від ніссан ліфа)) можна від ланоса. спостерігаю фаната свинцю. каже для ноутбука та світлодіодної лампочки вистачає... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yurets12 Опубліковано: 9 червня Поділитись Опубліковано: 9 червня 12 минут назад, US7IGN сказал: можна від ланоса. спостерігаю фаната свинцю. каже для ноутбука та світлодіодної лампочки вистачає... Да щось типа такого і планую. Зарядне на 10а та батарея на 70 а*год щоб потім і в машину можна було поставити. Для нечастих відключення повинно вистачити. 200 вт навантаження 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 9 червня Поділитись Опубліковано: 9 червня 5 часов назад, US7IGN сказал: можна від ланоса. спостерігаю фаната свинцю. каже для ноутбука та світлодіодної лампочки вистачає... сколько там тот ноут тянет , наверняка ему хватает Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 9 червня Поділитись Опубліковано: 9 червня 5 часов назад, yurets12 сказал: Да щось типа такого і планую. Зарядне на 10а та батарея на 70 а*год щоб потім і в машину можна було поставити. Для нечастих відключення повинно вистачити. 200 вт навантаження почему не литий ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yurets12 Опубліковано: 9 червня Поділитись Опубліковано: 9 червня 2 часа назад, igorrius сказал: почему не литий ? Дорого. Или есть варианты в приделах 5000 грн. С сопоставимой ёмкостью? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
US7IGN Опубліковано: 9 червня Поділитись Опубліковано: 9 червня 6 хвилин тому, yurets12 сказав: Дорого. Или есть варианты в приделах 5000 грн. С сопоставимой ёмкостью? воно дорожче насправді виходить якщо порахувати ефективну частину заряду яку можна взяти з обох типів та час їх заряджання. ну і треба мати час та натхнення для обслуговування кислотних батарей. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yurets12 Опубліковано: 9 червня Поділитись Опубліковано: 9 червня 52 минуты назад, US7IGN сказал: воно дорожче насправді виходить якщо порахувати ефективну частину заряду яку можна взяти з обох типів та час їх заряджання. ну і треба мати час та натхнення для обслуговування кислотних батарей. в порівнянні з чим? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Danylo Ivanov Опубліковано: 9 червня Поділитись Опубліковано: 9 червня (змінено) 9 часов назад, yurets12 сказал: Да щось типа такого і планую. Зарядне на 10а та батарея на 70 а*год щоб потім і в машину можна було поставити. Для нечастих відключення повинно вистачити. 200 вт навантаження За оптимістичними прогнозами, взмку ми матимемо режим 2 години світла, 6 годин темряви. Але я більше схилююсь до 2/10. Дивіться. ваш умовний 70 А*год 12В свинець за 2 години набере всього 20 А*год., за 4 години - 40 А*год, приблизно 500 Вт. До того-ж, свинець дуже чутливий до глибокого розряду, і може спричинити проблеми з воднем. Краще вже АГМ чи гель, але це не вирішує проблему низкої швидкості заряду. Тому і сам планую міняти гель на літій. Хоча згоден, що дорого. Але ці відключення світла на роки, тож треба помалу вкладатись. Змінено 9 червня користувачем Danylo Ivanov 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yurets12 Опубліковано: 9 червня Поділитись Опубліковано: 9 червня 2 часа назад, Danylo Ivanov сказал: За оптимістичними прогнозами, взмку ми матимемо режим 2 години світла, 6 годин темряви. Але я більше схилююсь до 2/10. Дивіться. ваш умовний 70 А*год 12В свинець за 2 години набере всього 20 А*год., за 4 години - 40 А*год, приблизно 500 Вт. До того-ж, свинець дуже чутливий до глибокого розряду, і може спричинити проблеми з воднем. Краще вже АГМ чи гель, але це не вирішує проблему низкої швидкості заряду. Тому і сам планую міняти гель на літій. Хоча згоден, що дорого. Але ці відключення світла на роки, тож треба помалу вкладатись. Так там і. Зарядка потрібна потужна. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovapk Опубліковано: 13 червня Поділитись Опубліковано: 13 червня Вітаю, маю таке питання! У мене до системи безперебійного живлення з інвертором Ective CSI 15 12v підключено вже півтора роки акумулятор CARAVAN EXTREME GEL 140 AH 12 V. Є бажання підключити ще один такий самий. В інверторі є роз'єми під два акумулятора. Питання, чи не буде проблем через те що один акумулятор новий, а інший вже півтора роки працював і явно що має знос. Чи буде це якось впливати на систему або термін служби нового акумулятора? Я дивився опис інвертора на сайті виробника і не знайшов відповіді на питання чи є там вбудована BMS. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dmode Опубліковано: 13 червня Поділитись Опубліковано: 13 червня (змінено) 1 година тому, vovapk сказав: Питання, чи не буде проблем через те що один акумулятор новий, а інший вже півтора роки працював і явно що має знос. Підключайте. Для паралельного під'єднання більше акумів дають більш лагідні умови для кожного з них. 1 година тому, vovapk сказав: не знайшов відповіді на питання чи є там вбудована BMS. Вам не потрібна бмс для паралельного підключення. 