solar Опубліковано: 1 липня Поділитись Опубліковано: 1 липня (змінено) В налаштуваннях такого режиму не бачу. Змінено 1 липня користувачем solar Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yur43 Опубліковано: 1 липня Автор Поділитись Опубліковано: 1 липня 26 хвилин тому, solar сказав: В налаштуваннях такого режиму не бачу. в мене 20 пункт - грін функція, воно має бути вимкнено 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
solar Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня (змінено) В мене теж вимкнено. І ще питання - якщо поставити стабілізатор на весь будинок, чи буде він "миритися" з інвертором? Змінено 2 липня користувачем solar Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DraVVa Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня 15 годин тому, yur43 сказав: в додатку є журнал помилок Особисто бачив як інвертор декілька раз за хвилину перезапускався від овер-навантаження (чайник + насос скважини) а в журналі пусто 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DraVVa Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня 3 години тому, solar сказав: В мене теж вимкнено. І ще питання - якщо поставити стабілізатор на весь будинок, чи буде він "миритися" з інвертором? поки не було ЗТ то ставив до інвертора - працювало. а от після - кажуть що не можна 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yur43 Опубліковано: 2 липня Автор Поділитись Опубліковано: 2 липня 4 години тому, solar сказав: якщо поставити стабілізатор на весь будинок, чи буде він "миритися" з інвертором? я взагалі противник даного типу пристроїв Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
solar Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня 2 минуты назад, yur43 сказал: я взагалі противник даного типу пристроїв Поясніть будь ласка - чому? Інформації на цю тему дуже багато, але однозначної відповіді немає. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Enot123h Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня (змінено) 38 минут назад, solar сказал: Поясніть будь ласка - чому? Інформації на цю тему дуже багато, але однозначної відповіді немає. Мабуть тому що лікує проблему, а не причину. Як що напруга висока, треба що на підстанціі на інший відвід перекинули, а як що низька, то замінити лінію до підстанції Змінено 2 липня користувачем Enot123h 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
solar Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня У нас в мережі на протязі одієї години напруга може коливаєтися від 180в до 270 в. І такі "танці" дуже часто. Звернення до обленерго нічого не дають. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DraVVa Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня 2 години тому, DraVVa сказав: Особисто бачив як інвертор декілька раз за хвилину перезапускався від овер-навантаження (чайник + насос скважини) а в журналі пусто якщо обмеження/відключення виконується через команду з бмс, це якось має відображатися в журналі ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня (змінено) 2 години тому, DraVVa сказав: якщо обмеження/відключення виконується через команду з бмс, це якось має відображатися в журналі ? Бмс не дає ніяких команд, вона всього лише каже поточний стан батараї, яким струмом можна розряджати, яким заряджати і до якої напруги. А всі інші рішення приймає інвертор. Upd. Є таки одна команда: Force Full Charge, але вона не має відношення до аварійного відключення. Змінено 2 липня користувачем volomoto 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DraVVa Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня 2 години тому, volomoto сказав: яким струмом можна розряджати це і є команда як відреагує інвертор якщо навантаження на нього наприклад 5кВт а бмс обмежує струм з батареї наприклад в 75А ? При цьому 220 від рес немає ! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ЯД Опубліковано: 2 липня Поділитись Опубліковано: 2 липня (змінено) 44 хвилини тому, DraVVa сказав: це і є команда як відреагує інвертор якщо навантаження на нього наприклад 5кВт а бмс обмежує струм з батареї наприклад в 75А ? При цьому 220 від рес немає ! Bms - battery management system.систкма управления батареи. Не инвертором. Инвертор отвечает за подачу ээ и когда и что переключать. И может спросить у бмс а как с тобой работать и какими токами. И если настройщик поставил ограничение 75А на бмс, но на инверторе нет ограничений, то бмс просто вырубит батарею по настройкам. Ну может там есть типа 100А на 5 минут. Тогда ошиб а и через 5 минут вырубит И каким током разряжать это не команда. Команда - это что либо сделать. Ток заряда - это параметр. Их инвертор может спросить. Бензобак в авто не говорит машине, как ехать и сколько тратить бенза Змінено 2 липня користувачем ЯД Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yur43 Опубліковано: 2 липня Автор Поділитись Опубліковано: 2 липня 2 години тому, DraVVa сказав: це і є команда як відреагує інвертор якщо навантаження на нього наприклад 5кВт а бмс обмежує струм з батареї наприклад в 75А ? При цьому 220 від рес немає ! це параметр налаштування, продиктований БМС інвертору. Тільки ставив, людина "вирішила почати" з 2,4 пілонтеча. БМС дав інвертору налаштування 25А і пофігу шо там по 100А ми ставимо, теоретичних 1,25кВт потужності на EPS і в захист. Тепер згадую всі китайські батарейки, які не боялися 1С обмеження ставити, а пілон же гарантію нам дає... І додавати тепер до цього імна треба по 15s, бо вже влип. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DraVVa Опубліковано: 3 липня Поділитись Опубліковано: 3 липня 12 годин тому, ЯД сказав: Бензобак в авто не говорит машине, как ехать и сколько тратить бенза Зовсім недоречне порівняння. Бак не має бмс Саме бмс говорить інвертору які є обмеження по струму і інвертор на це має реагувати або бмс піде в захист через деякий час. Як мінімум по кан-шині при зарядці бмс обмежує струм і інвертор більше обмеження не має давати. А от як відпрацьовує обмеження по струму при розрядці це для мене поки що незрозуміло. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yur43 Опубліковано: 3 липня Автор Поділитись Опубліковано: 3 липня 3 хвилини тому, DraVVa сказав: А от як відпрацьовує обмеження по струму при розрядці це для мене поки що незрозуміло. перевищення приводить до спрацювання захисту і перезапуску через проміжок часу 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 3 липня Поділитись Опубліковано: 3 липня 15 годин тому, DraVVa сказав: це і є команда Це не є команда, а бажання, а все далі на волі інвертора. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
smotesko Опубліковано: 3 липня Поділитись Опубліковано: 3 липня (змінено) Головна задача інвертора – щоб на виході був змінний струм. Він не повинен вимикатись через те що BMS щось не подобається. BMS і сама має можливість вимкнути навантаження в крайньому разі. Якщо інверторові дати додаткові інструменти – інвертор зможе, наприклад, вимикати реле щоб скинути частину навантаження і вміститися в дозволений BMS струм розряджання. Я так зараз, наприклад, роблю автоматизацію щоб контролер інвертора посилав команду на вимкнення розетки Sonoff коли акумулятор розряджається. Щоб вимкнути зайві навантаження коли йде споживання з акумулятора. Змінено 3 липня користувачем smotesko 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yur43 Опубліковано: 3 липня Автор Поділитись Опубліковано: 3 липня 4 хвилини тому, smotesko сказав: Головна задача інвертора – щоб на виході був змінний струм. Він не повинен вимикатись через те що BMS щось не подобається. виробники БМС так не вважають 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Leader9 Опубліковано: 3 липня Поділитись Опубліковано: 3 липня На те вона і БМС - система керування батареєю. Її функція - захист батареї в цілому і її складових (ячейок) як таких. Контролювати стан кожної ячейки та не дозволити вихід за граничні параметри. Не дозволити умови які можуть пошкодити батарею. В разі виникнення таких умов - вимикати ключі, ізолювати батарею. Більш просунуті БМС можуть виконувати балансування між комірчинами (перерозподіл енергії). І БМС пофіг на бажання інвертора. Коли є комунікація між БМС та інвертором БМС передає інвертору налаштування роботи з батареєю: напругу, струм, верхня/нижня межа і подібне. Інвертор працює з батареєю дотримуючись цих параметрів. Якщо нема комунікації між ними, при виході за межі БМС блокує батарею і все.... Блокую до відновлення дозволених меж... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
smotesko Опубліковано: 3 липня Поділитись Опубліковано: 3 липня (змінено) 2 години тому, Leader9 сказав: Коли є комунікація між БМС та інвертором БМС передає інвертору налаштування роботи з батареєю: напругу, струм, верхня/нижня межа і подібне. Інвертор працює з батареєю дотримуючись цих параметрів. За нявності комунікації, інвертор обмежує струм заряджання до рівня отриманого від BMS. А чи є хоч один інвертор що вимикається коли споживаний від батареї струм перевищує ліміт отриманий від BMS? 5 годин тому, yur43 сказав: виробники БМС так не вважають Те що "виробники БМС так не вважають" – це лише ваше бачення. Впевнений що в жодному мануалі BMS з CAN шиною не написано що інвертор зобов'язаний вимкнутись коли він споживає більше оголошеного бмскою ліміту. Подумайте про таке: інвертор знає власний струм споживання. І знає ліміт отриманий від BMS. Але інвертор не завжди є єдиним пристроєм підключеним до акумулятора. Припустимо, сонячний котролер видає на DC шину 40А. BMS присилає по CAN шині ліміт 60А. Інвертор споживає 80А. Питання: який струм тече з батареї на DC шину? І чи повинен інвертор вимкнутись? Він же споживає 80А, коли ліміт 60А. За вашою логікою мав би вимкнутись. Змінено 3 липня користувачем smotesko Додав малюнок Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
shusta Опубліковано: 3 липня Поділитись Опубліковано: 3 липня І мене наздогнала проблема із підвищенням напруги на акамуляторі впеше до 59,4 волта Сьогодні знов bulk/float 54 вольта В когось є ідеї як це виправити? в першому випадку на 10 днів допомогло перезавтаження, сьогодні спробуав розрядити, і малим струмом заряджати, під вечір знов почала рости, але перезавтажив тільки тепер 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mib Опубліковано: 3 липня Поділитись Опубліковано: 3 липня 50 минут назад, shusta сказал: І мене наздогнала проблема із підвищенням напруги на акамуляторі впеше до 59,4 волта А что то в настройках меняли? Перед этим? Если бы был мороз можно было бы подумать что температурная компенсация Бмс как я понимаю у вас нет? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
shusta Опубліковано: 3 липня Поділитись Опубліковано: 3 липня перед тим було оновлення прошивки до останньої, думаю що причина в ній, бмс є, але що показує не знаю, в мене зараз 4 акумулятора посілідовно 12 вольтні куплені ще в 2022 році, перше відключення якщо відсідокувати напруга росла до 56.8, потім різко стала 59,4, в цей момент бмс відключли зарядку як я розумію. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mib Опубліковано: 3 липня Поділитись Опубліковано: 3 липня 5 минут назад, shusta сказал: перше відключення якщо відсідокувати напруга росла до 56.8, потім різко стала 59,4, в цей момент бмс відключли зарядку як я розумію. Ну хоть так, но какой то очень стремный глюк Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз