razzil Опубліковано: 16 жовтня Поділитись Опубліковано: 16 жовтня 35 хвилин тому, Vikctor сказав: А це стосується тільки ліферу чи також літію? Вважаю раз на міцяць пару днів поспіль позаряджати до 100% гірше точно не буде. На зарядженому розбаланс між комірками таки менше, і по ньому можна оцінити загальний стан батареї + це нагода прочитати SOH(якщо є можливість така звісно) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 16 жовтня Поділитись Опубліковано: 16 жовтня 1 час назад, razzil сказал: Вважаю раз на міцяць пару днів поспіль позаряджати до 100% гірше точно не буде. На зарядженому розбаланс між комірками таки менше, і по ньому можна оцінити загальний стан батареї + це нагода прочитати SOH(якщо є можливість така звісно) Справа в тому, що серед автовласників вважається що в цілому ліферу пофігу на ступінь зарядженості/розрядженості акб. Це один із аргументів чому хтось обирає страшні ззовні авто від BYD. Але у разі літієвих акб здебільшого всі намагаються триматись у межах 20-80%. На id4 наприклад навіть на головному екрані виділений саме цей проміжок ступеню зарядженості і навіть в налаштуванням можно обмежити заряд до 80%. В мене не можна, але схоже тому що виробник тримає трохи ємності нижче нуля та вище 100% і програмно не дозволяє власнику заходити за ці обмеження. Але часто читаю що якраз для балансування комірок потрібно інколи заряджати авто до 100%. Але ж ніхто не пише чи це виключно для ліферів чи також для літію. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikingua Опубліковано: 16 жовтня Поділитись Опубліковано: 16 жовтня навіть у тесли є різніця, для звичайного використання на кожен день: для лион рекомендовано до 80% заряджати для лифер до 100% 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 16 жовтня Поділитись Опубліковано: 16 жовтня 2 години тому, Vikctor сказав: А це стосується тільки ліферу чи також літію? Бо в гілках електричних автівок теж розповсюджена така думка причому у випадках обох типів акб. Тільки ліферу, бо в NMC чи NCA практично лінійна залежність між напругою та рівнем заряду. 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 16 жовтня Поділитись Опубліковано: 16 жовтня 57 хвилин тому, Vikctor сказав: Але у разі літієвих акб здебільшого всі намагаються триматись у межах 20-80%. Це щоб продовжити життя акумулятору, бо інтенсивність деградації є функцією в тому ж числі від напруги, яка в випадку NMC/NCA пропорційна рівню заряду. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 16 жовтня Поділитись Опубліковано: 16 жовтня 14 минут назад, volomoto сказал: Це щоб продовжити життя акумулятору, бо інтенсивність деградації є функцією в тому ж числі від напруги, яка в випадку NMC/NCA пропорційна рівню заряду. Це зрозуміло. Незрозуміло було лишень чи потрібно NMC ввб заряджати періодично до 100% для калібрування чи це стосується тільки ліферів. Ваша відповідь, що не потрібно. Тож і не буду. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Leader9 Опубліковано: 16 жовтня Поділитись Опубліковано: 16 жовтня У ліферу залежність напруга-ступінь заряду досить незначна . Тільки при повному заряді комірки ведуть себе схоже - швидке наростання напруги. Оскільки ідеальних комірок немає і в одному акумі всі комірки трохи відрізняються тільки повний заряд дає однаково "наповнити" і вирівняти комірки. Так, ємність комірок будуть відрізнятися, але тільки при повному розряді акума це проявить себе. Тому вважаю доцільно періодично заряджати акум до 100% з балансуванням комірок. Наскільки періодично залежить від циклів роботи акума. Можливо 1-2-3 місяці... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 16 жовтня Поділитись Опубліковано: 16 жовтня (змінено) 1 година тому, Leader9 сказав: Наскільки періодично залежить від циклів роботи акума. Можливо 1-2-3 місяці... В мене був випадок, де на одному об'єкті після двох тижнів простою на 80% в один момент бмс відключила акум по низькій напрузі однієї з комірок. Акум був підключеним до інвертора Деє 8 кВт, який працював на ЗТ і не заряджав акумулятор зовсім. Тобто за два тижні інвертор споживав малі струми, яких не бачила бмс і думала що це далі 80%. Я налаштував в НА автоматизацію, яка раз на тиждень заряджає до 100% і тепер все ок. Ось це показувала БМС як SoC: А це напруга на батареї за цей же проміжок часу: Змінено 16 жовтня користувачем volomoto 6 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yur43 Опубліковано: 16 жовтня Поділитись Опубліковано: 16 жовтня 10 хвилин тому, volomoto сказав: за два тижні інвертор споживав малі струми, яких не бачила бмс і думала що це далі 80%. JK ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 16 жовтня Поділитись Опубліковано: 16 жовтня Тільки що, yur43 сказав: JK ? Заводська батарея з PACE BMS. 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
90BCO Опубліковано: 16 жовтня Поділитись Опубліковано: 16 жовтня 17 часов назад, volomoto сказал: Ваш інвертор має Time Of Use, тому налаштуйте його, щоб батарея була в роботі і вона довше проживе, ніж буде постійно стояти в буфері. Та ще й зекономите гроші, якщо будете заряджати по нічному тарифу. А чи може хтось поділитися скріном меню "Time Of Use", де найбільш ефективно налаштовано (день, ніч, заряд/розряд) ? Дяка одразу! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 16 жовтня Поділитись Опубліковано: 16 жовтня 3 години тому, volomoto сказав: В мене був випадок, де на одному об'єкті після двох тижнів простою на 80% в один момент бмс відключила акум по низькій напрузі однієї з комірок. Акум був підключеним до інвертора Деє 8 кВт, який працював на ЗТ і не заряджав акумулятор зовсім. У мене таке було двічі, коли не було панелей і взимку акум стояв чисто для резерву на 90%. Потім при відключення світла заряд з 50% падав до 1% і все відрубалось. Я писав про це в темі по Деї. Тут же на форумі тоді підкинули ідею про періодичний заряд до 100 і що потім також порекомендував Деєвський сапорт. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
razzil Опубліковано: 16 жовтня Поділитись Опубліковано: 16 жовтня 1 година тому, beavis сказав: У мене таке було двічі, коли не було панелей і взимку акум стояв чисто для резерву на 90%. Потім при відключення світла заряд з 50% падав до 1% і все відрубалось. Я писав про це в темі по Деї. Тут же на форумі тоді підкинули ідею про періодичний заряд до 100 і що потім також порекомендував Деєвський сапорт. А яка батарея(бмс)? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 16 жовтня Поділитись Опубліковано: 16 жовтня 1 година тому, razzil сказав: А яка батарея(бмс)? Не думаю шо це має якесь значення для ліфера. Але акум Деї 6 квт. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
razzil Опубліковано: 17 жовтня Поділитись Опубліковано: 17 жовтня Провів щойно експеримент. Самозбірна батарея з 8 комірок по 280Аг, останній раз заряджалася три тижні тому. За цей час середня напруга комірки впала до 3.33В, БМС JK показує SOC 97%, наявність струму не реєструє. Увімкнув заряджання, залилось 25Аг. Тобто бмс не враховує власне споживання і бреше про стан заряду, який явно не можна перевірити по напрузі. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 17 жовтня Поділитись Опубліковано: 17 жовтня 2 години тому, razzil сказав: Тобто бмс не враховує власне споживання і бреше про стан заряду, який явно не можна перевірити по напрузі. Я так розумію, що батарея просто стояла собі відключеною. Чи була підключеною до інвертора? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
razzil Опубліковано: 17 жовтня Поділитись Опубліковано: 17 жовтня (змінено) 5 хвилин тому, volomoto сказав: Я так розумію, що батарея просто стояла собі відключеною. Чи була підключеною до інвертора? Підключена, але після завершення заряду charge на бмс автоматично вимикається через HA. Тобто float не задіяний. Змінено 17 жовтня користувачем razzil 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 17 жовтня Поділитись Опубліковано: 17 жовтня 41 хвилину тому, razzil сказав: але після завершення заряду charge на бмс автоматично вимикається через HA. Якщо бмс відключає ключі, то це те саме, що відключити кабелі. Якщо ж заряд зупиняється програмно, шляхом пересилання відповідного прапорця в протоколі комунікації між бмс та інвертором, тоді батарея і далі буде під напругою з боку інвертора. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
k-master Опубліковано: 17 жовтня Поділитись Опубліковано: 17 жовтня 9 годин тому, razzil сказав: Провів щойно експеримент. Самозбірна батарея з 8 комірок по 280Аг, останній раз заряджалася три тижні тому. За цей час середня напруга комірки впала до 3.33В, БМС JK показує SOC 97%, наявність струму не реєструє. Увімкнув заряджання, залилось 25Аг. Тобто бмс не враховує власне споживання і бреше про стан заряду, який явно не можна перевірити по напрузі. Ну десь так й виходить. 50 мА*24*21=25 аг. 0,05*28=~1,5Вт. В принципі схоже на правду. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sidus Опубліковано: 7 листопада Поділитись Опубліковано: 7 листопада (змінено) В 07.08.2023 в 19:52, Dmode сказал: Також судячи з графіків найменьшою деградація є при температурі 0-10С і при SOC0%. В мене питання, яке не знаю де задати: хочу ставити інвертор + батарею в неопалюваному гаражі, в якому в середньому взимку +10С (+5С буває лише коли за бортом -10С і нижче). Але є графіки, де ємність LiFePo4 залежить від температури і оптимальна типу +20С. То ось і думаю, чи розміщати батарею в гаражі? Які + і - буду мати в цьому випадку? Змінено 7 листопада користувачем sidus Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mib Опубліковано: 7 листопада Поділитись Опубліковано: 7 листопада 3 часа назад, sidus сказал: В мене питання, яке не знаю де задати: хочу ставити інвертор + батарею в неопалюваному гаражі, в якому в середньому взимку +10С (+5С буває лише коли за бортом -10С і нижче). Але є графіки, де ємність LiFePo4 залежить від температури і оптимальна типу +20С. То ось і думаю, чи розміщати батарею в гаражі? Які + і - буду мати в цьому випадку? У меня в сарае в пенопластовом ящике с подогревом, из плюсов дома тихо Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sidus Опубліковано: 7 листопада Поділитись Опубліковано: 7 листопада 15 минут назад, mib сказал: У меня в сарае в пенопластовом ящике с подогревом, из плюсов дома тихо а підогрів на терморегуляторі? від БМС чи автономний? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mib Опубліковано: 7 листопада Поділитись Опубліковано: 7 листопада 27 минут назад, sidus сказал: а підогрів на терморегуляторі? від БМС чи автономний? Автономный держу 18-23 градуса в теме по люксу описано и мой вариант и другие буквально неделю назад 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sanyas15 Опубліковано: 8 листопада Поділитись Опубліковано: 8 листопада 22 години тому, sidus сказав: хочу ставити інвертор + батарею в неопалюваному гаражі, в якому в середньому взимку +10С У мене таке ж розміщення комплекту в гаражі під будинком. Чотири роки - політ нормальний. Підігріву акумулятора немає. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sidus Опубліковано: 8 листопада Поділитись Опубліковано: 8 листопада 20 минут назад, sanyas15 сказал: У мене таке ж розміщення комплекту в гаражі під будинком. Чотири роки - політ нормальний. Підігріву акумулятора немає. Ну воно не буде сильно помітно: Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз