Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Авто аккумулятор в ИБП

mib

Рекомендовані повідомлення

7 минут назад, Vladdi сказал:

Також зауважу, що небажано ставити в паралель різні акумулятори

а как тогда емкость нарастить ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

43 хвилини тому, Вячеслав_В сказав:

Як вихід - спробувати поставили високострумові Шоткі послідовно з кожним акумулятором. Так, падіння напруги, так, втрати. Але розряду один на одного не дадуть.

Трохи не зрозуміло.... Тоді окремо буде лінія заряду та розряду?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Нарастить емкость можно одинаковыми элементами. Такие сборки успешно работают годами. Сейчас поищу фотки с параллельно-последовательными сборками. Т.е. две батареи из многих одинаковых элементов в параллель.

Вот две батареи включенные параллельно, каждая из последовательных элементов:

1.jpg.dd6218a5a840ef433ff8d5f92450a1b6.jpg

Это часть системы питания 60В DC.

А вот сборка для другого типа ИБП, батарея из 30 гелевых элементов (батарей) включенных последовательно:

2.jpg.d8d0ee8e8e3b81991b4df475a9684268.jpg

Змінено користувачем Vladdi
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 минут назад, Vladdi сказал:

Нарастить емкость можно одинаковыми элементами.

то когда последовательно их соединяешь- там надо одинаковость, вплоть до одной партии и производителя, чтоб максимально близкими были внутренние сопротивления, чтоб напряжения последовательных ячеек не разбегались.

 

а если в парралель все подключать- некуда разбегаться, напряжение всех аккумуляторов будет одинаковым 

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, sanyas15 сказав:

.. Тоді окремо буде лінія заряду та розряду?

Думаю, так.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, igorrius сказал:

то когда последовательно их соединяешь- там надо одинаковость, вплоть до одной партии и производителя, чтоб максимально близкими были внутренние сопротивления, чтоб напряжения последовательных ячеек не разбегались.

 

а если в парралель все подключать- некуда разбегаться, напряжение всех аккумуляторов будет одинаковым 

Це не означає що не потрібно їх (паралель) контролювати.
Бо виникне ситуація нештатна з одним акумом і потягне за собою всю збірку

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 часов назад, dneprstab сказал:

Це не означає що не потрібно їх (паралель) контролювати.
Бо виникне ситуація нештатна з одним акумом і потягне за собою всю збірку

+100500 Ви, як завжди, :) праві. Але справа не тільки в аварійних режимах. Багато людей переконані, що напруга то є єдиний контрольований фактор, який дозволяє паралелити будь-що. Але це зовсім не так. Адже внутрішній опір навіть однакових по ємності, але різних конструктивно, абсолютно справних та заряджених акумуляторів, легко може відрізнятись, щоб всі розуміли, на 20%. Така різниця, наприклад, у звичайних AGM акумуляторів та аналогічних по розмірам корпусу, тільки конструкції AGM GEL. У схожих конструктивно, але різних по ємності розбіг може бути і більшим. Про це мало хто знає, адже прилади для контролю опору АКБ не дуже поширені у пересічних громадян тому, що недешеві, і потребують певних навичок. Прилад пристойної якості вимірює опір у 4-х проводному режимі, а якісні щупи мають спеціальні кабелі та позолочені підпружинені наконечники у вигляді коронок, по парі на щуп.  Сказане вище означає, що паралельна збірка з таких різних елементів (батарей) буде навантажуватись теж нерівномірно. Елементи з низьким опором будуть, умовно кажучи, працювати більше, до вирівнювання опору з іншими. При подальшому розряді умовно "кращі" акумулятори будуть мати глибші цикли тому, що досягнення рівних показників опору у акумуляторах більшої ємності досягається при більшому розряді, і в такому стані нерівномірного розряду збірка буде працювати до спрацювання захисту. Безумовно, все це дозволяє певний час експлуатувати такі збірки, в послідовних збірках все набагато гірше, але все одно це ненормальний режим, який буде прискорено зношувати частину елементів. Тому він також не рекомендований жодним виробником.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Абсолютно точно, можу тільки додати.

Якщо такі аккуми залишити з'єднаними але нікуди не підключеними - гірший буде пришвидшенно розряджати кращий.

Але, коли нема альтернативи замінити, така збірка буде працювати за умови постіного підключення до упса (контрольований заряд).

Токи будуть розподілятися нерівномірно, але все ж краще ніж з одного аккума...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Vladdi сказал:

Елементи з низьким опором будуть, умовно кажучи, працювати більше, до вирівнювання опору з іншими

ну да, наверняка аккумулятор на 190 ач имеет меньшее сопротивление  , чем припаралеленный к нему на 110 Ач .

токи заряда- разряда через него будут идти больше , но все равно общее напряжение такой параллельной сборки будет в пределах нормы , значит эксплуатацию АКБ можно считать нормальной.

напряжение акб1 = напряжение акб2 = общее напряжение параллельной сборки 

 

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Leader9 сказал:

Але, коли нема альтернативи замінити, така збірка буде працювати за умови постіного підключення до упса (контрольований заряд).

уже год почти подзаряжаю раз в месяц такую сборку , все ок.

а упса у меня нет, не нужен он мне .

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

46 минут назад, igorrius сказал:

уже год почти подзаряжаю раз в месяц такую сборку , все ок.

а упса у меня нет, не нужен он мне .

Значит я не точно выразился. 

Понятно что аккумы разной емкости имеют разное внутреннее сопротивление.

Независимо от емкости нормальный и подуставший аккумы имеют разные токи саморазряда. В этом случае уставший будет тянуть из нормального заряд на себя. А это негативно скажется на нормальном. А под напряжением поддержки этого не происходит... 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 минут назад, Leader9 сказал:

уставший будет тянуть из нормального заряд на себя. А это негативно скажется на нормальном

от уставшего лучше избавиться сразу, а то он крякнет , и утащит на тот свет за собой нормальный аккумулятор, как обсуждалось выше

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 минут назад, igorrius сказал:

от уставшего лучше избавиться сразу, а то он крякнет , и утащит на тот свет за собой нормальный аккумулятор, как обсуждалось выше

При последовательном соединении - однозначно, по нему сборка будет ориентироваться, работать...

При паралельном - может еще поработать...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, Vladdi сказал:

При подальшому розряді умовно "кращі" акумулятори будуть мати глибші цикли тому, що досягнення рівних показників опору у акумуляторах більшої ємності досягається при більшому розряді, і в такому стані нерівномірного розряду збірка буде працювати до спрацювання захисту. Безумовно, все це дозволяє певний час експлуатувати такі збірки, в послідовних збірках все набагато гірше, але все одно це ненормальний режим, який буде прискорено зношувати частину елементів.

Якщо власник має якісь мізки (як правило, це так при цьому підключенні), то він через деякий час знайде поганий аккум і викине його із збірки.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так он скорее всего греться начнет, возможно и кипеть, а так клещами это будет сразу видно

У @Vladdi просто проф деформация он смотрит со стороны телекома, где на узел никто месяцами не заходит и денег там не как у обывателя

Обыватель же чутли не каждое утро тряпочкой пыль вытирает и поглаживает свое счастье так что заметит довольно быстро ну или по резкому падению емкости

  • Лайк 2
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

а можно ли немного подзарядить , залить электроэнергии с обычного павербанка в обычный стартерный аккумулятор 12 в посредством например повышающего dc/dc преобразователя ? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

25 хвилин тому, igorrius сказав:

а можно ли немного подзарядить , залить электроэнергии с обычного павербанка в обычный стартерный аккумулятор 12 в посредством например повышающего dc/dc преобразователя ? 

Якщо знайдете dc/dc з регулюванням струму на виході. Звичайні dc/dc просто згорять. Та сенсу в цьому мало, бо звичайний повербанк це 10Вт(5В2А), якщо перевести це у струм для 14.5В то вийде 10/14.5= 0.7А, а враховуючи коефіцієнт перетворення і нагрів реально буде десь 0.4А.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, Dmode сказал:

Звичайні dc/dc просто згорять.

если преобразователь выдерживает допустим 3 ампера , а павербанк выдает максимум 2,4 ампера , все равно сгорит ?

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, Dmode сказал:

враховуючи коефіцієнт перетворення і нагрів реально буде десь 0.4А.

за 14 часов должно получиться 5,6 амперчасов залитых ?

уже не плохо , немного можно с солнечной панели получить зимой , немного с работы в павербанке принести 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, igorrius сказал:

немного с работы в павербанке принести

Не логичней ли их из павербанка и использовать, как уже писали выше половина уйдет в преобразование, а так можно и телефон зарядить и свет через юсб лед ленту и интернет запитать через повышайку, а так для акб это как слону драбына и для холодилтника в павербанках не наносишься проще уж тогда акб с зарядкой на работу носить или в той же машине по пути и заряжать

 

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 годин тому, mib сказав:

...акб с зарядкой на работу носить...

Тоді вже два АКБ треба. Один ставити на нічь на зарядку, другий - привозити з ранку і переставляти. На суботу - неділю - нічого не ставити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, Вячеслав_В сказав:

Тоді вже два АКБ треба. Один ставити на нічь на зарядку, другий - привозити з ранку і переставляти. На суботу - неділю - нічого не ставити.

Незрозуміло нащо це все взагалі. Вдома немає світла 24/7? Чи на роботі просто приємно вкрасти?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, Dmitriy_S сказав:

Чи на роботі просто приємно вкрасти?

О, грамар-наці підтягнулися. А, коти ж не крадуть, вибачайте. Моя відповідь була для людини, яка зрозуміє жарт.

  • Конфуз 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, mib сказал:

 можно и телефон зарядить и свет через юсб лед ленту и интернет запитать через повышайку

 

 

как показала практика , когда долго нет электроэнергии , базовые станции операторов перестают работать , интернет провайдера тоже перестает работать и телефон становится бесполезным , нет смысла его заряжать , разве что как фонарик использовать .

лед лента не совсем удобно : свет нужен не в одном месте . Можно заряжать с павербанка аккумуляторы 18650 для фонариков , но они не всю энергию с павербанка возьмут . А так подключил , и все , что можно слил в свинцовый аккумулятор  . У меня провод от аккумулятора напрямую по всем комнатам прокинут и лед прожектора установлены , удобно свет включать - выключать , где в нем есть нужда

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Dmitriy_S сказал:

Незрозуміло нащо це все взагалі. Вдома немає світла 24/7? Чи на роботі просто приємно вкрасти?

вариант на случай длительного отсутствия электроэнергии , как помощь солнечной панели , которая в это время не много генерирует . 

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...