Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

ТН + ТП + Фанкойли + Вентиляція

Фурман Денис

Рекомендовані повідомлення

29 хвилин тому, Alvalk сказав:

Маленьке уточнення. А якщо прийняти до уваги, що  в кухні, котельній та санвузлах є вентканали, то мабуть перетоки  з отворів підуть туди?

Важливо усвідомити що венканали це елемент системи вентиляції з природнім спонуканням, тобто природня вентиляція. Вона суперечить концепції рекуперації, бо її викидом ви нічого підігріти не можете. Якщо в будинку передбачені обидві системи, то коли використовується рекуперативна система, природня вентиляція "консервується". В мене наприклад всі венканали герметично заклеєні, а в місцях проходу каналів через оболонку будинку в каналах розміщені утеплюючі вставки на всю висоту перекриття. Єдиний вентканал який можна сумістити з рекуператорм, це кухоння витяжка, і то варто щоб він був з клапаном який відкривається тільки коли вона працює.

Звісно можна робити франкенштейна поєднуючи рекуператор з природньої вентиляцією, знижуючи ефективність системи рекуперації. Але це вже на "любителя" в стилі "підгазовувати одночасно тиснучи" на тормоз.

29 хвилин тому, Alvalk сказав:

по несучим стінам йде армопояс (показав на картинці), який нижче рівня стелі (ну або на одному рівні, якщо опустити стелю нижче, залежить від диаметра канала). Як в цих місцях прокладати канали?

В армопоясі можна передбачити отвори. Можна розглянути локальне опускання армопоясу. Можна пройти над армопоясом в тілі перекриття збільшивший шар утеплення над ним. Можна проходити нижче армопоясу. Це все бажано вирішити на етапі проекту.  

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

24 минуты назад, Dmode сказал:

В армопоясі можна передбачити отвори. Можна розглянути локальне опускання армопоясу. Можна пройти над армопоясом в тілі перекриття збільшивший шар утеплення над ним. Можна проходити нижче армопоясу. Це все бажано вирішити на етапі проекту.  

Тобто я правильно розумію, що в моєму випадку можна зробити так?

- взяти щось типу Mitsubishi Electric Lossnay LGH-15RVX-ER,

- зробити  в армопоясі отвори під канали 100мм (згідно ТТХ ПВУ) и провести їх десь приблизно як на вашій схемі,

- на вентканалах зекономити (в сенсі - не робити) 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Alvalk сказав:

- взяти щось типу Mitsubishi Electric Lossnay LGH-15RVX-ER,

Так, але краще візміть щось більшої потужності. Бо щоб було тихо, то основний режим використання має бути на нижніх швидкостях. А цей Лосней на них видає малувато. В любому випадку спочатку робіть проект вентиляції (куди скільки збираєтесь подавати, звідки скільки витягувати), і по ходу все стане зрозумілішим.

1 годину тому, Alvalk сказав:

- зробити  в армопоясі отвори під канали 100мм (згідно ТТХ ПВУ) и провести їх десь приблизно як на вашій схемі,

Розберіться з колекторною системою розводки, там труби можуть бути 80 та 90мм. Зробіть проект розводки і тоді думайте де саме потрібно буде проходити армопояс. 

Взагалі яке перекриття плануєте робити?

1 годину тому, Alvalk сказав:

- на вентканалах зекономити (в сенсі - не робити) 

Я б зараз не робив. Але не маючи на той час досвіду, зробив на всякий випадок, і тепер вони заглушені. Але якщо планується використання газу, то без вентканалів не обійдетесь. Якщо цікаво на своєму досвіді перевірити обидві системи, то робіть канали. 

Змінено користувачем Dmode
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Dmode сказал:

Взагалі яке перекриття плануєте робити?

так писав вище - дерев'яні балки, і потім зверху ще 50-100мм мінвати

2 часа назад, Dmode сказал:

Але якщо планується використання газу, то без вентканалів не обійдетесь. 

Ні, принципово не хочу газ. Не люблю його. Та й не потрібен він з ТН. Планую інвертор, акумулятори, сонячні панелі, генератор. Думаю, вистачить.

2 часа назад, Dmode сказал:

Якщо цікаво на своєму досвіді перевірити обидві системи, то робіть канали. 

Та ні, зайві гроші на експерименти витрачати не дуже хочеться. Якщо ПВУ, то без каналів. 

Не знаю поки, що оберу. Треба ще читати, розбиратись і рахувати. Але ви мені дали привід задуматись. 

Змінено користувачем Alvalk
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Dmode сказал:

Розберіться з колекторною системою розводки, там труби можуть бути 80 та 90мм.

Ви маєте на увазі щось на зразок систем вентс з гнучкими рукавами?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, xandr xandr сказав:

Ви маєте на увазі щось на зразок систем вентс з гнучкими рукавами?

Колекторна розводка, це коли від ПВУ іде відносно коротка магістраль до колектора, а від колектора вже в кожне приміщення ідуть окремі канали. Проста в розрахунку та обслуговуванні. Зберігає пропорційність при зміні швидкості. Для пилюко-параноїків є значна перевага - елементарно очищається. 

vents.ua/upload/passports/0725937001689773577.pdf

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Alvalk сказав:

так писав вище - дерев'яні балки, і потім зверху ще 50-100мм мінвати

Тоді ви можете як змістити локально армопояс нижче, закладати в ньому отвори, проходити над, формуючи короба в нижній площині перекриття. Щоб знати де потрібні місця проходів, треба розробити проект.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Друзі, є ще питання стосовно ПВУ і сморіду від диму ззовні.

У приватному секторі весною та восени сусіду палять листя, гілля та іншу фігню. В деякі дні буває так, шо реально стоїть смог.

В реальності - через ПВУ цей дим тягне в будинок? Питаю, бо в родині є астматік, для якого цей дим = пекло. Завжди спасалися закриттям вікон. Варіант з викликом поліції на сусідів не діє взагалі, палять листя вночі, коли патруль морозиться їхати на виклик ... реальність ...

UPD

Сорі, відповідь на своє питання знайшов тут на форумі. Або дуже дорого коштує рішення, або дим потрапляє всередину.

Змінено користувачем xandr xandr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, xandr xandr сказав:

приватному секторі весною та восени сусіду палять листя

В нас аналогічно, боремось з перемінним успіхом.

1 година тому, xandr xandr сказав:

через ПВУ цей дим тягне в будинок

Вентиляція з будь яким спонуканням, що природнім, що механічним, забезпечує повітроомін шляхом подачі повітря з вулиці. Коли чуєш запах диму, то при природній можна зачинити вікна/клапана, а при механічній просто вимкнути. 

Я сам задавав це питання раніше. Навіть тема є на форумі по пошуку рішення автоматичної детекції диму.

Тепер з досвіду кількох років можу сказати, що проблема виявилась не такою яскравою як здавалася. Бо коли на вулиці чути виразний сморід диму, інтенсивність його на виході з анемостатів значно знижується до ледь вловимого.

Не знаю чим це пояснити. Чи то фільтрами на вході, чи тим що повна заміна повітря в приміщенні зовсім не миттєвий процес, і відбувається адаптація... Одним словом виявилось що проблеми такої немає. Не пам'ятаю щоб спеціально виключав вентиляцію по цій причині.

Змінено користувачем Dmode
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Теж помітив, що через мікропровітрення всередені диму не чути, а якщо відкрити вікно на звичайне, то вже з'являється запах і хочеться закрити вікно

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Dmode сказал:

Не знаю чим це пояснити.

Напевно висотою забору повітря + фільтри.  Поки дим від джерела дойде до забору, особливо якщо він в районі даху чи 2 поверху - концентрація знижується, та й фільтри частково приглушують.

Дякую за інфу 👍

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

55 минут назад, normal сказал:

Теж помітив, що через мікропровітрення всередені диму не чути, а якщо відкрити вікно на звичайне, то вже з'являється запах і хочеться закрити вікно

Взяв до уваги, дякую за спостереження 👍

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

25.01.2024 в 19:22, shusta сказав:

При умові що сонце не буде світи у вікна.

Так, але це вирішується з допомогою звісів козирків, пергол, маркіз, люверів і тому подібного. Звичайно що такі штуки краще на етапі проектування закладати, але якщо заморочитись, то ефект дуже відчутний. Наприклад в мене мансарда і фронтони виходить на південь на північ. З південного сторони є спальні з великими вікна, але дах виступає десь десь 1.2 м від площини фронтона і це дозволяє відсікти високе літнє сонце впродовж більшої частини дня. Також з південної сторони є балкон на всю ширину будинку, який (балкон) виступає десь так само, як і дах, і відсікає сонце від вікон кухні та візальні, які є знизу.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

25.01.2024 в 19:18, xandr xandr сказав:

А чи немає у вас порівнянь кошторисів таких? Дуже цікавлять дрібниці по фанкойлам (труби, фітинги, робота, утеплення і т.і.). Тобто, порівнюючи я бачу лише ціну на сіма фанкойли (голови), але ніяк не можу зрозуміти вартість обвязки, а це дуже важливо. З іншого боку я бучу ціни на мільти-сплітсистеми (один зовнішній блок і декілька внутрішніх). 

Колись мені присилали кошториси на огляд, але треба шукати, бо під руками нема. Такоже це було в довоєнний час в ціни були зовсім інші, але загалом обв'язка одногно фанкойла виходила десь від 200 доларів, якщо говорити про середню хату на 5-7 фанкойлів.

Крім труб і фітингів є ще центральний контроллер, без якого воно не буде нормально працювати, бо щось має сказати ТН, що один із фанкойлів просить холод. Якщо блоки кондиціонера комунікують між собою, то фанкойли нічого не значть про джерело тепла і холоду, тому потрібні додаткові зв'язуючі ланки, які коштують грошей.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, volomoto сказал:

але загалом обв'язка одногно фанкойла виходила десь від 200 доларів, якщо говорити про середню хату на 5-7 фанкойлів.

Не мало. Плюс кожен фанкойл по 350-500 у.о.

На весь будинок (8 шт в моєму випадку) може встати ще як один ТН ))) В придачу ризик протікання зі стелі і залежність від одного джерела енергії.

Сумнівний варіант, як на мене.

Змінено користувачем xandr xandr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, xandr xandr сказав:

Не мало. Плюс кожен фанкойл по 350-500 у.о.

Та власне. Якщо вам потрібне охолодження фанкойлами, то без буфера не обійтись, бо у фанкойлах буде мало води і нема інерційності, як у випадку роботи ТН на опалення теплою підлогою.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ще плюс кошти і місце в котельній. Ліпше реально поставити на кожен поверх по мульті-спліту (1 наружній блок + 4 голови).

Дякую вам за інфу!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...