Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Гибридный инвертор Must - настройка

sly

Рекомендовані повідомлення

7 годин тому, Imsoma сказав:

От не дасте поспати. 😀  Не полінувався - включив інвертор. На холостому без мережі і споживачів споживає 0.6А - 0.7А при заряді батареї 27.8В

Замір зробив кліщами. БМС показує так само.

якась фантастика, 20вт гібридний інвертор на 3квт. яка модель must? у мене must pro pv18 3024. які налаштування? 

у мене по бмс і по тестеру 1.9а. у кума точно такий самий інвертор і точно такі самі показники. 

тут в ролику кліщами заміряли 2а. 

 

 

 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, Imsoma сказав:

Я свою 100balance не продавав. JK брав в надії підключити по CAN до Anern і заткнути карлсона. Підключитись не вийшло, тому продав Anern і взяв Must.

На днях товаришу буду допомагати робити збірку, прикручу туди 100balance і спробую її підключити до свого Must по CAN шині. Що з того вийде напишу.

яка модель must? у мене must pro pv1800 3kwt

у мене по бмс і по тестеру 2а від батареї. у кума точно така сама модель і точно такі самі показники. тут в відео кліщами заміряли 2а. 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, Imsoma сказал:

Тому в себе організував живлення таким чином, що завдяки трипозиційному перемикачу при наявній мережі переводжу будинок на живлення від неї тим самим відключаю інвертор як від мережі, так і від споживачів і тільки після цього спочатку вимикаю кнопкою інвертор а потім і батарею.

Ну все, мабуть так. У мене стоїть трипозиційний перемикач (2 шт) яким я також перемикаю між містом та інвертором, а другий між Інвертором та генератором - це в основному домашньому щитку. Усіх домашніх привчив це робити із затримкою в пару сік. Тобто. викл вниз на центр (все відключено), рахуємо до п'яти і в нижнє положення)).

А тепер навіщо мені потрібна Туя. Інвертор за замовчуванням вимкнено. Навіть кнопка вкл на ньому (така маленька, червоненька (науковим методом тику) - я зрозумів що це вкл нвертора тільки від батареї). На появу 220 та початок зарядки АКБ вона не впливає.

Реле/Вимикач Tyua DC 12V, підключений до UPS (окремий), роутера - відпрацює за сценарієм: Якщо - Зникло живлення в розетці [А] (реле автомат на ДИН рейці (див нижче), або яка окрема розетка, ще не вирішив на чому) - ввімкнути інвертор. для цього, я відключу дроти з кнопки інвертора, і підключу їх до реле, на якому є як кнопка вкл, так і можу це робити з тел + за сценарієм.

При появі світла на основному автоматі, вимикати інвертор він НЕ БУДЕ.

Їдемо Далі

Розумний автомат на Дін рейці 220V, що стоїть після рубильника живлення на інвертор - за замовчуванням вимкнений, при включенні світла з міста - він вкл. на 4 години (ставимо таймер), за 4 години інвертор встигне при 30А, зарядити АКБ. Через 4 години, розумний автомат на рейці Дін - відключить подачу 220 на інвертор.

Ну а вимкнемо інвертор, (червону кнопку), ми знову ж таки або вручну або за сценарієм - Якщо Подано напругу 220 на автомат [А], через 4 години вимкнути кнопку. Якраз після того, або разом, або до - як він зарядить АКБ, тому що дана кнопка на заряд АКБ взагалі ніяк не впливає.

Так що фактично логіки Tyua мені вистачить для простих сценаріїв.внизу приклав додатковий щиток, своїх автоматів.

20240818_093624.thumb.jpg.ddd9553ca054719d7c599070f7659502.jpg

Тут не вистачає ще два пристрої: розумний 2din реле з дисплеєм і енергомоніторингом після інвертора, і окрема розетка 1Дін на Дін рейку, на якій буде живлено тільки з міської мережі або генератора, але ніяк не з інвертора.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

27 хвилин тому, wwizard сказав:

Ну все, мабуть так.

Я НЕ стверджую що Ви НЕ грамотно все зробили. Так Ваша схема буде працювати, але в ній занадто багато складових від яких залежить робота інвертора. По Вашій схемі не інвертор все робить і контролює, а зовнішні релейки і перемикачі. Так ви створили сценарій, але в ньому можуть бути закладені сталі величини (алгоритми) і тут питання. За день змінили графік 4 рази, дали світло на 1.5 год потім пів год вимкнули і знову дали на годину і так далі. Батарея не встигла зарядитися, зарядилась але нормально не збалансована і т.д. В кінці кінців фактор *пилососа* 😀  який обовязково щось напартачить коли вас немає поряд. 

Була історія. Ще в 2022 році ЕкоФло + 100А батарейка підключена в порт сонячної панелі + зарядка HTRC . Ввімкнув зарядку акума і десь відволікся. Чую - кличуть... Розказують. Щось клацнуло і екофло погас. Що робила? Нічого! Нічого і все тут? Ну тільки включений пилосос втикнула в подовжувач на якому висіло зарядне. Іскрануло в подовжувачі при старті мотора пилососа і нагребнуло проц екофло. На той час мінус 10000 сімейного бюджету.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Александр Аврамчук сказав:

яка модель must?

Must Pro 3024 привезений з Англії. Придбаний там в оф дилера і на гарантії. Можливо тому він і по CAN нормально працює, і споживання інше. 

Зрештою Ви запитали, я відповів. Чому у Вас інакше я не знаю.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 годин тому, Imsoma сказав:

Якось дивно ви рахуєте. 

Raspberry + Solar Assistant = 25$ + 55$ = 70$  Проти Victron Cerbo GX = 380$

Must 3024 Pro = 500$ Проти Victron MultiPlus 24/3000/70-16 230V VE.Bus = 1400$

Deye 3kWt 24v = 1100$  і Вам не потрібні ні Распбері ні Cerbo GX

570$ Проти 1100$  Проти 1780$

З тої математики я собі зробив висновок:

До тих пір поки я не ставлю сонячні панелі і не переводжу весь будинок на інвертор мене влаштовує Must + допи за 570$

Якщо вирішу переходити повністю на сонячну енергію - розглядатиму Deye 48v + Панелі.

Тому на даному етапі вважаю Must Pro + плюшки до нього виправданими витратами для забезпечення мінімального комфорту.

До речі маю з чим порівняти. До MustPro близько місяця користувався Anern Evo 4200. Виставив його на продаж через постійний гул вентиляторів. Саме смішне що вже коли покупець замовив інвертор на олх я зміг побороти того карлсона в останній день перед відправкою.

 

Скажіть, а як саме Ви порахували ціну Cerbo GX? В мене вийшло €199,95 (а ще є Cerbo-S GX за €169.95).

Та й Victron Multiplus II 48V - 5000VA - 70A - €645,00. А ще є GX версії як MultiPlus II так й EasySolar, де частина ціни GX й того €50 - 70.

 

Що саме обере якийсь покупець мені все одно, тому що ні Victron, ні Deye мені нічого не платили та знижки не робили.

Android Application Must (SmartClient) - це щось таке, що студенти на коліні в навчальному закладі зробили.

 

Де Ви знайши Raspberry за $25?

Змінено користувачем Mr. D
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Imsoma сказав:

Must Pro 3024 привезений з Англії. Придбаний там в оф дилера і на гарантії. Можливо тому він і по CAN нормально працює, і споживання інше. 

Зрештою Ви запитали, я відповів. Чому у Вас інакше я не знаю.

у мене неофіційний, 'придбаний в Україні на олх за 10000 грн  перед самим початком зростання цін .   яка версія прошивки в інверторі? може в ній причина? не вірю я що на заводі будуть робити різні інвертори для офіційного ринку і не офіційного, і буде відрізнятися так характеристики.  хоча я вам приводив ролик де споживання теж високе. у них теж неофіцввал? 

може у вас інші налаштування? пріоритети які по сонцю стоять? 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, Mr. D сказав:

Скажіть, а як саме Ви порахували ціну Cerbo GX? В мене вийшло €199,95 (а ще є Cerbo-S GX за €169.95).

Та й Victron Multiplus II 48V - 5000VA - 70A - €645,00. А ще є GX версії як MultiPlus II так й EasySolar, де частина ціни GX й того €50 - 70.

 

Що саме обере якийсь покупець мені все одно, тому що ні Victron, ні Deye мені нічого не платили та знижки не робили.

Android Application Must (SmartClient) - це щось таке, що студенти на коліні в навчальному закладі зробили.

 

Де Ви знайши Raspberry за $25?

Обираючи між Must на 3 kW за $500 та Victron GX на 3 kW за €500 я б обрав Victron (вже два сусіди замовили 3000 VA GX та чекають, а я міркую про заміну Must 5 kW на 5000 VA GX тому, що треба вгадувати як саме Must налаштувати та поки не вдалося, тому що інструкції від виробника як це правильно зробити не достатньо на відміну від Victron). Або Victron встановити як production, а Must крутити на тестах постійно.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, Imsoma сказал:

Саме смішне що вже коли покупець замовив інвертор на олх я зміг побороти того карлсона в останній день перед відправкою.

 

А як змогли побороти, карлсона?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Распбері Pi4 купив на ОЛХ за 900 грн

Ціну на Victron MultiPlus 24/3000/70-16 230V VE.Bus взяв на сайті ОФФ дилера як і ціну на Victron Cerbo GX

44 хвилини тому, wwizard сказав:

А як змогли побороти, карлсона?

Описав сторінку чи дві назад. 

Нікому нічого не навʼязую. Вище обґрунтував чому взяв дешевий Must а не дорогий віктрон. Кожен бере собі те що хоче. Я обрав Must свідомо розуміючи що роблю. 

Прошивка в мому Must як і компоненти всередині можуть відрізнятися, тому що на Англійський ринок ідуть ті самі речі але зроблені руками а не чимось іншим. Мені малий не на Алі його замовив а взяв в офіціалів.

Тому прохання - не потрібно мені нічого доводити. Я просто поділився схемою і скромним досвідом користування двома різними бмс та Аннерном і мастом. 

На виробництво роблять поставку болтів певної твердості. Є постійний постачальник. Якось в дружній бесіді показав мені різницю між болтами.На вигляд, смак і запах 20 однаково маркованих болтів. Кладе 10 шт на вагу одних і отримує вагу наприклад 30грам. І тут же кладе на туж саму вагу інших 10 і отримали 19 грам. На німе запитання відповів просто - яку якість замовиш так і зроблять. Їм похрену - аби платили.

Змінено користувачем Imsoma
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, Imsoma сказав:

Распбері Pi4 купив на ОЛХ за 900 грн

Ціну на Victron MultiPlus 24/3000/70-16 230V VE.Bus взяв на сайті ОФФ дилера як і ціну на Victron Cerbo GX

Описав сторінку чи дві назад. 

Нікому нічого не навʼязую. Вище обґрунтував чому взяв дешевий Must а не дорогий віктрон. Кожен бере собі те що хоче. Я обрав Must свідомо розуміючи що роблю. 

Прошивка в мому Must як і компоненти всередині можуть відрізнятися, тому що на Англійський ринок ідуть ті самі речі але зроблені руками а не чимось іншим. Мені малий не на Алі його замовив а взяв в офіціалів.

Тому прохання - не потрібно мені нічого доводити. Я просто поділився схемою і скромним досвідом користування двома різними бмс та Аннерном і мастом. 

На виробництво роблять поставку болтів певної твердості. Є постійний постачальник. Якось в дружній бесіді показав мені різницю між болтами.На вигляд, смак і запах 20 однаково маркованих болтів. Кладе 10 шт на вагу одних і отримує вагу наприклад 30грам. І тут же кладе на туж саму вагу інших 10 і отримали 19 грам. На німе запитання відповів просто - яку якість замовиш так і зроблять. Їм похрену - аби платили.

виявляеться у вас must ph pro. у мене pv pro. може в цьому причина різниці в роботі. ph відрізняеться тільки тим, що може віддавати в мережу. хоча в викладеному раніше ролику при тесті саме ph pro наміряли 2 ампери спживаеня. 

допускаю застосування  різних компонентів. для прикладу популярний інвертор databoss славився у покупців низьким споживанням менше 10вт. , його через це багато покупців вибирали замість гібрида. так ті що  продаються останнім часом  споживають 25вт. при тому що в характеристиках зазначено менше 10вт. , люди навіть спір відкривають на Алі і виграють.тут теж майстер наміряв 50вт. сказав що це норм для схем на 16 транзисторах 

 

 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13.08.2024 в 02:02, Imsoma сказав:

Ні не потрібно. CAN шина не потребує GND. RS 485 також у більшості випадків не потребує. Шнурок я фоткав для картинки, щоб було наглядно видно звідки рахувати піни і який пін з яким кросити. Ще важливо, що всі смарт бмс типу Pylon, Pace, Must та інші мають зі сторони БМС саме таку розпіновку як я намалював.

Почитав ось такий документ, який написали в Texas Instruments - www.ti.com/lit/an/sloa101b/sloa101b.pdf.
Й з цього документу виходить, що Ground має велике значення, тому що фактично логічна одиниця - це напруга між CAN+ та Ground, а логічний нуль - це напруга між CAN- та Ground.
І якщо Ground у пристроїв, які спілкуються по CAN різний, то може бути ось так

"...Common-mode voltage is the difference in potential between grounds of sending and receiving nodes on a bus. This is often the case in the networked equipment typically found in a CAN application. Possible effects of this problem are intermittent reboots, lock-ups, bad data transfer, or physical damage to a transceiver.
Network interface cards, parallel ports, serial ports, and especially transceivers are prime targets for some form of failure if not designed to accommodate high levels of ground shift and power supply imbalance between typical CAN nodes..."

"...Синфазна напруга - це різниця потенціалів між землею передаючого та приймачого пристроїв на шині. Це поширена ситуація в мережевому обладнанні, яке використовує CAN. Можливі наслідки цієї проблеми - періодичні перезавантаження, блокування, погана передача даних або фізичне пошкодження передавачів.
Мережеві карти, паралельні порти, послідовні порти та особливо передатчики - є основною причиною деяких видів збою, якщо ті пристрої не розроблені з урахуванням високих рівнів зміщення відносно землі та дисбалансу живлення між типовими вузлами CAN...".
 

Так що Ground батареї та інвертора треба з'єднувати.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 години тому, Imsoma сказав:

Распбері Pi4 купив на ОЛХ за 900 грн

Ціну на Victron MultiPlus 24/3000/70-16 230V VE.Bus взяв на сайті ОФФ дилера як і ціну на Victron Cerbo GX

Raspberry Pi 4 Model B коштує від ₴2 тис. (але це версія з 1 GiB of RAM). А фактично 4 GiB версії - від ₴3 тис.

 

22 години тому, Imsoma сказав:

На виробництво роблять поставку болтів певної твердості. Є постійний постачальник. Якось в дружній бесіді показав мені різницю між болтами.На вигляд, смак і запах 20 однаково маркованих болтів. Кладе 10 шт на вагу одних і отримує вагу наприклад 30грам. І тут же кладе на туж саму вагу інших 10 і отримали 19 грам. На німе запитання відповів просто - яку якість замовиш так і зроблять. Їм похрену - аби платили.

Твердість та вага - це різні характеристики.
Металічний виріб вагою 1 кг може мати меншу твердість, ніж інший виріб вагою 0,1 кг.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Mr. D сказав:

Почитав ось такий документ, який написали в Texas Instruments - www.ti.com/lit/an/sloa101b/sloa101b.pdf.
Й з цього документу виходить, що Ground має велике значення, тому що фактично логічна одиниця - це напруга між CAN+ та Ground, а логічний нуль - це напруга між CAN- та Ground.
І якщо Ground у пристроїв, які спілкуються по CAN різний, то може бути ось так

"...Common-mode voltage is the difference in potential between grounds of sending and receiving nodes on a bus. This is often the case in the networked equipment typically found in a CAN application. Possible effects of this problem are intermittent reboots, lock-ups, bad data transfer, or physical damage to a transceiver.
Network interface cards, parallel ports, serial ports, and especially transceivers are prime targets for some form of failure if not designed to accommodate high levels of ground shift and power supply imbalance between typical CAN nodes..."

"...Синфазна напруга - це різниця потенціалів між землею передаючого та приймачого пристроїв на шині. Це поширена ситуація в мережевому обладнанні, яке використовує CAN. Можливі наслідки цієї проблеми - періодичні перезавантаження, блокування, погана передача даних або фізичне пошкодження передавачів.
Мережеві карти, паралельні порти, послідовні порти та особливо передатчики - є основною причиною деяких видів збою, якщо ті пристрої не розроблені з урахуванням високих рівнів зміщення відносно землі та дисбалансу живлення між типовими вузлами CAN...".
 

Так що Ground батареї та інвертора треба з'єднувати.

пробував з ground і без. різниці не помітив. 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19.08.2024 в 11:30, Mr. D сказав:

Твердість та вага - це різні характеристики.
Металічний виріб вагою 1 кг може мати меншу твердість, ніж інший виріб вагою 0,1 кг.

Блін. Я 36 років в металообробці і чудово знаю найрізноманітніші характеристики металів. І все що з ними повʼязано. Якщо Ви не зрозуміли що саме я хотів сказати історією про болти, то хоча б не коментуйте. Без образ...

19.08.2024 в 12:21, Александр Аврамчук сказав:

пробував з ground і без. різниці не помітив. 

Правильно не помітили! Тому що обидва девайси поєднані між собою і мають спільний Плюс і Мінус. Тому і не обовязково при такому поєднанні тягнути GND. Те саме стосується і RS485. 

 

19.08.2024 в 11:16, Mr. D сказав:

Синфазна напруга - це різниця потенціалів між землею передаючого та приймачого пристроїв на шині.

Тут мається на увазі передаючий і приймаючий вузли. Вузли мають бути підключені від одного джерела  живлення і становити єдину систему. І це найбільша проблема коли BIC (вузол приймання і обробки CAN даних) знаходиться в 100 або більше метрах від передаючого вузла. А коли на тих 100 метрах 26 передаючих вузлів і один BIC це ще складніше. Тому так, часом доводиться тягнути той злощасний мінус. Але не в даному випадку.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18.08.2024 в 11:35, Александр Аврамчук сказав:

яка версія прошивки в інверторі? може в ній причина?

Ви маєте систему Інвертор + БМС. Обидва пристрої поєднані одним живленням. Раз ви бачите дані від БМС на екрані інвертора, значить Ваш інвертор бачить пакети від бмс а бмс бачить пакети від інвертора. На даний момент інвертор не зовсім розуміє що йому говорить БМС. Це доводить той факт що показує напругу але не коректно відображає температуру. Судячи з експериментів Off Grid Garage - JK bms коректно скопіювала протокол Pylon. 

Спробуйте в бмс поставити CAN Pylon а на інверторі по черзі перебрати від 0 до 32 параметр №41. Я думаю що як тільки Ви побачите коректні покази по температурі і живленню, у Вас все запрацює. І ще один нюанс. В мене Bulk Float виставлені так як в бмс. Я  в налаштуваннях ставив 0.1 - 0.1 і відмітив таку річ. батарея доходить до Bulk  (тобто bulk на інверторі - bulk на батареї) і після 6 хвилин врівноваженої напруги інвертор скидає напругу до float знову на 6 хвилин. 

Ще один момент. Яка прошивка БМС у Вас? Можливо в цьому справа? Прошивку можна поставити як саму нову так і відкотити вниз.

Вмене V 15.27  сама остання. Десь говорили що V 15.24 краща. Але не відкатував на неї.

Змінено користувачем Imsoma
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Imsoma сказав:

Блін. Я 36 років в металообробці і чудово знаю найрізноманітніші характеристики металів. І все що з ними повʼязано. Якщо Ви не зрозуміли що саме я хотів сказати історією про болти, то хоча б не коментуйте. Без образ...

Поки що не бачив жодних доказів того, що інвертори Must, які продають в Англії, кращі за ті, які можливо купити в Китаї, якщо ще й одну модель порівняти. Якби так було, це вже було б відомо.
Це й так зрозуміло, що виробники в Китаї пишуть на своїх виробах все, що завгодно. Інша справа навіть наявних характеристик достатньо для того, що б вирішити завдання. Якось так сталося, що нержавійку для заземлювачів дешевше використовувати індійського походження.

 

2 години тому, Imsoma сказав:

Правильно не помітили! Тому що обидва девайси поєднані між собою і мають спільний Плюс і Мінус. Тому і не обовязково при такому поєднанні тягнути GND. Те саме стосується і RS485. 

Тобто "мінус" батареї - це CAN Ground?

Я думаю, що єдиний CAN Ground з'являється саме шляхом з'єднання корпуса батареї та інвертора, та рівні CAN+ та CAN- не є напругою відносно мінусової клеми батареї.

 

2 години тому, Imsoma сказав:

Тут мається на увазі передаючий і приймаючий вузли

BMS передає, а інвертор приймає. Думаю, електрична CAN мережа гальванічно розв'язана з іншими частинами пристроїв передавача та отримувача.
Якщо корпус інвертора під'єднати до заземлювача, а, наприклад, корпус батареї ні, то є ймовірність, що CAN працювати не буде.

 

А ще ось таке знайшов

en.wikipedia.org/wiki/CAN_bus

"...This signaling strategy differs significantly from other balanced line transmission technologies such as RS-422/3, RS-485, etc. which employ differential line drivers/ receivers and use a signaling system based on the differential mode voltage of the balanced line crossing a notional 0 V. Multiple access on such systems normally relies on the media supporting three states (active high, active low and inactive tri-state) and is dealt with in the time domain. Multiple access on CAN bus is achieved by the electrical logic of the system supporting just two states that are conceptually analogous to a ‘wired AND’ network..."

"...Ця стратегія сигналізації суттєво відрізняється від інших технологій передачі збалансованої лінії, таких як RS-422/3, RS-485 тощо, які використовують драйвери/приймачі диференціальної лінії та використовують систему сигналізації, засновану на напрузі диференціального режиму збалансованої лінії, що перетинає умовний 0 В. Множинний доступ у таких системах зазвичай покладається на середовище, що підтримує три стани (активний високий, активний низький і неактивний), і розглядається протягом часу. Множинний доступ до шини CAN досягається завдяки електричній логіці системи, яка підтримує лише два стани, які концептуально аналогічні дротовій мережі AND..."

Тобто фізично RS-485 та CAN працюють по-різному.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

38 хвилин тому, Mr. D сказав:

Що саме інвертор передає в бік BMS?

 

41 хвилину тому, Mr. D сказав:

Тобто фізично RS-485 та CAN працюють по-різному.

Ви берете в інтернеті цитати не уявляючи (навіть приблизно) як воно працює і опонуєте мені. Я спробую Вам пояснити (як практик) як воно відбувається.

Пристрій з CAN шиною отримавши живлення завантажує свій CPU і по CAN-L починає відсилати головному пристрою пакети, в яких каже що він - пристрій ID 001 - увімкнутий, перевірив себе на помилки і готовий до роботи. Головний пристрій отримавши ці дані відповідає по CAN-H - побачив тебе, чекай вказівок і відсилає пакет з командою будь готовий. У відповідь отримує підтвердження готовності. Це перша фаза і вона обовʼязкова. Далі виконуючий пристрій отримавши команду від головного пристрою виконує її. Дані в обидвох напрямках ідуть по CAN-l і CAN-H. Ці дані і є ті самі напруга, ампераж, ток, температура і т.д. Згідно закладеного протоколу, як виконуючий пристрій так і головний реагують на отримані дані один від одного і щось вмикають або вимикають, збільшують або зменшують. 

Існує такий собі CAN Hacker в різних варіаціях, як дорогущий промисловий, так і на колінах на ардуіні зроблений. Ним можна повністю все прочитати, розшифрувати отриману інформацію а також вручну відправити пакет на виконуючий пристрій і побачити як той реагує.

Все це Ви можете  побачити на осцилографі. CAN-H буде вище середньої лінії малювати графік, CAN-L нижче. Є такі осцилографи, що на льоту розшифровують CAN пакети і можна зразу бачити це в цифровому вигляді. Коли під рукою немає хорошого осцила, берете простий автомобільний тестер з примітивним осцилографом і на око прикидаєте (з досвіду) нармально працює CAN шина чи десь закопався хробачок. І після цього вирішуєте копатися в проводці і шукати зелень, чи зразу знімати виконуючий пристрій. Далі ремонт або заміна. То як повезе. Краще заміна бо ремонти задовбали.

А сама зла штука стається тоді - коли на заміну прийшов пристрій, в якому не та версія прошивки. 

Підключаєш виконуючий пристрій, він стартує, починає працювати але... То координату не побачив, то датчик розімкнув, то оберти трішки не ті показав (або зовсім не показав), дав замість 45% тільки 38% і стверджує що все виконав. І все. Як на автомобілі загорається Джекі Чан, так в обладнанні стоп і в аварійний режим. 

І тоді мусиш включати голову на 120% і переживати такою прошивкою, щоб все грало. А тут ризик отримати цеглину і відправляти в СЦ на *оживлєніє*

Це мабуть і є випадок Олександра Аврамчука. Вангую що з інвертором все в порядку, підключи до нього Pylon і все буде ок. 95% що в JK Invertor BMS трошки кривенько написана прошивка, або написана під нову версію прошивки Must PRO. Думаю що в новій прошивці JK поправлять баг і все запрацює.

Mr.D ! Я вас дуже прошу зрозуміти, що ті талмуди даташитів я читаю (свобідна в оригіналі без перекладача) трошки по іншому ніж Ви. І стверджував тут що не потрібно тягнути GND враховуючи дану конкретну задачу, а не розмірковував про її доцільність. 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 годин тому, Imsoma сказав:

 

Ви берете в інтернеті цитати не уявляючи (навіть приблизно) як воно працює і опонуєте мені. Я спробую Вам пояснити (як практик) як воно відбувається.

Пристрій з CAN шиною отримавши живлення завантажує свій CPU і по CAN-L починає відсилати головному пристрою пакети, в яких каже що він - пристрій ID 001 - увімкнутий, перевірив себе на помилки і готовий до роботи. Головний пристрій отримавши ці дані відповідає по CAN-H - побачив тебе, чекай вказівок і відсилає пакет з командою будь готовий. У відповідь отримує підтвердження готовності. Це перша фаза і вона обовʼязкова. Далі виконуючий пристрій отримавши команду від головного пристрою виконує її. Дані в обидвох напрямках ідуть по CAN-l і CAN-H. Ці дані і є ті самі напруга, ампераж, ток, температура і т.д. Згідно закладеного протоколу, як виконуючий пристрій так і головний реагують на отримані дані один від одного і щось вмикають або вимикають, збільшують або зменшують. 

Існує такий собі CAN Hacker в різних варіаціях, як дорогущий промисловий, так і на колінах на ардуіні зроблений. Ним можна повністю все прочитати, розшифрувати отриману інформацію а також вручну відправити пакет на виконуючий пристрій і побачити як той реагує.

Все це Ви можете  побачити на осцилографі. CAN-H буде вище середньої лінії малювати графік, CAN-L нижче. Є такі осцилографи, що на льоту розшифровують CAN пакети і можна зразу бачити це в цифровому вигляді. Коли під рукою немає хорошого осцила, берете простий автомобільний тестер з примітивним осцилографом і на око прикидаєте (з досвіду) нармально працює CAN шина чи десь закопався хробачок. І після цього вирішуєте копатися в проводці і шукати зелень, чи зразу знімати виконуючий пристрій. Далі ремонт або заміна. То як повезе. Краще заміна бо ремонти задовбали.

А сама зла штука стається тоді - коли на заміну прийшов пристрій, в якому не та версія прошивки. 

Підключаєш виконуючий пристрій, він стартує, починає працювати але... То координату не побачив, то датчик розімкнув, то оберти трішки не ті показав (або зовсім не показав), дав замість 45% тільки 38% і стверджує що все виконав. І все. Як на автомобілі загорається Джекі Чан, так в обладнанні стоп і в аварійний режим. 

І тоді мусиш включати голову на 120% і переживати такою прошивкою, щоб все грало. А тут ризик отримати цеглину і відправляти в СЦ на *оживлєніє*

Це мабуть і є випадок Олександра Аврамчука. Вангую що з інвертором все в порядку, підключи до нього Pylon і все буде ок. 95% що в JK Invertor BMS трошки кривенько написана прошивка, або написана під нову версію прошивки Must PRO. Думаю що в новій прошивці JK поправлять баг і все запрацює.

Mr.D ! Я вас дуже прошу зрозуміти, що ті талмуди даташитів я читаю (свобідна в оригіналі без перекладача) трошки по іншому ніж Ви. І стверджував тут що не потрібно тягнути GND враховуючи дану конкретну задачу, а не розмірковував про її доцільність. 

 

Все з цим CAN'ом заплуталось.
CAN - це промисловий стандарт зв'язку або мережевий стандарт. CAN - це щось схоже на Ethernet, який також може працювати в різних середовищах, як й CAN.
CAN, можливо, також частково поділити на рівні моделі OSI.
Один з варіантів фізичної мережі, де можливо використовувати CAN (й, схоже, єдиний існуючий) - це звичайна проводова мережа.

Ось для прикладу ISO 11898-2 працює приблизно так "...High-speed CAN signaling drives the CANH wire towards 3.5 V and the CANL wire towards 1.5 V when any device is transmitting a dominant (0), while if no device is transmitting a dominant, the terminating resistors passively return the two wires to the recessive (1) state with a nominal differential voltage of 0 V...".

Й відповідно зазначені напруги 3,5 VDC та 1,5 VDC - це відносні напруги між CAN+ та Ground та CAN- та Ground.

Все що відбувається вище фізичного рівня - це вже інша логічна цифрова частина, яка базується на правильній ідентифікації фізичних сигналів, які залежать від Ground.

Тому я ще раз напишу свою тезу, що не може так бути, що мінусова клема батареї під'єднана до корпуса інвертора.

Що саме відбувається з цифровими пакетами мені невідомо. Зрозуміло, що далі є якісь вже інші протоколи, які мають свої алгоритми роботи.


Якщо вже ближче до Must, то фактично немає підтвердження, що програма керування Must якось здатна реагувати на CCL, DCL, CVL, які, скажімо, має змогу надавати BMS Pylontech. Те що інвертор показує значення, які йому вдалося отримати й розпізнати ще не значить, що інвертор або програма керування інвертора щось з тими даними робить.

Якось відомий тут Andy (Off-Grid Garage) тестував 100Balance BMS, яку він купив з розрахунку на те, що та буде надавати інвертору параметри по CAN (так було зазначено в описі), а виявилось вже пізніше, що йому китайці на його питання, які з'явились після кількох марних днів налаштувань, відповіли, що й нічого не повинно працювати, тому що виробник тільки хотів ці функції розробляти, але ще не розробив. )

З Must'ом, думаю, щось подібне.

 

З того, що я бачу, ніякий зв'язок не можливий через CAN, якщо або CAN+, або CAN- обірванні, тому що логічні 1 та 0 формують обидва провідники разом, а не кожен окремо.

Скоріше за все, в автовиробників Ground - це мінусова клема акумулятора, а CAN+ - це +5 VDC, та CAN- - це +3,5 VDC (або щось приблизно схоже), тому й Вам здається, що так повинно бути й в інверторах, але, думаю, що з інверторами так не працює - це окрема система зв'язку зі своїм абсолютним нулем, який заземлено. Не можливо заземлити автомобіль з низьким опором заземлювача.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Imsoma сказав:

Існує такий собі CAN Hacker в різних варіаціях, як дорогущий промисловий, так і на колінах на ардуіні зроблений. Ним можна повністю все прочитати, розшифрувати отриману інформацію а також вручну відправити пакет на виконуючий пристрій і побачити як той реагує.

Я думаю, Ви плутаєте так звану raw data на CAN шині та розкодовані ланцюжки або дані.

Тому що пристрій USB to CAN коштує близько $10. Наприклад, www.aliexpress.com/item/1005007148890952.html.

Але що робити з тими даними - це вже задача програми, яка все розкодує або навіть щось відправить для кодування якогось блока.

Всі ці захищені протоколи зв'язку, які використовують CAN як транспорт зовсім не пов'язані з фізичним виглядом самої мережі CAN. )

 

У разі інверторів, скоріше за все, ось такий пристрій за $10 міг би побачити всі дані з BMS.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

спробував я в jk bms встановити протокол pylon і перебрати усі протоколи в пункті 41 в інверторі. не працює обмін взагалі  . мало того, при встановленому в jk bms   протоколі must зміна протокола на інверторі в пункті 41 ні на що не впливає.  працює так як зараз працює. soc , напруга , струм показуеться коректно згідно даних бмс, температура показуеться невірно. bulk і float не працюють по налаштуванням бмс. bulk тримае майже годину, потім знижуеться до float, зразу піднімається до bulk, тримае годину і знову вниз. 

спробував, встановив напруги ідентичні в інерторі і бмс, bulk 28В, в бмс - 3 .5В. , float 26.8В, в бмс 3.35в. єдине що змінилося. тепер після досягнення напруги bulk напруга зразу знижується до float розряджаючи батарею, при стандартній зарядці по алгоритму інвертора напруга трималася доволі довго , типа абсорбція. тепер такого нема. пробував міняти в налаштуваннях бмс час bulk float. нічого не змінюеться. інвертор просто тримае напругу між bulk float без затримки. зарядив до bulk, розрядив до float, зарядив до bulk, розрядив до float . дивний алгоритм.

тестував самий дешевий гібридник. він зарядив до bulk, знизив напругу до float не розряджаючи батарею, і тримае постійно float , без циклів.     

прошивка на бмс остання, 27. на попередній було аналогічно. напруги виставлені такі, bulk 28в, в інверторі 3 .5в. , float 26.8в, в інверторі 3.35в. 

і що цікаво при виборі в інверторі методу заряду по soc інвертор заряджае по soc. якщо встановити soc 100, то заряджае і тримає на soc 100 постійно. 

 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18.08.2024 в 01:00, Imsoma сказав:

От не дасте поспати. 😀  Не полінувався - включив інвертор. На холостому без мережі і споживачів споживає 0.6А - 0.7А при заряді батареї 27.8В

Замір зробив кліщами. БМС показує так само.

скоріше усього ви щось не так міряли чи не в тому режимі. ще раз. як я заміряв . мережа на вхід інвертора вимкнена. з панелей подача вимкнена.   інвертор живиться тільки від батареї. навантаження на виході інвертора нема. заміряємо споживання інвертора від батареї. 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 12.08.2024 в 19:26, wwizard сказал:

ні, ніякого навантаження немає. Перекидний автомат, вимкнув таким чином, що харчування на будинок йде тільки з мережі.

А перепрошити це як

вибачте, вставлю 5 коп, бо мем з "харчуванням" трохи зайшов далеко, бачу частенько, що люди вживають цей термін не в жартівливому сенсі.
живлення правильно казати. а "харчування" виникло коли руснява ботня намагалась в гугл перекладач :)

  • Лайк 3
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Всім привіт.

Останні 10 днів система працює на нових налаштуваннях. Вирішив поділитись як самими налаштуваннями так і власним враженням.

Нагадаю Інвертор Must PH18-3024 PRO. LiFePo4 8S 24v CATL 304Ah. JK Inverter BMS PB2A16S15P.

Перелопатив купу інформації і вирішив спробувати налаштувати інвертор по слідуючий схемі 2059176024_.thumb.png.fedc0d25b1dfd9e211ece2e7515e2d32.png

Нижня межа відключення інвертора при роботі від батареї 2.98 В. Тобто при досягнені 2.98в і відсутності мережі інвертор вимкнеться.

Поспостерігавши за розрядом батареї відмітив, що фактично вся робоча зона вкладається в межу між 3.3в і 3.0в. На протязі 14 годин будинок живився від батареї. Керхером мив техніку, косарка, світло, кава мінімум 7 разів (кавомашина), погружний насос. Не все одночасно, але по максимуму весь день.

Після 14 годин залишок батареї 30% - ніч - задовбався і експеримент припинив.

По налаштуваннях зроблено слідуюче

Режим інвертора SUB

Заряд до 3.45 на комірку пункт 21

Розряд до 3.36 на комірку пункт 20

1335527306_2024-08-3021_18_59.thumb.png.e6581d497ae957383d6966c948abc01d.png

Таким чином

- заряджаємо батарею до 3.45

- балансування 5 -7 хвилин тому що не дали коміркам розбігтися на великі значення

- Абсорбція приблизно 2 год. Мосфети охолоджуються.

- Пониження до 3.36 згідно п.20 в налащтуваннях

- Початок нового циклу.

Цикл триває 2год 30хв

Отримав чудовий баланс комірок, хорошу віддачу від акума, Чую вентилятори раз в 2.5год і то зовсім слабо, не напружений інвертор в режимі байпасу, низьку температуру БМС завдяки не нагруженості мосфетів. 

Виклав СВОЇ налаштування які МЕНЕ влаштовують. НЕ стверджую що все правильно зробив і нікому нічого не навʼязую! Якщо спробуєте такі налаштування поділіться що думаєте. Може щось підкажете - будуть, думаю, всі вдячні. 

В свою чергу маю запитання по Must PH18.

БМС показує 27.65в Двома різними тестерами намірів те саме. Але Must в цей момент показує 27.8в. Тому щоб отримувати на комірках правильні покази приходиться на інверторі ставити на тих 0.2в більше. Підкажіть чи є якесь налаштування показів на інверторі. Дякую.

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...