Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Як поєднати тепловий насос та електрокотел і організувати автоматику ?

Sharkan

Рекомендовані повідомлення

18 минут назад, Sharkan сказал:

Але хіба датчик протоку не рятує від замерзання? Тобто потік падає (починає підмерзати) - компресор ТН вимикається.

Мало б спрацювати.

Как говорится я пою что видел :-)

когда начинается оттайка в первые секунды влетает самый холодный газ, если не будет протока и датчик сработает то еще каких то 10-20 секунд газ продолжит лететь, и в это время там -15 так что если вода то имхо не поможет

ну и опять таки если вернуться к сор то каждый гоадус на подаче из ТН его роняет, соответственно если работать на буфер то сор будет хуже чем работать сразу в пол

бочка имеет смысл только для пред подогрева гвс

а от замерзания антифриз или спирт

но я умудрился свой теплообменник ушатать уменьшая проток на моменте старта, что бы быстрее выводить на режим и в итоге доигрался что он просто от давления лопнул :-) нг он был сильно б/у тоши 2009 года толи около того :-)

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, mib сказал:

Как говорится я пою что видел :-)

когда начинается оттайка в первые секунды влетает самый холодный газ, если не будет протока и датчик сработает то еще каких то 10-20 секунд газ продолжит лететь, и в это время там -15 так что если вода то имхо не поможет

ну и опять таки если вернуться к сор то каждый гоадус на подаче из ТН его роняет, соответственно если работать на буфер то сор будет хуже чем работать сразу в пол

бочка имеет смысл только для пред подогрева гвс

а от замерзания антифриз или спирт

но я умудрился свой теплообменник ушатать уменьшая проток на моменте старта, что бы быстрее выводить на режим и в итоге доигрался что он просто от давления лопнул :-) нг он был сильно б/у тоши 2009 года толи около того :-)

Очевидно десь там щось в системі було не так (можливо датчика протоку не було?), бо більшість виробників ТН таки ставлять баки і про спирт чи етиленгліколь я не читав щоб писали. 

Газ не продовжить летіти 10-20 секунд, бо чотириходовий клапан спрацює після зупинки компресора, а залишки там будуть просто мізерні. Крім того, якщо є проток води, та ще й до того ж теплої, то замерзнути вона аж ніяк не може. Тут головне щоб насос не зупинявся - щоб був проток. 

Ну і врешті датчик протоку таки має зробити сою роботу вчасно.

Але я Вам дякую що поділились досвідом. Такі моменти заставляють добре подумати про запобіжні системи заморозки теплообмінника :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Sharkan сказал:

більшість виробників ТН таки ставлять баки

Бак потрібний в системі яка при розморозці зовнішнього блоку опускається нижче певних критичних значень, що може загрожувати теплообміннику. Або там де продуктивності циркуляційного насосу не вистачить для того щоб забезпечити потрібний протік в системі. Або там де потужність ТН є більшою ніж може прийняти в моменті система. 

В мене 220м2 теплої підлоги, і під час розморозки дельта між входом та виходом з внутрішнього теплообмінника до 7С. Тобто з теплої підлоги водить до теплообмінна 25С з теплообмінника виходить 18С. Якщо налаштувати Протерм на запуск під час розморозки - то дельти взагалі немає, або вона з протилежним знаком.

В сусіда 120м2 теплої підлоги, за дельтою він не слідкував, але під час розморозки теж ніяких проблем.

В обох ТН повітря-вода на 6кВт, без баків, прямо в теплу підлогу, вже понад 3 роки експлуатації.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 минуту назад, Dmode сказал:

Бак потрібний в системі яка при розморозці зовнішнього блоку опускається нижче певних критичних значень, що може загрожувати теплообміннику. Або там де продуктивності циркуляційного насосу не вистачить для того щоб забезпечити потрібний протік в системі. Або там де потужність ТН є більшою ніж може прийняти в моменті система. 

В мене 220м2 теплої підлоги, і під час розморозки дельта між входом та виходом з внутрішнього теплообмінника до 7С. Тобто з теплої підлоги водить до теплообмінна 25С з теплообмінника виходить 18С. Якщо налаштувати Протерм на запуск під час розморозки - то дельти взагалі немає, або вона з протилежним знаком.

В сусіда 120м2 теплої підлоги, за дельтою він не слідкував, але під час розморозки теж ніяких проблем.

В обох ТН повітря-вода на 6кВт, без баків, прямо в теплу підлогу, вже понад 3 роки експлуатації.

У Вас теплоносій чиста вода ? Справа в тім, що у мене опалювальна площа 123 квадрати, з них теплі підлоги - всього лиш 46 квадратів. На теплі підлоги є свій контур - гребінка з насосоом.

Тобто у мене ніби й площа не велика - але комбінована система опалення виходить. От я і думаю - може таки поставити бак на зворотку ТН через гідрострілку. Ну або просто комбіновано бак-гідрострілка, так як в схемі вище вказано. Таким чином система працюватиме стабільніше і ТН буде працювати спокійніше.

Змінено користувачем Sharkan
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 годин тому, mib сказав:

ну и опять таки если вернуться к сор то каждый гоадус на подаче из ТН его роняет, соответственно если работать на буфер то сор будет хуже чем работать сразу в пол

Це якщо в буфері є теплообмінник, а якщо це просто велика гідрострілка, то СОР піднімається, бо через великий потік через великий потік між буфером і теплообмінником ТН на теплообміннику зменшується дельта.

 

28 хвилин тому, Dmode сказав:

В мене 220м2 теплої підлоги, і під час розморозки дельта між входом та виходом з внутрішнього теплообмінника до 7С. Тобто з теплої підлоги водить до теплообмінна 25С з теплообмінника виходить 18С. Якщо налаштувати Протерм на запуск під час розморозки - то дельти взагалі немає, або вона з протилежним знаком.

Тобто у вас циркуляційні насоси протерма і ТН з'єднані послідовно?

29 хвилин тому, Dmode сказав:

В обох ТН повітря-вода на 6кВт, без баків, прямо в теплу підлогу, вже понад 3 роки експлуатації.

У вас фірмові ТН, а автор теми хоче ТН з когдиціонери без спеціалізованого контроллера. Такий ТН не буде гарантувати стабільну температуру подачі і невідомо як він буде працювати при тій чи іншій дельті на внутрішньому теплообміннику. Тому я б радив гідравлічно розв'язати контури ТН, щоб мати більше простору для налаштування системи.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 хвилин тому, Sharkan сказав:

Справа в тім, що у мене опалювальна площа 123 квадрати, з них теплі підлоги - всього лиш 46 квадратів. На теплі підлоги є свій контур - гребінка з насосоом.

В такому випадку вам потрібна подача 40 градусів (радіатори також мають бути підібрані під цю температуру) і для цього ТН з кондиціонера підійде тільки якщо ви поставите туди спеціалізований контроллер. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

35 минут назад, Sharkan сказал:

У Вас теплоносій чиста вода ?

Так.

35 минут назад, Sharkan сказал:

опалювальна площа 123 квадрати, з них теплі підлоги - всього лиш 46 квадратів

Ну це вже інша справа тоді.

35 минут назад, Sharkan сказал:

Ну або просто комбіновано бак-гідрострілка, так як в схемі вище вказано.

Тоді дійсно так, бак без теплообмінника (комбіновано бак-гідрострілка) це ваш випадок.

35 минут назад, Sharkan сказал:

комбінована система опалення виходить

Тоді думайте над площею радіаторів які будуть віддавати потрібну к-ть тепла в низькотемпературній системі.

23 минуты назад, volomoto сказал:

Тобто у вас циркуляційні насоси протерма і ТН з'єднані послідовно?

Ні, паралельно, бо в кожному свій насос (на місці газового котла зараз ТН). І є гідрострілка, яка як на мене занижує мій СОР, в порівнянні до прямого підключенні в підлогу як в сусіда.

Зараз якби робив з нуля, то пустив би напряму без гідрострілки. Вона там з'явилась від схильності перестраховуватись і робити все з запасом, тож систему опалення розраховував на 12кВт, і розрахунково насосу Протерма не вистачало на 220м2. Реально зимою в середньому маю потужність в 3кВт, тож насос протерма цілком би впорався сам.

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

45 минут назад, volomoto сказал:

В такому випадку вам потрібна подача 40 градусів (радіатори також мають бути підібрані під цю температуру) і для цього ТН з кондиціонера підійде тільки якщо ви поставите туди спеціалізований контроллер. 

Це зрозуміло, але на міжсезоння повинно хватити і 40 подачі - ну а далі вже догрівати електрокотлом. В перспективі, звісно ж, радіатори поміняю.

Щодо спеціального контроллера - з внутрішнього блоку кондиціонера термодатчик кидається на пластинчатий теплообмінник. Датчик температури кімнатної кидається на буферну ємність - там виставляється 40 градусів (наприклад) і ТН гріє буфер. Пуль кондиціонера не дасть напевно налаштувати таку температуру - тоді можна обманути систему додавши опір (віднявши)до NTC датчика, що стоїть на буфері. Або замінити датчик на інший тип з трохи "зсунутими" параметрами в ту чи іншу сторону. тоді, скажімо, на кондиціонері виставляємо 25 (наприклад) а він буде гріти поки опір датчика не зміниться до того що нам потрібно (тих же 40). Це як і дея.

Інша справа - при нагріві бойлера. Він маж свій датчик. Що робити тоді ? Через реле перекидати датчик на інший ?

 

 

Змінено користувачем Sharkan
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

43 минуты назад, volomoto сказал:

В такому випадку вам потрібна подача 40 градусів (радіатори також мають бути підібрані під цю температуру) і для цього ТН з кондиціонера підійде тільки якщо ви поставите туди спеціалізований контроллер. 

Щодо запропонованої схеми включення буферної ємності - я її спробував намалювати - але мені не до кінця зрозуміло як вона працює

 

Тобто на опалення - там зрозуміло. Подача йде від ТН через ЦН і триходовий 1 по шляху АВ-А в буфер - і повертається по зворотці. З буфера забирається котлом, через триходовий 2 по шляху А-АВ - далі в котел - догрівається - і в систему опалення.

Коли ж нагрів бойлера - то триходовий 1 перемикається і у нас виходить подача йде з ТН через ЦН і триходовий 1 по шляху АВ-В, далі через клапан до бойлера - і зворотка до ТН.

А що тоді (при нагріванні ГВС) робить триходовий 2 ? Як там працює система ? Чи буфер, котел і триходовий 2 тоді не задіяні ?

 

 

image.png

Змінено користувачем Sharkan
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, Sharkan сказал:

Газ не продовжить летіти 10-20 секунд, бо чотириходовий клапан спрацює після зупинки

Учитывая что вы собрались делать из кондиционера то там у четырех ходового нормальное положение это холод тоесть в нашем случае это оттайка

1 час назад, Sharkan сказал:

Щодо спеціального контроллера - з внутрішнього блоку кондиціонера термодатчик кидається на пластинчатий теплообмінник. Датчик температури кімнатної кидається на буферну ємність - там виставляється 40 градусів (наприклад) і ТН гріє буфер. Пуль кондиціонера не дасть напевно налаштувати таку температуру - тоді можна обманути систему додавши опір (віднявши)до NTC датчика, що стоїть на буфері. Або замінити датчик на інший тип з трохи "зсунутими" параметрами в ту чи іншу сторону. тоді, скажімо, на кондиціонері виставляємо 25 (наприклад) а він буде гріти поки опір датчика не зміниться до того що нам потрібно (тих же 40). Це як і дея.

Чуть не так, у меня тоже самодельный из кондиционера, датчик температуры ставите на обратку по воде там вам достаточно 30 градусов и ничего обманывать не нужно, второй датчик ставится на теплообменник он нужен для оттайки что бы мозги кондера понимали когда зарос испаритель и пора таять, но тут как повезет с поиском места на теплообменнике или будет оттайка раньше чем нужно или позже или вовсе ее не будет

И все же имхо бочка не нужна, теплообменник расчитывается очень просто квадрат на один кВт мощности

На фх есть очень много информации по самодельным ТН там и я свою тему до войны вел

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

52 минуты назад, mib сказал:

Учитывая что вы собрались делать из кондиционера то там у четырех ходового нормальное положение это холод тоесть в нашем случае это оттайка

Чуть не так, у меня тоже самодельный из кондиционера, датчик температуры ставите на обратку по воде там вам достаточно 30 градусов и ничего обманывать не нужно, второй датчик ставится на теплообменник он нужен для оттайки что бы мозги кондера понимали когда зарос испаритель и пора таять, но тут как повезет с поиском места на теплообменнике или будет оттайка раньше чем нужно или позже или вовсе ее не будет

И все же имхо бочка не нужна, теплообменник расчитывается очень просто квадрат на один кВт мощности

На фх есть очень много информации по самодельным ТН там и я свою тему до войны вел

Дякую за допомогу! :)
ФХ це ж хіба не кацапський ресурс ? 

А де можна придбати пластинчатий теплообмінник? Якщо у мене не зовнішньому блоці пише 11 кВт на обігрів, то мені теплообмінник потрібно на 11 квадратів, по ідеї, це на 30 пластин? 
 

Змінено користувачем Sharkan
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

49 минут назад, Sharkan сказал:

ФХ це ж хіба не кацапський ресурс ? 

Да, потому и перестал там вести тему

50 минут назад, Sharkan сказал:

А де можна придбати пластинчатий теплообмінник? Якщо у мене не зовнішньому блоці пише 11 кВт на обігрів, то мені теплообмінник потрібно на 11 квадратів, по ідеї, це на 30 пластин? 

Я покупал б/у грубо на олх, поищите в европе там должно быть дешевле

Пластин может быть по разному все от площади зависит, а так да 10-11 квадратов нужно

Единственно не пойму зачем вам такая мощность он же стартстопить будет постоянно

Вы как то расчитывали или просто кондиционер такой достался?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

54 минуты назад, mib сказал:

Да, потому и перестал там вести тему

Я покупал б/у грубо на олх, поищите в европе там должно быть дешевле

Пластин может быть по разному все от площади зависит, а так да 10-11 квадратов нужно

Единственно не пойму зачем вам такая мощность он же стартстопить будет постоянно

Вы как то расчитывали или просто кондиционер такой достался?

Ну, у мене тепловтрати будинку 9 кВт, отже такої приблизно потужності й потрібно кондиціонер. Попався за невеликі гроші неробочий Electrolux інверторний на 36000 BTU  - я його й купив. Почав розбиратись - там на платі інвертора IPM модуль здох (прогорів). Компресор поміряв омметром - ніби все ок (якщо не заклинив). Чекаю на ІРМ модуль - запаяю - побачимо чи запуститься. Якщо копресору торба - то поставлю стартстопний. 

Стосовно щоб не тактував (стартстопив) - то тут допомагає буферна ємність. Принаймі так пишуть - воно й логічно ніби як.

Стосовно буфера - штука цікава. Я б туди ще ТЕН докинув і від сонця б підігрівав буфер. Навіть взимку є сонячні дні - відповідно це б також допомогло системі опалення. Зараз є сонячні панелі і по 500 Вт. 4 штуки ставиш - і хватить по самі нікуди (це я так мрію :))!

 

А в Європі скільки може коштувати теплообміннник, приблизно ?

Я бачив що китайські народ купує - декілька тисяч гривень. Не знаю правда щодо якості...

 

Змінено користувачем Sharkan
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

43 минуты назад, Sharkan сказал:

 

А в Європі скільки може коштувати теплообміннник, приблизно ?

Чего не знаю того не знаю просто читал что там заказывали выходило дешевле, я свой б/у на 6 квадратов покупал за 100$

По китайским не знаю если 45 бар держит то подойдет но он и стоить должен

Я своим тн очень много игрался пока не дригрался, собственно почему я и говорю про низкую подачу, когда я зажимал проток то росла температура газа что логично и с ней потребление компрессора

9 квт это при какой погоде? Просто ниже -10 сор чуть больше единицы, а если еще учесть оттайки то еще меньше

Вы судя потому что лайкнули мое старое сообщение то читали это

Ну и при минус 10 ваш 36бтю уже не даст 9квт особенно если будет высокая влажность

Но все конечно индивидуально оно и с бочкой работать будет, но если еще не купили то попробуйте напрямую не понравится добавите бочку

По поводу солнечных панелей у меня сейчас 2,4 кВт и зародилась мысль собрать что тотна основе 9-12 бтю у него потребление будет ватт 600 и мне его хватит на межсезонье когда еще есть солнце или уже появилось в марте

Сейчас кондиционер работает от солнца, в этом году посмотрю как долго сможет и на отопление работать от него

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 минут назад, mib сказал:

Чего не знаю того не знаю просто читал что там заказывали выходило дешевле, я свой б/у на 6 квадратов покупал за 100$

По китайским не знаю если 45 бар держит то подойдет но он и стоить должен

Я своим тн очень много игрался пока не дригрался, собственно почему я и говорю про низкую подачу, когда я зажимал проток то росла температура газа что логично и с ней потребление компрессора

9 квт это при какой погоде? Просто ниже -10 сор чуть больше единицы, а если еще учесть оттайки то еще меньше

Вы судя потому что лайкнули мое старое сообщение то читали это

Ну и при минус 10 ваш 36бтю уже не даст 9квт особенно если будет высокая влажность

Но все конечно индивидуально оно и с бочкой работать будет, но если еще не купили то попробуйте напрямую не понравится добавите бочку

По поводу солнечных панелей у меня сейчас 2,4 кВт и зародилась мысль собрать что тотна основе 9-12 бтю у него потребление будет ватт 600 и мне его хватит на межсезонье когда еще есть солнце или уже появилось в марте

Сейчас кондиционер работает от солнца, в этом году посмотрю как долго сможет и на отопление работать от него

9 кВт тепловтрат рахувалось при -22, тобто як того вимагають правила.

Вологість у нас висока...Волинь :)

Мене тут настрахали щоб теплообмінник не розморозився - того і думаю про бочку + ТН буде стабільніше і спокійніше працювати.

Є цікава схема з гідрострілкою і бочкою на зворотці ТН. Але це все тягне гроші...хоча без того і ніяк!

 

Ваша ідея цікава стосовно панелей і малопотужного кондиціонера. Мало б спрацювати! Візьміть до уваги, що і в хмарну погоду сонячні панелі дають енергію 😉

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 минуты назад, Sharkan сказал:

Мене тут настрахали щоб теплообмінник не розморозився - того і думаю про бочку + ТН буде стабільніше і спокійніше працювати.

Могу вас допугать :-)

представьте ситуацию, у вас есть датчик протока вы полстраховались бочкой ну вроде все надежно :-)

и тут начинается оттайка и в этот момент пропадает электричество :-)

да и даже просто когда кондей работает на обогрев если пропало электричество то четырех ходовоц переключится на холод, такое у меня много раз было обошлось, а вот при оттайке не уверен что пронесло бы

у меня вода была в системе думал летом залить раствор спирта но до лета я и без помощи отключения ээ теплообменник ушатал :-)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, mib сказал:

Могу вас допугать :-)

представьте ситуацию, у вас есть датчик протока вы полстраховались бочкой ну вроде все надежно :-)

и тут начинается оттайка и в этот момент пропадает электричество :-)

да и даже просто когда кондей работает на обогрев если пропало электричество то четырех ходовоц переключится на холод, такое у меня много раз было обошлось, а вот при оттайке не уверен что пронесло бы

у меня вода была в системе думал летом залить раствор спирта но до лета я и без помощи отключения ээ теплообменник ушатал :-)

Ну тоді на насос циркуляційний треба ставити безперебійник, щоб він крутив насос хоча б хвилин з 20 після того як світло пропало :). І питання закриється на всі 100.

