Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

інвертор LuxPower SNA5000, особливості, налаштування

yur43

Рекомендовані повідомлення

17 минут назад, Фрай сказал:

А сенс?

Всі продавани більш-менш на однакові мірки пошиті і вартість купленого ніяким боком на те не впливає.

Ви цікаві продавану лише до того моменту поки він не отримає гроші чи встановить обладнання.

Продаж 25.10.22

Звернення 19.10.24

Процедура гарантійного звернення активна. Хоча за клієнтом борг 200дол....

Screenshot_20241022_212522_Viber.thumb.jpg.365de979b89991bf940a3df3a39b3b36.jpg

Screenshot_20241022_212556_Viber.thumb.jpg.d6177a17ac73f2d1d3a0d0e37785e637.jpg

Що ще треба?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

32 хвилини тому, Фрай сказав:

А сенс?

Всі продавани більш-менш на однакові мірки пошиті і вартість купленого ніяким боком на те не впливає.

Ви цікаві продавану лише до того моменту поки він не отримає гроші чи встановить обладнання.

ну не знаю... може я такий везучий ... 
якось навіть не згадаю якохось таких негараздів щоб мене "послали" продавці.... може тому що спілкуюсь по-людські?

ПС
глобально проблема в тому що мало - катастрофічно мало реально кваліфікованих спеціалістів - по всім напрямкам, у всіх країнах....
наприклад, (навігаційне обладнання) у США на все східне узберіжжя всього 4 ! чотири ! сервісника ! і з них тільки ОДИН який реально знає як вирішити проблему.... взагалом повно тих хто приїде, щось поміняє, скаже ОК а проблема зостанеться...

Змінено користувачем vbb
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а коли я писав, що мене послали?

51 хвилину тому, Dalet сказав:

Продаж 25.10.22 Звернення 19.10.24 Процедура гарантійного звернення активна. Хоча за клієнтом борг 200дол....

Романе, кажу за свій досвід, я завжди переплачую бо мені зазвичай все потрібно на вчора, а це коштує грошей.

1. Опалення. Запропонували додатково поставити котел на їх щорічну гарантію, платив поки не стукнуло 5 років і далі вони вже чомусь не захотіли.

Йой, а чому? бо далі вже пішли ремонти, вони краще знають коли починаються проблеми і краще брати з мене гроші чим гарантувати своїми

2. Водопостачання. Також дорого і з 5-річною гарантією, а там не було чому ламатись бо все досить якісне.

3. ДБЖ. Переплата ще й яка, не торгувався, але й досі не дочекаюсь на сервісне обслуговування.

Не має можливості когось прислати бо… купа причин та й навіщо, у вас же все працює. А я вважаю, що по часу має бути якесь ТО. Сам лізти не хочу.

4. Генератори Konner & Sohnen ))

5. …

І за все платив скільки просили.

Але ж у мене ще й чималий виробничий досвід, там стільки всього покупав. )

Змінено користувачем Фрай
  • Сумно 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, vbb сказав:

ну ок, хочете зекономити.
то обдзоніть продавців та голосом поспілкуйтеся чи надають вони післяпродажну консультацію/підтримку, що робити з гарантією та й купляйте собі, розуміючи за що заплатили а які ризики вщяли на себе таі по краю.

я так і роблю, уже спілкувався з vipmart що до гарантії з не заводською акб, контора не в 22 році зявилась як більшість а вже 8 років на промі торгує. Сьодня натрапив ERGY, подібна фірма теж давно на ринку в них трохи дешевше , з ними ше не спілкувався але завтра хочу на них вийти і розібрать нюанси по гарантії у випадку коли сам собі монтажник і акумуляторщик.

Змінено користувачем Mykola2024
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

43 хвилини тому, vbb сказав:

ну не знаю... може я такий везучий ... 
якось навіть не згадаю якохось таких негараздів щоб мене "послали" продавці.... може тому що спілкуюсь по-людські?

якщо ви технічно грамотний і трішки розумієте психологію продаж то ви на рівні інтуіції відчуваєте що то за продавець, вам не везе ви просто правильних людей обираєте, а хто обирає тих хто тільки красиво розмовля, то той попада на гроші, можливо у пана Фрая саме другий варіант, без обід просто припущення. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, Mykola2024 сказав:

без обід просто припущення. 

я міркую що не зовсім так. як каже сам пан @Фрай

50 хвилин тому, Фрай сказав:

я завжди переплачую бо мені зазвичай все потрібно на вчора, а це коштує грошей.

а також з урахуванням того що реальні профі в дефіциті, 
то вони для пана Фрая виявляються "прошені" - не можуть оперативно виконати замовлення, або відмовляють бо не справляються
а доступні - недостатньо кваліфіковані/не дуже відповідальні/нечесні - беруться за все аби "підняти грошей"
тож і маємо результат....

тіко не треба його на всіх проектувати...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, vbb сказав:

а доступні - недостатньо кваліфіковані/не дуже відповідальні/нечесні - беруться за все аби "підняти грошей"
тож і маємо результат....

Це я вам таке казав? 

Згідно договорів я не можу і НЕ ХОЧУ звати сторонніх фахівців, якось так вже звик, що вчасно роблю сервісне обслуговування тому, за що заплачені добрі гроші.

5 хвилин тому, vbb сказав:

тіко не треба його на всіх проектувати...

От і не проектуйте

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, Фрай сказав:

Згідно договорів я не можу і НЕ ХОЧУ звати сторонніх фахівців, якось так вже звик, що вчасно роблю сервісне обслуговування тому, за що заплачені добрі гроші.

мова не про сторонніх.

2 хвилини тому, Фрай сказав:
10 хвилин тому, vbb сказав:

а доступні - недостатньо кваліфіковані/не дуже відповідальні/нечесні - беруться за все аби "підняти грошей"
тож і маємо результат....

Це я вам таке казав? 

це видно по топіку про ваш інвертор та стаб.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 хвилин тому, Фрай сказав:

Це я вам таке казав?

1 година тому, Фрай сказав:

1. Опалення. Запропонували додатково поставити котел на їх щорічну гарантію, платив поки не стукнуло 5 років і далі вони вже чомусь не захотіли.

Йой, а чому? бо далі вже пішли ремонти, вони краще знають коли починаються проблеми і краще брати з мене гроші чим гарантувати своїми

1 година тому, Фрай сказав:

3. ДБЖ. Переплата ще й яка, не торгувався, але й досі не дочекаюсь на сервісне обслуговування.

Не має можливості когось прислати бо… купа причин

може не мені, але тут на загал.... чи це "чесно та відповідально"?
тоді звідки ж така ваша заява:

1 годину тому, Фрай сказав:

Всі продавани більш-менш на однакові мірки пошиті і вартість купленого ніяким боком на те не впливає.

Ви цікаві продавану лише до того моменту поки він не отримає гроші чи встановить обладнання

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, vbb сказав:

тоді звідки ж така ваша заява:

Та хоча б з того, що ви процитували. )

Тобто, я не шукаю де дешевше, а результат такий самий

2 години тому, vbb сказав:

це видно по топіку про ваш інвертор та стаб


на відміну від інших я за майже два роки експлуатації не питав нікого про налаштування інвертора чи бмс,  

у мене тьху, тьху, тьху все працює.

То що ж вам видно? :pardon:

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 часов назад, yur43 сказал:

Перевірте старт і фініш заряду від мережі, і розряд SOC з мережею має бути нижчим за ці два параметри.

Ні, так теж не їде...

Як було ввечері близько 50, так і залишилося.

Мені в якийсь момент здавалося що Deye намудрили зі свохм TimeOfUse, а зараз бачу що там якраз все зрозуміло 

Screenshot_20241023-084327.png

Screenshot_20241023-084357.png

Screenshot_20241023-084404.png

Screenshot_20241023-084448.png

Screenshot_20241023-084502.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А для чого такі часові проміжки? Нічний тариф 23-7.

Не заряджає, бо старт і кінець заряджання треба 70%

Все дуже просто і зручно працює, звідки бажання все ускладнити.

Змінено користувачем yur43
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Розмовляв з магазином ERGY в них теж ніяких проблем з гарантією коли сам монтуєш і акб самозбірна, якщо це не по вині користувача або самозбірної акб,пані сказала що за 5 років браку небуло і всі поломки через помилки при монтажі і порущення при експлуатації, повіру на слово, більш всього що візьму в них, пізніше в них і панельки візьму.Відгуки в магазина хороші.

Змінено користувачем Mykola2024
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Власникам jk bms.

В мобільному додатку, новий інтерфейс є налаштування системна зупинка заряду 101% .

В кого є можливість, пробуйте чи виправили проблему з jk.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 хвилину тому, yur43 сказав:

Власникам jk bms.

В мобільному додатку, новий інтерфейс є налаштування системна зупинка заряду 101% .

В кого є можливість, пробуйте чи виправили проблему з jk.

Це більше мабуть відноситься до налаштувань інвертора..

16.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Віталій Воліченко сказав:

Це більше мабуть відноситься до налаштувань інвертора..

Перевірив, нічого вони не зробили. При досягненні 100% інвертор ставить заборону заряду, балансування не відбувається.

Змінено користувачем yur43
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, Віталій Воліченко сказав:

16.jpg

Як попасти в цей інтерфейс де є той System Charge SOC Limit?

Бо в мене виглядає ось так:

image.thumb.png.ba53c7ff7fa71f4ee73eee26de30d361.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 хвилин тому, Dmode сказав:

Як попасти в цей інтерфейс де є той System Charge SOC Limit?

я на компі теж не знайшов, а на мобільному в розділі батарея

image.png.13812dfbb0c17738fa50de852bb952a3.png

параметри вводяться, і 100 і 101, але поведінка заряду не змінилася. Може ще не доробили це.

image.png.9454b04a12a3a435a01a8b04339f565c.png

перший пік - штатна JK, там де поличка - то вже з приблудою

Змінено користувачем yur43
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

44 хвилини тому, yur43 сказав:

я на компі теж не знайшов, а на мобільному в розділі батарея

На мобільному нічого ввести в це поле не можу, бо вискакує помилка "Operation failed. Error code: 2"

Чи може бути що для цього поля потрібно мати останню прошивку в інверторі?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

29 хвилин тому, Dmode сказав:

На мобільному нічого ввести в це поле не можу, бо вискакує помилка "Operation failed. Error code: 2"

Чи може бути що для цього поля потрібно мати останню прошивку в інверторі?

В мене остання 

cBaa-2F898F

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Оновився до останньої. Тепер на телефоні приймає 101%.

У веб інтерфейсі нічого не змінилось. 101% нема куди вводити.

 

Скільки разів Люкс має перегружатись при оновленні? по перегружався 2 рази, але раніше ніби 3 рази було якщо не плутаю...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Dmode сказав:

 

Скільки разів Люкс має перегружатись при оновленні? 

Бували оновлення навіть без перезавантаження 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, yur43 сказал:

А для чого такі часові проміжки? Нічний тариф 23-7.

Не заряджає, бо старт і кінець заряджання треба 70%

Все дуже просто і зручно працює, звідки бажання все ускладнити.

Дякую!

Так дійсно працює, хоча логіка мені не зовсім зрозуміла.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, dnk_sergey сказав:

Дякую!

Так дійсно працює, хоча логіка мені не зовсім зрозуміла.

Старт-стоп заряду від мережі - коли час відповідний, при soc нижче 70 заряджаємо до 70. А щоб з мережею не розряжало нижче , ставим теж 70. Вище працює тільки від сонця, коли сонце сідає - розряжаємось на будинок до 70% . Якщо немає мережі, живимо будинок і відновлюємо свої 70 коли приходить час заряду від мережі. Для сонця залишилось тільки 30% з мережею, якщо сонця більше воно пропадає. Але маємо стабільний буферний запас мінімум 70% .

Ідеального балансу не існує, можна більше залишити для сонця, встановивши буфер нижчим, але коли пропадає мережа буде нижчий запас в буфері.

Ще бажано встановити пріоритет на мережу на нічний час, з 23 до 7, тоді сонце в батареї не буде розряжатися під час дешевого тарифу. При достатній ємності батареї отримаємо мінімальне споживання по денному тарифу.

В мене буфер 50% . 

Змінено користувачем yur43
  • Лайк 2
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, yur43 сказал:

Старт-стоп заряду від мережі - коли час відповідний, при soc нижче 70 заряджаємо до 70. А щоб з мережею не розряжало нижче , ставим теж 70. Вище працює тільки від сонця, коли сонце сідає - розряжаємось на будинок до 70% . Якщо немає мережі, живимо будинок і відновлюємо свої 70 коли приходить час заряду від мережі. Для сонця залишилось тільки 30% з мережею, якщо сонця більше воно пропадає. Але маємо стабільний буферний запас мінімум 70% .

Ідеального балансу не існує, можна більше залишити для сонця, встановивши буфер нижчим, але коли пропадає мережа буде нижчий запас в буфері.

Ще бажано встановити пріоритет на мережу на нічний час, з 23 до 7, тоді сонце в батареї не буде розряжатися під час дешевого тарифу. При достатній ємності батареї отримаємо мінімальне споживання по денному тарифу.

В мене буфер 50% . 

 

Я вже зрозумів. Просто моя логіка чомусь вирішила, що 70 та 70- це діапазон заряду, в якому треба заряджати, тобто- якщо стоїть "soc початку заряду"-70, а в батареї -40, то - не почнеться заряд. ХЗ чому я так вирішив, маючи досвід налаштувань Deye... Тут все так само.

Треба було б назвати якось на кшталт "отримати soc 70 на початку заряду".

Дякую!

🤝

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...