Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

інвертор LuxPower SNA5000, особливості, налаштування

yur43

Рекомендовані повідомлення

1 хвилину тому, Silver сказав:

Дуже дякую всім за допомогу, пішов шукати ))

Ну если эта уже у вас в руках то просто посмотрите на что вам даст коммуникация и готовы ли купить ещё 1 ради нее. Инверторы работают и без коммуникации, (эти новые платы появились достаточно недавно)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, Silver сказал:

Дуже дякую всім за допомогу, пішов шукати ))

настройте свою по параметрах правильно, поставте в інверторі режим кислоти і забийте болт. ніяких плюсів нова бмс вам не дасть. Кажу як людина, яка її поставила)
ВСя різниця в тому, що в моніторингу видно ліміти задані в БМС.

тут викладали скрін нової, якщо все ж вирішите купувати

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 хвилин тому, Silver сказав:

пішов шукати ))

якщо літій плануєте активно використовувати, то тільки з БМС з CAN. Іще й бажано в паралель активний балансир докинути, тоді всі елементи будуть рівніше зношуватись. Десь маю перезбирати нову  батарею, буду так робити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, yur43 сказав:

якщо літій плануєте активно використовувати, то тільки з БМС з CAN. Іще й бажано в паралель активний балансир докинути, тоді всі елементи будуть рівніше зношуватись. Десь маю перезбирати нову  батарею, буду так робити.

В этих бмс и так активный балансир до 2А. И если честно, то я вот сижу на бмс без кан шины и даже хз нафига она мне, эта шина) но прикупил посмотреть на новой сборке

Змінено користувачем ЯД
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, yur43 сказав:

бажано в паралель активний балансир докинути

якщо в бмс є балансир 2А то нащо ще щось ?

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В налаштуваннях люкса є параметр "Свинцева-кислота - Напруга заряду (В)"

Довго вважав що на літій воно не впливає. Але практика показала інше.

При 56В бмс мій скаржився на перезаряд. Виставив 55В - стало норм 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, ЯД сказав:

 хз нафига она мне, эта шина) 

По кан бмс керує вхідними модулями інвертора, як рульовий на лодці - каже повільніше, гребці скидають оберти. Вся система працює синхронно і плавно.

Без кан бмс як бухий фірман, коні несуться, а він воза відчепляє, в результаті всі в канаві.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, yur43 сказав:

По кан бмс керує вхідними модулями інвертора, як рульовий на лодці - каже повільніше, гребці скидають оберти. Вся система працює синхронно і плавно.

Без кан бмс як бухий фірман, коні несуться, а він воза відчепляє, в результаті всі в канаві.

Ну работает в целом хорошо при этом) может с кан будет более четкое определение состояния заряда и возможно инвертор выключит нагрузку вместо отстёгивается батареи бмс при достижении 0. Ну больше я не вижу плюсов.

Батарея все равно даёт сколько берут, главное не больше, а это есть и без кан шины. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 хвилин тому, DraVVa сказав:

якщо в бмс є балансир 2А то нащо ще щось ?

В штатного цикл балансування якісний, але мабуть одноканальний і досить повільний. Те що в додатку мигає ток 2А, це якась десята секунди. Так що зовнішній балансир ніколи лишнім не  буде.

В мене зараз банка №9 явно виділяється підвищеним внутрішнім опором. Якщо не використовувати постійне активне балансування, вся збірка буде працювати по найгіршому учаснику. З балансуванням сильні елементи діляться енергією зі слабими, результати збірки стають кращими, знос рівномірніший.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, ЯД сказав:

Ну больше я не вижу плюсов.

Маю надію що з кан отримаю на батареї такий струм який заданий в налаштуваннях. Бо з моєю довжиною дротів (понад 4м в сумі) на інверторі струм такий як треба, а на батереї нижчий. Ще не перевіряв цю теорію на практиці.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, Dmode сказав:

Маю надію що з кан отримаю на батареї такий струм який заданий в налаштуваннях. Бо з моєю довжиною дротів (понад 4м в сумі) на інверторі струм такий як треба, а на батереї нижчий. Ще не перевіряв цю теорію на практиці.

Так по кану бмс даст настройки, или вы их введёте руками. Что так, что так 1 раз.

Я не думаю что бмс будет давать состояние, а инвертор повышать ток на лету чтобы вышло число из настроек уже на батарее.

к тому же это максимальное значение, ближе к полному все равно ток будет падать.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 хвилин тому, Dmode сказав:

Маю надію що з кан отримаю на батареї такий струм який заданий в налаштуваннях. Бо з моєю довжиною дротів (понад 4м в сумі) на інверторі струм такий як треба, а на батереї нижчий. Ще не перевіряв цю теорію на практиці.

сила струму на всіх ділянках замкнутого кола однакова. Потужність буде різна через опір довгих дротів, бо частина напруги впаде на дротах і напруга на інверторі і на батареї можуть відрізнятись, коли струм інтенсивний. В мене дротики 16мм.кв, але вони коротенькі. Вам треба для такої довжини мінімум 25мм.кв.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 хвилин тому, ЯД сказав:

Так по кану бмс даст настройки, или вы их введёте руками.

Бмс стежить за окремими елементами

Якщо на одному 3В а на другому 4В то бмс обмежить по максимуму, а інвертор бачитиме середнє - 3,5В і вважатиме що все Ок

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, DraVVa сказал:

Бмс стежить за окремими елементами

Якщо на одному 3В а на другому 4В то бмс обмежить по максимуму, а інвертор бачитиме середнє - 3,5В і вважатиме що все Ок

Інвертору середнє без різниці, він його не бачить і не розуміє що це і для чого, він бачить напругу всієї батареї...

Коли на одному елементі ліферу 3В, а на іншому вже 4В - БМС відключає батарею, це вже аварійна ситуація..... Ну звісно якщо налаштована під ліфер правильно...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

50 хвилин тому, DraVVa сказав:

бмс обмежить по максимуму,

Что она ограничит? Она может отрубить батарею по напряжению самой дохлой ячейки - да, но точно не ограничит

 

И инвертор тут вообще и рядом не стоит и кан для этого не надо 

Змінено користувачем ЯД
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, ЯД сказав:

Что она ограничит? Она может отрубить батарею по напряжению самой дохлой ячейки - да, но точно не ограничит

И инвертор тут вообще и рядом не стоит и кан для этого не надо 

Мабуть ви не цікавилися пунктами налаштувань БМС. Заводські параметри містять 4 значення максимальної напруги ячейки, 3,58в - не знаю, 3,59в - значення для 100% заряду, 3,6в - команда інвертору припинити заряд, 3,65в - відруб ключів БМС.

А по вашій логіці досить одного значення.

  • Сумно 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

28 хвилин тому, yur43 сказав:

Мабуть ви не цікавилися пунктами налаштувань БМС. Заводські параметри містять 4 значення максимальної напруги ячейки, 3,58в - не знаю, 3,59в - значення для 100% заряду, 3,6в - команда інвертору припинити заряд, 3,65в - відруб ключів БМС.

А по вашій логіці досить одного значення.

Я вам про одно, вы про другое 

И по поводу 4-х параметров. Боюсь вас разочаровать, но Бмс не говорит когда остановить заряд. Заряд останавливается на цос 100, а параметр напряжения говорит, сколько вольт при 100.

По параметрам 

3.65 - напряжение, которое нельзя превышать никогда. Отключение ключей

Потом идёт напряжение зарядки. Умножается на кол-во ячеек и получаем настройку инвертора на заряд

Потом напряжение 100% цос

И последнее - овервольтадж протекшн рекавери- на каком напряжении можно снова заряжать после овервольтаджа (напряжение должно опустится ниже этого значения для возможности заряда если был овервольтадж)

Змінено користувачем ЯД
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вообще думать что система управления батареи должна управлять инвертором - не правильно. Она может иметь рекомендуемые настройки для данной батареи, но не управлять инвертором, это не ее зона ответственности. Сингл респонсобилити, думаю вы знаете что это

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

26 хвилин тому, ЯД сказав:

Вообще думать что система управления батареи должна управлять инвертором - не правильно. Она может иметь рекомендуемые настройки для данной батареи, но не управлять инвертором

Інвертором – ні. А зарядним пристроєм керувати хоч і не обов'язково, але гарна ідея. Як тут вже сказали, бмс може попросити зарядку обмежити струм коли бачить дисбаланс напруг комірок більше норми. Також я помітив що мій Pylontech просить обмежити зарядний струм до 20А коли рівень заряду сягає 95%. І зарядка це виконує.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, smotesko сказав:

Інвертором – ні. А зарядним пристроєм керувати хоч і не обов'язково, але гарна ідея. Як тут вже сказали, бмс може попросити зарядку обмежити струм коли бачить дисбаланс напруг комірок більше норми. Також я помітив що мій Pylontech просить обмежити зарядний струм до 20А коли рівень заряду сягає 95%. І зарядка це виконує.

Не совсем хорошая идея. Бмс делается без привязки что это именно инверторная батарея. Это возможность - фича. В случае пилонтека - эта батарея разработана именно для инвертора (со спец шнурками) и желательно для определенного производителя. Можно сказать, что это просто модуль к инвертору, а не индивидуальная независимая система-батарейка, как самосбор с бмс 

Или это уже профдеформация у меня 

Но батарея+ система заряда это уже почти блюэти- цельная система 

Змінено користувачем ЯД
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

32 хвилини тому, ЯД сказав:

Она может иметь рекомендуемые настройки для данной батареи

Називайте це проханням, мольбою чи як завгодно.

Спілкування по кан шині для того й придумано, щоб все працювало в гармонії.

Бмс "попросило" обмежити струм заряду - інвертор "виконав". Якщо не виконав то бмс тупо відчепить батарею

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, ЯД сказав:

Что она ограничит? Она может отрубить батарею по напряжению самой дохлой ячейки - да, но точно не ограничит

в режимі зарядки "попросить" інвертор зменшити струм заряду

Змінено користувачем DraVVa
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, DraVVa сказав:

Називайте це проханням, мольбою чи як завгодно.

Спілкування по кан шині для того й придумано, щоб все працювало в гармонії.

Бмс "попросило" обмежити струм заряду - інвертор "виконав". Якщо не виконав то бмс тупо відчепить батарею

Это называется настройка. Применяется раз, как если ввести руцями, а не проситься постоянно что то ограничить.

Устал уже спорить. В принципе пофиг, думайте как хотите. Земля когда-то плоской была и все работало тоже 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...