Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

як обрати акумулятори до інвертору

Vikctor

Рекомендовані повідомлення

Провів для себе такий невеликий тест. Повністю зарядив АКБ. Підключив холодильник, морозильну камеру, ноутбук без батареї, та міні чайник 1 раз на годину. Тестував рівно 4 години. Холодильник + морозильна камера + ноутбук = 180Вт. Чайник 300Вт, але його я вмикав рівно 1 раз на годину і при цьому вимикав усе інше.  

На момент старту напруга була рівно 13.00В. Після 4-х годин роботи напруга під навантаженням становила 12.2В на табло інвертора і 12.3В на мультиметру.  За 4 години віддача становила 605 Ват.  Після вимкнення навантаження десь приблизно через 15 хвилин напруга стабілізувалась на позначці 12.55В (вона плавно піднімалась але уже майже непомітно).  

Тобто для себе я зробив висновок, що при крайній необхідності ще ват 500 думаю я б зняв спокійно. 

Нагадаю  - 2 x Bosch S3 013 90Ah (паралельно на 12В)

Змінено користувачем ZooLoo
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, yurets12 сказав:

А що не так з ними?

Останній випадок, загорілася в квартирі 

  • Сумно 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, Energon сказав:

Головне щоб батарея не від ніссан ліфа))

можна від ланоса. спостерігаю фаната свинцю. каже для ноутбука та світлодіодної лампочки вистачає...

 

1212.jpg

  • Конфуз 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 минут назад, US7IGN сказал:

можна від ланоса. спостерігаю фаната свинцю. каже для ноутбука та світлодіодної лампочки вистачає...

 

1212.jpg

Да щось типа такого і планую. Зарядне на 10а та батарея на 70 а*год щоб потім і в машину можна було поставити. Для нечастих відключення повинно вистачити. 200 вт навантаження 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, US7IGN сказал:

можна від ланоса. спостерігаю фаната свинцю. каже для ноутбука та світлодіодної лампочки вистачає...

 

1212.jpg

сколько там тот ноут тянет , наверняка ему хватает

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, yurets12 сказал:

Да щось типа такого і планую. Зарядне на 10а та батарея на 70 а*год щоб потім і в машину можна було поставити. Для нечастих відключення повинно вистачити. 200 вт навантаження 

почему не литий ? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, igorrius сказал:

почему не литий ? 

Дорого. Или есть варианты в приделах 5000 грн. С сопоставимой ёмкостью?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, yurets12 сказав:

Дорого. Или есть варианты в приделах 5000 грн. С сопоставимой ёмкостью?

воно дорожче насправді виходить якщо порахувати ефективну частину заряду яку можна взяти з обох типів та час їх заряджання. ну і треба мати час та натхнення для обслуговування кислотних батарей.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

52 минуты назад, US7IGN сказал:

воно дорожче насправді виходить якщо порахувати ефективну частину заряду яку можна взяти з обох типів та час їх заряджання. ну і треба мати час та натхнення для обслуговування кислотних батарей.

в порівнянні з чим?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, yurets12 сказал:

Да щось типа такого і планую. Зарядне на 10а та батарея на 70 а*год щоб потім і в машину можна було поставити. Для нечастих відключення повинно вистачити. 200 вт навантаження 

За оптимістичними прогнозами, взмку ми матимемо режим 2 години світла, 6 годин темряви. Але я більше схилююсь до 2/10. Дивіться. ваш умовний 70 А*год 12В свинець за 2 години набере всього 20 А*год., за 4 години - 40 А*год, приблизно 500 Вт. До того-ж, свинець дуже чутливий до глибокого розряду, і може спричинити проблеми з воднем. Краще вже АГМ чи гель, але це не вирішує проблему низкої швидкості заряду. Тому і сам планую міняти гель на літій. Хоча згоден, що дорого. Але ці відключення світла на роки, тож треба помалу вкладатись.

Змінено користувачем Danylo Ivanov
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Danylo Ivanov сказал:

За оптимістичними прогнозами, взмку ми матимемо режим 2 години світла, 6 годин темряви. Але я більше схилююсь до 2/10. Дивіться. ваш умовний 70 А*год 12В свинець за 2 години набере всього 20 А*год., за 4 години - 40 А*год, приблизно 500 Вт. До того-ж, свинець дуже чутливий до глибокого розряду, і може спричинити проблеми з воднем. Краще вже АГМ чи гель, але це не вирішує проблему низкої швидкості заряду. Тому і сам планую міняти гель на літій. Хоча згоден, що дорого. Але ці відключення світла на роки, тож треба помалу вкладатись.

Так там і. Зарядка потрібна потужна. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вітаю, маю таке питання!

У мене до системи безперебійного живлення з інвертором Ective CSI 15 12v підключено вже півтора роки акумулятор CARAVAN EXTREME GEL 140 AH 12 V.

Є бажання підключити ще один такий самий. В інверторі є роз'єми під два акумулятора. Питання, чи не буде проблем через те що один акумулятор новий, а інший вже півтора роки працював і явно що має знос. Чи буде це якось впливати на систему або термін служби нового акумулятора?

Я дивився опис інвертора на сайті виробника і не знайшов відповіді на питання чи є там вбудована BMS.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, vovapk сказав:

Питання, чи не буде проблем через те що один акумулятор новий, а інший вже півтора роки працював і явно що має знос.

Підключайте. Для паралельного під'єднання більше акумів дають більш лагідні умови для кожного з них.

1 година тому, vovapk сказав:

не знайшов відповіді на питання чи є там вбудована BMS.

Вам не потрібна бмс для паралельного підключення.

1 година тому, vovapk сказав:

В інверторі є роз'єми під два акумулятора.

Можете підключити більше ніж 2 акуми. Тільки виконайте підключення правильно.

Прихований текст

image.thumb.png.e2cc31d8ef4018b23c93c4e724fd578a.png

 

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 2
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Dmode сказав:

Підключайте. Для паралельного під'єднання більше акумів дають більш лагідні умови для кожного з них.

Можете підключити більше ніж 2 акуми. Тільки виконайте підключення правильно.

  Показати вміст

image.thumb.png.e2cc31d8ef4018b23c93c4e724fd578a.png

 

І байдуже що один акумулятор новий, а інший вже попрацював в системі півтора року? Акумулятори гелеві.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, vovapk сказал:

І байдуже що один акумулятор новий, а інший вже попрацював в системі півтора року? Акумулятори гелеві.

Не те що байдуже, а просто новий буде "працювати" трохи умовно "більше", доки параметри не зрівняються. Нічого поганого не буде, аби в пару не поставити зовсім вбиту батарейку.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки напруги зрівняйте перед з'єднанням. Бо якщо один заряджений, а інший розрядженний, вин туди такий ток вдує, що пластини покоробить чи закипить

  • Лайк 2
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

То так - перед зібранням елементів їх потрібно по можливості максимально зрівняти по напрузі. Це не означає що напруги мають бути повністю однакові, різниця все одно буде, батарейки ж різні. Повністю розряджену батарею ні в якому разі не можна приєднувати до повністю зарядженої. Якщо стару батарею зарядити, то навіть у випадку меншої кінцевої напруги ніяких проблем при підключення не буде, адже внутрішній опір у такої батареї буде вищий.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую! Хочу зараз купити тестер для акумуляторів щоб можна було слідкувати за ресурсом.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 минут назад, vovapk сказал:

Дякую! Хочу зараз купити тестер для акумуляторів щоб можна було слідкувати за ресурсом.

Автомобільні тестери зазвичай внутрішній опір оцінюють, емність цим можна виміряти

Змінено користувачем Enot123h
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 минут назад, vovapk сказал:

Дякую! Хочу зараз купити тестер для акумуляторів щоб можна було слідкувати за ресурсом.

Насправді для агм нормальних тестерів не за всі гроші світу мені не траплялось. Ми використовуємо два прилади - мікроометр (вимірювач провідності для батарей) та звичайну навантажувальну вилку. Перший прилад дає змогу бачити поступове збільшення внутрішнього опору батарейки при роботі. Це має сенс, якщо в експлуатації кілька батарей, бо вимірювання проводяться без повного відключення. В батарейних масивах такий метод дозволяє виявляти елементи (читаємо батареї), які потенційно заходять в зону ризику і своєчасно їх заміняти. Навантажувальна вилка добре виявляє несправності на кшалт обривів або корозії пайок внутрішніх шин пластин, обривів одиночних пластин, тощо. Це прилад другої лінії, але теж корисний. Все написане - для батарей свинцевих.

Змінено користувачем Idle
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, Enot123h сказал:

Автомобільні тестери зазвичай внутрішній опір оцінюють

Біда в тому, що такі виміри потрібно з чимось порівнювати. Тому сам по собі вимір мало що значить, треба мати статистику типових значень для нових та попрацювавших батарей однакової конструкції. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 минут назад, Idle сказал:

Насправді для агм нормальних тестерів не за всі гроші світу мені не траплялось. Ми використовуємо два прилади - мікроометр (вимірювач провідності для батарей) та звичайну навантажувальну вилку. Перший прилад дає змогу бачити поступове збільшення внутрішнього опору батарейки при роботі. Це має сенс, якщо в експлуатації кілька батарей, бо вимірювання проводяться без повного відключення. В батарейних масивах такий метод дозволяє виявляти елементи (читаємо батареї), які потенційно заходять в зону ризику і своєчасно їх заміняти. Навантажувальна вилка добре виявляє несправності на кшалт обривів або корозії пайок внутрішніх шин пластин, обривів одиночних пластин, тощо. Це прилад другої лінії, але теж корисний. Все написане - для батарей свинцевих.

А КТЦ з вимірюванням ємності робите? Чи на промислових об'єктах не має сенсу бо багато часу займає?

Змінено користувачем Enot123h
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...