Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Бензиновый генератор Hyundai HHY 3050 - опыт использования

aleksey02

Рекомендовані повідомлення

Інша справа. По-перше, якщо зробити долоню "ковшиком", потримати біля вихлопної труби, а потім спробувати відчути запах, то можна себе вмовити, що щось там нібито є, газ начебто чути. Але це - земля і небо, раніше за два метри з ніг валило. По-друге, звук роботи став "тихіше", це навіть дружина відмітила. По-третє, став заводитись тільки при відкритій повітряній заслонці. При закритій, напівзакритій - ніяк, при відкритій - з пів-оберта. Ну і останнє - померанчеву крутилку на газовому редукторі (якщо швидко перемикати) ставив і так і сяк - на слух працює однаково.

Прошу не сварити, знаю, що на газ ППР не можна, там пластик інший і паяльні станції інші і технологія пайки інша. Зробив "для спроби".

IMG_20240708_185012.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Гарні відоси про фрезерування головки для збільшення ступеня стиску.

 

Автор не до кінця розуміє як налаштувати його в другому відео, але менше з тим...

Скажу лиш що фрезерувати точно варто якщо планується подальша експлуатація ТІЛЬКИ на газу.

Але не можу пройти повз коментар під другии відео і додаю його сюди:

@alexeykoshlatyy9854

Лінк на коментар

Цитата

Я на новому генераторі, який жодного разу не запускав, відразу зняв головку, і "розточив" (термінологія автора відео) на 3.5 мм - зняв 3.5 мм тіла головки
Виточив з латуні шайбу під свічку запалювання, висотою 3.5 мм
Бензиновий бак зняв, жодного разу не заливаючи в нього бензин (може кому продати? ).

Вперше генератор запустив на природньому газові. 
Запускав також і від суміші пропан-бутану з балону.
Після розточки, генератор потребує переналаштування системи регулювання обертів, бо тепер карбюратор, який кріпиться на головку, став ближчий до центробіжного датчика (кріпиться на корпусі колінчатого валу), в моєму випадку на 3.5 мм. Я переналаштував тягу регулювання обертів, яка знаходиться між карбюратором, і блоком двигуна.

Після цього налаштував частоту обертів на холостому ході гвинтом холостого ходу.
А також налаштував частоту обертів під навантаженням (1.9 кВт в моєму випадку), щоб вона дорівнювала 50-51 Герц. Частоту вимірював мультиметром і розеткою з Ватметром, вона також показує частоту, але з затримкою.

В вашому випадку є одночасно декілька проблем:
1. Налаштування повʼязані з центробіжним датчиком кількості обертів - переставляйте тягу, у вас повинно бути насверлено багато отворів для альтернативного натяжіння пружинки.
2. Налаштування холостого ходу - без навантаження. Зазвичай це гвинт чорного кольору.
3. Налаштування стехіометрії суміші - гвинтики, що вкручуються в пластикову помаранчеву поворотну ручку.


Стехіометрію - налаштовуйте в останню чергу під навантаженням 2 кВт. Якщо немає широкополосного датчика - використовуйте нюх . Налаштування виконується гвинтиком, що перекриває газовий канал (помаранчева пластикова ручка). Спочатку викрутіть його, щоб канал не перекривався гвинтом, і понюхайте вихлоп. Якщо суміш багата - буде смердіти недогорівшим газом (одорантом). Починайте закручувати гвинтик, до тих пір, поки не перестанете відчувати запах одоранту, але не перекрутіть сильно, щоб двигун все ще працював стабільно. Памʼятайте: для двигуна краще трошки "забагата" суміш, ніж трошки "забідна" суміш.

Не опускайте руки, у вас все вийде!
У мене вийшло - у вас також вийде )

І ще момент - заводити від газу треба на майже повністю відкритій заслонці карбюратора.
Після прогріву, хвилин 10, я переводжу в повністю відкритий режим заслонку.
Робота стабільна.

P.S.:
Для закриття питань, щодо мого генератора:
- Модель YINWEN3600 (найдешевше, що влітку 2023 було на маркетплейсі Rozetka серед 4 тактних генераторів)
- Двигун 170F (з AliExpress замовляв прокладки під ГБЦ на різні двигуни, підійшли саме для 170F)
- Обмотка алюмінієва 100%
- Заявлена виробником максимальна потужність = 3 кВт (Я в це не вірю, звичайно)

Зазори для клапанів виставляв стандартні, не завищував. Випуск = 0.2 мм, впуск = 0.15 мм.
Зазор на свічці запалення = 0.6 мм.
Отвори в помарачевому крані карбюратора не розсвердлював. Пружину в газовому редукторі не чіпав.
Генератор випробовував на навантаженні 2 кВт - робота стабільна. Стрибки навантаження (збільшення чи зменшення навантаження в рамках 0 - 2 кВт) відпрацьовує відмінно.

 

Змінено користувачем dimich99
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 10.07.2024 в 10:46, Вячеслав_В сказал:

знаю, що на газ ППР не можна,

А що буде від цього трубі? У мене 15 м від точки газу до генератора ,теж були думки ппр)))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, Asot сказав:

А що буде від цього трубі? 

