Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Россияне к нам принесли войну

Скромный прораб

Рекомендовані повідомлення

10 хвилин тому, Бездомный сказав:

так це навіть на краще - най експерементують 

швидше крякнуться

image.png.59038d220a9fc0d71edd0f1911dbe442.png

  • Хаха 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, samsung 2.1 сказал:

Ратифікація Україною Римського статуту — це відмова від західної допомоги та шлях до поразки у війні

Ого, новых икспердов подвалило))

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, samsung 2.1 сказав:

Головне для нас, цей закон ЗАБОРОНЯЄ надання військової допомоги з боку США державам -учасницям Римського статуту (тобто, тим, хто не просто звернувся до МКС у спеціальному порядку, як Україна в 2015 році, а тим, хто Римський статут ратифікував).

а можна в тексті виділити де саме ця заборона?

www.congress.gov/bill/107th-congress/senate-bill/1610/text

  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, samsung 2.1 сказав:

Інша думка:

Ратифікація Україною Римського статуту — це відмова від західної допомоги та шлях до поразки у війні

Про те, що Римський статут та діючий відповідно до нього Міжнародний Кримінальний Суд (МКС) не мають ні ресурсів, ані інструментів, щоб притягнути до відповідальності вище керівництво агресорів, а самий МКС є таким, в компетентності та незалежності якого є обґрунтовані сумніви , є вкрай неефективним та, головне, небезпечним для України та Українців, в першу чергу, через те, що через нього будут мати місце спроби притягнення до відповідальності наших патріотів, в тому числі, через сателітів москви, довелося писати неодноразово, як у численних публікаціях в ЗМІ, так і у вигляді спеціальної доповіді.

Більш того, свого часу, коли відповідні законодавчі новели в черговий раз намагалися проштовхнути через Раду, а було це влітку 2021 року, тобто, незадовго до початку повномасштабного вторгнення, навіть підготував свого роду amicus curiae (аналітичний висновок) для влади щодо потенційних проблем та загроз для України з цієї теми.

В той раз, нагадаю, питання було знято з порядку денного, хоча й, м'яко кажучи, “дивним” шляхом.

Тоді вже прийнятий Радою відповідний закон, попри вимоги законодавства, не був повернутий із підписом президента чи не був їм ветований, а був їм “просто” не підписаний.

І ось днями влада знову оголосила про плани ратифікувати таки Римський статут.

Більше того, ініціатором цього був оголошений президент.

А від влади ми в черговий раз почули, що, мовляв, ратифікувати Римський статут необхідно, тому що це дозволить Україні:

1)   брати участь в Асамблеї держав-учасниць МКС і формувати політику МКС;

2)   висувати свого кандидата на посаду судді;

3)   брати участь у виборах суддів та інших виборних осіб (зокрема прокурора МКС),

4)   впливати на розробку змін до Римського статуту, що є ключовим для нас у питанні захисту наших військових,

ну і нарешті

5)   затверджувати розподіл бюджету МКС з метою забезпечення належного розслідування російських злочинів в Україні.

З приводу перших чотирьох тез можна сказати лише одне — учасницями Римського статуту МКС є 124 країни, а відповідно до положень статті 112 Римського статуту, кожна держава-учасниця має один голос.

Тому, викликає питання те, яким чином Україна, зможе впливати на прийняття рішень на Асамблеї держав-учасниць (а саме там приймаються рішення по згаданим питанням).

Стосовно ж тези щодо того, що розподіл бюджету МКС якимось чином може вплинути на забезпечення “належного розслідування російських злочинів в Україні”, то на це можна сказати наступне:

1)   відповідно до положень статті 40 Римського статуту, “судді є незалежними під час виконання своїх функцій";

2)   відповідно до положень статті 14 Римського статуту, “держава-учасниця може передати Прокурору ситуацію, в якій імовірно було вчинено один або декілька злочинів, що підпадають під юрисдикцію Суду”.

Тобто, передається ситуація цілком і НЕ щодо окремих злочинів та НЕ щодо тієї чи іншої сторони;

3) за більш ніж 20 років свого функціонування МКС виніс ТРИ вироки, які вступили в законну силу, витративши при цьому більше 2 мільярдів євро, а тільки на 2023 рік МКС запропонував встановити свій річний бюджет у розмірі майже 187 мільйонів євро, що означає його збільшення майже на 21 відсоток.

Тож питання — чи готова Україна до такого роду, м'яко кажучи, сумнівних, надбань та до фінансування (якого так не вистачає самій Україні) зі свого боку цього “свята марнотратства” при практично нульовій ефективності?

Але на цьому етапі навіть це — не головне.

В березні цього року президент України в інтерв'ю заявив прямим текстом, що Україна не зможе перемогти у війні проти російської агресії, якщо Сполучені Штати не надаватимуть їй допомогу.

Як відомо, Сполучені Штати не є членом МКС, адже вони в 2002 році, попередньо підписавши Римський статут, офіційно відкликали свій підпис і вказали, що не мають наміру ратифікувати Римський статут.

Більше того, в США з того самого 2002 року діє дуже важливий в даному контексті закон — “Про захист американських військовослужбовців” (American Service-Members' Protection Act).

Так от цей закон, який неофіційно прямо називають “законом про вторгнення в Гаагу”, не тільки надає президенту США повноваження використовувати “всі необхідні та відповідні засоби” для звільнення будь-якого військового США або союзників, який затриманий або ув’язнений МКС, від його імені або на запит МКС.

Плюс, забороняє американським органам та установам влади всіх рівнів (включаючи суди та правоохоронні органи) допомагати МКС.

Головне для нас, цей закон ЗАБОРОНЯЄ надання військової допомоги з боку США державам -учасницям Римського статуту (тобто, тим, хто не просто звернувся до МКС у спеціальному порядку, як Україна в 2015 році, а тим, хто Римський статут ратифікував).

На цій підставі можливе навіть накладення санкцій.

Винятки з закону є, але вони такі, що навряд чи торкнуться України, принаймні, в найближчий перспективі.

При тому, заборона на військову допомогу — негайна, з моменту відповідної ратифікації.

Таким чином, через ратифікацію Римського статуту наша влада має всі шанси припинити надання Україні військової допомоги з боку США.

На абсолютно законних (для США) підставах.

До речі, у цьому зв'язку обіцянка одного з кандидатів в президенти США швидко закінчити війну в Україні після приходу його до влади починає грати новими фарбами.

Адже новообраному президенту навіть нічого не треба буде робити - “завдяки” ратифікації Римського статут Україна позбавить себе американської військової допомоги власноруч.

А без цієї допомоги, нагадаю, за згаданими вище словами президента Україні, нам війну не виграти.

Більше того, практично на наступний день після оприлюднення Україною проекту закону про ратифікацію Римського статуту в Німеччині заявили через свого міністра фінансів про можливе припинення фінансової військової допомоги Україні від федерального уряду вже в наступному році.

“Дивний” збіг, чи не так?

І чи не початок це ефекту доміно?

Щодо так необхідної та і так недостатньої допомоги нам з боку інших держав. 

Щось добавити до вказаного вище важко.

Крім, можливо, того, що, відповідно до положень статті 111 Кримінального кодексу України, діяння, умисно вчинене громадянином України на шкоду обороноздатності, державній, економічній безпеці України, кваліфікується як державна зрада та в умовах воєнного стану карається позбавленням волі на строк п’ятнадцять років або довічним позбавленням волі, з конфіскацією майна.

Для тих, хто скаже, що, мовляв, народні депутати не несуть відповідальності за голосування в Раді, нагадаю історію з голосуванням в Раді за сумнозвісні Харківські угоди, та те, що в липні 2022 року Державне бюро розслідувань повідомило про підозру в державній зраді двом колишнім міністрам — юстиції та закордонних справ – Олександрові Лавриновичу і Костянтину Грищенку, які в статусі народних депутатів в 2010 році як раз і голосували за ті самі угоди.

І, до речі, строки давності за державну зраду відсутні.

ДУМАЙ-ТЕ! Джерело: https://censor.net/ua/b3505390

Ну раз росіянам так припекло - напевно, здогадуються що Гаага вже скоро?
До речі, у вас це перше і єдине повідомлення на форумі. Хто голосував проти?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 минут назад, iiigolkin сказал:

Римський статут в Україні був підписаний ще 2000 року, але ратифікували його тільки зараз.
24 роки Статут чекав в Раді!

Це не зовсім так. Україна підписала статут ще в 2000 році, але банда "червоних директорів", бандитів та інших "успішних" бізнесменів у владі, які тільки-но поставили на поток дерібан цікавих виробництв та підприємств, дуже перелякались можливості кримінального переслідування МКС, і це автоматично створило потужне гальмо. Трохи пізніше, у 2021, наш поважний Конституційний Суд виніс рішення, що статут протирічить діючій редакції Конституції України, тому ратифікація без приведення всіх норм у відповідність неможлива. От той процес "приведення" і розпочався... Стан "приєднання" всіх  (наших) "мощновладців" влаштовував аж доти, доки не з'явилась стаття 8 Угоди про асоціацію України та ЕС, якою Україна зобов'язалась його все ж таки ратифікувати. Оскільки норми Конституції вже були відкориговані, шансів тягнути вже не було. Таким чином, наші громадяни зараз можуть бути засуджені за кримінальні дії не нашим чесним та незалежним судом, а міжнародним, а це вже зовсім інша справа, бо у багатьох, як то кажуть все рило у пір'ях.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, Vladdi сказав:

доки не з'явилась стаття 8 Угоди про асоціацію України та ЕС, якою Україна зобов'язалась його все ж таки ратифікувати

бо не дадуть грошей. отже бабло завжди перемагає :flag1:

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не все правозащитники одинаково полезны...

Это, кстати, перекликается с нашими последними обсуждениями...

"І, як дивно це не звучало би, але ми маємо поважати законодавство РФ, яке діє на цій території. Ми не можемо просто прийти і сказати: "Тепер тут ваше право не діє. Все буде по-нашому"." Бля

456480581_8357625804267870_9107141280033418434_n.jpg

Змінено користувачем Canton
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, Canton сказав:

Не все правозащитники одинаково полезны...

Это, кстати, перекликается с нашими последними обсуждениями...

корисність будь-кого можна легко перевести в гроші і побачити це в цифрах.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 минут назад, samsung 2.1 сказал:

Головне для нас, цей закон ЗАБОРОНЯЄ надання військової допомоги з боку США державам -учасницям Римського статуту (тобто, тим, хто не просто звернувся до МКС у спеціальному порядку, як Україна в 2015 році, а тим, хто Римський статут ратифікував).

Не треба перепощувати відверту брехню. Зараз ця купа кримінального лайна буде вкидати у всі підконтрольні засоби перекручені та відверто брехливі начебто "аналізи" ситуації. В тому числі прив'язку ратифікації до висловлювання Шольца, і т.ін. В Німеччині зараз іде політична баталія щодо рівня дефіциту бюджету, а на це впливає обсяг допомоги Україні. Без допомоги нас ніхто не залишить, проте обсяги можуть трохи зменшитись у одних проте збільшитись у інших.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, Vladdi сказав:

Не треба перепощувати відверту брехню. Зараз ця купа кримінального лайна буде вкидати у всі підконтрольні засоби перекручені та відверто брехливі начебто "аналізи" ситуації. В тому числі прив'язку ратифікації до висловлювання Шольца, і т.ін. В Німеччині зараз іде політична баталія щодо рівня дефіциту бюджету, а на це впливає обсяг допомоги Україні. Без допомоги нас ніхто не залишить, проте обсяги можуть трохи зменшитись у одних проте збільшитись у інших.

а глобально все може бути як завгодно. чорні лебеді не ховаються і навіть попереджають про свою появу, але це завжди несподіванка.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

37 минут назад, samsung 2.1 сказал:

Інша думка:

Ратифікація Україною Римського статуту — це відмова від західної допомоги та шлях до поразки у війні

Про те, що Римський статут та діючий відповідно до нього Міжнародний Кримінальний Суд (МКС) не мають ні ресурсів, ані інструментів, щоб притягнути до відповідальності вище керівництво агресорів, а самий МКС є таким, в компетентності та незалежності якого є обґрунтовані сумніви , є вкрай неефективним та, головне, небезпечним для України та Українців, в першу чергу, через те, що через нього будут мати місце спроби притягнення до відповідальності наших патріотів, в тому числі, через сателітів москви, довелося писати неодноразово, як у численних публікаціях в ЗМІ, так і у вигляді спеціальної доповіді.

Більш того, свого часу, коли відповідні законодавчі новели в черговий раз намагалися проштовхнути через Раду, а було це влітку 2021 року, тобто, незадовго до початку повномасштабного вторгнення, навіть підготував свого роду amicus curiae (аналітичний висновок) для влади щодо потенційних проблем та загроз для України з цієї теми.

В той раз, нагадаю, питання було знято з порядку денного, хоча й, м'яко кажучи, “дивним” шляхом.

Тоді вже прийнятий Радою відповідний закон, попри вимоги законодавства, не був повернутий із підписом президента чи не був їм ветований, а був їм “просто” не підписаний.

І ось днями влада знову оголосила про плани ратифікувати таки Римський статут.

Більше того, ініціатором цього був оголошений президент.

А від влади ми в черговий раз почули, що, мовляв, ратифікувати Римський статут необхідно, тому що це дозволить Україні:

1)   брати участь в Асамблеї держав-учасниць МКС і формувати політику МКС;

2)   висувати свого кандидата на посаду судді;

3)   брати участь у виборах суддів та інших виборних осіб (зокрема прокурора МКС),

4)   впливати на розробку змін до Римського статуту, що є ключовим для нас у питанні захисту наших військових,

ну і нарешті

5)   затверджувати розподіл бюджету МКС з метою забезпечення належного розслідування російських злочинів в Україні.

З приводу перших чотирьох тез можна сказати лише одне — учасницями Римського статуту МКС є 124 країни, а відповідно до положень статті 112 Римського статуту, кожна держава-учасниця має один голос.

Тому, викликає питання те, яким чином Україна, зможе впливати на прийняття рішень на Асамблеї держав-учасниць (а саме там приймаються рішення по згаданим питанням).

Стосовно ж тези щодо того, що розподіл бюджету МКС якимось чином може вплинути на забезпечення “належного розслідування російських злочинів в Україні”, то на це можна сказати наступне:

1)   відповідно до положень статті 40 Римського статуту, “судді є незалежними під час виконання своїх функцій";

2)   відповідно до положень статті 14 Римського статуту, “держава-учасниця може передати Прокурору ситуацію, в якій імовірно було вчинено один або декілька злочинів, що підпадають під юрисдикцію Суду”.

Тобто, передається ситуація цілком і НЕ щодо окремих злочинів та НЕ щодо тієї чи іншої сторони;

3) за більш ніж 20 років свого функціонування МКС виніс ТРИ вироки, які вступили в законну силу, витративши при цьому більше 2 мільярдів євро, а тільки на 2023 рік МКС запропонував встановити свій річний бюджет у розмірі майже 187 мільйонів євро, що означає його збільшення майже на 21 відсоток.

Тож питання — чи готова Україна до такого роду, м'яко кажучи, сумнівних, надбань та до фінансування (якого так не вистачає самій Україні) зі свого боку цього “свята марнотратства” при практично нульовій ефективності?

Але на цьому етапі навіть це — не головне.

В березні цього року президент України в інтерв'ю заявив прямим текстом, що Україна не зможе перемогти у війні проти російської агресії, якщо Сполучені Штати не надаватимуть їй допомогу.

Як відомо, Сполучені Штати не є членом МКС, адже вони в 2002 році, попередньо підписавши Римський статут, офіційно відкликали свій підпис і вказали, що не мають наміру ратифікувати Римський статут.

Більше того, в США з того самого 2002 року діє дуже важливий в даному контексті закон — “Про захист американських військовослужбовців” (American Service-Members' Protection Act).

Так от цей закон, який неофіційно прямо називають “законом про вторгнення в Гаагу”, не тільки надає президенту США повноваження використовувати “всі необхідні та відповідні засоби” для звільнення будь-якого військового США або союзників, який затриманий або ув’язнений МКС, від його імені або на запит МКС.

Плюс, забороняє американським органам та установам влади всіх рівнів (включаючи суди та правоохоронні органи) допомагати МКС.

Головне для нас, цей закон ЗАБОРОНЯЄ надання військової допомоги з боку США державам -учасницям Римського статуту (тобто, тим, хто не просто звернувся до МКС у спеціальному порядку, як Україна в 2015 році, а тим, хто Римський статут ратифікував).

На цій підставі можливе навіть накладення санкцій.

Винятки з закону є, але вони такі, що навряд чи торкнуться України, принаймні, в найближчий перспективі.

При тому, заборона на військову допомогу — негайна, з моменту відповідної ратифікації.

Таким чином, через ратифікацію Римського статуту наша влада має всі шанси припинити надання Україні військової допомоги з боку США.

На абсолютно законних (для США) підставах.

До речі, у цьому зв'язку обіцянка одного з кандидатів в президенти США швидко закінчити війну в Україні після приходу його до влади починає грати новими фарбами.

Адже новообраному президенту навіть нічого не треба буде робити - “завдяки” ратифікації Римського статут Україна позбавить себе американської військової допомоги власноруч.

А без цієї допомоги, нагадаю, за згаданими вище словами президента Україні, нам війну не виграти.

Більше того, практично на наступний день після оприлюднення Україною проекту закону про ратифікацію Римського статуту в Німеччині заявили через свого міністра фінансів про можливе припинення фінансової військової допомоги Україні від федерального уряду вже в наступному році.

“Дивний” збіг, чи не так?

І чи не початок це ефекту доміно?

Щодо так необхідної та і так недостатньої допомоги нам з боку інших держав. 

Щось добавити до вказаного вище важко.

Крім, можливо, того, що, відповідно до положень статті 111 Кримінального кодексу України, діяння, умисно вчинене громадянином України на шкоду обороноздатності, державній, економічній безпеці України, кваліфікується як державна зрада та в умовах воєнного стану карається позбавленням волі на строк п’ятнадцять років або довічним позбавленням волі, з конфіскацією майна.

Для тих, хто скаже, що, мовляв, народні депутати не несуть відповідальності за голосування в Раді, нагадаю історію з голосуванням в Раді за сумнозвісні Харківські угоди, та те, що в липні 2022 року Державне бюро розслідувань повідомило про підозру в державній зраді двом колишнім міністрам — юстиції та закордонних справ – Олександрові Лавриновичу і Костянтину Грищенку, які в статусі народних депутатів в 2010 році як раз і голосували за ті самі угоди.

І, до речі, строки давності за державну зраду відсутні.

ДУМАЙ-ТЕ! Джерело: https://censor.net/ua/b3505390

Не, если написано на censor.net, тоды - канешна верим...:lol:

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, pump сказал:

Не, если написано на censor.net, тоды - канешна верим...:lol:

Новых пользователей нужно сначала обкатать в профильных темах с пол годика, например "как правильно делать бетон в бетономешалке", а уж потом давать возможность постить тут. 

  • Лайк 3
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Canton сказав:

 С уклоном в просвещенную диктатуру.  

Дякую, не треба. Зараз бачимо до чого приводить нетипова влада в руках дібілоїдів. А таких завжди більшість. Узаконений хаос, відсутність прав людини і це в нас ще не диктатура. Вже всім очевидно що коли людину можна просто спакувати і будь куди направити - це дуже неефективно, військові затикають дірки людьми, цивільні створюють структури які доять бюджет і на цьому все. 

Коли якийсь дядя може вирішувати долю людини - це вже не держава. Зараз прикриваються військовим станом і бойовими діями, але при цьому крадуть, беруть хабарі, випускають закордон саме ці кретини. Їдеш вночі а лікарню - спиняють бо "коменданська година", за 1000км від фронту, в місті - який в цьому сенс? Прикордонники ловлять людей на виході з потягів і тащать в по коронний відділ, потім тцк. Калік набирають щоб виконати план,бо здоровим вже нароздавали довідок. 

А саме головне - чим більше затягів, тим більша корупція,розкладання моралі, тим більш кланове суспільство. 

Тому я навпаки за лібералізацію, починаючи насамперед з армії, створенню умов де влада дібілів має обмеження, щоб людина як ресурс була надто дорогою для того хто приймає рішення, людей треба міняти технологіями, зброєю. 

Простий приклад - зараз цивільні не працюють ефективно тому що банально завтра можуть мобілізувати. Навіщо розвиватись, створювати бізнеси, вчитись. Ряд людей валить, бо зрозуміли що війна надовго, альтернатив службі немає, лімітів служби також. Економіка втрачає мільярди тільки на цьому. Молоде покоління виїжає також. Ефект за 10 років буде колосальний. 

 

  • Лайк 4
  • Дякую 2
  • Сумно 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, tansss сказав:

Новых пользователей нужно сначала обкатать в профильных темах с пол годика, например "как правильно делать бетон в бетономешалке", а уж потом давать возможность постить тут. 

Раньше так и было 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11.08.2024 в 09:30, vadimv сказав:

Білорусь вивела свої танки до кордону України, – міноборони бульби.

Білорусь стягує все більше військ, сил ППО та літаків до кордону з Україною, – Associated Press (https://apnews.com/article/belarus-border-ukraine-troop-movement-6d914756f4f873bb1d4462f63cccd5db?utm_source=copy&utm_medium=share) 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 минут назад, vadimv сказал:

Білорусь стягує все більше військ, сил ППО та літаків до кордону з Україною, – Associated Press (https://apnews.com/article/belarus-border-ukraine-troop-movement-6d914756f4f873bb1d4462f63cccd5db?utm_source=copy&utm_medium=share) 

xyйло  натиснув  на  пюрера , щоб провів демонстрацію  ?

Змінено користувачем Бездомный
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, loader сказав:

Дякую, не треба. Зараз бачимо до чого приводить нетипова влада в руках дібілоїдів. А таких завжди більшість. Узаконений хаос, відсутність прав людини і це в нас ще не диктатура. Вже всім очевидно що коли людину можна просто спакувати і будь куди направити - це дуже неефективно, військові затикають дірки людьми, цивільні створюють структури які доять бюджет і на цьому все. 

Коли якийсь дядя може вирішувати долю людини - це вже не держава. Зараз прикриваються військовим станом і бойовими діями, але при цьому крадуть, беруть хабарі, випускають закордон саме ці кретини. Їдеш вночі а лікарню - спиняють бо "коменданська година", за 1000км від фронту, в місті - який в цьому сенс? Прикордонники ловлять людей на виході з потягів і тащать в по коронний відділ, потім тцк. Калік набирають щоб виконати план,бо здоровим вже нароздавали довідок. 

А саме головне - чим більше затягів, тим більша корупція,розкладання моралі, тим більш кланове суспільство. 

Тому я навпаки за лібералізацію, починаючи насамперед з армії, створенню умов де влада дібілів має обмеження, щоб людина як ресурс була надто дорогою для того хто приймає рішення, людей треба міняти технологіями, зброєю. 

Простий приклад - зараз цивільні не працюють ефективно тому що банально завтра можуть мобілізувати. Навіщо розвиватись, створювати бізнеси, вчитись. Ряд людей валить, бо зрозуміли що війна надовго, альтернатив службі немає, лімітів служби також. Економіка втрачає мільярди тільки на цьому. Молоде покоління виїжає також. Ефект за 10 років буде колосальний. 

 

Стаття 1. Визначення воєнного стану

1. Воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.

zakon.rada.gov.ua/laws/show/389-19#Text

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 хвилин тому, 7351 сказав:

Стаття 1. Визначення воєнного стану

1. Воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.

zakon.rada.gov.ua/laws/show/389-19#Text

Що сказати хотів, чи з чим конкретно не погоджуєшся? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, loader сказав:

Що сказати хотів, чи з чим конкретно не погоджуєшся? 

Я погоджуюсь з діючими законами та Конституцією України.

Це ти не погоджуєся з діючими законами України.

В тебе все просто -- не знаю як, але не так...

"Всі навкруги дебіли, а я Д'артан'ян" -- так можна лопнути від своєї пихатості...

Змінено користувачем 7351
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, 7351 сказав:

Я погоджуюсь з діючими законами та Конституцією України.

Це ти не погоджуєся з діючими законами України.

В тебе все просто -- не знаю як, але не так...

Я спитаю одне питання - які закони мінялись під час дії військового стану і як думаєш чому? Що там сьогодні прийняли про дезертирів і чому? 

І ще одне - надай підтвердження що я не погоджуюсь з законами. 

Я описав фактичну ситуацію яку ми маємо, де закони порушує державна машина, масово, порушують громадяни, масово, але ключове в цьому всьому зовсім інше - затягнуті гайки на довгий час, навіть абсолютно законно затягнуті ведуть в велику яму. Виїжає активне населення, паралельно підкормлюючи держслужбовців, виїдають діти щоб вчитись в нормальних умовах, щоб не служити і тп. 

Тому будь які натяки що нам потрібна диктатура - від не далеких людей, так само не далекі підтримують затягнуті гайки на довгій дистанції. Ну нічого, я спитаю як вам через рік. 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, loader сказав:

Тому будь які натяки що нам потрібна диктатура - від не далеких людей, так само не далекі підтримують затягнуті гайки на довгій дистанції.

Військовий стан -- це вже діктатура.

По факту те, що зараз -- як на мене, набагато м'якше, ніж повинно бути при "справжньому" військовому стані -- дописи рашапропагандонів в цій темі тому доказ.

6 хвилин тому, loader сказав:

Я спитаю одне питання - які закони мінялись під час дії військового стану і як думаєш чому? Що там сьогодні прийняли про дезертирів і чому? 

Для відповідей на такі питання є платні юристи -- вже казав тобі про це...

Безкоштовно -- телемарафон... 

Україна переможе!

  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...