Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Допоможіть розібратись з генератором firman fpg 3800

NRJess

Рекомендовані повідомлення

Бензин зміщується з маслом, витікає в районі карбюратора і через воздушний фільтр. В бачку для масла створююється тиск такий шо при його відкриванні вилітає суміш бензину й масла майже фонтаном. Карбюратор перебрав, голку клапану почистив, допомогло на три години роботи і проблема знов відновилася. В чому крім карбюратора може бути причина?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, NRJess сказал:

В бачку для масла

А про який бачок для масла ви говорите? Там масло тільки в картері двигуна знаходиться. В картері створюється надлишковий тиск? 

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 часов назад, NRJess сказал:

Бензин зміщується з маслом, витікає в районі карбюратора і через воздушний фільтр. В бачку для масла створююється тиск такий шо при його відкриванні вилітає суміш бензину й масла майже фонтаном. Карбюратор перебрав, голку клапану почистив, допомогло на три години роботи і проблема знов відновилася. В чому крім карбюратора може бути причина?

куди що заливаєте  і що з чим змішуєте?

в цьому генераторі в описі нема інформації що потрібно змішувати бензин з маслом, масло в картері окремо (Объем масла в картере двигателя, л: 0,6) і бензин окремо.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Dr.Yura сказал:

куди що заливаєте  і що з чим змішуєте?

в цьому генераторі в описі нема інформації що потрібно змішувати бензин з маслом, масло в картері окремо (Объем масла в картере двигателя, л: 0,6) і бензин окремо.

Та мешает чел масло в бенз, как на двухтатник. Уложил поршни-кольца, закоксовал вентиляцию картера. Отсюда и давление в картере...

Похоже...

  • Конфуз 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ніхто нічого не мішає. Масло в кратері, заливається чистим. Тому й виникає проблема шо бенз потрапляє в картер, а не має такого бути, ствоює надлишковий тиск і небезпечну ситуацію. Після чистки карбюратора проблема пішла, але через три години роботи повернулася. На фото 1 і 2 видно що масло виходить на зовні в районі карбюратора і повітряного фільтру. На фото 3 з картера витікає рідка суміш бензину і масла, а не має витікати нічого, тимпаче там не має бути бензину. Бензин використовується 92, масла фото теж додав. Зараз повторно розберу карбюратор й додам фото, але він в середині візуально чистий, цілий, голка фільтру не ушкоджена, вчора все ретельно промивалось. Питання - в чому ще є можлива причина таких симптомів окрім карбюратора?

20221026_112542.jpg

20221026_112553.jpg

20221026_112808_001.jpg

16667731697221455974010147874248.jpg

Змінено користувачем NRJess
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Карбюратор тут ні до чого, проблема з кільцями, гази з циліндра прориваються в картер. Потрібно розбирати двигун, та дивитись, що сталось з поршнем/циліндром/кільцями. А довго він в вас працював до того, як з'явилась проблема?

Змінено користувачем Maryan_bhfz
  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, NRJess сказал:

Ніхто нічого не мішає. Масло в кратері, заливається чистим. Тому й виникає проблема шо бенз потрапляє в картер, а не має такого бути, ствоює надлишковий тиск і небезпечну ситуацію. Після чистки карбюратора проблема пішла, але через три години роботи повернулася. На фото 1 і 2 видно що масло виходить на зовні в районі карбюратора і повітряного фільтру. На фото 3 з картера витікає рідка суміш бензину і масла, а не має витікати нічого, тимпаче там не має бути бензину. Бензин використовується 92, масла фото теж додав. Зараз повторно розберу карбюратор й додам фото, але він в середині візуально чистий, цілий, голка фільтру не ушкоджена, вчора все ретельно промивалось. Питання - в чому ще є можлива причина таких симптомів окрім карбюратора?

20221026_112542.jpg

20221026_112553.jpg

20221026_112808_001.jpg

16667731697221455974010147874248.jpg

Ремонт поршневой однозначно. Бензо-маслянная эмульсия поступает через шланг вентиляции картера. Колец уже нету 100%

  • Сумно 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Генератор не мій, використовувати почали тиждень як і приблизно через 20 годин роботи в савокупності проявився отакий симптом. Зі слів володаря він стояв роки 2 з бензином і маслом в системі без періодичної профілактики, типу "законсервований" але коли розконсервували виявилось що бенз весь випарувався.

Змінено користувачем NRJess
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 хвилину тому, Maryan_bhfz сказав:

Карбюратор тут ні до чого, проблема з кільцями, гази з циліндра прориваються в картер. Потрібно розбирати двигун, та дивитись, що сталось з поршнем/циліндром/кільцями. А довго він в вас працював до того, як з'явилась проблема?

Проблема з'явилась під час роботи приблизно години через 2 після запуску і безвідмовної роботи помітили обільне виділення масла в районі повітряного фільтру, приблизно через півгодини, після того як долини бензину і подальшої роботи він заглох. Після чистки карбюратора проблема пішла зовсім і він працював без жодних подібних симптомів, все було сухо, чисто й працював без будь-яких нарікань 3 години поспіль, після чого симптом проявився знову

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...