Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Автомобильный акуммулятор + инвертор 12-220 питание циркуляционного насоса на котле + телефоны и ноу

bukiw

Рекомендовані повідомлення

1 час назад, normal сказал:

ЗЫ: для серых вод не вздумайте залезать в яму! Надеюсь все взрослые и в курсе, что сразу потеря сознания и кирдык

просто перед тим як лізти треба сірника кинути подивитись рівень :lol:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 часов назад, vovarpd сказал:

Напевно куплю гелеві звичайні кислотні. З ними є нюанси?

Как по мне LiFePO4, на сегодня, оптимальный выбор. При сравнимой, с тяговыми кислотниками, цене ресурс в 10 раз выше, ну вес-объем меньше.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31 минуту назад, Chatter сказал:

Как по мне LiFePO4, на сегодня, оптимальный выбор. При сравнимой, с тяговыми кислотниками, цене ресурс в 10 раз выше, ну вес-объем меньше.

Їх важко знайти зараз (з гелевими так само важкувато), плюс та сама кастомна збірка непойми ким з непойми яких ячейок. Заводських рішень не густо, а ті що я знайшов в Польщі то цінник в 3 рази вищий за гель. Я власне спочатку їх розглядав так як і гель.

Зараз розглядаю доставку з Польщі пари таких акумів, за доставку просять 10%, що є адекватно. До 10000 грн за шт повинно б получитися. Гарантії звісно немає.
allegro.pl/oferta/akumulator-zelowy-12v-110ah-rozmiar-100ah-32-kg-12672458035
 

+- аналогічний Lifepo4 виробника Volt коштує в 3 рази дорожче. Вага в моєму випадку не є перевагою бо стоять стаціонарно. Ресурс теж так собі перевага, тому що це не щоденний розряд заряд. По суті задача пережити цю зиму. Надіюсь на наступну це все мені буде непотрібне і там буде 2-3 цикла в році. Єдина перевага для мене це швидка зарядка - але переплачувати в кілька разів за це неготовий.
allegro.pl/oferta/akumulator-lifepo4-volt-polska-100ah-100a-12v-bt-12796190958

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як що потрібно тільки зиму пережити, можна взяти автомобільний AGM старт-стоп, всеж глибше ніж звичайний стартовий розряджати можна. Бо гелевих та AGM для ИБП великої ємності вже не зміг знайти. Собі взяв стартовий 100Ач, до нового року сподіваюсь витримає, а там вже діллери навезуть

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 минут назад, Enot123h сказал:

Як що потрібно тільки зиму пережити, можна взяти автомобільний AGM старт-стоп, всеж глибше ніж звичайний стартовий розряджати можна. Бо гелевих та AGM для ИБП великої ємності вже не зміг знайти. Собі взяв стартовий 100Ач, до нового року сподіваюсь витримає, а там вже діллери навезуть

Та ціль в принципі так.. суто на зиму. Надіюсь наступна буде мирна. А в мирний час проблем з живленням ніколи небуло.
Я теж гелевих від 100Ah вже у Львові знайти не можу. на олх ще попадаються але теж з нюансами. 

Пробую з Польщі замовити наразі 2шт, подивлюсь що по ціні в реальності получиться. Завтра жінка буде в Польщі, могла б взяти на піший перехід якби не вага в 30кг, тому нажаль :) 
 
А автомобільних AGM бери не хочу, тільки от неясно що з циклами і глибиною розряду, ми вже тут намагались вияснити, але безрезультатно - одні здогадки. Як покористуєтесь то розкажіть.. 

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

45 хвилин тому, vovarpd сказав:

на олх ще попадаються але теж з нюансами

Я вчера там заказал второй Ventura GPL 12-100, сегодня прислали новенький, смотрю по объявлению остался ещё 1 шт, пока писал этот пост уже все - и объявление пропало... Второй вышел на 2000 грн дороже, если ещё два дня думать будут уже по 15000 :) А цены у нас как известно на место уже не возвращаются...

Змінено користувачем normal
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, normal сказал:

А цены у нас как известно на место уже не возвращаются...

Я вчора написав в Одесу.. було 2 акума.. поки ходив збирав гроші на карточку годину то вже відписали що всьо, продали )))

Нарахунок ціни. В нас аврал. Но в поляків такого ідіотизму нема і ціна в адекваті. Це таке саме як я купував тут реле hager sft240 нещодавно. Купив по 650 на ОЛХ. Колега через 5хв купив за 700, а на наступний день в того ж продавця вже 1200 і він каже вибачте, їх залишилось декілька штук, мушу підняти ціну :) 


А виробнику літієвих батарей я переказав думки форумних експертів. Він спеціально взяв пакет li-nmc і розковиряв його викруткою - пішов незначний дим і на тому все. Вибуху ніякого не відбувається.
image.png.f3f8be70b2bbcfbd0d43282dd74a5245.pngimage.thumb.png.bdfc7e6adefa99677c56664780b04604.png

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, vovarpd сказал:

Зараз розглядаю доставку з Польщі пари таких акумів, за доставку просять 10%, що є адекватно. До 10000 грн за шт повинно б получитися. Гарантії звісно немає.

А у вас є контакти хто б міг доставити (в Київську область)? Дякую.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Повертаючись до теми використання автомобіля в якості електростанції - побачив сьогодні таку статтю:

techtoday.in.ua/tips/yak-maty-svitlo-v-kvartyri-bagatopoverhivky-yakshho-ye-avtomobil-156893.html

Пишуть, що авто буде саме піднімати оберти при збільшенні навантаження на генератор.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня. Підкажіть будь ласка, буде працювати китайський інвертор 12-220 від авто генератора без акума? Чи тільки від акума він працює?

П.С. Точніше на мотоблоці стоїть генератор від якогось трактора.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 годин тому, makanmel сказав:

Повертаючись до теми використання автомобіля в якості електростанції - побачив сьогодні таку статтю:

techtoday.in.ua/tips/yak-maty-svitlo-v-kvartyri-bagatopoverhivky-yakshho-ye-avtomobil-156893.html

Пишуть, що авто буде саме піднімати оберти при збільшенні навантаження на генератор.

 

Я ж думав, що воно має якось працювати.  Тому, що такі інвертори для авто вже давно продають для кемпінгу і для фур (там 24В-220В).

І тому виходить наполовину дешевше цілого генератора, кращий розхід палива, тихіше працює :) Звичайно як для квартири, то трохи незручно, але для дому/котеджу хороший варіант.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 годин тому, vovarpd сказав:

Нарахунок ціни. В нас аврал. Но в поляків такого ідіотизму нема і ціна в адекваті. Це таке саме як я купував тут реле hager sft240 нещодавно. Купив по 650 на ОЛХ. Колега через 5хв купив за 700, а на наступний день в того ж продавця вже 1200 і він каже вибачте, їх залишилось декілька штук, мушу підняти ціну :) 
 

У Поляків те саме. Знайомому привезли з Польщі генератор по одній ціні, а через тиждень на тому самому сайті ціна вже на 1500PLN (~$300) дорожче.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, iHome. сказал:

У Поляків те саме. Знайомому привезли з Польщі генератор по одній ціні, а через тиждень на тому самому сайті ціна вже на 1500PLN (~$300) дорожче.

по генераторах незнаю, мова була про акумулятори і рубильники hager. 
Хоча колега купив собі Kraft&Dele 684 інверторний буквально 2 тижні тому під заказ в Польщі, була нормальна ціна. 600+$ вже у Львові. Можливо буквально на днях щось змінилось.
image.png.7567d7f41d1ab5ca62ba5b2e63560815.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 часов назад, madrugador сказал:

А у вас є контакти хто б міг доставити (в Київську область)? Дякую.

Ні. там просто бус.. приїжджає до знайомих в Перемишлі і бере то що скажуть. Він нічо ніде не купує.
Але я ще пробую інший варіант щоб знайомих часто не напрягати, з понеділка повідомлю.

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 хвилин тому, vovarpd сказав:

Хоча колега купив собі Kraft&Dele 684 інверторний буквально 2 тижні тому під заказ в Польщі, була нормальна ціна. 600+$ вже у Львові. Можливо буквально на днях щось змінилось.
image.png.7567d7f41d1ab5ca62ba5b2e63560815.png

Як бачимо, у даному випадку різниця більше $200 і дешевше не буде. А з нового року в гривні взагалі космічні ціни будуть, так як у бюджет заклали курс $ по 45,8грн. А на руках буде по 50грн/$.

Навіть німці піднімають ціни: минулого тижня замовив у Німеччині EcoFlow. Зараз дивлюсь та сама модель у тому самому магазині вже на 100 євро дорожче...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 03.11.2022 в 21:00, makanmel сказал:

Повертаючись до теми використання автомобіля в якості електростанції - побачив сьогодні таку статтю:

techtoday.in.ua/tips/yak-maty-svitlo-v-kvartyri-bagatopoverhivky-yakshho-ye-avtomobil-156893.html

Пишуть, що авто буде саме піднімати оберти при збільшенні навантаження на генератор.

 

Ви ще б комсомольську правду чи гордона привели  у якості експерта...ппц

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, dneprstab сказал:

Ви ще б комсомольську правду чи гордона привели  у якості експерта...ппц

Веселые картинки...блог Винтика и Шпунтика...

Змінено користувачем Canton
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, dneprstab сказав:

Повербанк від создатєля інвеКтора.

Powerbank pro max ultra 

Чому примотано скотчем, а не синьою ізоляційною стрічкою? Не залік.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 годин тому, dneprstab сказав:

Ви ще б комсомольську правду чи гордона привели  у якості експерта...ппц

Тому раніше тут і спитав щоб почути думку експертів, але у відповідь тишина...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Вячеслав_В сказал:

Чому примотано скотчем, а не синьою ізоляційною стрічкою? Не залік.

в техніці є рішення красиві і ті що працюють...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, iHome. сказал:

Тому раніше тут і спитав щоб почути думку експертів, але у відповідь тишина...


Гляньте характеристику генератора на своєму авто. Де його максимальна віддача.. 
www.vortexbuicks-etc.com/alternatorselection.htm
CS144.jpg

Це перший ліпший генератор з гугла, з якихось там амеркианських каділаків кінця 90х, думаю навряд чи в сучасних авто є принципова різниця.

На холостому толку небагато, по суті його нема.
Орієнтуватися треба хоча б на 3000 оборотів на валу генератора.
Але то обороти на валу генератора. А на моторі стоять шківи з різними передаточними числами. Наприклад на жигулях якщо не помиляюсь було 2.4:1, я ще спеціально міняв шків на більший, щоб зменшити пропорцію менше 2, і на високих обертах мотора (8000+) генератор не виходив з ладу через перевищення обертів на самому генераторі (ну і щоб ремінь не злітав). Від цього зменшувалась віддача на низьких обертах, але мені це було неважливо.

Тобто ті 3000 на генераторі можуть виявитися всього 1500 на колінвалі. Але це кожна машина має нюанси.. Треба пробувати )

Як на мене це недоцільно, ну хіба що зарядити павербанки і решта дрібниць. Віддача так собі, мотор якби теж не безплатний, має ресурс, холостий хід то взагалі самий шкідливий режим, плюс об'єм двигуна теж значно більший чим в простого генератора, розхід буде більший. Я би взяв малий малошумний портативний генератор окремо.

p.s. на правах "експерта" теоретика )))

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 7
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, vovarpd сказал:


p.s. на правах "експерта" теоретика )))

Ось , те що було влом шукати та писати ви правильно  все відповіли

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, Canton сказал:

А такого зверька никто не видел?

5133004942-700x700.jpg

В ЮСА багато таких цяцьок акумуляторних.А ще є милуокі деволт панасонік

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...