Я з газом гратись трошки очкую (в сенсі - боюсь). Для газу є спеціальні пластикові труби (чорні такі), там все - заточено під газ. ППР - воно для води, не призначені вони для газу. В порушення - я сам попаяв з ППР, версія покращення роботи генератора - підтвердилася. По хорошому трубу треба робити з металу, щоб не могло десь щось деформуватись, перегнутись, тріснути, луснути. При чому стики повинні бути варені.

Сусід просто кинув шланг для поливу. Стоїть, торохтить, працює.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Вячеслав_В сказав:

Я з газом гратись трошки очкую (в сенсі - боюсь). Для газу є спеціальні пластикові труби (чорні такі), там все - заточено під газ. ППР - воно для води, не призначені вони для газу.

Тому й

Цитата

В порушення - я сам попаяв з ППР

І ви ж такий не один.

Цитата

Сусід просто кинув шланг для поливу. Стоїть, торохтить, працює.

Він подивився на вас і зробив ще простіше, а багато хто почитає вас і зрозуміє саме так, бо он же у вас всіх:

Цитата

Стоїть, торохтить, працює.

а шо такое, скаже, я ж так як «усі»?

про що я? Про те, що навіть якщо і зробив не так то не варто про це писати і заохочувати реальних дебілів і просто економних до протиправних дій.

А це саме такий випадок, бо одна справа коли людина нехтує забороною і «запливає за буйки» і зовсім інша справа коли «на гідроциклі зарулює за буйки у зворотній бік на людей, що купаються».

у першому випадку потоне гаврило (і хер з тим чудилом), а у другому чудило для інших несе загрозу і стає мудилом.

Змінено користувачем Фрай
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30 хвилин тому, Фрай сказав:

.. саме такий випадок, бо одна справа коли людина нехтує забороною і «запливає за буйки» ...

Сорян, не хотів нікому давати приклад. Для себе вирішив ставити металеву трубу. ППР - то було таке рішення, тимчасове для перевірки. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Вячеслав_В сказал:

По хорошому трубу треба робити з металу, щоб не могло десь щось деформуватись,

Прикинув,що дешевше мет трубу прокласти,чим хароший шланг купити ,напевно так і зроблю  

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

На днях підключив ген ,який стояв 1р в коробці до газу з труби- 20м шланга вн діам 16 - завівся з першого разу ,але е нюанси .

На хол ходу без навант трохи підгазовуе - заслонка в середньому положенні .Вкл навантаження типу світло ,то рівно працюе .

Ще помітив ,що при повністю відкр засл ,він постійно газуе ,тож поки в середньому оптимально ,але .. якщо увімкн кофеварку то уже іде провал і треба відкривати повністю заслонку при прибл навант 2.3 квт ...так собі комфорт ,але і ціна витрати палива відповідна 

За останні 2 тижні світло вим 1 раз на 2 год ,тож маю надію ,щоб простояв без коробки ще 2 роки)

Змінено користувачем Asot
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 годин тому, Asot сказав:

заслонка в середньому положенні

на метані заводити можна на повністю відкритій заслонці, а експлуатувати тільки на повністю відкритій. Що значить газує? Підкрутіть винт обертів зробіть 53 Гц.

У мене на газу без навантаження підгазовував коли був повністю новий, після 10 годин  роботи з навантаженням 500 ват все стабілізувалось.

Змінено користувачем dimich99
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 минут назад, dimich99 сказал:

Що значить газує?

Підгазовуе більше менше постійно і з більшою частотою ,чим на середньому положенні заслонки

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Напрацювання може хв 20 всього ,може як пройде обкатку то стабілізуеться

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, Asot сказал:

Напрацювання може хв 20 всього ,може як пройде обкатку то стабілізуеться

Там вроде для газа карбюратор надо менять.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 хвилин тому, Asot сказав:

Напрацювання може хв 20 всього ,може як пройде обкатку то стабілізуеться

тільки не ставте середнє положення заслонки

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, DimaF сказал:

Там вроде для газа карбюратор надо менять

Поміняв ,газ повер ,подивився на нього ,хз ,чим він відрізняеться від тих шо 1тис 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 часов назад, dimich99 сказал:

Підкрутіть винт обертів зробіть 53 Гц

Тобто відкрити повністю ,і коли підгазовуе покрутити винтик до 53гц  ,щоб рівніше працював ?а яке навантаження давати під час цього?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

39 хвилин тому, Asot сказав:

Тобто відкрити повністю ,і коли підгазовуе покрутити винтик до 53гц  ,щоб рівніше працював ?а яке навантаження давати під час цього?

без навантаження пробуйте

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 часов назад, Asot сказал:

Тобто відкрити повністю ,і коли підгазовуе покрутити винтик до 53гц  ,щоб рівніше працював ?а яке навантаження давати під час цього?

Гвинтом обертів частота не регулюється. Для цього є інший гвинт. Як і хх не регулюється по частоті.

Проблема з підгазовуванням в карбюраторі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 4 тижні потому...
В 25.03.2023 в 22:38, aleksey02 сказал:

в дорогом генераторе Hyundai стоит самый дешевый одноразовый карбюратор без регулировок, который сразу покупки лучше заменить на нормальный с регулировками.

Можно линк в инете на карбюратор получше? На газу использовать не планирую в принципе, можно карб бензиновый или газовый не принципиально. Хочу что бы гена не дергался.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...