Koskos Опубліковано: 2 грудня 2022 Поділитись Опубліковано: 2 грудня 2022 Вітаю всіх! Маю таке питання - зараз всі сервісні спеціалісти по генераторам дуже зайняти. Черга на кілька тижнів зробити ТО. А генератор працює щодня по 4-5 годин. Роблю ТО сам. Генератор дизельний hyundai dhy 6000se. Масло злив, висмоктав вакуумною помпою і хамінив на нове. Повітряний фільтр замінив. Дійшов до заміни фільтра на паливній магістралі. Ось він на фото. І маю 2 питання: 1. Як взагалі дібратися до верхнього хомута фільтра? Він розташований над аккумулятором. Бо місця взагалі вільного немає шоб руку просунути, заважає центральна бокова панель генератора. Треба знімати всю панель? 2. Якщо я почну послабляти хомути то чи хлине паливо з трубки при виключеному генераторі? Чи може там якийсь вакуумний насос чи соленоїд глужить магістраль при виключеному генераторі? Бо ніякого краніка не бачу щоб перекрити магістраль. Дякую Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DimaF Опубліковано: 2 грудня 2022 Поділитись Опубліковано: 2 грудня 2022 Бгг, такие фильтры стоят на карбюраторных жигулях, меняются просто - ослабил хомут, вытащил старый, вставил новый. Если нет доступа, то мануал курить. На верхнем патрубке нет хомута!? Цитата чи хлине паливо з трубки при виключеному генераторі? Потечет немного, можно прищепкой шланг зажать. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Koskos Опубліковано: 2 грудня 2022 Автор Поділитись Опубліковано: 2 грудня 2022 Проверю есть ли там хомут на верхем патрубке. Может не попал в кадр. Спасибо Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sly Опубліковано: 2 грудня 2022 Поділитись Опубліковано: 2 грудня 2022 при снятии фильтра конечно же потечет. Но не критично, если воткнуть новый или пальцем перекрыть. Я такие фильтры стараюсь не ставить. От времени\температуры корпус становится ломким, да и оплавить может. Ставлю (если ставлю) фильтр в металлическом корпусе (на старых инжекторных авто шли такие) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dalet Опубліковано: 3 грудня 2022 Поділитись Опубліковано: 3 грудня 2022 (змінено) Зажимом пережимаємо паливний шланг з баку. Далі згадуємо всіх не тихим злим словим, розкарячуємося і дотягуємося до верхнього хомута фільтру. Фільтра на базарі повно. Після заміни буде трохи ковбасити генератра, поки повітря не вижене Змінено 3 грудня 2022 користувачем Dalet 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Koskos Опубліковано: 4 грудня 2022 Автор Поділитись Опубліковано: 4 грудня 2022 В 03.12.2022 в 08:06, Dalet сказал: Зажимом пережимаємо паливний шланг з баку. Далі згадуємо всіх не тихим злим словим, розкарячуємося і дотягуємося до верхнього хомута фільтру. Фільтра на базарі повно. Після заміни буде трохи ковбасити генератра, поки повітря не вижене Роман, дуже дякую саме вам (вашій команді) за цей новий життєвий досвід, оскільки ваші злопці -Стас та Олексій- зараз зайняті на 4 тижні вперед і я роблю ТО самостійно)))) Нуу...замінив годину назад...все як ви написали так і відбулося включно з кашляючим запуском після установки - фільтр хапанув повітря трохи. Тільки прийшлося демонтувати аккумулятор. Зажиму такої сили щоб пережати шланг вище фільтра я не знайшов...дуже товстий шланг...хоча напевно можна просто хомутом пережати металевим...результат - я весь воняю паливом, всі рукава в паливі, куртка, штани...але я морально задоволений, що зміг це зробити)) На наступний раз думаю зробити удосконалення - підберу якийсь кранік паливний з такими ж діаметрами входа і вихода щоб вставити в трубку вище фільтра. Знайду таку ж трубку і подовжу магістраль щоб було зручніше міняти фільтр - опущу його нижче. Але в цілому незрозуміло як виробник міг так сильно ускладнити цей процес... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dalet Опубліковано: 4 грудня 2022 Поділитись Опубліковано: 4 грудня 2022 3 минуты назад, Koskos сказал: Роман, дуже дякую саме вам (вашій команді) за цей новий життєвий досвід, оскільки ваші злопці -Стас та Олексій- зараз зайняті на 4 тижні вперед і я роблю ТО самостійно)))) от не нам дякуйте, а путіну, ми то тут до чого? ми не можемо розірватися на всих, у нас кейс декілько тисяч обєктів і тут бах їм всім треба в один момент. Мало того. Раніше то робили ра з в рік а тепер два- три рази на місяць. На ТО ми вже не дуже їздимо, закриваємо питання ремонту. ТО зробить і ваш сусід. Треба бути людьми і починати дружити з сусідями, в кожного на вулиці є хтось рукастий в кого був москвіч з жигулем. От якось на разі так. 7 минут назад, Koskos сказал: Але в цілому незрозуміло як виробник міг так сильно ускладнити цей процес... кажуть - на ренжі зробіть ТО по кругу..... або на французі підвіску.... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз