Anatolich Опубліковано: 28 серпня 2023 Поділитись Опубліковано: 28 серпня 2023 Майже рік неправильно рахував електро лічильник. (Пізно підняли питання, думали зима, тепла підлога..., то ще щось) З кожним місяцем все більше і більше нараховував. Були витрати в попередні періоди (2018, 2019, 2020, 2021 роки) 500-800кВт/год в місяці. За останній рік витрати виросли до 2000-3000кВт/год в місяці!!!!! Дали заявку, зняли лічильник на перевірку (при відключеному вхідному автоматі тупо - рахував електроенергію). Поставили тимчасовий - як результат 400-500кВт/год в міс. витрати (і це при працюючому кондиціонері). ДТЕК мовчить. Написав ще в липні листа. Через 3 неділі приїхали, лічильник зняли, тимчасовий поставили - і на цьому все. Як повернути кошти за надмірні нарахування електролічильника? Ми оплачували, а по факту неотримані товари/послуги (електроенергію). І зараз висить борг 5226 тільки за останній місяць. Я не плачу! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
InSAn Опубліковано: 28 серпня 2023 Поділитись Опубліковано: 28 серпня 2023 Нажаль, практично ніяк. Лише із дати фіксації "поломки" лічильника. До того часу про неправильність нарахувань ніяких підтверджень немає. Уви. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
InSAn Опубліковано: 29 серпня 2023 Поділитись Опубліковано: 29 серпня 2023 PS: Звісно, є варіант спробувати через офіційні запити... Шансів не багато. Але якщо немає юридичної освіти - то юрист дорожче обійдеться. І ДТЕК цим користується. PPS: В мене із усіма підтвердженнями - повернення неправомірно нарахованих коштів (всього-навсього близько 600грн.) зайняло десь пів-року переписки. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз