Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Вплив тривалого 100% SOС на деградацію LiFePo4

Dmode

Рекомендовані повідомлення

2 хвилини тому, Vikctor сказав:

А я частіше чув від фахівців, що це інвертор керує bms, а не навпаки.

Значить то були зовсім не фахівці.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Mr. D сказал:

Але ж знову JK BMS у таких варіантах з'єднується з інвертором або ні?

Чому ж ні?

 

1 минуту назад, volomoto сказал:

Це жарт? JK — це шматок лайна порівняно з бмс пілонтеча.

Це не жарт - це опис того, що я чув в декількох відео.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, Vikctor сказав:

А я частіше чув від фахівців, що це інвертор керує bms, а не навпаки. Бо задача останньой керувати акб, а не інвертором.

Рахую так, що єдиний пристрій, який здатен модифікувати напругу - це інвертор.
Відповідно тільки інвертор здатен зменшити максимальний струм, яким буде заряджатися батарея в тому стані, коли батарея може споживати дуже багато.
BMS лише підраховує кількість енергії та виконує від'єднання батареї від інвертора у разі OV, OC, SC та перегріву. Так, здається, логічно.
Й ось SoC та температуру батареї знає тільки BMS, яка й здатна за допомогою своєї таблиці запропонувати інвертору параметри напруги та струму.

Хто знає краще, підкоригуйте, будь ласка.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

до речі. налаштував в свойому інверторі must pro і bms jk заряд по soc. встановив в інверторі заряд по soc 99%. підтримує інвертор заряд на рівні 98-99% по даним bms. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, Vikctor сказав:

Це не жарт - це опис того, що я чув в декількох відео.

Цікаві відео і цікавих фахівців ви знаходите. 
 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, Александр Аврамчук сказав:

до речі. налаштував в свойому інверторі must pro і bms jk заряд по soc. встановив в інверторі заряд по soc 99%. підтримує інвертор заряд на рівні 98-99% по даним bms. 

Але Ви писали, що все ще немає можливості коригувати струм та напругу залежно від температури батареї.

Виглядає як пів шляху (або якась частина). )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, Mr. D сказав:

Але Ви писали, що все ще немає можливості коригувати струм та напругу залежно від температури батареї.

Виглядає як пів шляху (або якась частина). )

про залежність від температури я нічого не казав. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Уявив собі ситуацію.

Людина купує самозібрану батарею, потім ставить ту батарею в прохолодний гараж, який охолоджується до +5. На інверторі стоїть струм заряджання 0,5C, що починає шкодити батареї.

Хлопці, які продають такі батареї розказують, про такий нюанс покупцю?

Можливо занадто критично, але, як на мене, це достатньо серйозний нюанс, який одразу треба розуміти. Не всі ж батареї будуть жити у квартирі на полиці.

Або шкода перебільшена?

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 минут назад, volomoto сказал:

Цікаві відео і цікавих фахівців ви знаходите. 
 

Я наче вам їх не пропоную дивитися/читати. Тут як в будь-якой іншой темі кожен вважає себе найбільш обізнаним і дужче надуває щоки.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

40 хвилин тому, Vikctor сказав:

Це треба історію ютуба за пару місяців передивитись. З урахуванням того, що в день в середньому я слухаю 20-30 відео, то це займе півгодини напевно. Не хочу. Але це були вітчизняні фахівці.

Ось це?

youtu.be/9PWaf7U4Les?si=rViAX8AaMME3-nC7

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, МакДо сказал:

Ось це?

youtu.be/9PWaf7U4Les?si=rViAX8AaMME3-nC7

Так, голос впізнав. Декілька його відео слухав. Але про заміну bms (не пам'ятаю вимушену через відмову чи задля покращення) в пілонтеч чув не тільки від цього дядька.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

59 хвилин тому, МакДо сказав:

Ось це?

youtu.be/9PWaf7U4Les?si=rViAX8AaMME3-nC7

Перед тим, як написати цей коментар напишу, що в жодному разі не рекламую Pylontech (так сталося, що часто чую саме про цього виробника; навіть CAN протокол має назву Pylon або Pylontech, або це різні протоколи та лише до одного з тих протоколів Pylontech має відношення).

Але на що я звернув увагу.
Ці US2000C працювали зі слів автора 2 тижні й далі з ними щось трапилось.
До автора ці батареї потрапили вже через 2 місяці після інциденту.
Немає відповіді який саме інвертор спалив ці батареї. Можливо, це був найнадійніший інвертор PowMr? Хоча автор каже, що CAN був залучений. PowMr, звісно, не вміє комунікувати по CAN. Тоді який інший інвертор щось зробив не так? Питання без відповіді.
До речі, автор на початку відео так й каже, що якби це був Victron Energy, то, мабуть, такої проблеми не було б. Автор навіть пояснював, що, можливо, трапилось, а саме те, що BMS вимикала заряджання й потім вмикала знову по колу з маленьким інтервалом. Ви впевнені, що інші BMS витримають такий режим роботи від такого інвертора, який буде перебільшувати струм протягом такого ж часу, як це трапилось з цими Pylontech?

До речі, зовсім не впевнений, що LFP елементи самозбірки, BMS, якої буде пробита, були б в кращому стані.

Наскільки я розумію, є багато інших вже зібраних батарей з призматичними елементами (це, мабуть, можливо було би рахувати недоліком сучасних US2000C), які вже можливо замінити, але наскільки просто буде знайти саме такий розмір елемента як в готовому виробі - це теж питання.

Це відео точно не аргумент як виправдання відсутності температурного контролю та неможливості подати інвертору значення необхідної напруги та струму. )
Та й Dyness цей автор теж не хвалив.

 

Нещодавно обговорювали, що навіть дизельні автомобілі статистично горять. )

Чув, Pylontech дуже рідко виходить з ладу. Можливо, тому що Pylontech достатьно дорогі батареї та вони працюють відповідно з дорогими інверторами. Але ніяких розрахунків офіційно ніколи не зустрічав.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Все ж думаю, що Pylontech BMS обмежує й струм заряджання, й струм розряджання, й напругу заряджання тому, що бачу в VRM ось такі показники.

А саме CVL (обмеження напруги), CCL (обмеження струму заряджання), DCL (обмеження струму розряджання).

Відповідно інвертор має своє інше обмеження максимального струму заряджання.

image.thumb.png.c9c31d92e25d5ebbdbddc62e4061143e.png

 

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, Mr. D сказал:

 Можливо, це був найнадійніший інвертор PowMr?

 

Ви даремно так зневажливо. В багатьох він чудово працює і з дешевих в цілому вважається непоганим.

 

8 часов назад, Mr. D сказал:

... Хоча автор каже, що CAN був залучений. PowMr, звісно, не вміє комунікувати по CAN. Тоді який інший інвертор щось зробив не так? Питання без відповіді.

 

Знов таки - є багато нонейм чи відносно дешевих інверторів, в яких є гніздо САN і відповідно вони вміють комунікувати з бмс. Інша справа що бмс мають протоколи для комунікацій далеко не зі всіма інверторами.

 

8 часов назад, Mr. D сказал:

... Автор навіть пояснював, що, можливо, трапилось, а саме те, що BMS вимикала заряджання й потім вмикала знову по колу з маленьким інтервалом. Ви впевнені, що інші BMS витримають такий режим роботи від такого інвертора, який буде перебільшувати струм протягом такого ж часу, як це трапилось з цими Pylontech?

 

Ось тут трохи описана схожа картина - кастомна збірка з JK bms + нонейм інвертор. Щось вони непорозумілися на старті але потім якось все налагодилось без наслідків.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 хвилини тому, Vikctor сказав:

Ви даремно так зневажливо. В багатьох він чудово працює і з дешевих в цілому вважається непоганим.

 

Знов таки - є багато нонейм чи відносно дешевих інверторів, в яких є гніздо САN і відповідно вони вміють комунікувати з бмс. Інша справа що бмс мають протоколи для комунікацій далеко не зі всіма інверторами.

 

Ось тут трохи описана схожа картина - кастомна збірка з JK bms + нонейм інвертор. Щось вони непорозумілися на старті але потім якось все налагодилось без наслідків.

нема доступу до чату

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Александр Аврамчук сказал:

нема доступу до чату

Дивно. Я туди без додаткових маніпуляцій доєднався... Я не знаю як інакше надати посилання.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, Vikctor сказав:

Дивно. Я туди без додаткових маніпуляцій доєднався... Я не знаю як інакше надати посилання.

пише нема доступу для не членів чату 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Vikctor сказав:

Ви даремно так зневажливо. В багатьох він чудово працює і з дешевих в цілому вважається непоганим.

Я б на це питання дивився з боку критичності системи. В тому сенсі, що ось надійність таких компонентів все ж менша (можливо, навіть значно менша).
Зараз все ж системи автономного або резервного живлення - це вже частина критичної приватної інфраструктури. Тобто можлива ситуація, що перемкнутися на загальну мережу в якісь моменти не буде можливості (не буде там напруги).

Але бюджет - є бюджет. Навіть PowMr небезплатний. Ремонт обладнання те ж займає деякий час та додатковий бюджет.
В мене, до речі, таке враження про PowMr склалося після огляду якихось тем саме на цьому форумі. Здається, місцева спільнота вважає PowMr найгіршим варіантом.
Деякі оглядачі позіціонують Must, наприклад, кращим, ніж PowMr, але, припускаю, ці інвертори багато в чому схожі.

 

1 годину тому, Vikctor сказав:

 

Знов таки - є багато нонейм чи відносно дешевих інверторів, в яких є гніздо САN і відповідно вони вміють комунікувати з бмс. Інша справа що бмс мають протоколи для комунікацій далеко не зі всіма інверторами.

Мабуть, вже традиційне питання які саме моделі інверторів та з якими батареями мають змогу взаємодіяти та що саме буде в тій комунікації.

В мене, наприклад, є батарея Jsdsolar, в якої теж є CAN, але навіть не уявляю, що саме BMS цієї батареї буде повідомляти інвертору та і який саме інвертор буде в змозі ці повідомлення прочитати та виконати.

Є приклад Victron Energy, які зробили список всіх сумісних батарей, де навіть можливо одразу побачити і як саме треба налаштовувати зв'язок й що саме буде працювати. З китайськими пристроями ось такої підтримки й не вистачає. Всю інформацію якось треба вишукувати або вгадувати. Але так все це не безплатно, тобто покупець сплачує за таку зручність ціною товару.

Поки що знаю тільки два виробники інверторів, які, схоже, беруть до уваги параметри, які надає BMS - це Victron Energy та, можливо, Deye (треба спитати у сусідній гілці про Deye). З китайцями може бути ситуація, коли CAN кабель то під'єднаний, але ж ніякі параметри там нікуди не надсилаються або інвертор не реагую на ті дані.

 

1 годину тому, Vikctor сказав:

 

Ось тут трохи описана схожа картина - кастомна збірка з JK bms + нонейм інвертор. Щось вони непорозумілися на старті але потім якось все налагодилось без наслідків.

Посилання, на жаль, не працює.

Та ж проблема що й в інших.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 годин тому, Vikctor сказав:

Я наче вам їх не пропоную дивитися/читати. Тут як в будь-якой іншой темі кожен вважає себе найбільш обізнаним і дужче надуває щоки.

Парадокс фахівця: ви не можете відрізнити фахівця від пройдисвіта, якщо самі не є фахівцем в цій справі. В людини або є відповідні знання, або їх нема, а все інше, зокрема надування чи ненадування щок, взагалі не має ніякого значення.

13 годин тому, Vikctor сказав:

Так, голос впізнав. Декілька його відео слухав.

Той індивідум яскравий приклад продавана-балабола, який якщо чогось не знаю, то допридумує. Він часами таку єрєсь говорить, що в мене кров з вух, але багато людей сприймають це за чисту монету, бо він це впевнено говорить. І не тільки впевнено, а ще його "обгрунтування" є контроверсійними, бо народ таке любить.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30.07.2024 в 23:57, МакДо сказав:

Ось це?

youtu.be/9PWaf7U4Les?si=rViAX8AaMME3-nC7

Якщо хтось буде дивитися це відео (про відновлення несправної Pylontech), тоді вже дивіться й це https://www.youtube.com/watch?v=6Wg1t0HyC-g, де людина розказує, що не забувайте, що саморобні батареї в гаражах краще не експлуатувати, а також каже, що King BMS (яких було використано багато) не здатні витримати підвищений струм довго та вийдуть з ладу, якщо невірно налаштувати інвертор (відповідно цей пан продає батареї навіть зі зворотнім зв'язком; це так називають, схоже, зв'язок по CAN; та цікаво, що навіть у разі продажу клієнту самозбірної батареї надають клієнту якісь індивідуальні налаштування інвертора також).

Й дуже, схоже, що використовують якісь ось такі BMS зі зворотнім зв'язком - www.dalybms.com/home-storage-bms/ (Home Storage BMS).

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 місяці потому...

Є інверотор Deye і акумулятор Deye, зараз коли немає відключень замітив що акумулятор підзаряджєаться кожні два дні, заряджає до 3.65, після напруга падає до 3.33 і знову через два дні заряд до 3.65, наскільки це погано для акумулятора? І чи є десь офіційна інформація від виробника (CATL і тд) шо це негативно впливає щоб можна було показати виробнику і вони змінили ПЗ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

41 минуту назад, Олег Івашків сказал:

Є інверотор Deye і акумулятор Deye, зараз коли немає відключень замітив що акумулятор підзаряджєаться кожні два дні, заряджає до 3.65, після напруга падає до 3.33 і знову через два дні заряд до 3.65, наскільки це погано для акумулятора? І чи є десь офіційна інформація від виробника (CATL і тд) шо це негативно впливає щоб можна було показати виробнику і вони змінили ПЗ?

З даташиту комірок EVE:

 

209411070_.thumb.png.3d77cd7fbe5fddcd1e499664da77eb91.png

 

Лишень рекомендація. Про негативний вплив постійного 100% заряду ані слова.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Олег Івашків сказав:

і вони змінили ПЗ?

А нащо?

Ваш інвертор має Time Of Use, тому налаштуйте його, щоб батарея була в роботі і вона довше проживе, ніж буде постійно стояти в буфері. Та ще й зекономите гроші, якщо  будете заряджати по нічному тарифу.

Ліферу треба час від часу заряджатися до 100%, щоб відбалансувати комірки і щоб бмс відкалібрувала 100% SoC.

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, volomoto сказал:

...Ліферу треба час від часу заряджатися до 100%, щоб відбалансувати комірки і щоб бмс відкалібрувала 100% SoC.

А це стосується тільки ліферу чи також літію? Бо в гілках електричних автівок теж розповсюджена така думка причому у випадках обох типів акб.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...