Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Гибридный инвертор powMr 3.2 кВт — возможно кто то пользовался?

Buek

Рекомендовані повідомлення

8 минут назад, volomoto сказал:

Заземляти нуль інвертора можна, навіть якщо до інвертора стоїть ПЗВ, але для цього мають виконуватись наступні умови:

1. Навантаження інвертора має свою N шину, яка гальванічно не з'єднана з іншими нульовими шинами.

2. В автономному режимі байпас інвертора розмикає також нуль.

Та це зрозуміло. Але це неможливо виконати з жодним з моїх 3 інверторів різних виробників, бо у всіх них є наскрізний нуль.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 минут назад, Nykolaj сказал:

після кожного використання включається bulk режим 28,2 в . Це не зашкодить акумуляторам ?

Навпаки зашкодить коли він не вмикаєтся, бо тоді акумулятор при частих відключеннях не встигає зарядитися і поступово сульфатуется

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 хвилин тому, Dmode сказав:

Та це зрозуміло. Але це неможливо виконати з жодним з моїх 3 інверторів різних виробників, бо у всіх них є наскрізний нуль.

Ну тоді вас зберігається ТТ (якщо не відключати вхідний автомат), але в автономному режимі навантаження інверторів не захищене ПЗВ, що суперечить нормам.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

25 минут назад, volomoto сказал:

Заземляти нуль інвертора можна, навіть якщо до інвертора стоїть ПЗВ

А мені здается що ПЗВ все одно спрацюе в режимі байпасу навіть як що після інвертора окрема нульова шина

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

46 хвилин тому, Star1111 сказав:

Навпаки зашкодить коли він не вмикаєтся, бо тоді акумулятор при частих відключеннях не встигає зарядитися і поступово сульфатуется

Ок ,це зрозуміло. Повністю заряджений акумулятор 12.7 вольт (2*12.7=25,4вольт ). Інвертор дає 28,2 . Логічно виходить перезаряд .... А наскільки я знаю свинцево-кислотні не дуже це  люблять .Можливо я помиляюся ?

Змінено користувачем Nykolaj
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, Nykolaj сказал:

Повністю заряджений акумулятор 12.7 вольт

Про якого типу акуми мова? Якщо кислотні то гляньге на документацію по вашому акуму там вказано напруга для циклічного і буферного режимів.

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, Dmode сказав:

Про якого типу акуми мова? Якщо кислотні то гляньге на документацію по вашому акуму там вказано напруга для циклічного і буферного режимів.

cвинцево-кислотні (SLA) тимчаово змушений їх використовувати 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, Nykolaj сказал:

cвинцево-кислотні

То дивіться доки на них від виробника яка там напруга рекомендована. Там буде щось типу 14.6-14.8 в циклічному, і 13.6-13.8 в буферному. 

  • Лайк 3
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

чуєте, там Наблюдатель хоче щось сказати, поверніть йому його фломастєри, хай вже вискажеться людина

  • Лайк 2
  • Хаха 6
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стільки меседжів про 1 вольт різниці для напруги заряду ) 
Але жодної згадки про струм заряду. A завищеним струмом можна швидко випарувати електроліт в необслуговуваному автомобільному акумі.
То ж не забуваймо перевіряти струм заряду панове. 

  • Лайк 2
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 23.01.2023 в 17:49, Star1111 сказал:

1 підключайте віфі передавач до інвертора😀 

2 в налаштуваннях телефону забороняйте автоматичне підеднання до віфі 

3 на перший сторінці додатку натискаете на напис віфі конфігуреішн 

4 там буде список віфі  зазвичай 1 строчка яка виглядає як серійний номер вашого віфі пристрою, натискаете на нього 

5 зверху будуть надписи connecting, connected а потім connect ready 

Як побачите останній натискаете кнопку network setting 

6 там вводите назву вашої віфі та 2 рази пароль до неї натискаете в верхньому правому кутку setting 

Воно повинно підеднатися до вашого роутера (головне щоб телефон не переключався на інших віфі а був підеднаний до віфі з номером вашого віфі пристрою) 

7 натискаете diagnoze там повинно бути показано що все добре , як що все ок то повертайтесь на 1 сторінку додатку, підеднуете телефон до свого звичайного віфі, рееструетесь та далі можна користуватись. Данні оновлюються кожні 5 хвилин 

Також як що нема інтернету можна подивитись данні локально - на перший сторінці Натиснути на wifi configuration далі на строчку з номером пристрою дочекатися напису conection ready далі натиснути на system info, або system setting(для налаштувань) 

ПС: в мене е хотіло підеднуватись до роутера коли було виставлено тип wifi n, довелося змінити на mixed b, g ,n (це вже в налаштуваннях роутера) 

Удачи😅

 

 

 

Доповню вашу інструкцію: в моєму випадку ще допомогло добитися статусу "connection ready" відключення мобільного інтернету на телефоні, а до цього мабуть воно ломилося на сервер та нічого не виходило налаштувати 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, boromir сказав:

Доповню вашу інструкцію: в моєму випадку ще допомогло добитися статусу "connection ready" відключення мобільного інтернету на телефоні, а до цього мабуть воно ломилося на сервер та нічого не виходило налаштувати 

Струм заряду інвертор підбирає автоматично . Стоїть 10а максимальний , а видає максимум 6а все як книжка пише ))))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

44 минуты назад, Nykolaj сказал:

Струм заряду інвертор підбирає автоматично . Стоїть 10а максимальний , а видає максимум 6а все як книжка пише ))))

Звідки знаете? ви заміряли струм?
Я виміряв в мене пише на дисплеї 6 А а видає 15☹️

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Andriy Galetski сказал:

A завищеним струмом можна швидко випарувати електроліт в необслуговуваному автомобільному акумі

струм тут ні до чого, все від напруги залежить в тому числі і струм
звичайний акумулятор починане кіпті при ~13.8 Волт а кальцієвий взагалі набагато вище

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 хвилини тому, Star1111 сказав:

струм тут ні до чого, все від напруги залежить в тому числі і струм
звичайний акумулятор починане кіпті при ~13.8 Волт а кальцієвий взагалі набагато вище

Класичні правила заряду будь-якого електричного акумулятора - зарядка відбувається в режимі стабілізації струму (в межах рекомендованого для даної батареї) і з обмеженням напруги (також згідно рекомендації виробника)
При підключенні хорошого посадженого  акумулятора і подачі 13.8 вольт струм злетить до небес ) (точніше до максимального на що здатний ваш зарядник)
буде перегрів і можливо кипіння - шкідливий режим для акума. Тому струм стабілізують (звісно за рахунок зменшення прикладеної напруги.

Можливо хтось буде здивований але всі автомобільні акуми які зараз робляться - Кальцієві.
Навряд чи зараз знайдуться десь ті старі де використовувалась Сурма.  

Змінено користувачем Andriy Galetski
  • Лайк 1
  • Дякую 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 минуты назад, Andriy Galetski сказал:

точніше до максимального на що здатний ваш зарядник

Це дивлячись скільки може взяти акумулятор, до максимального точно не взлетить, в мене був ибп з током зарядки 25 ампер що не регулювався так от акумулятор 100 а ч ніколи від нього не брав більше 15 а.

 

27 минут назад, Andriy Galetski сказал:

здивований але всі автомобільні акуми які зараз робляться - Кальцієві

Не всі

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, poet сказав:

просто шикарний відос

)))  я теж хотів інформацію про цей канал закинути.
Там сьогодні нове відео вийшло з розбіркою , всіма тонкощами і навідь тестуванням зупинки вентиляторів. Автор досить толково та грамотно все робить.

В ролику автор показав як змусити інвертор брати лінію від звичайного генератора для зарядки акума. СУПЕР знахідка!

Змінено користувачем Andriy Galetski
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У мене теж сьогодні свято. Прийшло повідомлення на отримання інвертора, який замовляв 26 грудня. BMS 24S20 замовляв 2 січня  -  отримав пару днів тому. Триває робота по улаштуванню акумуляторної батареї. Чекаю на ще декілька акумів. Сподіваюся, що сьогодні вспію хоч засвітити інвертора.

0-02-05-06f6618c8fbe2536a8019abb3459ec46888f81ed9e714bd44a0c4bf471d21558_5e6338bcadc3b31e.jpg

Змінено користувачем dsv2008
  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Привіт, купив я собі і батькам 12в/1,5кв такі інвертори.

Прийшли за місяць, підключив до AGM 100 по дві штуки на інвертор. Налаштував все по інструкції. Профіль батарей AGM, струм заряду 20А (батарея витримує 25А).

Наче все працює нормально, але в мене коли заряд доходить до 92% струм падає до 0А. При цьому на дисплеї показує що зарядка працює. Кулери вирубуються і інвертор за пару годин нагрівається до 60 градусів. Ще одне що мене бентеже, на вході від сонячних батарей показує 60v на 2w, хочя ніяких сонячних батарей не підключено. І на дисплеї вони не відображаються.

В батьків таких проблем немає, все працює досить чітко. Вних на вході сонячних батарей показує 2-5v на 0w.

 

Може хтось знає як цьому зарадити? Покищо проблему вирішив автоматом на вході інвертора який вимикає мережу. Але хотілось би отримати автоматичну систему.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 хвилин тому, ShadowAngel сказав:

коли заряд доходить до 92% струм падає до 0А. При цьому на дисплеї показує що зарядка працює. Кулери вирубуються і інвертор за пару годин нагрівається до 60 градусів. Ще одне що мене бентеже, на вході від сонячних батарей показує 60v на 2w, хочя ніяких сонячних батарей не підключено. І на дисплеї вони не відображаються.

Зарядку акумуляторів на зеленому дисплеї воно показує дивно. Прогрес бар у вигляді батарейки завжди на 90% хоча індикатор заряду перестає блимати і струм падає до "0" ніби у всіх так працює. Найкраще перевірити вольтметром чи заряжається Ваш AGM до рекомендованої напруги. Налаштування для кислотних там налаштвані за замовчуванням. Має все бути норм. Однак перевірити не зашкодить. 
Слід також розуміти що при тонких дротах або поганому контакті (між інвертором та акумом) може втрачатися 0.5-1В (а деколи й більше) це також може вносити похибки до порогів заряду і розряду.

Те що показує "60v на 2w" на вході PV може бути якась наводка або якісь старі дані збережені в памяті контролера. У мене на зеленому LCD зараз PV усе по нулях хоча раніше ніби щось теж показувало а програмка дата логер показує що на PV у мене 2W
Такий той інвертор трохи не передбачуваний, кожна версія неповторна і живе своїм життям )))
 

Змінено користувачем Andriy Galetski
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, Andriy Galetski сказав:

Зарядку акумуляторів на зеленому дисплеї воно показує дивно. Прогрес бар у вигляді батарейки завжди на 90% хоча індикатор заряду перестає блимати і струм падає до "0" ніби у всіх так працює. Найкраще перевірити вольтметром чи заряжається Ваш AGM до рекомендованої напруги.

Перевіряв, заряжается до кінця якщо вірити книжці від акумулятора.

Цікаво що в батьків він коректно показує коли зарядився і вимикає зарядник.

В цілому дякую за відповідь.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 годин тому, ShadowAngel сказав:

Наче все працює нормально, але в мене коли заряд доходить до 92% струм падає до 0А. При цьому на дисплеї показує що зарядка працює. Кулери вирубуються і інвертор за пару годин нагрівається до 60 градусів. Ще одне що мене бентеже, на вході від сонячних батарей показує 60v на 2w, хочя ніяких сонячних батарей не підключено. І на дисплеї вони не відображаються.

Наступне відео показуе що та як гріеться  - автор розібрав та кинув 5 температурних датчиків замість стандартних 2
відео півтори години, але того стоїть - знущання по максимуму.

 

  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...