А спирт в систему який ллють? Звичайний, етиловий?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 минуты назад, Sharkan сказал:

Ну тоді на насос циркуляційний треба ставити безперебійник, щоб він крутив насос хоча б хвилин з 20 після того як світло пропало :). І питання закриється на всі 100.

И еще резервный акб резервного акб :-)

23 минуты назад, Sharkan сказал:

А спирт в систему який ллють? Звичайний, етиловий?

Я собирался обычный,а так по идее любой можно

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 годин тому, mib сказав:

И еще резервный акб резервного акб :-)

Я собирался обычный,а так по идее любой можно

Кажуть що потрібно лити таки пропіленгліколь, бо спирт за 2-3 сезони таки тікає з системи.

Тобто пропіленгліколь розвести з водою - і тоді закачувати в систему.

До речі - а як Ви закачуєте в систему теплонсій . У мен зараз вода - там просто - краник відкрив - і долив :). А якщо пропіленгліколь - тоді як ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, Sharkan сказал:

До речі - а як Ви закачуєте в систему теплонсій . У мен зараз вода - там просто - краник відкрив - і долив :). А якщо пропіленгліколь - тоді як ?

У меня так же краник и из водопровода, но были мысли купить насос для закачки теплоносителя, что то типа такого

Screenshot_2023-07-19-13-14-31-713_com.android.chrome.thumb.jpg.ab0463f525d195fa268fc3ada809f58c.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, Sharkan сказав:

як Ви закачуєте в систему теплонсій . У мен зараз вода - там просто - краник відкрив - і долив :). А якщо пропіленгліколь - тоді як ?

Єслі без драки, то чекаю, коли дружина десь піде, беру її садовий оприскувач і ним закачую. Там штуцер шланга точно на 1/2 накручується.

image.png.920ce2a165b35f099809079a143085be.png

Змінено користувачем yur43
  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18.07.2023 в 12:31, Sharkan сказав:

А що тоді (при нагріванні ГВС) робить триходовий 2 ? Як там працює система ? Чи буфер, котел і триходовий 2 тоді не задіяні ?

Без спеціалізованого контроллера ви не досягнете температури достатньої для ГВП і не зможете керувати 3-ходовими, тому краще про ГВП забудьте. Тоді схема зводиться до того, що ТН працює на буфер як на гідрострілку, а ЕК тягне з буфера і подає в систему опалення:

IMG_0712.thumb.jpeg.c37ce795a11b78128b73b500191ea4e0.jpeg

Щоб не боятись розморозити теплообмінник, то в додаток до зупинки компресора можете до поставити соленоїдний клапан для фреону, але тоді ускладнюється логіка контролю, бо потрібно уникнути роботи компресора на закритий клапан.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, volomoto сказав:

Без спеціалізованого контроллера ви не досягнете температури достатньої для ГВП і не зможете керувати 3-ходовими, тому краще про ГВП забудьте. Тоді схема зводиться до того, що ТН працює на буфер як на гідрострілку, а ЕК тягне з буфера і подає в систему опалення:

IMG_0712.thumb.jpeg.c37ce795a11b78128b73b500191ea4e0.jpeg

Щоб не боятись розморозити теплообмінник, то в додаток до зупинки компресора можете до поставити соленоїдний клапан для фреону, але тоді ускладнюється логіка контролю, бо потрібно уникнути роботи компресора на закритий клапан.

 

Дуже Вам дякую, про соленоїдний клапан я також був подумав. 

 

ГВП ми поки що гріємо теном у бойлері по нічному тарифу + додам туди сонце - отже беремо Вашу схему за основу! :)

 

І ще треба теплообмінник десь вициганити...але то вже інша тема :) 

Змінено користувачем Sharkan
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, volomoto сказав:

поставити соленоїдний клапан для фреону, але тоді ускладнюється логіка контролю, бо потрібно уникнути роботи компресора на закритий клапан.

 

В моєму ТН китайці поставили клапан, який відкривається при зупинці компресора і перепускає тиск з магістралі нагнітання у впускну. Спрацьовує клапан від енергії силових конденсаторів інвертора. При відключенні мережі табло горить ще секунд 5.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...