1 година тому, vovapk сказав: В інверторі є роз'єми під два акумулятора. Можете підключити більше ніж 2 акуми. Тільки виконайте підключення правильно. Прихований текст Змінено 13 червня користувачем Dmode 2 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovapk Опубліковано: 13 червня Поділитись Опубліковано: 13 червня 3 години тому, Dmode сказав: Підключайте. Для паралельного під'єднання більше акумів дають більш лагідні умови для кожного з них. Можете підключити більше ніж 2 акуми. Тільки виконайте підключення правильно. Показати вміст І байдуже що один акумулятор новий, а інший вже попрацював в системі півтора року? Акумулятори гелеві. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Idle Опубліковано: 13 червня Поділитись Опубліковано: 13 червня 6 минут назад, vovapk сказал: І байдуже що один акумулятор новий, а інший вже попрацював в системі півтора року? Акумулятори гелеві. Не те що байдуже, а просто новий буде "працювати" трохи умовно "більше", доки параметри не зрівняються. Нічого поганого не буде, аби в пару не поставити зовсім вбиту батарейку. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Enot123h Опубліковано: 13 червня Поділитись Опубліковано: 13 червня Тільки напруги зрівняйте перед з'єднанням. Бо якщо один заряджений, а інший розрядженний, вин туди такий ток вдує, що пластини покоробить чи закипить 2 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Idle Опубліковано: 13 червня Поділитись Опубліковано: 13 червня То так - перед зібранням елементів їх потрібно по можливості максимально зрівняти по напрузі. Це не означає що напруги мають бути повністю однакові, різниця все одно буде, батарейки ж різні. Повністю розряджену батарею ні в якому разі не можна приєднувати до повністю зарядженої. Якщо стару батарею зарядити, то навіть у випадку меншої кінцевої напруги ніяких проблем при підключення не буде, адже внутрішній опір у такої батареї буде вищий. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovapk Опубліковано: 13 червня Поділитись Опубліковано: 13 червня Дякую! Хочу зараз купити тестер для акумуляторів щоб можна було слідкувати за ресурсом. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Enot123h Опубліковано: 13 червня Поділитись Опубліковано: 13 червня (змінено) 12 минут назад, vovapk сказал: Дякую! Хочу зараз купити тестер для акумуляторів щоб можна було слідкувати за ресурсом. Автомобільні тестери зазвичай внутрішній опір оцінюють, емність цим можна виміряти Змінено 13 червня користувачем Enot123h Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Idle Опубліковано: 13 червня Поділитись Опубліковано: 13 червня (змінено) 13 минут назад, vovapk сказал: Дякую! Хочу зараз купити тестер для акумуляторів щоб можна було слідкувати за ресурсом. Насправді для агм нормальних тестерів не за всі гроші світу мені не траплялось. Ми використовуємо два прилади - мікроометр (вимірювач провідності для батарей) та звичайну навантажувальну вилку. Перший прилад дає змогу бачити поступове збільшення внутрішнього опору батарейки при роботі. Це має сенс, якщо в експлуатації кілька батарей, бо вимірювання проводяться без повного відключення. В батарейних масивах такий метод дозволяє виявляти елементи (читаємо батареї), які потенційно заходять в зону ризику і своєчасно їх заміняти. Навантажувальна вилка добре виявляє несправності на кшалт обривів або корозії пайок внутрішніх шин пластин, обривів одиночних пластин, тощо. Це прилад другої лінії, але теж корисний. Все написане - для батарей свинцевих. Змінено 13 червня користувачем Idle Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Idle Опубліковано: 13 червня Поділитись Опубліковано: 13 червня 2 минуты назад, Enot123h сказал: Автомобільні тестери зазвичай внутрішній опір оцінюють Біда в тому, що такі виміри потрібно з чимось порівнювати. Тому сам по собі вимір мало що значить, треба мати статистику типових значень для нових та попрацювавших батарей однакової конструкції. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Enot123h Опубліковано: 13 червня Поділитись Опубліковано: 13 червня (змінено) 19 минут назад, Idle сказал: Насправді для агм нормальних тестерів не за всі гроші світу мені не траплялось. Ми використовуємо два прилади - мікроометр (вимірювач провідності для батарей) та звичайну навантажувальну вилку. Перший прилад дає змогу бачити поступове збільшення внутрішнього опору батарейки при роботі. Це має сенс, якщо в експлуатації кілька батарей, бо вимірювання проводяться без повного відключення. В батарейних масивах такий метод дозволяє виявляти елементи (читаємо батареї), які потенційно заходять в зону ризику і своєчасно їх заміняти. Навантажувальна вилка добре виявляє несправності на кшалт обривів або корозії пайок внутрішніх шин пластин, обривів одиночних пластин, тощо. Це прилад другої лінії, але теж корисний. Все написане - для батарей свинцевих. А КТЦ з вимірюванням ємності робите? Чи на промислових об'єктах не має сенсу бо багато часу займає? Змінено 13 червня користувачем Enot123h Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз