Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

інвертор LuxPower SNA5000, особливості, налаштування

yur43

Рекомендовані повідомлення

26 хвилин тому, solar сказав:

В налаштуваннях такого режиму не бачу. 

в мене 20 пункт - грін функція, воно має бути вимкнено

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В мене теж вимкнено.

І ще питання - якщо поставити стабілізатор на весь будинок, чи буде він "миритися" з інвертором? 

Змінено користувачем solar
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 годин тому, yur43 сказав:

в додатку є журнал помилок

Особисто бачив як інвертор декілька раз за хвилину перезапускався від овер-навантаження (чайник + насос скважини) а в журналі пусто :(

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, solar сказав:

В мене теж вимкнено.

І ще питання - якщо поставити стабілізатор на весь будинок, чи буде він "миритися" з інвертором? 

поки не було ЗТ то ставив до інвертора - працювало. 

а от після - кажуть що не можна

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, solar сказав:

якщо поставити стабілізатор на весь будинок, чи буде він "миритися" з інвертором? 

я взагалі противник даного типу пристроїв

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, yur43 сказал:

я взагалі противник даного типу пристроїв

Поясніть будь ласка - чому? Інформації на цю тему дуже багато, але однозначної відповіді немає. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

38 минут назад, solar сказал:

Поясніть будь ласка - чому? Інформації на цю тему дуже багато, але однозначної відповіді немає. 

Мабуть тому що лікує проблему, а не причину. Як що напруга висока, треба що на підстанціі на інший відвід перекинули, а як що низька, то замінити лінію до підстанції

Змінено користувачем Enot123h
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У нас в мережі на протязі одієї години напруга може коливаєтися від 180в до 270 в. І такі "танці" дуже часто. Звернення до обленерго нічого не дають.

  • Конфуз 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, DraVVa сказав:

Особисто бачив як інвертор декілька раз за хвилину перезапускався від овер-навантаження (чайник + насос скважини) а в журналі пусто :(

якщо обмеження/відключення виконується через команду з бмс, це якось має відображатися в журналі ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, DraVVa сказав:

якщо обмеження/відключення виконується через команду з бмс, це якось має відображатися в журналі ?

Бмс не дає ніяких команд, вона всього лише каже поточний стан батараї, яким струмом можна розряджати, яким заряджати і до якої напруги. А всі інші рішення приймає інвертор.

Upd. Є таки одна команда: Force Full Charge, але вона не має відношення до аварійного відключення.

Змінено користувачем volomoto
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, volomoto сказав:

яким струмом можна розряджати

це і є команда

як відреагує інвертор якщо навантаження на нього наприклад 5кВт а бмс обмежує струм з батареї наприклад в 75А ? При цьому 220 від рес немає !

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

44 хвилини тому, DraVVa сказав:

це і є команда

як відреагує інвертор якщо навантаження на нього наприклад 5кВт а бмс обмежує струм з батареї наприклад в 75А ? При цьому 220 від рес немає !

Bms - battery management system.систкма управления батареи. Не инвертором. Инвертор отвечает за подачу ээ и когда и что переключать. И может спросить у бмс а как с тобой работать и какими токами. И если настройщик поставил ограничение 75А на бмс, но на инверторе нет ограничений, то бмс просто вырубит батарею по настройкам. Ну может там есть типа 100А на 5 минут. Тогда ошиб а и через 5 минут вырубит 

И каким током разряжать это не команда. Команда - это что либо сделать. Ток заряда - это параметр. Их инвертор может спросить. 

Бензобак в авто не говорит машине, как ехать и сколько тратить бенза

Змінено користувачем ЯД
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, DraVVa сказав:

це і є команда

як відреагує інвертор якщо навантаження на нього наприклад 5кВт а бмс обмежує струм з батареї наприклад в 75А ? При цьому 220 від рес немає !

це параметр налаштування, продиктований БМС інвертору. Тільки ставив, людина "вирішила почати" з 2,4 пілонтеча. БМС дав інвертору налаштування 25А і пофігу шо там по 100А ми ставимо, теоретичних 1,25кВт потужності на EPS і в захист. Тепер згадую всі китайські батарейки, які не боялися 1С обмеження ставити, а пілон же гарантію нам дає... І додавати тепер до цього імна треба по 15s, бо вже влип.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 годин тому, ЯД сказав:

Бензобак в авто не говорит машине, как ехать и сколько тратить бенза

Зовсім недоречне порівняння. Бак не має бмс

 

Саме бмс говорить інвертору які є обмеження по струму і інвертор на це має реагувати або бмс піде в захист через деякий час.

Як мінімум по кан-шині при зарядці бмс обмежує струм і інвертор більше обмеження не має давати.

А от як відпрацьовує обмеження по струму при розрядці це для мене поки що незрозуміло.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, DraVVa сказав:

А от як відпрацьовує обмеження по струму при розрядці це для мене поки що незрозуміло.

перевищення приводить до спрацювання захисту і перезапуску через проміжок часу

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Головна задача інвертора – щоб на виході був змінний струм. Він не повинен вимикатись через те що BMS щось не подобається. BMS і сама має можливість вимкнути навантаження в крайньому разі.

Якщо інверторові дати додаткові інструменти – інвертор зможе, наприклад, вимикати реле щоб скинути частину навантаження і вміститися в дозволений BMS струм розряджання.

Я так зараз, наприклад, роблю автоматизацію щоб контролер інвертора посилав команду на вимкнення розетки Sonoff коли акумулятор розряджається. Щоб вимкнути зайві навантаження коли йде споживання з акумулятора.

Змінено користувачем smotesko
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, smotesko сказав:

Головна задача інвертора – щоб на виході був змінний струм. Він не повинен вимикатись через те що BMS щось не подобається.

виробники БМС так не вважають

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На те вона і БМС - система керування батареєю. Її функція - захист батареї в цілому і її складових (ячейок) як таких. Контролювати стан кожної ячейки та не дозволити вихід за граничні параметри. Не дозволити умови які можуть пошкодити батарею. В разі виникнення таких умов - вимикати ключі, ізолювати батарею. Більш просунуті БМС можуть виконувати балансування між комірчинами (перерозподіл енергії).

І БМС пофіг на бажання інвертора.

Коли є комунікація між БМС та інвертором БМС передає інвертору налаштування роботи з батареєю: напругу, струм, верхня/нижня межа і подібне. Інвертор працює з батареєю дотримуючись цих параметрів.

Якщо нема комунікації між ними, при виході за межі БМС блокує батарею і все.... Блокую до відновлення дозволених меж...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Leader9 сказав:

Коли є комунікація між БМС та інвертором БМС передає інвертору налаштування роботи з батареєю: напругу, струм, верхня/нижня межа і подібне. Інвертор працює з батареєю дотримуючись цих параметрів.

За нявності комунікації, інвертор обмежує струм заряджання до рівня отриманого від BMS. А чи є хоч один інвертор що вимикається коли споживаний від батареї струм перевищує ліміт отриманий від BMS? 

5 годин тому, yur43 сказав:

виробники БМС так не вважають

Те що "виробники БМС так не вважають" – це лише ваше бачення. Впевнений що в жодному мануалі BMS з CAN шиною не написано що інвертор зобов'язаний вимкнутись коли він споживає більше оголошеного бмскою ліміту.

Подумайте про таке: інвертор знає власний струм споживання. І знає ліміт отриманий від BMS. Але інвертор не завжди є єдиним пристроєм підключеним до акумулятора. Припустимо, сонячний котролер видає на DC шину 40А. BMS присилає по CAN шині ліміт 60А. Інвертор споживає 80А.

Питання: який струм тече з батареї на DC шину? І чи повинен інвертор вимкнутись? Він же споживає 80А, коли ліміт 60А. За вашою логікою мав би вимкнутись.

Діаграма без назви.drawio.png

Змінено користувачем smotesko
Додав малюнок
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

І мене наздогнала проблема із підвищенням напруги на акамуляторі впеше до 59,4 волта

 

image.thumb.png.9741327d15fea0559b20397324ded5a3.png

 

Сьогодні знов

image.thumb.png.f0a21d0111b48b00c7860ec5c03af7ef.png

bulk/float 54 вольта

В когось є ідеї як це виправити?  в першому випадку на 10 днів допомогло перезавтаження, сьогодні спробуав розрядити, і малим струмом заряджати, під вечір знов почала рости, але перезавтажив тільки тепер

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

50 минут назад, shusta сказал:

І мене наздогнала проблема із підвищенням напруги на акамуляторі впеше до 59,4 волта

А что то в настройках меняли? Перед этим?

Если бы был мороз можно было бы подумать что температурная компенсация

Бмс как я понимаю у вас нет?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

перед тим було оновлення прошивки до останньої, думаю що причина в ній, бмс є, але що показує не знаю, в мене зараз 4 акумулятора посілідовно 12 вольтні куплені ще в 2022 році,  перше відключення якщо відсідокувати напруга росла до 56.8, потім різко стала 59,4, в цей момент бмс відключли зарядку як я розумію.

image.png.afaad8c8d517b9eba99979a029fb32ea.png

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, shusta сказал:

перше відключення якщо відсідокувати напруга росла до 56.8, потім різко стала 59,4, в цей момент бмс відключли зарядку як я розумію.

Ну хоть так, но какой то очень стремный глюк

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...