Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Вплив тривалого 100% SOС на деградацію LiFePo4

Dmode

Рекомендовані повідомлення

Только что, Mr. D сказал:

А якщо три дні була, скажімо, температура 0, то до якої температури було б непогано нагріти батарею.

Всі оці температури сприяють міркування про переміщення батареї, але ж це все кабелі й так далі (дуже не зручно). А кабелі до батареї довгими не роблять звичайно, бо втрати.

Тобто інвертору бути в температурах 0 - -5, скоріше буде нормально, а от батарея, припускаю, вже не дуже полюбляє такий варіант.

В каких условиях?

Если мы для батареи то сначала я бы переткнул видку обогрева в генератор и отогрел бы ее часа за 3-5 потом бы заряжал

Если батарея для нас то в моем конкретном случае я бы заряжал сразу учитывая что от генератора я могу заряжать аж 20ю амперами при моей емкости это имхо не навредит

Но даже если внуки в таком случае батарею не получат в наследство, то мне впжнее что ребенок будет с освещением и холодилтником и прости госпади с мультиками :-)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, mib сказав:

В каких условиях?

Если мы для батареи то сначала я бы переткнул видку обогрева в генератор и отогрел бы ее часа за 3-5 потом бы заряжал

Если батарея для нас то в моем конкретном случае я бы заряжал сразу учитывая что от генератора я могу заряжать аж 20ю амперами при моей емкости это имхо не навредит

Но даже если внуки в таком случае батарею не получат в наследство, то мне впжнее что ребенок будет с освещением и холодилтником и прости госпади с мультиками :-)

Тобто якщо батарея, скажімо, в неопалювальному гаражі, де температура знижується до 0 протягом зими, то гараж все ж краще трохи підігрівати, хоча інвертору й так нормально.

До речі, а бувають вже готові батареї з підігрівом? Скажімо, батарея вмикається, розігрівається (мабуть, як в деяких автомобілях) й далі вмикається заряджання.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, Mr. D сказал:

...гараж все ж краще трохи підігрівати...

Краще підігріти весь маєток. Чого вже соромитись.

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Mr. D сказал:

Тобто якщо батарея, скажімо, в неопалювальному гаражі, де температура знижується до 0 протягом зими, то гараж все ж краще трохи підігрівати, хоча інвертору й так нормально.

У меня в сарае он не отапливаемый там зимой как на улице, акб стоит в пенопластовом ящике, инвертор просто на стене висит, нагреть не проблема в ящике два коврика по 15 ватт греют ящик, больше проблема летом охладить, стоит вентилятор напольный и работает от того же термостата

2 минуты назад, Mr. D сказал:

До речі, а бувають вже готові батареї з підігрівом? Скажімо, батарея вмикається, розігрівається (мабуть, як в деяких автомобілях) й далі вмикається заряджання.

Есть, даже у той же jk bms в каких то там ревизиях есть функция подогрева

У меня через отделтный термостат сделано, грубо по принципу инкубатора

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, mib сказав:

У меня в сарае он не отапливаемый там зимой как на улице, акб стоит в пенопластовом ящике, инвертор просто на стене висит, нагреть не проблема в ящике два коврика по 15 ватт греют ящик, больше проблема летом охладить, стоит вентилятор напольный и работает от того же термостата

Ідея з килимками цікава як готове рішення. Сама ж батарея себе може трохи гріти та є якась ізоляція ТЕНів підігріву.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, Mr. D сказал:

Ідея з килимками цікава як готове рішення. Сама ж батарея себе може трохи гріти та є якась ізоляція ТЕНів підігріву.

Это коврики Теплик :-) Их пенсионеры покупают ноги греть :-) Я просто купил два самых маленьких, они не греются выше 40 градусов, а стоят где то 10 см от акб в итоге акб не перегревают да и термостат их выключает раньше

Из минусов они дороже чем просто купить греюший кабель, но дешевле чем купить специализированные

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, ЯД сказав:

И -30 тоже норм?))) 

Вообще это все написано в техдоках

До речі, в специфікації Pylontech ось так написано
Заряджання - 0℃~50℃ (тобто щоб зарядити батарею треба розрядити трохи батарею);
Розряджання - -10℃~50℃

Ще, до речі, вказано, що >4500@25℃, але було би цікаво побачити, скільки цих циклів, якщо, скажімо, @30℃. )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, mib сказав:

У меня в сарае он не отапливаемый там зимой как на улице, акб стоит в пенопластовом ящике, инвертор просто на стене висит, нагреть не проблема в ящике два коврика по 15 ватт греют ящик, больше проблема летом охладить, стоит вентилятор напольный и работает от того же термостата

Я собі також планую запихнути інвертори та АКБ Pylontech в неопалюваний гараж. Для зручності та краси у подібну рекову шафу securitylab.com.ua/c-24u-06-06-ds-pg-1/  

Ну і відповідно думаю чи вистачить власних втрат енергії обладнання на підтримання температури. Можно попросити фоточку вашого ящика з ковриками? Мо щось схоже зроблю на зиму.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, Undertone сказав:

Я собі також планую запихнути інвертори та АКБ Pylontech в неопалюваний гараж. Для зручності та краси у подібну рекову шафу securitylab.com.ua/c-24u-06-06-ds-pg-1/  

Ну і відповідно думаю чи вистачить власних втрат енергії обладнання на підтримання температури. Можно попросити фоточку вашого ящика з ковриками? Мо щось схоже зроблю на зиму.

Деякі Pylontech меншої моделі встановили в верхній частині стіни паралельно в вертикальному положені на серверні кріплення. Доволі компактно розмістилися.

Я б навіть сказав, майже ідеальне рішення з погляду на кількість простору для квартири. Ящик чорного кольору з усіма роз'ємами в гору та мінімальною кількістю проводів, особливо нічого й не зачепиш.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, Undertone сказал:

Я собі також планую запихнути інвертори та АКБ Pylontech в неопалюваний гараж. Для зручності та краси у подібну рекову шафу securitylab.com.ua/c-24u-06-06-ds-pg-1/

Вам как идея, купите б/у холодилтную витрину она утепленная :-)

8 минут назад, Undertone сказал:

Ну і відповідно думаю чи вистачить власних втрат енергії обладнання на підтримання температури. Можно попросити фоточку вашого ящика з ковриками? Мо щось схоже зроблю на зиму.

Может не надо? Это жуткий колхоз :-) Просто на пену склеенный ящик из обычного пенопласта который лет 5 лежал за сараем :-)

А коврики вот такие:

teplyk.com/ru/product/kulumok50x20-standart-ru/

Ну и рековый шкаф они не прогреют как и собственное тепло, и главное я бы туда не засовывал инвертор

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 годину тому, Vikctor сказав:

Якщо напруга на комірках під час активного заряджання сягає 3,65, а балансування зазвичай виставляється починаючи з 3,42-3,45, то як обмежити працю акб у вказаному ліміті чи більш розповсюдженому 20-80% і при цьому не довести до розбалансу комірок?

Тільки з допомогою точного кулонометра і то час від часу треба заряджати до 100% для калібрації, бо є дріфт SoC.

В мене на одному об'єкті налаштована автоматизація в хоум асістанті, яка форсує заряд до 100%, якщо впродовж 3 днів SoC трималось менше 100%. Три дні було вибрано екпериментально, щоб дріфт SoC був не більший за 5%.

 

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

29.07.2024 в 20:30, Mr. D сказав:

До речі, в специфікації Pylontech ось так написано
Заряджання - 0℃~50℃ (тобто щоб зарядити батарею треба розрядити трохи батарею);
Розряджання - -10℃~50℃

Ще, до речі, вказано, що >4500@25℃, але було би цікаво побачити, скільки цих циклів, якщо, скажімо, @30℃. )

У ячеек есть даташиты, и там есть температуры.

Мало того, температура влияет на макс ток заряда и разряда. То что батарея может заряжаться при т 0-50 градусов, не значит, что при 10 градусов можно давать 0.5С

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, ЯД сказав:

У ячеек есть даташиты, и там есть температуры.

Мало того, температура влияет на макс ток заряда и разряда. То что батарея может заряжаться при т 0-50 градусов, не значит, что при 10 градусов можно давать 0.5С

Так, вже бачив відповідну таблицю в специфікації на якісь комірки CALB.

Але у цьому прикладі, маю надію, вибором струму та напруги заряджання займається саме BMS Pylontech. Тобто за температури +3℃ струм заряджання від інвертора я б очікував на рівні не більше 0,1C (візьмемо для прикладу варіант Victron Energy та Pylontech, які мають зв'язок по CAN).

Тому у разі самозбірок ось такий контроль напруги й струму не відбувається (якщо BMS нічого не повідомляє інвертору про поточний стан батареї та температуру батареї).

Змінено користувачем Mr. D
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, Mr. D сказав:

Так, вже бачив відповідну таблицю в специфікації на якісь комірки CALB.

Але у цьому прикладі, маю надію, вибором струму та напруги заряджання займається саме BMS Pylontech. Тобто за температури +3 струм заряджання від інвертора я б очікував на рівні не більше 0,1C (візьмемо для прикладу варіант Victron Energy та Pylontech, які мають зв'язок по CAN).

Тому у разі самозбірок ось такий контроль напруги й струму не відбувається (якщо BMS нічого не повідомляє інвертору про поточний стан батареї та температуру батареї).

Тут ещё тема, а какая бмс умеет и знает кривую тока от температуры? Я думаю никакая) потому лучше в самосборе держать +- 25, или следить.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, ЯД сказал:

Тут ещё тема, а какая бмс умеет и знает кривую тока от температуры? Я думаю никакая) потому лучше в самосборе держать +- 25, или следить.

В мене є сумніви що інвертори теж вміють регулювати силу струму заряджання в залежності від температури.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 хвилин тому, ЯД сказав:

Тут ещё тема, а какая бмс умеет и знает кривую тока от температуры? Я думаю никакая) потому лучше в самосборе держать +- 25, или следить.

Мабуть, Ви про BMS, які використовуються в самозбірках.
Тому що Pylontech знає, що в його коробці, то ж відповідно програма керування BMS знає на що орієнтуватися.

На сайті Victron Energy бачив достатньо довгий список виробників батарей, мабуть, багато з яких повідомляють по CAN SoC, температуру та відповідно корегують напругу та струм, а от вміють це робити DALY BMS та інші не знаю.

На мою думку, на практиці не завжди є можливість забезпечити температуру +25℃ у приміщені з батареєю або для батареї.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, Vikctor сказав:

В мене є сумніви що інвертори теж вміють регулювати силу струму заряджання в залежності від температури.

Інвертори роблять те, що їм каже бмс, а нормальні виробники батарей програмують в бмс залежність обмеження струму від температури.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, Mr. D сказав:

Мабуть, Ви про BMS, які використовуються в самозбірках.
Тому що Pylontech знає, що в його коробці, то ж відповідно програма керування BMS знає на що орієнтуватися.

На сайті Victron Energy бачив достатньо довгий список виробників батарей, мабуть, багато з яких повідомляють по CAN SoC, температуру та відповідно корегують напругу та струм, а от вміють це робити DALY BMS та інше не знаю.

На мою думку, на практиці не завжди є можливість забезпечити температуру +25℃ у приміщені з батареєю або для батареї.

Да, я про универсальные бмс. Типа джика и дали и сепос и пр

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, Vikctor сказав:

В мене є сумніви що інвертори теж вміють регулювати силу струму заряджання в залежності від температури.

Але й протилежного доказу немає, тобто немає доказу, що не вміють.
Не маю змогу охолодити приміщення хоча б до +10℃, а то б спробував перевірити. )

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Mr. D сказал:

Мабуть, Ви про BMS, які використовуються в самозбірках.
Тому що Pylontech знає, що в його коробці, то ж відповідно програма керування BMS знає на що орієнтуватися...

Напевно тому непоодиноки випадки, коли в збірках пілонтеч видаляють рідну bms і встановлюють значно кращу від JK. При тому показники работи акб покращуються.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, Vikctor сказав:

Напевно тому непоодиноки випадки, коли в збірках пілонтеч видаляють рідну bms і встановлюють значно кращу від JK. При тому показники работи акб покращуються.

Цікаво.

Можливо, пам'ятаєте якісь приклади відео?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, volomoto сказал:

Інвертори роблять те, що їм каже бмс, а нормальні виробники батарей програмують в бмс залежність обмеження струму від температури.

А я частіше чув від фахівців, що це інвертор керує bms, а не навпаки. Бо задача останньой керувати акб, а не інвертором.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, Vikctor сказав:

Напевно тому непоодиноки випадки, коли в збірках пілонтеч видаляють рідну bms і встановлюють значно кращу від JK. При тому показники работи акб покращуються.

Але ж знову JK BMS у таких варіантах з'єднується з інвертором або ні?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, Vikctor сказав:

значно кращу від JK

Це жарт? JK — це шматок лайна порівняно з бмс пілонтеча.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, Mr. D сказал:

Цікаво.

Можливо, пам'ятаєте якісь приклади відео?

Це треба історію ютуба за пару місяців передивитись. З урахуванням того, що в день в середньому я слухаю 20-30 відео, то це займе півгодини напевно. Не хочу. Але це були вітчизняні фахівці.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...