Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Гибридный инвертор Must - настройка

sly

Рекомендовані повідомлення

8 годин тому, Mr. D сказав:

Victron Energy у разі виготовлення CAN кабелю для Pylontech пропонує все ж використовувати 3 проводи

Поділюсь ще одним досвідом. БМС 100Balance також має можливість комунікувати з інверторами по різним протоколам. В ній закладена низка протоколів відомих брендів смарт бмс. І от вона при підключенні до інвертора з використанням GND починає глючити. Глюк в наступному - відвалюється WiFi BMS-ки. 

Відрубаєш GND і все працює. Взагалі CAN шина розроблялась таким чином, щоб організувати комунікацію між різними блоками які підключені до одного джерела живлення всього по двом проводам. Я не вникав як працює Victron і за нього нічого не скажу. Що до Must PRO все описав вище.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, Mr. D сказав:

А є можливість за допомогою якось приладу визначити де саме CAN+ та CAN- на BMS

Так є така можливість. Прилад CAN Hacker. Навіть є можливість поексперементувати з передачею команд на інвертор. І тут знову маленька історія. Та сама JK Inverter BMS була виплюнута на ринок більше року тому і тільки зараз, починаючи з прошивки версії 15.27 нормально запрацювала по CAN та RS485 з тими бмс які там заявлені. Над допилюванням її правильного функціоналу працювало багато бета тестерів обладнання і програмістів. Не думаю що на ентузіазмі можна розібрати протокол самотужки. Крім того дідько з тим БМС. Головне питання чи зрозуміє Ваш інвертор той бред що йому передає БМС? От наприклад Must має запрограмовано купу протоколів які в налаштуваннях задаються цифрами від 0 і до чогось там. А має хтось опис яка цифра якому протоколу відповідає? Ну окрім звичайно що 0 - це батарея Must. А інші?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 хвилин тому, Imsoma сказав:

Поділюсь ще одним досвідом. БМС 100Balance також має можливість комунікувати з інверторами по різним протоколам. В ній закладена низка протоколів відомих брендів смарт бмс. І от вона при підключенні до інвертора з використанням GND починає глючити. Глюк в наступному - відвалюється WiFi BMS-ки. 

Відрубаєш GND і все працює. Взагалі CAN шина розроблялась таким чином, щоб організувати комунікацію між різними блоками які підключені до одного джерела живлення всього по двом проводам. Я не вникав як працює Victron і за нього нічого не скажу. Що до Must PRO все описав вище.

 

Andy (Off-Grid Garage) тестував 100Balance BMS й BMS не дуже добре працювала. CAN не працював, USB конвертор вийшов з ладу під час тесту.
Не схоже, що 100Balance BMS - це не те, на що є сенс звертати увагу.

 

Ось є, наприклад, коментар на цю тему

 

Інша справа досвід з Victron Energy та Pylontech з кількома батареями - під'єднав за інструкцією, налаштував швидкість зв'язку й все одразу працює.

Але таке рішення дещо дорожче.

Це фактично плата за час тому, що не зовсім зрозуміло скільки часу у разі DIY піде на налаштування всього обладнання (навіть немає гарантії, що всі компоненти сумісні).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 хвилин тому, Imsoma сказав:

Так є така можливість. Прилад CAN Hacker. Навіть є можливість поексперементувати з передачею команд на інвертор. І тут знову маленька історія. Та сама JK Inverter BMS була виплюнута на ринок більше року тому і тільки зараз, починаючи з прошивки версії 15.27 нормально запрацювала по CAN та RS485 з тими бмс які там заявлені. Над допилюванням її правильного функціоналу працювало багато бета тестерів обладнання і програмістів. Не думаю що на ентузіазмі можна розібрати протокол самотужки. Крім того дідько з тим БМС. Головне питання чи зрозуміє Ваш інвертор той бред що йому передає БМС? От наприклад Must має запрограмовано купу протоколів які в налаштуваннях задаються цифрами від 0 і до чогось там. А має хтось опис яка цифра якому протоколу відповідає? Ну окрім звичайно що 0 - це батарея Must. А інші?

Моя задача - спробувати з'єднати Jsdsolar та Must PRO по CAN.
Яка саме BMS використовується в Jsdsolar поки що не знаю (pin-out з боку батареї теж поки, що не знайшовся).
Мабуть, коли кажуть, що зі справжніми китайцями ще дещо треба вгадати, то ось як раз про це і йде мова.

Та й складно щось постійно змінювати в системі резервного живлення, якщо та потрібна для постачання струму. Треба ще одну стабільну систему мати. )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, Mr. D сказав:

Victron Energy та Pylontech

Давайте все ж поговоримо про Must Pro. Бюджетний інвертор з непоганим функціоналом. Те саме стосується JK BMS і 100Balance. Бюджетні і непогано працюючі. Задачу забезпечити електрикою при блекауті виконують. Витребеньки типу підключення по CAN шині, підключення Solar Assistant та WiFi звʼязок з бмс через інтернет корисні але 90% користувачів не потрібні. Хоча десь в темі людина бореться зі своїм карлсоном і не може зупинити його пропеллер. А при допомозі Solar Assistant та 100Balance міг би приземлити той гелікоптер. Мені вдалось приручити такою звʼязкою обладнання Anern Evo 4200.

До недавна я поняття не мав як працює інвертор і його порти комунікації, хоча маю справу з набагато складнішими девайсами. І заставив працювати БМС з інвертором по CAN шині із *вредності*. Бо воно має так працювати і все тут!

Якщо вирішу розгортати справжню ЕС потужну і з панелями то ніякої мови про Must і все інше не буде. Та й про Victron теж.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

25 хвилин тому, Mr. D сказав:

Моя задача - спробувати з'єднати Jsdsolar та Must PRO по CAN.

Розпіновку кабеля маєте. Я писав що розпіновка зі сторони батареї уніфікована, і однакова у всіх відомих смарт бмс. Тобто Must, Pylon, JK і т.д.

Далі йдете в пункт 41 і по черзі пробуєте ставити параметр від 0 до 31. При цьому обовʼязково перегружати інвертор. Якась з тих цифр точно буде номером Вашого протоколу БМС. Кожен раз при зміні параметру на головному екрані пролистуєте покази і в якийсь момент побачите заряд, температуру і т.д від бмс на екрані інвертора.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, Imsoma сказав:

Давайте все ж поговоримо про Must Pro. Бюджетний інвертор з непоганим функціоналом. Те саме стосується JK BMS і 100Balance. Бюджетні і непогано працюючі. Задачу забезпечити електрикою при блекауті виконують. Витребеньки типу підключення по CAN шині, підключення Solar Assistant та WiFi звʼязок з бмс через інтернет корисні але 90% користувачів не потрібні. Хоча десь в темі людина бореться зі своїм карлсоном і не може зупинити його пропеллер. А при допомозі Solar Assistant та 100Balance міг би приземлити той гелікоптер. Мені вдалось приручити такою звʼязкою обладнання Anern Evo 4200.

До недавна я поняття не мав як працює інвертор і його порти комунікації, хоча маю справу з набагато складнішими девайсами. І заставив працювати БМС з інвертором по CAN шині із *вредності*. Бо воно має так працювати і все тут!

Якщо вирішу розгортати справжню ЕС потужну і з панелями то ніякої мови про Must і все інше не буде. Та й про Victron теж.

Victron наводжу як приклад того, що існують, дійсно, рішення де, все працює.
MPPT контролер в Must PRO, до речі, у квартирах не використовують й тоді виявляється MultiPlus II GX вже значно наближаються за ціною до Must PRO.

Більше або менше велика автономна система генерації та зберігання енергії повинна мати моніторинг. На Must готових рішень немає. Треба знову застосовувати DIY. Але ж іноді треба зрозуміти наскільки ефективно використовується енергія з кількох наявних сонячних полів (можливо, потенційно частина потужностей простоює).
Мені здається, для приватного будинку як раз Victron - це дуже гнучке й зручне рішення, коли з часом щось можливо відкоригувати.

Необхідність повідомлення інвертору про SoC і є причиною необхідності зв'язку по CAN.
Pylontech, наприклад, повідомляє CCL, DCL, CVL, SoC та температуру. Й ці параметри залежать від фактичної температури батареї. Must PRO не бере до уваги CCL, DCL, CVL, наприклад.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, Imsoma сказав:

Розпіновку кабеля маєте. Я писав що розпіновка зі сторони батареї уніфікована, і однакова у всіх відомих смарт бмс. Тобто Must, Pylon, JK і т.д.

Далі йдете в пункт 41 і по черзі пробуєте ставити параметр від 0 до 31. При цьому обовʼязково перегружати інвертор. Якась з тих цифр точно буде номером Вашого протоколу БМС. Кожен раз при зміні параметру на головному екрані пролистуєте покази і в якийсь момент побачите заряд, температуру і т.д від бмс на екрані інвертора.

Так, спробую.

Дякую.

Розумію так, що у разі Must PRO все що Must PRO візьме до уваги - це SoC (CCL, DCL, CVL Must PRO, думаю, не бере до уваги).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Він все бере до уваги. CCL, DCL, CVL. Керувати по SoC ви можете і без CAN. там пункти 20 21 і ще якийсь за то відповідають і без зворотнього звʼязку.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 хвилину тому, Imsoma сказав:

Якщо вирішу розгортати справжню ЕС потужну і з панелями то ніякої мови про Must і все інше не буде. Та й про Victron теж.

На яких виробників на вашу думку є сенс звернути увагу тоді (у разі ускладнення або збільшення системи резервного живлення та автономної генерації)?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, Imsoma сказав:

Він все бере до уваги. CCL, DCL, CVL. Керувати по SoC ви можете і без CAN. там пункти 20 21 і ще якийсь за то відповідають і без зворотнього звʼязку.

Фактичний SoC LFP батареї більше або менше точно знає тільки BMS, це важлива частина функціоналу саме цього пристрою.
Тобто Ви кажете, що якщо BMS за низької температури вирішить знизити струм до, скажімо, 15 A, то Must PRO на це відреагує?

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

можете розказати по зеднання по can шині must pro з inverter jk bms? я зеднав. інвертор щось бачить. показує згідно бмс soc, напругу, струм, температуру чомусь показує -86с.  заряджає по soc. але не приймає від бмс напруги основного і підтримуючого заряду . в інверторній бмс є в налаштуваннях  дві ці напруги саме для передачі інвертору. але інвертор при виборі типу заряду по can по напрузі заряджае по напругам встановленим в налаштуваннях інвертора. в пункту 41 я пробував протокол 0 і 10. 10 тому що в налаштуваннях бмс протокол must під цим номером. зміна протоколів на роботу не вплинула. 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я не знаю які налаштування і який алгоритм роботи Вашої бмс. Я не впевнений що будь яка бмс знижує струм при низькій температурі. Вона по ходу просто відключає Заряд і Розряд по досягненню меж виставлених Вами температур.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, Александр Аврамчук сказав:

можете розказати по зеднання по can шині must pro з inverter jk bms?

Спробую допомогти але пізніше ввечері. Зараз вже маю бігти.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

29 хвилин тому, Imsoma сказав:

Я не знаю які налаштування і який алгоритм роботи Вашої бмс. Я не впевнений що будь яка бмс знижує струм при низькій температурі. Вона по ходу просто відключає Заряд і Розряд по досягненню меж виставлених Вами температур.

Pylontech точно корегує струм (фактичні значення CCL, DCL, CVL можливо подивитися протягом всього часу в VRM, наприклад)

 

Та і, як відомо, за температури +5°C треба значно зменшувати струм заряджання

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 годин тому, Imsoma сказав:

Спробую допомогти але пізніше ввечері. Зараз вже маю бігти.

нагадую 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Iтакс, як я переміг шум в режимі БайПас 😄😄😄

Must 3224 3,2 кВт - змусив поставити розумне реле на дин рейку і відключатися за розкладом (наприклад: світло подали, він включив інвертор на 4 години, за які той встигне зарядити АКБ, і виклав з нього живлення), а потім треба другою кнопкою підійти і виклав сам інвертор. 

кнопку інвертора я продовжив, і виніс на основний щит (бо інвертор висить у мну високо, бабусі важко вкл тумблер)

👍 Робоче рішення 😄

----------

І в цьому режимі, чекаємо слід викл світла, світло вимкнули, треба підійти клацнути тумблером на інверторі, і перекл перекидний автомат. І світло є))).

а хочеться тиші та спокою на режимі БайПас))

Як придумати автоматику та увімкнути інвертор за умовою?

Посилання. Замовив таку штуковину. Підключу до акумулятора на 24V.

Задам умову в Туе - при зникненні мережі на такому пристрої (розумна розетка, або той же розумний автомат на дин рейці), замкнути контакти тумблера самого інвертора.

Таким чином, він включатиме інертор сам, при відключенні харчування з міста, минаючи сам тумблер.

Незручно що розмикання тільки через телефон, вимкнення інвертора, бо придумати умову коли його треба вимкнути, я поки не придумав - але це вже з часом придумаємо

Змінено користувачем wwizard
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ох уж це ХАРЧУВАННЯ.....

АВР, реле або контактор з НЗ контактами і реле часу з інтервалом на необхідний для заряджання акумів час може автоматизувати сценарій...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, Leader9 сказав:

Ох уж це ХАРЧУВАННЯ.....

АВР, реле або контактор з НЗ контактами і реле часу з інтервалом на необхідний для заряджання акумів час може автоматизувати сценарій...

Це вимикання інвертора 2 - 3 рази на день, мені здається, було поза сценарієм виробника. )

Це часом не прискорить вихід з ладу цього інвертора?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14.08.2024 в 07:42, Александр Аврамчук сказав:

нагадую 

підніму. цікавить питання зеднання  must pro по can шині з бмс

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Друзі почитав трохи тему і мені стало страшно писати своє питання .Тому що тільки почав вникати .Прохання не посилати на три веселих,а відповісти чи допомогти.Грошей обмаль тому шукаю бюджетний варіант. Дивлюся на інвертор Must PV18-5248PRO і батарею DynessB4850, 48V – 2.4 кВт.В мене питання по сумісності інвертор/акумулятор? На ЛіФеРо-акумулятро вистачає грошей тільки на Dyness B4850 48В,50Ач але в описі до акумулятора пишеться що зарядний струм не повинен перевищувати 50 А. А в характеристиках інвертора написано що можна використовувати аккумулятор від 65 А. Питання якщо все-таки купити MUST PV18-5248 PRO і ОДИН акумулятор Dyness B4850 48В,50Ач чи буде ця спарка працювати .Купується з метою надалі докупити ще декілька акумуляторів Dyness B4850 48В,50Ач?? Дякую! І ще питання,чи взагалі рекомендуєте ці девайси до покупки?

Змінено користувачем Doctor Haus
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2.4 кВт. Очень мало. Это он сможет нормально выдавать только 1.2 кВт. Если на дом или квартиру, боюсь батарея часто будет разряжаться повышенным током. Жизни ей это не добавит.

Смотрите, хотя бы, 5.12 кВт. А в идеале, 10квт..

  • Лайк 2
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Doctor Haus сказав:

Друзі почитав трохи тему і мені стало страшно писати своє питання .Тому що тільки почав вникати .Прохання не посилати на три веселих,а відповісти чи допомогти.Грошей обмаль тому шукаю бюджетний варіант. Дивлюся на інвертор Must PV18-5248PRO і батарею DynessB4850, 48V – 2.4 кВт.В мене питання по сумісності інвертор/акумулятор? На ЛіФеРо-акумулятро вистачає грошей тільки на Dyness B4850 48В,50Ач але в описі до акумулятора пишеться що зарядний струм не повинен перевищувати 50 А. А в характеристиках інвертора написано що можна використовувати аккумулятор від 65 А. Питання якщо все-таки купити MUST PV18-5248 PRO і ОДИН акумулятор Dyness B4850 48В,50Ач чи буде ця спарка працювати .Купується з метою надалі докупити ще декілька акумуляторів Dyness B4850 48В,50Ач?? Дякую! І ще питання,чи взагалі рекомендуєте ці девайси до покупки?

чому саме ці батареї? на нкон за трошки більше ніж 1000 евро pylontech 5квт. 

інвертор нормальний. 

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Doctor Haus сказав:

Друзі почитав трохи тему і мені стало страшно писати своє питання .Тому що тільки почав вникати .Прохання не посилати на три веселих,а відповісти чи допомогти.Грошей обмаль тому шукаю бюджетний варіант. Дивлюся на інвертор Must PV18-5248PRO і батарею DynessB4850, 48V – 2.4 кВт.В мене питання по сумісності інвертор/акумулятор? На ЛіФеРо-акумулятро вистачає грошей тільки на Dyness B4850 48В,50Ач але в описі до акумулятора пишеться що зарядний струм не повинен перевищувати 50 А. А в характеристиках інвертора написано що можна використовувати аккумулятор від 65 А. Питання якщо все-таки купити MUST PV18-5248 PRO і ОДИН акумулятор Dyness B4850 48В,50Ач чи буде ця спарка працювати .Купується з метою надалі докупити ще декілька акумуляторів Dyness B4850 48В,50Ач?? Дякую! І ще питання,чи взагалі рекомендуєте ці девайси до покупки?

Якщо мова про роботу тільки в режимі ДБЖ, то в такому режимі буде ймовірність того, що буде спрацьовувати захист на струм розряджання в BMS. Вважається, що такі спрацювання погані, а якщо їх буде багато це ще й може вивести з ладу BMS батареї.

Must не можливо обмежити у струмі розряджання батареї саме налаштуваннями в інверторі. Підтвердження того, що BMS має можливість обмежити Must в струмі розряджання немає (навіть у разі використання CAN).

То ж зарядити таку батарею буде можливо, вказавши струм заряджання в налаштуваннях інвертора, а у разі розряджання є варіант застосування електронного обмежувача потужності значенням близьким до 2 kWh (в той час, як інвертор має пікову потужність 7+ kW та номінальну - 5,2 kW).

Думаю, фактичні показники заряджання в такій конфігурації - 1) заряджання - 25 A (приблизно до 1,2 kWh) та 2) розряджання - 50 A (приблизно до 2,4 kWh).

Змінено користувачем Mr. D
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...