Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Тепла підлога як основна система отоплення. У кого так відгукніться.

Александр Николаевич

Рекомендовані повідомлення

Доброго дня.

Будинок 140м2 одноповерховий утеплений 15см ппс стіни чорнова підлога 8см ппс. перекритя по деревяним балкам 30см мінвата. фундамет утеплено екструдером 5см на 1м. Вікна якісні. 

Зараз планую електрику та отоплення. Будинок під постійне проживання. Покритя полу плануеться плитка по всьому будинку.

По тепловтратам вистачає теплої підлоги навіть якщо не піднімати її температури вище 28 и це в -23.

По температурі, ми с дружиної любимо прохолоду не плануемо топити більше 20 гадусів в зимку максимум 22.

Радіатори не хочу робити. Рекомендація прораба що до радіаторів бажано але необовязково якщо проживати постійно.

В кого є особостий досвід обігріву будинку лыше теплою підлогою? Порадьте потрібно перестрахуватися радіаторами?

 

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

перестраховываться не нужно. Прекрасно хватает теплого пола.

Радиаторы можно поставить только в слечае необходимости быстрого нагрева дома после охлаждения. Но у Вас дом постоянного проживания.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, Александр Николаевич сказал:

Порадьте потрібно перестрахуватися радіаторами?

 

Нет.

Лучше хорошую буржуйку/камин добавить.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У знайомих відгуки різні. Хтось топиться лише теплою підлогою і задоволений. А хтось задоволений але у спальнях каже душно і вимикае її і користуеться батареями але в них в будинку 26-28 в зимку для мене це нериально що з теплою підлогою що з батареями). 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, DimaF сказал:

Нет.

Лучше хорошую буржуйку/камин добавить.

Дякую думав про це. Така можливість є в вітальні (центр дому), можу буржуйку але більш подобаеться вбудовані каміни (можна із цегли але невеликий). місце є димоход під ньго також.

Теплу підлогу планую підключити напряму до розумного єлектро котла на дистанційному управліні (радять з терморегулятором та датчиком наружної температури + програматором 24/7). На ГВС планував окремий бойлер щоб максимально спростити схему опалення. Але зараз такий час що камін просто необхідний щоб незамерзнути у разі чого...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, Dendnepr сказал:

перестраховываться не нужно. Прекрасно хватает теплого пола.

Радиаторы можно поставить только в слечае необходимости быстрого нагрева дома после охлаждения. Но у Вас дом постоянного проживания.

Дякую за відгук. А як на вашій практиці не має духоти в будинку. Рекуперація з теплою підлогою набагато менша ніж з радіаторами наскільки я розумію.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, Александр Николаевич сказав:

А хтось задоволений але у спальнях каже душно і вимикае її і користуеться батареями

Ваші знайомі не в курсі, що теплу підлогу треба було контурами робити, які можна регулювати, десь більше зробити температуру, десь менше.

Про саму теплу підлогу.  Гостьовий будиночок.  Одноповерховий. Підлога -плитка. Дуже багато вікон. Опалення- електрична ТП. Вистачає з головою.

Основний будинок. Одноповерховий, площею трохи більше 130 квадратів. Дуже  багато вікон, підлога-плитка. Опалення- водяна ТП. Вистачає з головою. Додатково є камінофен. Поставили для душі, виявилось правильним рішенням, особливо , коли почалась війна. Жаліємо, що не поставили маленьку пічку в гостьовому будинку.

Обидва будинки- каркасні.

Для розуміння "багато вікон" ось вам світлина . Це гостьовий будиночок

 

Изображение 1220.jpg

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • Хватає теплої підлоги. Була перша зима в будинку з температурою в основному 22-24(не утеплений) то вам з 15 см немає чого переживати. А при температурі в приміщенні 26-28 буде душно що з батереями що з підлогою
  • Лайк 2
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Будинок 120 м2, 1 поверх, водяний ТП від електрокотла по нічному тарифу, кондиціонерів нема, утеплення трошки меньше за ваше буде, вентиляція примусова з рекуператором. 

На графіку температура в одній з кімнат на протязі року:

image.thumb.png.772a28d8edc4e64c0fb4dc373c6c2ec4.png

 

проблем немає. можливо, при використанні денного, а не нічного, тарифу - трошки додало б комфорту, але несуттєво.

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

35 минут назад, allanek сказал:

Ваші знайомі не в курсі, що теплу підлогу треба було контурами робити, які можна регулювати, десь більше зробити температуру, десь менше.

Про саму теплу підлогу.  Гостьовий будиночок.  Одноповерховий. Підлога -плитка. Дуже багато вікон. Опалення- електрична ТП. Вистачає з головою.

Основний будинок. Одноповерховий, площею трохи більше 130 квадратів. Дуже  багато вікон, підлога-плитка. Опалення- водяна ТП. Вистачає з головою. Додатково є камінофен. Поставили для душі, виявилось правильним рішенням, особливо , коли почалась війна. Жаліємо, що не поставили маленьку пічку в гостьовому будинку.

Обидва будинки- каркасні.

Для розуміння "багато вікон" ось вам світлина . Це гостьовий будиночок

 

Изображение 1220.jpg

Гарно у вас. осе вона по дизайну ліпше без радиаторів. Про необхідність каміна або буржуйки я зрозумів. Ліпше фінанси на радеатори витратити на це.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

34 минуты назад, gendruk сказал:
  • Хватає теплої підлоги. Була перша зима в будинку з температурою в основному 22-24(не утеплений) то вам з 15 см немає чого переживати. А при температурі в приміщенні 26-28 буде душно що з батереями що з підлогою

Дякую за ваш відгук. Мене саме і цікавить реальний досвід.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, Александр Николаевич сказав:

Ліпше фінанси на радеатори витратити на це.

Так, ліпше витратити, хоч на маленьку, але на пічечку. Камінофен чи камін може стати і стане прикрасою будинку, біля якої добре проводити вечори.

Змінено користувачем allanek
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 минут назад, shneider_vova сказал:

Будинок 120 м2, 1 поверх, водяний ТП від електрокотла по нічному тарифу, кондиціонерів нема, утеплення трошки меньше за ваше буде, вентиляція примусова з рекуператором. 

На графіку температура в одній з кімнат на протязі року:

image.thumb.png.772a28d8edc4e64c0fb4dc373c6c2ec4.png

 

проблем немає. можливо, при використанні денного, а не нічного, тарифу - трошки додало б комфорту, але несуттєво.

Дуже цікаво. Велике Вам дякую що відгукнулися.

В мене теж буде тепла водяна підлога і є нічний тариф 3 фази. Як мені пояснював знайомий можна користуватися інертністю стяжки та топити в принципі тільки в ночі за допомогою функції програмування котла. Наскільки це реально на вашій практиці? Наскільки йде розбіжність в температурі при цьому в морози чи вмикаеться котел в день.

 

Скільки у вас термо дачіків від єлектро котла? Один чи на кожну кімнату. Який електро котел, та яка його максимальне навантаження. По факту скільки споживае лектрики 4-12кв чи більше.

 

По рекуперації повітря теж думав про це (люблю коли повітря свіже). Пояснить будьласка який рекуператор вибрати, розводка фанових труб в приміщені чи нагорищі? скільки притоку скільки витоку. Де розташовано. В мене на разі ще е можливість зробити і таке.

 

Вибачте за багато питань.)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Будинок 170 кв м з мансардою. Стіни з 375 мм газоблока + 100 мм зовнішнього утеплення пінопластом. Утеплення мансарди комбіноване, але десь в еквіваленті 400-450 мм вати. Під підлогою 100 мм ЕППС, цоколь — 100-150 мм ЕППС, під відмосткою на ширину 1м ще 50 мм ЕППС. Вентиляція з рекуперяцією.

Опалення тільки ТП, яку гріє електрокотел потужністю 9 кВт. Котел працює тільки вночі і керується погодозалежним алгоритмом. За час нічного тарифу котел встигає нагріти і будинок, і воду в 300 л бойлері. Добове коливання температури в будинку десь 1-2 градуси.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

45 минут назад, shneider_vova сказал:

Будинок 120 м2, 1 поверх, водяний ТП від електрокотла по нічному тарифу, кондиціонерів нема, утеплення трошки меньше за ваше буде, вентиляція примусова з рекуператором. 

На графіку температура в одній з кімнат на протязі року:

image.thumb.png.772a28d8edc4e64c0fb4dc373c6c2ec4.png

 

проблем немає. можливо, при використанні денного, а не нічного, тарифу - трошки додало б комфорту, але несуттєво.

А не мата такого графику за самий холодний тиждень в зимку де опалювалось лишев ночі. Цікаво яка дисперсія температури.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На цій картинці графік за 2 дні, в цей період (згідно архіву погоди, середня температура на вулиці була десь -7)

image.thumb.png.da853616f14bb8d272228a72af32b053.png

опалення тільки нічним тарифом. в минулому році вмикав вдень ще на 1-2 години, але в цьому році економив для країни електрику :-)

як можна побачити, набір температури починається десь за 2 години після увімкнення котла (вмикається в 23-15, десь 40 хвилин гріє ГВС). Котел вимикається в 7-00. Далі нагрів йде вже від стяжки та від сонця з вулиці (бо температура вдень на вулиці росте). І десь в 13-14 починає падати.

В цілому температурний комфорт високий. к вечеру пол на дотик холодніший, ніж хотілось би, але я в тапках, мені однаково... комфортніше було б змістити десь години на 4 цей графік уперед, але для цього потрібно знехтувати нічним тарифом.

регулювання покімнатно через датчики danfoss по температурі повітря та підлоги, вони в мене найпростіші, провідні. зараз би (при наявності грошей) брав би ті, що можно засунути у розумний дім (з wifi).

Котел Скат 18 кВт, на пол зазвичай він починає з 10 квт та швидко виходить десь на 4 квт потужності.

Зазвичай зимнє споживання 3000 квт в місяць (багато гвс на дітей, готування їжі)

 

 

 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, volomoto сказал:

Будинок 170 кв м з мансардою. Стіни з 375 мм газоблока + 100 мм зовнішнього утеплення пінопластом. Утеплення мансарди комбіноване, але десь в еквіваленті 400-450 мм вати. Під підлогою 100 мм ЕППС, цоколь — 100-150 мм ЕППС, під відмосткою на ширину 1м ще 50 мм ЕППС. Вентиляція з рекуперяцією.

Опалення тільки ТП, яку гріє електрокотел потужністю 9 кВт. Котел працює тільки вночі і керується погодозалежним алгоритмом. За час нічного тарифу котел встигає нагріти і будинок, і воду в 300 л бойлері. Добове коливання температури в будинку десь 1-2 градуси.

Дякую що відгукнулися.

 

А як підключено бойлер. Через трьох ходовий клапан чи якось інакше. Чи котел двух контурний? Не рузумію як він контролює и теплу підлогу и бойлер.

Якої марки котел, яка модель.

 

Теж дуже цікаво по рекуперації. На скільки ви важаете її зручною. Наскільки комфортніше коли вона вімкнена і наскільки коли викнена? В літку теж включаете її? Яка вона?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, Александр Николаевич сказал:

Через трьох ходовий клапан чи якось інакше

саме так. для скату є майе рідний (рекомендований) клапан, що управляється безпосередньо котлом.

 

По вентиляції є моя тема:

 

може, після неї частина питань відпаде, на ті, що залишаться - відповім

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, Александр Николаевич сказав:

А як підключено бойлер. Через трьох ходовий клапан чи якось інакше. Чи котел двух контурний? Не рузумію як він контролює и теплу підлогу и бойлер.

Якої марки котел, яка модель.

Котел Протерм Скат 9 кВт 13-ї версії, який вміє керувати 3-ходовим для бойлера. Також до котла підключається датчик температури бойлера.

 

3 хвилини тому, Александр Николаевич сказав:

Теж дуже цікаво по рекуперації. На скільки ви важаете її зручною. Наскільки комфортніше коли вона вімкнена і наскільки коли викнена? В літку теж включаете її? Яка вона?

Вважаю її дуже зручною, тому вимикав тільки для обслуговування, а так вона завжди ввімкнена, навіть влітку.

Вікна відкриваю дуже рідко, тому в хаті тишина і чистота.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, shneider_vova сказал:

На цій картинці графік за 2 дні, в цей період (згідно архіву погоди, середня температура на вулиці була десь -7)

image.thumb.png.da853616f14bb8d272228a72af32b053.png

опалення тільки нічним тарифом. в минулому році вмикав вдень ще на 1-2 години, але в цьому році економив для країни електрику :-)

як можна побачити, набір температури починається десь за 2 години після увімкнення котла (вмикається в 23-15, десь 40 хвилин гріє ГВС). Котел вимикається в 7-00. Далі нагрів йде вже від стяжки та від сонця з вулиці (бо температура вдень на вулиці росте). І десь в 13-14 починає падати.

В цілому температурний комфорт високий. к вечеру пол на дотик холодніший, ніж хотілось би, але я в тапках, мені однаково... комфортніше було б змістити десь години на 4 цей графік уперед, але для цього потрібно знехтувати нічним тарифом.

регулювання покімнатно через датчики danfoss по температурі повітря та підлоги, вони в мене найпростіші, провідні. зараз би (при наявності грошей) брав би ті, що можно засунути у розумний дім (з wifi).

Котел Скат 18 кВт, на пол зазвичай він починає з 10 квт та швидко виходить десь на 4 квт потужності.

Зазвичай зимнє споживання 3000 квт в місяць (багато гвс на дітей, готування їжі)

 

 

 

 

11 минут назад, shneider_vova сказал:

На цій картинці графік за 2 дні, в цей період (згідно архіву погоди, середня температура на вулиці була десь -7)

image.thumb.png.da853616f14bb8d272228a72af32b053.png

опалення тільки нічним тарифом. в минулому році вмикав вдень ще на 1-2 години, але в цьому році економив для країни електрику :-)

як можна побачити, набір температури починається десь за 2 години після увімкнення котла (вмикається в 23-15, десь 40 хвилин гріє ГВС). Котел вимикається в 7-00. Далі нагрів йде вже від стяжки та від сонця з вулиці (бо температура вдень на вулиці росте). І десь в 13-14 починає падати.

В цілому температурний комфорт високий. к вечеру пол на дотик холодніший, ніж хотілось би, але я в тапках, мені однаково... комфортніше було б змістити десь години на 4 цей графік уперед, але для цього потрібно знехтувати нічним тарифом.

регулювання покімнатно через датчики danfoss по температурі повітря та підлоги, вони в мене найпростіші, провідні. зараз би (при наявності грошей) брав би ті, що можно засунути у розумний дім (з wifi).

Котел Скат 18 кВт, на пол зазвичай він починає з 10 квт та швидко виходить десь на 4 квт потужності.

Зазвичай зимнє споживання 3000 квт в місяць (багато гвс на дітей, готування їжі)

 

 

 

Дуже інформативно ) А в вас бойлер від котла чи окремо?. Датчики температури вони якось приеднуються до котла и вже вин регулуе як грити. Котел задае температуру носія чи регулуеться саме термодачіками. Для регулювання температури в кімнатах ви використовуєте розходоміри на грибінці?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, Александр Николаевич сказал:

 

Дуже інформативно ) А в вас бойлер від котла чи окремо?. Датчики температури вони якось приеднуються до котла и вже вин регулуе як грити. Котел задае температуру носія чи регулуеться саме термодачіками. Для регулювання температури в кімнатах ви використовуєте розходоміри на грибінці?

бойлер непрямого (не знаю, чи корректно перекладено) нагріву  drazice OKC NTRR BP 250 літрів, гріється від котла через 3ходовий, як вище писав. 

в кімнатах стоять терморегулятори. до них підключені різні датчики температури, та в них налаштовуєтеся потрібна температура та потрібний графік. далі вже цей регулятор видає команду для замикання-відмикання конкретного контура на сервопривід, що стоїть на гребінці теплого полу. котел нічого про це не знає. Якщо багато контурів замикаються, то об'єм води в системі зменшується, котлу стає простіше і швидше її нагрівати, і він сам знижує свою потужність. температура подачі на котлі налаштовується рідко, якщо це початок опалювального сезону, то температура подачі +25. при 0 на вулиці я ставлю +30. Якщо -10, то вже десь +35. А вже терморегулятори в кімнатах відкриттям/закриттям контурів підлаштовують температуру в конкретній кімнаті

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, shneider_vova сказал:

бойлер непрямого (не знаю, чи корректно перекладено) нагріву  drazice OKC NTRR BP 250 літрів, гріється від котла через 3ходовий, як вище писав. 

в кімнатах стоять терморегулятори. до них підключені різні датчики температури, та в них налаштовуєтеся потрібна температура та потрібний графік. далі вже цей регулятор видає команду для замикання-відмикання конкретного контура на сервопривід, що стоїть на гребінці теплого полу. котел нічого про це не знає. Якщо багато контурів замикаються, то об'єм води в системі зменшується, котлу стає простіше і швидше її нагрівати, і він сам знижує свою потужність. температура подачі на котлі налаштовується рідко, якщо це початок опалювального сезону, то температура подачі +25. при 0 на вулиці я ставлю +30. Якщо -10, то вже десь +35. А вже терморегулятори в кімнатах відкриттям/закриттям контурів підлаштовують температуру в конкретній кімнаті

Дякую, почитав додатково по темі. Дуже багато чого зрозумів.

Така система теплої підлоги не дуже доожче але комфорт напевно на дуже высокому рівні.

А чому саме бойлер не прямого наргріву чому не окремо електричний і як його в літку гріє котел. Може тени в ньму.

А до терморегуляторів вониж датчики температурі йде вита пара чи 220v також. Де вони розташовані в кімнаті.

Де розташовано регулювання рекупераціею чи регулюете його якось в динаміці?

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По теплій підлозі в мене 12 контурив виходе по проекту 70м +3м -5м. Крок 15см окрім 2 кімнат, там 20см. 16мм труба. Буду брати райхау напевно.

Біля вікон (крайові зони) мені радили переглянути проект та  зробити крок 10см змійкою з боку подачі а далі просто равликом продовжити. 

Хтось може прокоментувати.

Змінено користувачем Александр Николаевич
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

34 минуты назад, Александр Николаевич сказал:

Біля вікон (крайові зони) мені радили переглянути проект та  зробити крок 10см

Я робив крок 10 см на ширину 40 см вздовж всіх зовнішніх стін, в інших місцях крок 15, в санвузлах крок 10, але це без проекту, на власний розсуд. Довжина всіх контурів близька. В такому варіанті немає особливої необхідності щось балансувати поконтурно, достатньо тільки змінювати температуру подачі на котлі

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, Александр Николаевич сказал:

Покритя полу плануеться плитка по всьому будинку.

 

Все что нужно Вы написали. Одного теплого пола хватит 100%. Более точный расчет пола может дать экономию. Повышение температура позволяет делать больше шаг укладки, а значит трубы пойдет меньше.   

  • Лайк 1
  • Сумно 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...