sanyas15 Опубліковано: 8 листопада Поділитись Опубліковано: 8 листопада Тоді, згідно графіка, найкраща температура експлуатації +40/+50 градусів? Прямо, аж відновлюється акумулятор при вище +30 градусів, виходить... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 8 листопада Поділитись Опубліковано: 8 листопада 19 хвилин тому, sanyas15 сказав: Прямо, аж відновлюється акумулятор при вище +30 градусів, виходить... Деградує Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sidus Опубліковано: 11 листопада Поділитись Опубліковано: 11 листопада В 08.11.2024 в 13:33, beavis сказал: Деградує от власне яка тоді оптимальна температура із врахуванням деградаціі? різниця між +10 і +20 по ємності не особливо велика Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mib Опубліковано: 11 листопада Поділитись Опубліковано: 11 листопада 6 минут назад, sidus сказал: от власне яка тоді оптимальна температура із врахуванням деградаціі? різниця між +10 і +20 по ємності не особливо велика Я держу +20 на тот случай что если ээ пропадет, акб сядет на улице -20 то у меня будет еще часов десять прежде чем акб остынет, а за это время и ээ может появиться ну или генератор заведу, в итоге заряд начнется сразу, а не после того как акб отогреется Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
4587derek Опубліковано: 18 листопада Поділитись Опубліковано: 18 листопада Літій залізофосфат це розпіарена хімія, яка ніколи не доживає і до половини свого зарекламованого ресурсу. Коли тільки появився залізофосфат, його почали активно використовувати в врломото транспорті, і виявилось що то гівно повне. Бо потім стали доступні НМК пакети з Шевроле вольт. І от тоді ми зрозуміли що таке справжній літій іон. На сьогодні всі автовиробники використовують літій марганець кобальт. Якщо порівнювати літій залізо фосфат і літій марганець кобальт, то це те саме , що порівнювати газоблок і повнотілий глиняний кирпич. Хто з вас хоч раз розібрав елемент літій залізофосфат? Саме розмотав фольгу ? 4 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 18 листопада Поділитись Опубліковано: 18 листопада Тільки що, 4587derek сказав: Літій залізофосфат це розпіарена хімія, яка ніколи не доживає і до половини свого зарекламованого ресурсу. Коли тільки появився залізофосфат, його почали активно використовувати в врломото транспорті, і виявилось що то гівно повне. Бо потім стали доступні НМК пакети з Шевроле вольт. І от тоді ми зрозуміли що таке справжній літій іон. На сьогодні всі автовиробники використовують літій марганець кобальт. Якщо порівнювати літій залізо фосфат і літій марганець кобальт, то це те саме , що порівнювати газоблок і повнотілий глиняний кирпич. Хто з вас хоч раз розібрав елемент літій залізофосфат? Саме розмотав фольгу ? тесла в нових моделях ставить lifepo4. у найбіільшого виробника електромобілів byd батареї lifepo4 2 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 18 листопада Поділитись Опубліковано: 18 листопада 3 минуты назад, Александр Аврамчук сказал: у найбіільшого виробника електромобілів byd батареї lifepo4 В нього варіантів немає, бо вони ці батареї і виробляють. До речі відчизняні покупці електричок часто обирають byd саме через батарею, хоча ззовні та й всередині вони страшні. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: 18 листопада Поділитись Опубліковано: 18 листопада (змінено) 24 хвилини тому, 4587derek сказав: Якщо порівнювати літій залізо фосфат і літій марганець кобальт, то це те саме , що порівнювати газоблок і повнотілий глиняний кирпич. Чудове порівняння! А на що саме звертати увагу, на твердість, вагу, здатність тримати тепло, вартість, на що? ) Крім того у вільному продажу взагалі таких ще немає, пропонують лише Літій-Нікель-Марганець-Кобальт, може погано шукав? Змінено 18 листопада користувачем Фрай 2 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
4587derek Опубліковано: 18 листопада Поділитись Опубліковано: 18 листопада 22 минуты назад, Александр Аврамчук сказал: тесла в нових моделях ставить lifepo4. у найбіільшого виробника електромобілів byd батареї lifepo4 Китайська Тесла, і бід то теж кетаєць Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
4587derek Опубліковано: 18 листопада Поділитись Опубліковано: 18 листопада 12 минут назад, Фрай сказал: Чудове порівняння! А на що саме звертати увагу, на твердість, вагу, здатність тримати тепло, вартість, на що? ) Скільки років і скільки у вас були електромобілі? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: 18 листопада Поділитись Опубліковано: 18 листопада (змінено) 8 хвилин тому, 4587derek сказав: Скільки років і скільки у вас були електромобілі? У мене взагалі немає машини, а що? Але є електросамокат, 7 років. Тема ж про акуми у розділі для альтернативних джерел? От вони у мене є, що далі? Змінено 18 листопада користувачем Фрай 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 18 листопада Поділитись Опубліковано: 18 листопада 1 минуту назад, 4587derek сказал: Скільки років і скільки у вас були електромобілі? А це до чого запитання? В перших генераціях електричок виробники навіть не замислювались стосовно термо-менеджмента і відповідно строк використання їх ВВБ ніяк неможливо порівнювати з сучасними автівками, в яких є той самий термо-менеджмент. Окрім того ємність перших ВВБ була така, що автовласникам доводилось заряджати її щодня і до 100%, що теж ніяк не сприяло довготривалому використанню. І все одно 7-8 років на ліфі першой генерації ВВБ слугували. Бували безумовно виключення, але в середньому десь так. 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 18 листопада Поділитись Опубліковано: 18 листопада 13 хвилин тому, 4587derek сказав: кетаєць можете не продовжувати.... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 18 листопада Поділитись Опубліковано: 18 листопада Схоже спостерігач теж за потрійний літій. Ну і за русню звичайно. 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
4587derek Опубліковано: 18 листопада Поділитись Опубліковано: 18 листопада 19 минут назад, Фрай сказал: От вони у мене є, що далі? Скільки років? Скільки циклів вони відродили? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: 18 листопада Поділитись Опубліковано: 18 листопада Самокат з 2018 року і досі на рідних батарейках, дбж на ліфепо майже 2 роки, вважай нові. на момент придбання у продажі свинець/гель/ліфепо4, все! питання в чому? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 18 листопада Поділитись Опубліковано: 18 листопада ви забули про суттево меншу пожежонебезпечність lifepo4 . що теж стало фактором, котрий сприяє їх поширенню. зараз мабуть не знайдеш нові моделі зарядних станцій або акумуляторів для домашніх систем зберігання інших ніж lifepo4. 3 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: 18 листопада Поділитись Опубліковано: 18 листопада Тільки що, Александр Аврамчук сказав: ви забули про суттево меншу пожежонебезпечність lifepo4 Це саме те, що змусило мене піти на відмову від вже замовлених літій-іонних і піти на значні витрати по ліфепо4 2 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 18 листопада Поділитись Опубліковано: 18 листопада 2 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 18 листопада Поділитись Опубліковано: 18 листопада 14 хвилин тому, Александр Аврамчук сказав: відео херня, як і тік-ток загалом... 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: 18 листопада Поділитись Опубліковано: 18 листопада Александр, шо то за муйню ви запостили? Навіть я дилетант бачу на відео дебільне дослідження на кшталт того як довго працюватиме двигун без радіатора і охолоджуючої рідини? Ви вже будьте ласкаві, це ж не тема про війну, тут лише запитання дилетантів і відповіді фахівців. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
newbee2020 Опубліковано: 21 листопада Поділитись Опубліковано: 21 листопада В 18.11.2024 в 11:00, 4587derek сказал: порівнювати газоблок і повнотілий глиняний кирпич. порівняйте по теплоізоляційним характеристикам Aeroc D300 (земля йому пухом) і повнотілу цеглу. а після цього покажіть ці убиті ліфепо які не прожили 2000-3000 циклів Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
newbee2020 Опубліковано: 21 листопада Поділитись Опубліковано: 21 листопада (змінено) В 18.11.2024 в 16:01, Александр Аврамчук сказал: для тих хто хоч трохи має очі та голову на плечах, це відео доводить що підпалити lifepo даже будути повним дауном не так то просто, горять проводи і клеми, а не комірки. думаю треба просто у вогонь кидати, щоб довести що горять. але і то не факт)) Змінено 21 листопада користувачем newbee2020 2 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 21 листопада Поділитись Опубліковано: 21 листопада 2 минуты назад, newbee2020 сказал: порівняйте по теплоізоляційним характеристикам Aeroc D300 (земля йому пухом) і повнотілу цеглу. а після цього покажіть ці убиті ліфепо які не прожили 2000-3000 циклів Та чувак взагалі космонавт. Вирішив що для електросамокатів і домашнього ДБЖ потрібні одни й ті самі елементи живлення. Природньо що для самокату вага/обсяг мають значення і Li NMC мають відчутну перевагу перед LiFePo4, бо перші тупо вміщують більше заряду на однакову вагу/обсяг. Те саме стосовно гаджетів. В автівці вагою від 2 тон це вже не принципово і виробник має можливість обирати який тип ВВБ використати. На деяких китайських моделях авто (від джілі точно) в лінійці є можливість обрати хімію ВВБ. Для вантаживки/автобусу взагалі вже пофігу. Для будинку це теж другорядні показники, бо безпека має значно вище значення і встановити собі вдома збірку зі вживаних елементів Li NMC (про те що хтось робить збіркі з нових я досі не чув) це шлях самурая. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
newbee2020 Опубліковано: 21 листопада Поділитись Опубліковано: 21 листопада (змінено) 9 минут назад, Vikctor сказал: Та чувак взагалі космонавт. Вирішив що для електросамокатів і домашнього ДБЖ потрібні одни й ті самі елементи живлення. Природньо що для самокату вага/обсяг мають значення і Li NMC мають відчутну перевагу перед LiFePo4, бо перші тупо вміщують більше заряду на однакову вагу/обсяг. Те саме стосовно гаджетів. В автівці вагою від 2 тон це вже не принципово і виробник має можливість обирати який тип ВВБ використати. На деяких китайських моделях авто (від джілі точно) в лінійці є можливість обрати хімію ВВБ. Для вантаживки/автобусу взагалі вже пофігу. Для будинку це теж другорядні показники, бо безпека має значно вище значення і встановити собі вдома збірку зі вживаних елементів Li NMC (про те що хтось робить збіркі з нових я досі не чув) це шлях самурая. ви знаєте, думав збірка 15 квт буде помасивніше чомусь. всього дві таких це по суті ємніть якоїсь кіа ніро, а 4 шт - вже норм запас. всього 600 кіло. дивно чому ще не ліплять на всякі комерційні авто, мабуть синхронізація крутного моменту і тепломенеджмент дві основні проблеми Змінено 21 листопада користувачем newbee2020 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз