Mykola87 Опубліковано: 10 листопада 2022 Поділитись Опубліковано: 10 листопада 2022 Доброго дня! Полетів підшипник і розвалив задню кришку альтернатора. Всі майстри зараз супер-зайняті, черга на пару тижнів. Запчастини дістав (той ще квест), навіть знаю як зняти старий підшипник. А ось як посадити новий? Чи реально його посадити не знімаючи якір прямо на вал? Чи треба все зняти? І яким чином центрувати вал (перевірити центровку)? Чи краще не пробувати самому і: а) зняти все і завезти на якийсь автосервіс? б) все-таки дочекатись майстра (бо сам назад все правильно не зберу)? якщо що - Київська область. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Maryan_bhfz Опубліковано: 10 листопада 2022 Поділитись Опубліковано: 10 листопада 2022 1 час назад, Mykola87 сказал: Запчастини дістав (той ще квест), навіть знаю як зняти старий підшипник. А ось як посадити новий? Чи реально його посадити не знімаючи якір прямо на вал? Чи треба все зняти? І яким чином центрувати вал (перевірити центровку)? Про центровку ви маєте на увазі, що кришка при встановленні може стати зі зміщенням? а там немає центруючих штіфтів наприклад? А щодо підшипника, бачу, що в торці вала закручений болт, от за допомогою нього і можна посадити новий підшипник. Для цього вам буде потрібен шматок трубки, що по діаметру відповідає внутрішній обоймі підшипника, але вільно заходить на вал. Прикладаєте підшипник на торець вала, зверху трубку і шайбу і прикручуєте болтом. Таким чином можна напресувати підшипник 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
porterlv Опубліковано: 10 листопада 2022 Поділитись Опубліковано: 10 листопада 2022 З центровкою там ніяких проблем не буде, усе би мало стати по місцю. Старий підшипник зняти любим зйомником. Новий забити на місце чи запресувати як вище рекомендували, за допомогою трубки. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mykola87 Опубліковано: 10 листопада 2022 Автор Поділитись Опубліковано: 10 листопада 2022 Дуже дякую за відповіді. Чи правильно я розумію, що маніпуляції можна робити прямо на агрегаті, не знімати увесь якір (чи альтернатор, плутаюсь, гуманітарій)? І ще, логіка підсказує, що якщо мотор крутиться по годинниковій, то болт всередині валу «хитрий», його потрібео в іншу сторону відкручувати? Це я про всяк випадок щоб нічого не зірвати. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Maryan_bhfz Опубліковано: 10 листопада 2022 Поділитись Опубліковано: 10 листопада 2022 7 минут назад, Mykola87 сказал: Чи правильно я розумію, що маніпуляції можна робити прямо на агрегаті, не знімати увесь якір Так 7 минут назад, Mykola87 сказал: І ще, логіка підсказує, що якщо мотор крутиться по годинниковій, то болт всередині валу «хитрий», його потрібео в іншу сторону відкручувати? Це я про всяк випадок щоб нічого не зірвати. Ну по-ідеї так, але хто його знає, пробуйте в одну сторону, як не піде, то в іншу, не прикладайте якихось неймовірних зусиль, то нічого і не зірвете 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
looncap Опубліковано: 10 листопада 2022 Поділитись Опубліковано: 10 листопада 2022 На выходных занимался похожим), выкрутил длинный болт , вставил короткий без шляпки и съёмником снял. Вал придерживал попкой ниже подшипника. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mykola87 Опубліковано: 10 листопада 2022 Автор Поділитись Опубліковано: 10 листопада 2022 22 минуты назад, looncap сказал: На выходных занимался похожим), выкрутил длинный болт , вставил короткий без шляпки и съёмником снял. Вал придерживал попкой ниже подшипника. Вибачаюсь, але якщо витягнути повністю довгий болт, хіба вся конструкція не рухне вниз? Я думав якраз він і тримає? іще питання: там в системі лише один підшипник? Ззаду біля самого мотору немає? Бо якщо міняти то походу треба обидва (якщо їх два)? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
looncap Опубліковано: 10 листопада 2022 Поділитись Опубліковано: 10 листопада 2022 На сколько я знаю, что бы снять якорь там нужно натягивать съёмником и бить киянкой и может получится, но не факт. Или набивать салидолом отверстие , всунуть болт и стучать) . Туда не лазил, думаю там якорь на шив двигателя напресовывается. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dalet Опубліковано: 10 листопада 2022 Поділитись Опубліковано: 10 листопада 2022 1 час назад, looncap сказал: На сколько я знаю, что бы снять якорь там нужно натягивать съёмником и бить киянкой и может получится, но не факт. Или набивать салидолом отверстие , всунуть болт и стучать) . Туда не лазил, думаю там якорь на шив двигателя напресовывается. Там бывает , особенно после перегрева, еще нужно всех родственников китайца вспомнить , поколений так пять назад. А были случаи что и грели. А бывало что и не снималось 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mykola87 Опубліковано: 12 листопада 2022 Автор Поділитись Опубліковано: 12 листопада 2022 Всім дякую за поради, сьогодні замінив підшипник і кришку. найбільше проблем було поставити нову кришку назад. Якщо комусь треба буде - рішення полягає у тому, щоб зацепити кришку на довгі болти кріплення (шпильки) і акуратно, підтягуючи без перекосу і інколи постукуючи садити кришку на альтернатор. також залишилось пару лишніх деталей, типу мідні прокладки з колодки, але то таке. все працює, сподіваюсь проблема не повернеться Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз